Geruchtenmolen: 'Ajax biedt 20mil op Pedrinho'

BVeenstra, 12-08-2018 om 15:10, 183497 views, AS | Er is een nieuwe collectie voor Champions League-artikelen.

De transferzomer is weer begonnen en dus is het weer de tijd van de vele transfergeruchten over vertrekkende of mogelijke nieuwe spelers van Ajax. Om die reden plaatsen wij weer alle geruchten in de welbekende Geruchtenmolen, waarin de laatste roddels uit binnen- en buitenland te lezen zijn!

Zondag: 
Volgens het Braziliaanse FOX Sports heeft Ajax een bod uitgebracht van twintig miljoen euro op Pedrinho. Het hoge bod is geweigerd door zijn club Corinthians, dat meer geld verlangt voor zijn pupil. Europese grootmacht Paris Saint-Germain is ook geïnteresseerd. 

Zaterdag:

Het Spaanse Marca schrijft zaterdagmiddag dat FC Barcelona bereid is om tot op het laatste moment te wachten met het aantrekken van Frenkie de Jong. Het medium schrijft dat Ajax zeer terughoudend is en de Barca-interesse in De Jong vooralsnog heeft afgehouden. Echter zetten de Amsterdammers bij het mislopen van Champions League-voetbal de deur voor een vertrek van de middenvelder op een kier en dan verwacht Barcelona toe te kunnen slaan.

Waar zijn zaakwaarnemer Ricardo Schlieper vrijdag nog ontkende dat er contact is geweest tussen Ajax en Real Betis inzake een mogelijke transfer van Nico Tagliafico, meldt Radio Marca nu dat de Argentijn persoonlijk akkoord is met de Spaanse club. De clubs hebben zelf nog geen akkoord met elkaar weten te bereiken, zo schrijft men. Ajax zou een bedrag van tien miljoen euro verlangen, terwijl Real Betis nu niet verder wil gaan dan zeven miljoen euro.

Vrijdag:

Volgens Ricardo Schlieper, zaakwaarnemer van Nicolás Tagliafico, heeft hij deze zomer geen contact gehad met Real Betis. De Spanjaarden zouden interesse hebben in de linksback van Ajax, maar de kans op een transfer lijkt dus erg klein. 'Ik heb sinds januari niet met hen gesproken en recent heb ik gesproken met Marc Overmars. Hij vertelde me dat niemand contact had gezocht met Ajax en de club wil de speler ook niet laten gaan', zo citeert BeSoccer de agent in gesprek met Estadio Deportivo.

Ajax heeft volgens FOX Sports Africa interesse in Abdul Zubairu. Zubairu is een negentienjarige Nigeriaanse middenvelder die op dit moment speelt voor AS Trencin in Slowakije. Donderdagavond had hij nog een basisplaats tegen Feyenoord (4-0 winst). Naast Ajax zijn ook enkele clubs uit België, OGC Nice, Olympique Marseille en Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd. AS Trencin zou op dit moment de aanbiedingen die het voor de middenvelder ontving aan het bestuderen zijn. De zaakwaarnemer van Zubairu heeft al laten weten dat een transfer aanstaande is.

Donderdag:

Volgens Marca heeft Ajax een bod van zes miljoen euro op Nico Tagliafico geweigerd. Het bod is afkomstig van Real Betis Sevilla. Naar verluidt wil Ajax minimaal tien miljoen euro zien voor de Argentijnse linksback. Mocht Tagliafico niet haalbaar zijn voor de Spaanse club richt het zich op alternatief Luca Antonelli, die nu nog speelt bij AC Milan.

Het Spaanse Sport weet donderdag te melden dat FC Barcelona en Ajax een akkoord hebben bereikt over een transfer van Frenkie de Jong. Er is echter wel een 'maar' in dezen: de transfer gaat deze zomer alleen door als Ajax zich niet plaatst voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Doet Ajax dat namelijk wel, dan zal FC Barcelona een jaar moeten wachten op de talentvolle middenvelder.

Woensdag:

In Spanje blijft men geloven in een transfer van Frenkie de Jong naar FC Barcelona. De Catalaanse sportkrant Diario Sport kopt woensdagochtend met Paul Pogba en Frenkie de Jong op de cover. Eerstgenoemde lijkt onhaalbaar, maar wat betreft De Jong ziet men nog altijd mogelijkheden. Een bedrag van vijftig miljoen euro zou genoeg moeten zijn om de middenvelder naar FC Barcelona te halen, denkt men. Of Ajax dat bod accepteert, is nog maar de vraag. Voetbal International schrijft namelijk woensdag dat Ajax onlangs al een bod van vijftig miljoen euro op De Jong geweigerd zou hebben. 

Dinsdag:

Het Engelse HITC.com meldt dat Newcastle United Ajax-verdediger Nicolás Tagliafico al liefst achttien maanden volgt. Manager Rafael Benitez is zeer gecharmeerd geraakt van de Argentijn en denkt dat Tagliafico de selectie van Newcastle van een grote boost kan voorzien. Newcastle kampt met grote problemen op de linksbackpositie, aangezien linksachters Jesus Gamez en Massadio Haïdara de club deze transferwindow verlieten. Mede door de hoge prioriteit die de linksbackpositie heeft, zouden de Engelsen bereid zijn een fors bedrag voor Tagliafico neer te tellen.

Ajax heeft zich de afgelopen dagen georiënteerd op een vervanger van David Neres, zo meldt het Italiaanse Il Romanista. Het medium schrijft dat de Amsterdammers een geschikte opvolger hebben gevonden, en wel in de persoon van Neres' landgenoot Pedrinho. Ajax zou al bij diens manager, Will Dantes, hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de aanvaller van Corinthians. Volgens de Italianen verkast Neres op korte termijn naar AS Roma, waarna Ajax Pedrinho zal contracteren. Het transfertarget verkiest een overstap naar Ajax daarmee boven een transfer naar Paris st. Germain. Ook de Fransen zijn namelijk geïnteresseerd in Pedrinho. Mogelijke bedragen worden niet genoemd.

Maandag:

FC Barcelona blijft hopen op de komst van Ajax-middenvelder Frenkie de Jong. Dat meldt journalist Gerard Romero, die heel dicht op FC Barcelona zit, bij RAC1. De verslaggever vertelt dat de deur voor De Jong bij de Catalaanse club nog altijd open staat. Mocht Ajax zich niet kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League denkt men bij FC Barcelona alsnog een goede kans te maken om De Jong deze zomer nog naar Spanje te halen.

Meer geruchtenmolen:

Deel 1: 'Vd Sar blokkeert transfer Kluivert'
Deel 2: 'Ajax vraagt 50 miljoen voor Neres'
Deel 3: 'Bod op De Ligt afgewezen'
Deel 4: 'Juve bekeek De Ligt al driemaal'
Deel 5: 'Roma meldt zich officieel voor Ziyech'
Deel 6: 'Ajax volgt Spurs-talent'
Deel 7: 'Roma wel Ajacieden tegelijk presenteren'
Deel 8: 'Roma heeft twijfels bij Ziyech'
Deel 9: 'Ajax en Roma akkoord over Ziyech'
Deel 10: 'Barca nog steeds geïnteresseerd'
Deel 11: 'De Jong kwaliteitsimpuls voor Besiktas'
Deel 12: 'De Ligt opvolger Alderweireld bij Spurs'
Deel 13: 'Neres niet langer Roma-target'

We zoeken iemand voor de administratie van o.a. Ajax Showtime. Vind je cijfers en financiën leuk? Bekijk de vacature.

  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
vincent_DV
Ajax heeft eigenlijk gewoon een veel te onevenwichtig elftal momenteel. Er zijn veel te veel middenvelders die hierdoor moeten uitwijken naar centraal achterin of buitenspeler maar dit wel kunnen invullen maar niet echt excelleren. Eigenlijk heeft Ajax nog gewoon een buitenspeler en een rechtsback nodig(Je ziet toch dat Mazraoui te kort komt tegen snelle tegenstanders). Maar dan wordt de selectie ineens wel echt veel te groot en dat valt niet te managen. Stel nou dat Ajax die Pedrinho zou kopen voor 20 miljoen, dat betekent dat ie toch behoorlijk wat minuten moet gaan maken. Dan zal er van het rijtje Ziyech, van de Beek, Tadic, Neres en Pedrinho(Of een andere nieuwe) er altijd 2 op de bank moeten plaatsnemen. Dat is toch eigenlijk ook geen doen. Of je moet het gewoon proberen met zowel Tadic als Ziyech op het middenveld maar dat betekent dan weer dat Frenkie niet op het middenveld kan omdat het dan veel te aanvallend is. Ajax zit dus in een behoorlijk spagaat naar mijn mening.
0 0
Nosky
Is natuurlijk volslagen onzin dat Ajax in de markt is voor een dergelijke speler, laat staan dat Ajax 20 mio geboden heeft. Als je dat werkelijk gelooft, onbtreekt het aan realiteitszin en waarnemend vermogen. Ajax gaat niets meer halen en is klaar op de transfermarkt. Tenzij er toch nog spelers vertrekken, maar dan verwacht ik ook geen hele rare dingen.

Wel moet ik zeggen dat na afgelopen zondag ik toch wel graag een rechtsback aangetrokken zie worden, desnoods met een huurconstructie (of misschien wel juist huur). Mazraoui heeft laten zien zeer goede optredens af te wisselen met zeer slechte, dus is geenszins een stabiele factor.

Kristensen heeft (nog) niet kunnen overtuigen, al wil ik die nog niet afschrijven. Orejuela mag wat mij betreft weg, die heeft zelf bij Jong geen noemenswaardige indruk achtergelaten. En Veltman is bekend.

Ik zie Ajax het liefst in een 3-4-3 spelen, maar dan heb ik toch liever iets meer zekerheid op de rechtsback positie. De huidige spelers lijken mij toch iets te kwetsbaar.
0 -1
Genant
Er moet echter wel zeker diepgang en snelheid bij voorin anders is dat geld voor Tadic en Blind ook weggegooid
1 0
Joseph
Op dit moment zit er een fantastische oud-Ajacied op de bank bij Tottenham, die gaat daar zoals het er nu naar uit ziet een jaar op de bank zitten en dan gratis de deur uit.

Zouden we daar geen gebruik van moeten maken..? Ze hebben zich al eens gemeld voor de Ligt, misschien is daar een deal mee te maken. Alderweireld deze kant op en de Ligt over een jaar die kant op, samen met de eveneens niet verlengde Vertonghen..?

Alderweireld en de Ligt als CV-duo, ik zeg wereldtop. Kun je makkelijk 3-4-3 spelen en Blind eventueel doorschuiven naar 6 in een 4-3-3.
0 -1
pinballmagic
Doe maar Sanchez terug
0 0
Rentokill
Alderweireld: ManU, PSG en Barca hebben interesse... 60 geboden al. Dat is juist de reden dat ze zo aan de Ligt lopen te trekken.

Vertonghen: verkozen tot beste speler vh afgelopen seizoen bij Tottenham

Dus lijkt me een heel klein beetje onhaalbaar...
0 0
Van Reenen
20M euro geboden op Pedrinho? Had Overmards vorig jaar ook wel Richarlison kunnen halen. Hadden we nog wat aan gehad voor het kampioenschap.
0 0
Van Reenen
Tot de winterstop is het behelpen met Do;berg, Huntelaar of Sierhuis. Maar na de winterstop is hij fit en wordt het (droom ik) de sensatie in de spits.....Bandé.
0 0
Jornnn
Pedrinho is op de video’s een speler die de actie gaat maken zodra hij de bal heeft. Dus als vervanger van Neres kan het. Maar ik zie liever iets meer diepgang en snelheid zonder bal. Het is vloeken in de kerk, maar zeg maar een type Justin Kluivert.
1 0
Aquanovio
IK zeg Pedrinho en Babel halen en een sloper achterin en je selectie is compleet.
0 0
Afcatobias
Ik hoop heel erg op Pedrinho want volgend jaar gaan veel spelers weg dus moet je er wel een beetje op voorbereid zijn. Ik verwacht dat Ziyech deze maand of in de winterstop vertrekt dus het is slim om er nu al bij te zijn. Als Ziyech dan toch blijft kan Pedrinho alvast wennen en ook spelen met de beker/(uel/ucl)/eredivisie. Daarnaast is het ook lekker voor Neres als er nog een braziliaan bijkomt en kan hij Pedrinho helpen met wennen.
2 0
Santiago
Het zal best een goede speler zijn maar onnodig. Geen aankopen meer doen tenzij er nog spelers vertrekken.
0 -2
lm
In de top jaren 95 werd ook helf jeugd en helft aankopen
0 0
lm
Zelfs meer als de helft aankopen
0 0
Sampaoli
Overmars kan kopen wat hij wilt, maar deze selectie en Ten Hag moeten voldoende kwaliteiten in huis hebben om kampioen te worden. Het is nu tijd om een team te worden en tactisch dezelfde gedachte te krijgen.
1 -2
lm
Hij moet kopen met dit team red je het niet meer als de helft is bezig met vertrek kijk naar Neres ongeïnteresseerd
1 0
ST
Ik mis vooral een top spits... Sierhuis is niet klaar voor het eerste. Hunter is op. Dolberg geblesseerd. Cassierra logischerwijs verhuurd.
6 0
RayJordaan
Dat plus een snelle buitenspeler met diepte in z’n spel.
7 0
ditisdebeslissing
ik zou zeggen kijk even op YouTube naar pedrinho
1 0
RayJordaan
Ja ziet er geweldig uit idd
0 0
Aeter
Zijn statistieken zijn niet echt overtuigend. En YouTube geeft een heel vertekend beeld van een speler. Dat zijn alleen hoogtepunten, die kun je van elke speler maken.
0 0
Mokum<3destad
Oh wat is onze jeugdopleiding zo goed zeg.
1 -1
Bky
Voor die gasten hieronder die nog doodleuk schreeuwen om 2 tot 4 (!) aankopen.

Wordt lekker fan van Barcelona of zo'n andere strontkoopclub. We hebben al gigantisch geïnvesteerd en goed ingekocht. Als je serieus nog 4 aankopen wil zien dan ben je fan geworden van de verkeerde club. Stelletje verwende vlegels.
7 -10
Matzet
Helemaal mee eens. Voor het eerste elftal hoef je geen enkele speler te kopen, zelfs niet als Zyech weggaat.

Sterker nog, ik zou de selectie eerder willen verkleinen en afscheid nemen van Siem en Orejuela. Ook een aantal talenten verhuren, zoals Dani de Wit, Johnsen, Matuziwa. Begin 20-ers, die nodig speelminuten moeten hebben op het hoogste niveau, maar (nog) niet geschikt voor het eerste. Blinken ze uit, haal je ze volgend seizoen terug en zo niet, verkopen.

Jong Ajax moet echt de laatste stap van de opleiding zijn. Kunnen ze de laatste stap niet maken, lever je ze af voor clubs als Zwolle, zoals Flemming. Prachtig toch om ook daar Ajax-jeugd te zien ballen.

1 -3
Michels
Eens! Stel liever een goede trainer aan...
4 -5
Freddy Al
Eens.
2 -5
MosesD
Nou, er is weliswaar veel geld uitgegeven, dat is toch wat anders dan goed ingekocht. Zo is er nog altijd geen balans in de selectie en het veel van hetzelfde.
8 0
Ajax27
Ervaring, talent, harde werkers, creativiteit, snelheid, voetballend vermogen... er zit alles in dit team, de balans is juist erg goed. Nu nog een trainer die al die individuen naar een hoger niveau kan tillen.
1 -6
MosesD
Nee, de balans is juist niet goed. Op het midden is het veel van hetzelfde, wat ontbreekt is een ijzervreter die met het mes tussen de tanden speelt. De vleugels zijn onderbezet en er is eigenlijk slechts 1 buitenspeler met diepgang (Neres). Er zijn wel 3 rechtsbacks bijvoorbeeld, kortom er is totaal geen balans. Je zou nog 2 spelers moeten aantrekken (de eerder genoemde). Eiting moet veel spelen en die zou ik verhuren.
6 0
Cohiba
Niet zo opgefokt bky. Is nergens voor nodig. Zelfs jij hebt recht op je eigen mening.
5 0
Bky
Jij bent ook zo'n vlegel.
1 -8
Cohiba
hou ook van jou..
1 -1
Jari83
ja verwende vleugels zijn het niet, zo goed zijn die niet.
1 -1
bremovic
echte rechtsback halen kan maar mazraoui is oke,bikkel naast de ligt kopen blind op 6 zet en met frenkie en hakim(Als hij blijft) ervoor anders donny of dusan daar en nog de goeie buitenspeler halen.
Ik blijf dromen want e4 gebeurt toch niks meer
0 -1
Mr.P.
vleugelspelers, rechtsachter en een spits veel succes ze hebben nog iets meer dan 2 weken
2 0
jaribombari
We kunnen wel 2 extra vleugelspelers gebruiken. Gooi die zak geld maar op tafel.
2 0
Ajaxbrl
En een top flankenspeler
2 0
luiszwaaris
Een bikkel van een CV halen voor naast de Ligt en een degelijke rechtsachter graag.
3 -1
lm
En ook nog een bijtertje op het middenveld
0 0
Ajax27
Een bijter op het middenveld en een beest als CV? Zodat we direct afscheid kunnen nemen van Blind, Frenkie, Schone en Eiting? Flinker toch op met al jullie aankopen, de selectie is sterk genoeg. Nu moet de trainer het alleen nog aandurven om Frenkie gewoon als CV neer te zetten en Blind als 6. Jammer voor Eiting/Schone, maar dan gaat dit Ajax lopen.
0 0
Web
Ik vind Neres er wat ongeïnteresseerd bij lopen, zou dat te maken kunnen hebben met dat hij weg wil? Deze jongen heeft geen binding met Ajax, en Roma wil je hebben?
Vandaar het bod op Pedrinho?

Beetje bekomen van gisterenavond, er was in mijn beleving geen bezieling, de echte wil om te winnen.
Natuurlijk iedereen doet zijn best, maar een stapje extra zat er niet in, alleen de Ligt straalde winnen uit.

Achteraf kun je altijd zeggen, waarom niet met het beste team spelen, maar ik vond dat er een heel goed team stond ( op papier )
Wie speelden er nu niet, Taliafigo, Schone, Frenkie en Huntelaar, eigelijk de jongens waar wij dinsdag de meeste kritiek ophadden.

Wat mij gisteren wel op viel dat een speler als Tadic er niet stond.
Hij is toch binnengehaald om de jonge jongens bij de hand te nemen?
Blind vind ik nou eenmaal geen verdediger, hij heeft zijn transfer in de tijd verdiend op de nummer 6 positie. Daar is echt zijn beste positie, sterker nog is hij anders dat geld waard?
Laten wij hopen dat ze er van geleerd hebben, maar ook dat zeggen wij zo vaak.

Ik hoop dinsdag op de volgende opstelling.
Onana, Mazraoui, De ligt, Frenkie, Wober, Donny, Blind, Ziyech, Neres, Huntelaar, Tadic

Taliafigo geschorst? Neres op rechts, Frenkie achterin en Blind op 6
Dus niet met de punt naar voren.
3 -1
Ajax27
Alleen de Ligt de wil om te winnen? Vergeten hoe een goede pot Ziyech stond te spelen. Was werkelijk waar overal te vinden en creëerde erg veel. Jammer dat de rest van het team vooral in de 2e helft compleet niet thuis gaf. Naja wake-up call voor het hele team dat ze ondanks een weergaloze selectie toch ook echt meer moeten geven om de eredivisie op te rollen. Alleen maar goed dat dit de eerste wedstrijd gebeurd. Ik verwacht een hele andere instelling komende week.
0 0
trodat4030
Nico gewoon beschikbaar..

50.02a
Before group stage, a player is suspended for the next competition match after three cautions in three different matches, as well as after the fifth caution.
2 0
NielsKster
Helemaal met je eens.
0 0
Genant
We hebben in ieder geval zeker voorin nog een speler nodig die op de brommer is. Anders worden we echt geen kampioen
4 0
Pointer1
Liever Frenkie betrekken in een deal met Suarez.
1 -1
Mr.P.
die willen ze voorlopig niet kwijt
0 0
Michels
Die verdient daar 20M per jaar... Dus hij zal waarschijnlijk eerst zijn huidige contract uitdienen.
0 0
BokkieBokstra
En we kopen er nog 1. Toch niet he? Zal wel een fopgerucht zijn. Doe het nu eens met de mensen die je hebt, het is al moeilijk zat voor Ten Hag.
0 0
NouridolbergNeres34
Haal hem maar op, geweldige speler we hebben op de bank geen echte buitenspelers. Bij een blessure van Neres heb je gelijk een probleem.

Echte buitenspelers zijn zo belangrijk, je zag het gister ook weer niemand die diep gaat op Donny na. Labyad is geen linksbuiten dat werkt voor geen meter.
6 -1
Nicoonzeredder
Meer dan 20 miljoen uitgeven voor een bankspeler?!
0 -1
Afcatobias
Hoezo op de bank? Er word dit seizoen veel gewisseld en we missen een buitenspeler met diepgang. Daarnaast is het verstandig om al voor te bereiden op volgend jaar want dan gaan waarschijnlijk veel spelers weg.
1 -1
Michels
Ja Marc, je kan gewoon blijven smijten met geld (en zolang je goede spelers haalt, heb ik daar geen problemen mee), maar zolang je geen goede trainer hebt, gaat het hen niet worden dit seizoen...
5 -4
jarenfan
Helemaal mee eens !!
0 -2
Bocarra
Zou wel lekker zijn als deze speler voor het sluiten van de markt binnen geharkt kan worden.
8 -1
Jajijdaar
Je ziet gewoon dat Ajax echt diepgang mist.

We missen een echte buitenspeler. Ik hoop zo erg dat Pedrinho nog gehaald kan worden.
5 -1
Ajax#1900
Daar was Bande waarschijnlijk ook voor gehaald.
0 0
Labrador
Kan wel. Geld zat. Ziyech vertrekt nog wel
1 -1
niquedegraaff
Die zaakwaarnemer kan misschien een hoger bod verwachten, maar denk dat ie dan een bot bedoelt. Ajax moet echt niet meer dan 20 miljoen gaan betalen.
1 0
JOHANisGOD
Zou hij echt een boT bedoelen?
0 0
Synzo
ik hoop boSZ!
0 -3
ajaxrulesz
Ik vind het positief dat ze steeds hoger inzetten mbt. Nieuwe aankopen dat is positief, beter 1 echt goede speler voor veel geld, die echt meerwaarde heeft, dan een blik net niet spelers zoals ajax ze teveel heeft gekocht afgelopen jaren.
1 -1
Bobbaasje
voor 15 miljoen euro heb je Filip Kostić in huis.
7 -1
bremovic
voor 10 miljoen ook wel moeten ze echt meteen halen
0 0
MelleAfca
Hoeveel wedstrijden heb je van hem gezien sinds hij weg is bij Groningen..?
1 -2
Bobbaasje
59 wedstrijden gespeeld voor Suttgart in 2 seizoenen.
61 wedstrijden gespeeld voor Hamburger SV in 2 seizoenen.
21 interlands voor Servië gespeeld en was het afgelopen WK in Rusland.
4 -1
MelleAfca
Ik vroeg hoeveel wedstrijden jij(!) live van hem gezien hebt. Ik vind het namelijk niet meer dan een degelijke speler. Ik zou er in ieder geval nooit 15 miljoen voor neer leggen.
4 -1
Bobbaasje
Ik kijk veel Duits voetbal en hij doet het erg goed.

Waarom heb jij twijfels over Filip Kostić?
4 0
ajaxrulesz
Dit klopt ajax heeft een officieel voorstel gedaan van 20 miljoen euro, maar is afgewezen ze willen 50 miljoen. Maar ajax is tot op heden de enigste met een concreet voorstel van de speler met behulp van invloedrijke tussenpersoon. De zaakwaarnemer van pedrinho verwacht nog een beter bod in het einde vd maand. Op de balans van de eerste helft van 2018 sloot Corinthians echter in het rood. Het ontbreken van een hoofdsponsor in het shirt en de tekorten in de sociale club zorgt ervoor dat de club stopt met factureren rond R $ 30 miljoen per jaar. Vanwege de crisis, kan Pedrinho, die zich nog niet heeft toegewijd aan het hemd van Corinthians, kort naar het Europese voetbal gooien. Word vervolgd.

Bron:https://www.foxsports.com.br/news/371736-titular-no-corinthians-pedrinho-e-cada-vez-mais-assediado

Bron:http://radiopoliesportiva.com.br/coluna-toque-de-letras-mas-ja/
2 0
VivaEspana
En koop er nog maar 1..en koop er nog maar 1.

Selectie is prima. Beste van Nederland. Doe maar wat aan de trainer, staf en algemeen directeur.. Daar valt de meeste winst te halen.
2 -14
cruijffthebest
We hebben zeker nog een kwaliteitspeler als linksbuiten nodig en ook de rechtsback is niet wat Ajax nodig heeft!!!
4 -1
Patrick78
Selectie is prima? Ja. Beste van Nederland? Misschien.Maar een ding is zeker. We missen een echte rechtsback en een extra buitenspeler.
3 -1
munser
inderdaad, mazraoui dat het leuk, maar is overall een matige tot slechte rechtsback.
2 -3
AJAIXIXIXI
Wacht maar tot joel terugkomt.
0 -2
JCr14
Toon interesse in Carcela zou ik zeggen. 2 vliegen in 1 klap.
6 -2
ajaxrulesz
Nee niet doen, die gast heeft gefaald bij benfica en Olympiakos. Dan is het ook geen versterking voor Ajax. Wij moeten hoger mikken.
2 0
SambaNeres
Dat dacht ik afgelopen dinsdag dus ook..
0 -1
Labrador
Het is geen fifa 18. Hij speelt 1x leuk tegen ons.
5 0
JCr14
Nog steeds onzin verwacht ik
0 0
Gooseman
Ook al is het een gerucht, een verklaring zou er wel voor kunnen zijn. Neres op rechts is een garante voor doelpunten en assists. Neres op links is een drama. Tadic speelt liever rechtsbuiten, terwijl hij op links met Ziyech op linkshalf zijn beste wedstrijd speelde.

Mocht Neres alsnog verkocht worden, ervan uitgaande dat de situatie op het veld niet veranderd, kun je er nu nog 40 voor krijgen. Ik denk niet dat je die volgend jaar nog krijgt. Een spelers als Pedrinho zou dan een prima optie zijn. De kans zit er wel in dat je hem na een seizoen alweer kwijt bent. Maar wel met een dikke winst.

Ik zie Neres niet de uitblinker van het seizoen worden met Erikje aan het roer.
2 0
mickey2602
Tadic het liefst rechtsbuiten? Op links speelde hij zeer goede wedstrijden en daarnaast heb ik hem geen voorkeur uit horen spreken over een bepaalde positie.
Ben het wel eens dat Neres gewoon weer rechtsbuiten moet en Tadic linksbuiten.
Maar ik denk niet dat Neres verkocht gaat worden en ik denk ook niet dat dit gerucht waar is. Ajax gaat nu echt geen 20 miljoen meer uitgeven.
0 0
Gooseman
Ik zou geen andere rede kunnen bedenken waarom Neres anders op links staat? Ten Hag zal toch niet zò stom zijn dat hij daar zelf voor kiest?
0 0
31xAjax
Dat sluit ik zeker niet uit....
0 0
mickey2602
Ik zou het ook niet weten maar iedereen(dus ook onze trainer) heeft kunnen zien dat de spaarzame momenten dat Neres rechts stond en Tadic links veel gevaarlijker waren. Neres met een assist op de goal van Klaas Jan en Tadic die op links een klik heeft met Ziyech.
1 0
TheRiviera
Waarom word dat oude nieuws over Pedrinho herhaalt? Een tijdje terug was er ook al een waslijst aan geruchten over die gozer met hetzelfde nieuws dat Ajax 20 miljoen had geboden. Er werd naderhand gemeld dat deze geruchten lariekoek waren. Dus het is een beetje apart om AS met het zelfde gerucht opnieuw zien te komen.
0 0
AFCAfan93
Ik lees ook geruchten dat Ajax belangstelling heeft voor abdul zubairu van as trencin. Zou hij niet een mooie back up kunnen zijn voor Tadic op links ?
1 -1
Arie Vink
Ajax gaat niet hoger dan 20mil. Dat gebeurt nooit.
1 -1
AFCAfan93
Je weet het maar nooit ajax moet wel mee gaan in die bedragen om europees enigzins mee te tellen en om het bayern van nl te worden.
0 -1
HZMKK
hahaha dat meegaan verhaal dat geloof ik allemaal wel.......
gewoon de echte talenten scouten en ophalen, daar hoef je geen 30 miljoen voor neer te leggen
0 -1
afcas
als ze uit brazilie komen wel bllijkbaar.
0 0
AJAIXIXIXI
Is fox sports Brazil net zo betrouwbaar als fox sports hier?
0 0
afca4eva
Jazeker. Al heeft Fox hier ook niet echt hun eigen bronnen maar nemen ze het over van andere betrouwbare bronnen dus vraag me in deze af of dat in Brazilië anders is of dat ze daar ook alleen betrouwbaar nieuws overnemen van andere media en in dit geval van wie.
0 0
Joseph
Die Pedrinho is interessant, maar ga er vanuit dat er dan iemand op het punt staat om te vertrekken, anders vind ik dit geen logische aankoop. Je gaat geen speler van 20m plus op de bank zetten, maar Tadic of Neres ook niet.
2 0
HansBeus
Haal eerst Peter Bosz terug, want al haal je Messi en co zelfs dan gaat het niks worden met Ten Hag!..
9 -1
bremovic
precies Peter bosz moet terug
3 0
AJAIXIXIXI
Ik denk ze dat bij Ajax (met name Overmars) ook weten maar twijfelen of ze het nu al kunnen maken om weer een nieuwe trainer aan te stellen.
0 0
HZMKK
Al geven ze nog 50 miljoen uit, kampioen wordt je niet met die Ten Hag.
8 -1
Rudolph J
Barça radeloos! ... Toch!?
0 0
PeterDeAjacied
Volgens Marca heeft Sierhuis ook een hattrick gemaakt vanavond.
4 0
PJSM
Alle geruchten onzin
0 0
Van Reenen
Als Ajax 100 miljoen vraagt, vind ik dat een mooi bedrag voor Frenkie. Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat die verdediger die nu bij Liverpool speelt voor 85 miljoen een betere voetballer is? Anders had hij nu wel bij Barca gespeeld.
Trouwens de 50 miljoen die Barca voor Frenkie overheeft, is een lachertje en dat zal men in Barcelona onmiddellijk toegeven. Als Frenkie zich dit seizoen ontpopt tot de speler die vele kenners in hem zien, zal hij volgend seizoen ongetwijfeld die 100 miljoen waard zijn.
1 -2
Joseph
Ajax moet geen toppers verkopen als de Engelse markt gesloten is, te weinig concurrentie.
0 0
Tijndw
Zou het niet een idee zijn om van de geruchtenmolen een apart gedeelte te maken, hoef ik niet deze bullshit telkens te zien.
4 0
Van Reenen
Ja, helemaal met jou eens. Dat roep ik al maanden. Maar als AS niets te melden heeft, haalt men weer dit paard van stal en doet net alsof het NIEUWS is!!!
0 0
amthree
Die spaanse kranten blijven van die onzin schrijven he? ten hag heet zelf aangegeven dat niemand na ziyech nog weg mag...
0 0
Rentokill
Marca zegt nu dat Ajax de deur op een kier zal zetten voor Frenkie als het de CL mis loopt. Terwijl iedereen hier weet dat prioriteit nr een landskampioen worden is.
0 0
Michels
Wat een onzinverhaal! Die jongen heeft nog een lang lopend contact en is belangrijk voor de ploeg. Die verkoop je toch niet. En zeker niet voor een schamele 10M...
0 0
Rentokill
Hij kon half jaar geleden kiezen uit (o.a.) Ajax en Betis. Koos voor Ajax. Die gaat echt niet.
0 0
Michels
Lijkt mij toch ook niet...
0 0
insectenverdelg
marca, is dat niet de krant waar Frenkie al 3 x getekend heeft bij barca en al 4 x is gepresenteerd? h9evwel paginas hebben ze al aan Frenkie besteed? zonde van dat hele bos man.
2 0
rss-dion
ja hoor maar 10 miljoen ? Voor een speler die half jaar terug voor 4 miljoen gehaald is en nog 4 jaar onder contract staat. Onzin dit
0 0
Mikey Stormram
Kan me niet voorstellen dat Nico naar Real Betis zou gaan. Gaf een half jaar geleden aan dat hij gelukkig is dat hij in Amsterdam zijn plekje heeft gevonden en gaf daarnaast aan hij Ajax als logische stap ziet. Wij spelen misschien wel straks CL, zijn favoriet voor het kampioenschap en dankzij Ajax heeft Nico een WK gespeeld. Betis kan dat niet bieden en ik denk zelfs dat zij qua salaris ook niet heel veel meer te bieden hebben. Nico, de eerste stabiele linksback in jaren, maakt sowieso het seizoen af hier in Amsterdam.
0 0
Ajaxamsterdam0485
Zaakwaarnemer heeft het alweer ontkracht, niks aan de hand
0 0
afca4eva
De linksback positie is eigenlijk sinds het vertrek van Maxwell al een probleem geweest bij Ajax, niemand die er volledig uit de verf kwam. Dan komt er ineens na jaaaaren een Argentijnse strijder met de perfecte leeftijd en ervaring als aanvoerder voor een leuk prijsje.. Dan zou je hem nu na een half jaar alweer verkopen voor een spotprijs en jezelf weer in de nesten brengen op die positie. Ik geloof er geen reet van!
0 0
chrisjuhhh
de Ligt Barca juve etc etc etcetc
F de Jong Barca etctetcetcetcetc
Neres AS Roma Fulham Dortmund etcetcetcetcetc
Tagliafico Betis Sevilla etctetcetcetcetcetc

Hahahahahahaha hoe wanhopig ben je om hier over je eigen voor lul te zetten op je tweets van twitter .

En nog zijn er wannabees die denken dat het waar is mijn god !
0 -2
Rujar
Voor 10 miljoen moet Ajax echt ontevreden over hem zijn. Bovendien hebben we niet echt alternatieven.
0 0
Ajaxbrl
Fake bericht... pfff...
0 0
ST
Hopelijk een onzin bericht over Nico. We hebben hem hard nodig dit seizoen.
0 -1
Hagmag
Tagliafico bleek een welkome versterking als links back.
Niet slim om het nu te verkopen. Wie gaat daar dan spelen ?
0 -1
Bky
Sinkgraven, is toch binnenkort weer fit (en veel beter). Anders kun je nog wel even een aankoop doen. Arana ofzo. Genoeg betere backs op deze wereld.
1 -1
Nicoonzeredder
Hou op hoor
1 -3
Bky
Haha oke Nicoonzeredder.
0 0
Nicoonzeredder
Sinkgraven beter dan Nico als LB? Hou op met me. En al zou het zo zijn ligt ie er na 1 wedstrijd al weer voor een halfjaar uit
0 -1
Jeugdtrainer
Sinkgraven is idd beter.
1 0
4xEC1
Voetballend wel ja. Maar verdedigend niet. Is ook wel belangrijk als verdediger dat je kan verdedigen. Ik vind Sinkgraven nog steeds een middenvelder.
0 0
SoAFCA
Sinkgraven is sinds oktober 2017 bijna fit. ik zou daar niet op rekenen.
0 0
VivaEspana
Prima, zolang hij zijn vriendin maar in Amsterdam laat. Die kan dan wel bij mij intrekken.
0 0
Jeugdtrainer
Laten we het hopen. Middelmatige back waar je nooit meer voor gaat krijgen. Ik zal wel wat mensen hier op de tenen staan, met die Tagliafico adoratie, maar het is mijn oprechte mening. En Blind hoort trouwens ook niet als (linker-)verdediger, maar als 6, dus het enige nadeel is dat we dan krap komen te zitten achterin. Anticiperen.
3 -1
hansb1000
Je trapt mij niet op mn tenen,bewijst alleen maar dat je er weinig van snapt...
0 -3
Bky
Oftewel, hij trapt je op je tenen.

Want jij snapt het dus niet. Waarin klopt zijn verhaal niet? Hij is een middelmatige back (in ieder geval eindelijk een betere back dan Dijks, dus dat was een opluchting). Verder is het vooral verkeerd positioneren en alles moeten rechttrekken met overtredingen. Aanvallend voegt hij weinig toe. Dan ben je gewoon een middelmatige back. Niet een heel groot probleem. Hij haalt meestal wel een zesje (al betwijfel ik dat) en je hoeft niet op elke positie een topper hebben te staan.
3 0
Bky
Hé, ho even. Tagliafico is anders wel een harde werker met een goede mentaliteit waar die broekies nog wat kunnen leren.

En een echte Ajacied, want dat is random te gebruiken als non argument (Bij Siem wel en bij Blind niet opeens) dus doe ik het nu ook maar.
3 -1
Mr.P.
lol zodra tagliafico bij betis speelt is hij ineens 12-15 miljoen waard haha zou niet eens lager dan die bedragen gaan, betis is een kut club om te spelen dus zou als ik nico was niet eens er naartoe willen gaan
0 0
Red Devil
Hier wordt ik niet vrolijk van en ook weinig die 10 miljoen voor zo'n speler.
0 0
BobaAjax
Daley blind linksback en magallan halen voor in het centrum samen met de ligt.

Maar nu even serieus, dit lijkt me zware onzin.
2 0
diamanti
Heb je Daley gister gezien op linksback? Is veel te draag daarvoor. Zie ik liever Daley Sinkgraven. En hoe kom je bij Magalan, ik lees meer slechte dan goede dingen over hem.
0 0
FSideMaluku
Niemand gaat. En dit zeg ik voor de laatste keer.

Ik heb in een eerdere post gezegd dat Ajax mogelijk bij 60/65 miljoen zou omslaan, maar zelfs dat hebben ze niet gedaan. Dus als er spelers weg gaan, dan gaan ze voor een bedrag met 3 nullen.

Edit:
Dan bedoel ik de nullen vóór de komma.

Edit 2:
Johan Derksen... Ik krijg visioenen met Johan Derksen in de hoofdrol.
0 -1
De Stift
Wat een extreme onzin!
1 0
PJSM
Grote onzin natuurlijk.
2 0
Joodhannus73
Onmogelijk..!
0 0
bremovic
wie moet er nu linksback? Pieters mssn een goeie vervanger?
0 -5
Figo
Dijks terughalen.
2 0
Adios
nog één keertje dan!
1 0
tmvde
Is er iemand weg dan?
0 0
Sommelier
Is Ard van peppen niet beschikbaar? zou goeie optie kunnen zijn..
2 0
10Sneijder10
Die zag ik laatst nog hier door de stad lopen, zag er super fit uit!!
0 0
Ajax meister
Misschien kees Kwakman.
2 0
433metdepuntnaarlinks
Je vraagt je hardop af wie allemaal met zulke onzin komt.
2 0
Ajax meister
Gewoon een internetsportkrantje beginnen, lui achterover zitten en vreemde stukjes schrijven. Komt aardig wat geld binnen uit reclame geld.
Zoveel onzin wat ik allemaal gehoord heb de laatste tijd.
3 0
martin1234
Tien miljoen is te weinig. Daar koop je tegenwoordig nog geen derde doelman meer voor.
5 0
koenos1
Dit is wel het meest idiote gerucht tot nu toe
0 0
Joseph
Tuurlijk, Argentijns international, laten we voor een prikkie gaan.. De Ligt, Frenkie, Neres, we denken misschien dat Overmars die niet laat gaan, maar als er iemand met 12 miljoen komt, zijn ze zo weg.

Wat moet je nou met dit soort berichten?!
0 0
afcas
lezen, lachen en verder met je leven.
1 0
AFCSANCHEZ
Als dit waar is ben ik ook helemaal klaar met Nico. Betis boven Ajax verkiezen, ben je niet helemaal lekker in je hoofd. Maar ga ervan uit dat dit onzin is.
2 -1
tmvde
Gewoon weer een gerucht. Waarom zou Ajax, maar 10 miljoen vragen voor iemand die nog 4 jaar vastligt, net basisspeler op het WK is geweest en 4,5 miljoen kostte, terwijl hij nog een kortlopend contract had? Next.
0 0
Ajax meister
Lollll 10 miljoen. Tegenwoordig is een pak wc papier nog duurder.
0 0
Oliveira
Ik hoop eigenlijk dat een pak toilet papier nooit 10 miljoen zal kosten, maar ik snap wat je bedoelt.
1 -1
afcas
nouja, het hangt er maar net vanaf in welk land je leeft. in venezuela bijvoorbeeld is het waarschijnlijk meer dan 10 miljoen. zo zullen er nog wel meer landen zijn met een valuta die niks waard is.
0 0
Oliveira
Daarom zeg ik : IK hoop dat het nooit zover komt, en ik doel op Nederland/ Europa. Venezuela is gewoon een schoolvoorbeeld van waarom communisme een slecht idee is, dan krijg je dit soort bullshit.
0 0
Fussball
Hoezo kan hij zelf al een akkoord hebben. Spelers mogen toch niet praten met een club als de club hier geen toestemming voor heeft gegeven?
0 0
ajax4ever01
Weet je de werkwijze van Raiola? Dan weet je dat ze het gerust zonder toestemming van de club praten
0 0
AFCA-B93
Welkom in 2018, waar alle regels omzeild worden en geinteresseerde clubs doen wat ze willen. Een Barcelona doet niet anders, net als genoeg andere clubs
0 0
Afca85meer
Ik kan maar niet wennen aan hem. Als hij bij een andere club zou spelen hadden we hem allang een smeerlap genoemd. Veel vieze overtredingen . Hou ik niet van en past niet bij Ajax.
2 -11
ajax4ever01
Nepsupporter
0 -3
Ajax meister
Als je het over tagliafigo hebt moet ik je helaas teleur stellen. Hij gaat altijd hard maar zo eerlijk mogelijk het duel aan, heel soms zit er een aardige harde overtreding bij. Maar Nico wordt zelf meerdere keren keihard aangepakt. Voor een zzuid Amerikaan is het gewoon een softie. Past perfect bij Ajax.
8 0
Rentokill
Waarom zouden wij Tagliafico verkopen? Doet het uitstekend.
2 -1
Bocarra
Alles wat hier is gepost is nepnieuws gebleken.
2 0
mrfootballplayer
Op Ziyech zijn Instagram plaats hij nu nog filmpjes. Moet hij niet gaan slapen denken jullie? Niet professioneel.
2 -5
martin1234
Dat is zn broer!
0 0
Bky
Ja, hij moet om 6 uur naar bed. Bel Ajax anders even op.

0900 232 25 29, kan nog tot 14:00 uur.
1 -1
Ellende
Hoeveel uur moet hij slapen voor zijn wedstrijd om 18.30 ???
Wat een grote onzin zeg.
0 0
Ajax27
werkelijk waar....
0 0
Rood Gevaar
ga huilen joh
Als ik later op de avond moet presteren zou ik ook later naar bed gaan en er later uitkomen.
speelden we morgen om 12.30 kan ik je begrijpen, maar nu vind ik zoeken en zielig
0 -3
mrfootballplayer
Oké, gewoon een bedenking
1 -1
Rentokill
Ik ken verhalen van Stan Valkx en Romario die beginnen op zaterdagavond en eindigen op zondagochtend. PSV hield de 0 en Romario scoorde.
0 0
Mr.P.
ga dan ook voor mance!
0 0
Chesterson93
Azango is anders ook interessant.
2 0
bremovic
idd dat is een buitenspeler doe zijn mannetje aan beide kanten kan passeren en we kunnen nog wel extra buitenspeler gebruiken
2 0
eros
Voor een paar ton de gok wel waard.
Nigerianen zijn meestal bikkels met body en met een goede drive.
De drive die AZ en feyenoord (en ajax de 2e helft) miste.
4 0
Bky
Was het drive bij AZ en Feyenoord? Denk je dat nou serieus?

Feyenoord werd tactisch helemaal weggeblazen door Trencin. Dat had niets met drive te maken. Dat simplistische denken moeten mensen echt eens mee op houden. "Gewoon een beetje drive en mentaliteit en alles is goed", nou nee.

Die Zubairu is juist een hele verfijnde speler. Hij heeft weinig body en is geen bikkel, die jongen is 1,60 ofzo.
6 -3
eros
Lul niet zo dom man.
Elke 3e divisie club uit Nederland zou van Trecin winnen.
Dit was alleen maar de drive en de mentaliteit. Je ziet het aan het eerste doelpunt. Het was niet 1 speler die half ingreep, het waren er 3 achter elkaar.

Al zou Feyenoord al tactisch overklast worden door trecin (waar ik het zeker niet mee eens ben),... dan nog zouden ze met wat meer drive en passie niet met 4-0 verliezen. Hoe kan je in godsnaam als wissel spelers die zich moeten bewijzen zo een wedstrijd spelen. Ik mag hopen dat onze wisselspelers gretiger zijn.

Het zou mij ook niets verbazen als Trencin straks thuis met 5-0 wordt opgerold als de echte basis er weer staat.

Het is een beetje jammer dat az en straks feyenoord en vitesse waarschijnlijk de europese punten verspelen.
0 -2
Bky
Je hebt de wedstrijd van Feyenoord gewoon niet gezien dus. Anders zeg je dit niet. Het klopt gewoon niet.

Trencin zette constant druk op de bal, redelijk ver van het eigen doel af (zeker in de eerste helft), elke middenvelder die aangespeeld werd van Feyenoord had een man in zijn rug en ze kregen nauwelijks ruimte. Vleugels hadden constante diepgang. Daarbij had het middenveld van Trencin gewoon overwicht en hadden ze MEER voetballend vermogen, niet zo gek, Moniz is daar trainer en ze halen niet voor niets spelers als El Mahdioui. Er zit overduidelijk om die keuzes al een bepaalde aanvallende intentie achter. Gewoon tactiek dus.

Daarbij had het met rust al iets van 5/6-0 kunnen en moeten staan. Zo'n afslachting komt echt niet meer alleen aan op "drive". Dan word je voetballend gewoon keihard afgedroogd.

(Lijkt me sws het geval dat je de wedstrijd niet gezien hebt, omdat je dat hele verhaal over Nigerianen op ging hangen. Totaal onlogisch als je de wedstrijd had gezien en dus Zubairu had zien spelen. Zubairu valt niet onder dat prototype, dus klopt die redenering al helemaal niet)
3 -1
eros
Dus jij gaat serieus beweren dat feyenoord 4-0 verliest omdat ze tactische overklast zijn? Hou toch op man.
Als Emmen daar had gestaan zonder tactisch plan hadden ze nog niet verloren met 4-0.
De 1-0 3x half ingrijpen van een speler, niets met tactiek te maken.
De 2-0, persoonlijke fout van vdBeek, die met een hele slechte instelling speelde. Totaal niets met tactiek te maken.
De 3-0 inschattingsfout van de verdediging, de voorzet mag er niet eens komen, aan het door koppen wordt niets gedaan. Totaal niets met tactiek te maken.
De 4-0 is een mooi uitgespeeld doelpunt, maar ook weer zwak verdedigt.

De 1-0, 2-0, en 3-0 kan je echt niet toeschrijven aan tactiek. Dit zijn allemaal doelpunten die ontstaan door een slechte instelling, slecht of half ingrijpen van spelers en persoonlijke fouten.
0 0
Bky
Elk doelpunt komt uit een persoonlijke fout. Als er geen fouten gemaakt worden zou er ook niet gescoord worden. Die redenering is zo simpel. Bij de 1-0 zie je al overduidelijk dat Trencin hoog druk zet. Dit gebeurde zeker in de eerste helft constant. Volgens mij zijn beide 2-0 en 3-0 (of was een van de twee) toe te schrijven aan de diepgang op de vleugels (en het snelle zoeken van de vleugels via het middenveld).
2 -1
eros
De 1-0 heeft niets met druk zetten of tactiek te maken. Het is een aanval dwars door het midden waar 3x een speler te laat is. Een speler kan te laat zijn, maar 3 spelers te laat? Dan is t gewoon inzet. Dat kan gewoon niet. En dat al in de 5e minuut.

De 2-0 heeft ook niets met drukzetten te maken. vdBeek maakt gewoon een gigantische fout achterin.

De 3-0 is een voorzet vanaf de achterlijn bijna, waar 2 man de bal kunnen blokken maar dit niet doen. Vervolgens gaat er nog een verdediger onderdoor en zit de keeper er niet goed bij. 4 fouten op rij, wat ook totaal niets met tactiek te maken heeft.

Als een speler in z'n eigen doel schiet, is t dan nog dankzij de tactiek van de tegenstander?

Zelfs het 3e van feyenoord zou Trencin op klasse en talent moeten overtreffen. Alleen zonder inzet verliezen ze nog wel van een 4e klasser.

Hoe je t went of keert, Feyenoord is het duel gewoon met een verkeerde instelling in gegaan.

En begrijp me niet verkeerd, ik hoopte alleen dat Vitesse, Az en feyenoord zouden winnen voor de europese puntjes.
0 -1
Bensco
Je hebt duidelijk de wedstrijd niet gezien Eros. Feyenoord werd compleet overklast. Giovanni zijn prijzen verbloemen het feit hoe slecht het is gesteld met die ploeg. Geen kwaliteit en geen visie in te bespeuren maar hé, ze hebben de beker. Dus denken ze dat alles goed is.

Trencin daarentegen is een club die flink aan de weg timmert. Ling heeft de zooi flink omgegooid daar. Ze halen goede resultaten en spelen al 7 achtereenvolgende jaren met gemixt resultaat kwalificatiewedstrijden. Een ervaring die Feyenoord niet heeft met deze selectie. Het zal me niks verbazen als ze dit jaar zelfs weten te kwalificeren.
0 0
Rentokill
Zullen we het erop houden dat het een combinatie van (gebrek aan) inzet en taktiek (spelwijze) was?
0 0
Gijsje
Raar deze speler pas gisteren is opgevallen.
0 0
Barra
Leuke speler, net als die Azango. Klein, balvaardig, bikkelhard en pikzwart, al is dat laatste geen vereiste natuurlijk;)
6 -1
Chesterson93
Kutgrap
1 -9
Bky
Rustig aan Sylvana, het is vrijdagmiddag. Chill out.
5 -1
MrAFCA
Haha, alsnog is dat lekker meegenomen! Heb het gevoel dat die altijd 2x zo snel zijn. Sta je toch al snel 1-0 voor als het gaat op een sprintje trekken. ;)
0 0
RayJordaan
Die spits van Trencin (eerste keer dat ik ‘m heb zien spelen hoor) heeft best een behoorlijke indruk op mij gemaakt, had gister ook beelden van ‘m opgezocht, lijkt zo op het eerste oog op een rechtsbenige variant van Milik die zeer aardig aan de bal is en fysiek ook z’n mannetje staat.
4 0
amthree
Indruk maken tegen de kakkies zegt niks dat kan iedereen nog doen.
1 -1
Chesterson93
Overdrijven is ook een vak.
1 0
RayJordaan
He he hij stond wel tegenover het wereld duo Van Beek en Jan Scharie van der Heijden he, das andere koek ;)
2 0
Ajaxvooraltijd
Ja de nieuwe kromme en kromme. Die houten benen van ze lagen constant in de knoop.
2 0
EuforischeRealist
Toont toch wel de grote van Ajax aan ten opzichte van andere Nederlandse clubs. We gaan ons versterken met een (gezien het al overvolle middenveld) totaal onnodige speler om de tegenstanders van andere Nederlandse clubs in Europa te verzwakken en ze ook een kansje te geven. ;-)
5 0
Ajax27
Haha lol :-)
5 0
Ajax#1900
Ah onze Subaru heeft dit topic ook gehaald, mooi.
1 0
Joodhannus73
Ene back Luke Shaw ging van (volgens mij) Southampton naar Man U voor 40 miljoen in het jaar dat Blind ook naar Manchester vertrok. Vier jaar geleden! Nu zijn de prijzen nog hoger. Dus ik zou zeggen: bij 50 miljoen gaan we praten.
0 0
Peterv13
Een bod van 6 miljoen is lachwekkend, Overmars zal in een deuk gelegen hebben lijkt mij. En die genoemde 10 miljoen is ook uit de lucht gerepen. Onzin bericht van Marca. Dé linksback van het Argentijns elftal gaat echt niet voor zulke bedragen weg
0 0
MickS
Geloof er geen snars van dat Ajax al voor 10milj om tafel gaat voor Nico.
0 0
Knalpot
Jawel want Bky vind hem niks, dus snel weg ermee!
1 0
MickS
:D!
0 0
Robinjo1988
Die spaanse tokkie krantjes zijn nog erger dan die engelse tabloids zeg..
0 0
Maxwell5
Dan heb je geen weet van wat er allemaal voor troep in de Britse tabloids doorgaans geschreven wordt.
0 0
PJSM
Ajax laat geen speler meer gaan voor minder dan 20 miljoen. En dan doel ik alleen nog maar op de zwakkere broeders. Daar hoort deze Argentijn zeker niet bij.
1 0
de-Ajacied
Helemaal eens
Nico is de beste linksback sinds jaren, die vervang je niet voor 20 miljoen
2 0
Tinus
Persoonlijk vind ik Blind en daarna Sinkgraven onze beste linksback. Verdedigend bijna even goed, minimaal even snel en aan de bal vele malen beter. Als hij fit was gebleven, dan had hij zeker in de basis gestaan.
0 -3
cruijffthebest
Ook 10 miljoen is veel en veel te weinig voor een Argentijnse international, wat een grap zeg!
2 0
Michelinho
Alleen al de 10 mio vraagprijs maakt dit bericht volkomen ongeloofwaardig. Hype-conforme prijs voor Nico is minstens 20.
0 0
Santiago
6 miljoen....wat een grap
0 0
Maxwell_5
Ik zeg 16 mil en gelijk doorgaan voor Filipe Luis.
3 -2
ram
In Fifa is dat een mooie deal maar Felipe is onbetaalbaar en wil echt niet naar Ajax..
0 0
Ferd
Wil niet? https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105795/filipe-luis-zou-graag-terugkeren-bij-ajax.amp
0 0
NoPants
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105795/filipe-luis-zou-graag-terugkeren-bij-ajax.amp
0 0
ram
Ja... leuk. Maar er staat dat ie dat ooit wel zou willen. Dat ooit lijkt mij niet nu.
0 0
Maxwell_5
Ooit betekent dat je elke mogelijkheid die je hebt zodra je opzoek bent naar een linksback even een belletje pleegt met dhr. Luis. Nee heb je, ja kun je krijgen.
0 0
makaveli
Is het al 1 september? Normaal geniet ik toch wel stiekem van de transfer markt maar nu we zelf klaar zijn op de markt erger ik me alleen maar kapot aan dit soort onzin geruchten.
0 0
vvz1917
Lees ik verkeerd? Ik mis een 0... Staat daar nu 6 miljoen, en geen 60 miljoen??
0 0
PJSM
6 miljoen whahahahaha. Daar krijg je Siem voor. Deze Argentijn kost 35 miljoen minimaal.
2 0
Toon meer reacties