[Update IV] 'Ajax biedt elf miljoen op Lainez'

ArthurV, 31-12-2018 om 20:40, 166156 views, Marca Claro | Pak 30 procent korting op het uitshirt van dit seizoen .

Wil Ajax Diego Lainez overnemen van Club América moet het dieper in de buidel gaan tasten dan dat het nu van plan is. Dat meldt het Mexicaanse Marca Claro maandag. Ajax zou een bod van zeven miljoen euro hebben gedaan, maar in Mexico wordt minimaal twaalf miljoen euro verlangd voor de aanvaller.

Geschreven wordt dat Ajax nog altijd de club is met de grootste interesse in Lainez. Bovendien wil de buitenspeler zelf ook maar al te graag een transfer maken naar de Amsterdamse club. De vraag is echter hoe snel Ajax in actie wil en kan komen.

Club América zou een deadline hebben gesteld voor het laten rondkomen van de transfer. Deze deadline zou nog maar een week lopen. De Mexicaanse club wil graag snel weten waar het aan toe is, zodat het zelf ook nog in actie kan komen op de transfermarkt.

Update - 14.00 uur (26 december 2018) - 'Komst Lainez op losse schroeven'

Het is nog maar de vraag of Diego Lainez naar Ajax komt. Het Mexicaanse medium Record laat woensdag weten dat Ajax vooralsnog niet meer heeft geboden dan zeven miljoen dollar, terwijl zijn huidige club Club América minimaal twaalf miljoen dollar wil zien. Bovendien, zo geeft de krant aan, wil Ajax voor hele jonge talenten niet verder gaan dan tien miljoen dollar.

Een bron die dichtbij de onderhandelingen staat, zou gezegd hebben dat men nu alleen nog maar kan 'wachten'. Club América staat wel open voor onderhandelingen, omdat de club weet dat Lainez graag de overstap maakt naar Europa.

Update II - 15.10 uur (28 december 2018) - 'Ajax bereidt hoger bod voor op Lainez'

Het Mexicaanse medium Marca Claro meldt vrijdag dat Ajax toch bereid is om een hoger bod te gaan plaatsen op Diego Lainez. In Mexico werd eerder geschreven dat Ajax niet verder wilde gaan dan zeven miljoen dollar, terwijl Club América - de huidige club van Lainez - minimaal twaalf miljoen dollar wil zien. Volgens de laatste berichten uit Mexico gaat Ajax, dat nog altijd heel graag de aanvaller deze winter wil aantrekken, nu een bod van tien miljoen dollar doen. 'En dan moet Club América beslissen of het genoegen neemt met een lager bod, terwijl het wel kan voldoen aan de droom van de speler.'

Update III - 18.45 uur (31 december 2018) - 'Transfer Lainez lijkt af te ketsen'

Het lijkt er dan toch echt op dat Diego Lainez deze winter niet de overstap maakt naar Ajax. Volgens El Universal kunnen Ajax en Club América het nog steeds niet eens worden over de vraagprijs. Waar Club América vijftien miljoen dollar verlangt, willen de Amsterdammers vooralsnog niet verder gaan dan tien miljoen. 

Daarnaast schrijft het Mexicaanse medium dat Lainez erg onder druk wordt gezet door met name zijn familie. Zij zouden graag zien dat de transfer snel wordt afgerond, om zo met hun gezinslid mee te reizen naar Europa.

Update IV - 20.40 uur (31 december 2018) - 'Ajax biedt elf miljoen op Lainez'

Ajax wil volgens De Telegraaf 'ver gaan' om Diego Lainez op korte termijn vast te leggen. Volgens het medium hebben de Amsterdammers een bod van elf miljoen euro uitgebracht op het talent, met daarop bonussen en een doorverkooppercentage. Nooit eerder betaalde een Europese club zoveel geld voor een jeugdspeler uit Mexico, zo laat de ochtendkrant weten. Met deze transfer speelt Ajax in op het mogelijke vertrek van Hakim Ziyech en David Neres komende zomer.

Meer weten over Lainez? Lees dan hier meer over de Mexicaan in een duidelijke profielschets.

  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
PJSM
Neem aan dat we deze jongen maandag gaan presenteren.
1 0
eto020
Is het mogelijk om kaartjes naast elkaar te kopen voor de wedstrijd tegen Real? Ben al ff niet in de Johan Cruyff arena geweest en wil mijn kleine neefje meenemen.
0 0
swing
No chance
0 0
martijndepro
Leuk dat Ajax deze bedragen momenteel kan betalen. Al blijf ik wel van mening dat een speler van (ruim) meer dan 10 miljoen er direct moet staan. In het geval van een Neres/laten wennen traject in ieder geval vanaf speelronde 1 van aankomend seizoen. Dat mag je wel verwachten van een dergelijke aankoop die veelal wedstrijden op eredivisie niveau gaat spelen.

Fysieke uitstraling wel heel 'zwak' en echt een opdondertje maar zal wellicht nog paar cm groeien gezien z'n leeftijd. Daarnaast draagt dat ook bij aan z'n wendbaarheid maar met 1,67 push je het wel.
0 0
ajaxx123
Wat is fysieke uitstraling? Messi heeft die uitstraling ook niet. Gaat erom hoe hij constant op de been blijft in een dribbel, terwijl er lichamelijk contact is..
0 0
martijndepro
Fysieke uitstraling in de zin van een jochie van 1,67 m en amper 60 kg. Dat is in mijn perceptie een zwakke uitstraling. Zwak als in die gaat niet dezelfde fysieke prestaties leveren als een gast van 1,85 m en 80 kg. Maar voordat iedereen er weer op springt dat dat niks met voetbal te maken heeft, benadruk ik graag dat ik het daarmee eens ben. Vandaar dat ik over uitstraling spreek, dat zegt inderdaad niks over hoe stabiel hij is en hoe sterk z'n core bijv. relatief is.

Toch jammer dat Messi's naam weer gedropt wordt. Voor mij net zo nutteloos als Ajax 1995 aanhalen. Messi heeft trouwens weldegelijk fysieke uitstraling: hij is Messi (die met z'n baard en typische voetbalbenen trouwens ook nog veel meer power uitstraalt dan Lainez. IMO).
0 0
Ajaxvooraltijd
Dat laatste was in het begin bij Messi niet hoor. Het was een mager sprietje met de uitstraling van mr Bean.
0 0
IkJijHijWijJullieZijnAjax
zijn er stats over deze jongen bekend, ben toch wel heel benieuwd.
voor zon bedrag verwacht ik wel wat goals en assissts.
ajax moet geen spelers halen waarbij je in het huidige elftal wapens inlevert.
ook is hij 18 dan moet er nog wel progressie zijn in zijn stats
1 0
Ajaxvooraltijd
Frenkie is toch ook niet zoveel waard vanwege goals en assists? Gaat volgens mijn vooral om het feit of hij het team beter laat spelen.
0 -1
JariJari
Nu er ineens naar 15 mio wordt gegaan vermoed ik toch sterk dat dat zonder doorverkoop percentage is. Als dat het geval is prima toch?
0 -1
GvanAchteren
Dat wordt wat in de KKD. Een voorhoede met Bandé in de spits, drie tienen Traore, Danilo, Lainez. Gravenbergh en Eiting controleurs, Dest, Schuurs, Botman en Bakker achterin en Kotarski op goal. Niemand die ons stoppen kan. Wel btje zielig voor de "concurrentie ".
0 -1
Jajijdaar
Danilo gaat niks worden.

Heb wat wedstrijden van hem zitten bekijken en ik zie geen bijzondere kwaliteiten.
Zelfde geldt voor Eiting en Bakker.
1 0
GvanAchteren
Heb het hier wel over Jong he. Of Danilo Ajax 1 haalt heb ik ook mijn twijfels. Zie zelf meer in Sierhuis, Eiting heeft een voetbalintelligentie die niet te ontkennen valt en die gaat het zeker redden. Of hij de echte top haalt valt nog te bezien, maar wordt zeker niveau Schone. Bakker is nog maar 18. Vind hem een groot talent, maar zal nog wat minder druistig moeten worden.
0 -1
IkJijHijWijJullieZijnAjax
je zult het nooit weten als men danillo nooit opsteld. ik zie er wel wat in.
0 -1
MankeNelis
Gaat het om Dollars of Euro's? De ene keer zijn het Dollars en nu zijn het opeens Euro's??

Niet te lang klooien, zometeen komt Watford weer voorbij...
0 0
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
Wat een hoog bedrag! Wordt met de dag meer betaald. Dit moet wel een nieuwe Suarez zijn anders gaat Ajax er niet zover voor. Dan ook gelijk maar een contract voor minimaal 6,5 jaar of 5,5 jaar. Als het maar geen tweede Suljenami wordt.
0 -1
AsensioWillemsen
Er komt ook met de dag meer binnen
1 -1
wolterx
Clubs zouden vrijwel rond zijn, vertegenwoordigers van Lainez zouden naar Nederland vliegen. Lijkt me stap in goede richting, hopelijk dat Lainez dan direct aansluit in Florida.
2 0
Bramzel
Bron?
1 0
wolterx
Billy Escobar (FMF) en Jose Llamas (ESPN), daarnaast hebben ook trainer en Fox nog iets over hem gezegd maar mijn Spaans rijkt niet ver genoeg om daar iets nuttigs van te maken.
3 0
Bramzel
Oké bedankt ik ben benieuwd.
0 0
afcas
http://www.record.com.mx/futbol-futbol-nacional-liga-mx-america/diego-lainez-a-horas-de-convertirse-en-jugador-del-ajax

Edit:

Op twitter nu ook een filmpje waarin ze hem ernaar vragen op een manier alsof het al vrijwel rond is. Hijzelf zegt daar dat hij denkt dat het nederlandse voetbal hem ligt en dat alles goed op weg lijkt.
4 0
ajacied017
Voor de mensen die het willen lezen,

Een Update,

Zoals bekend gemaakt door de Telegraaf heeft Ajax 11 miljoen doorverkoop percentage en bonussen geboden voor lainez.

De reden dat ie alleen naar Ajax lijkt te willen heeft ermee te maken dat Ajax hem al 1,5 jaar volgt.
(Ook sindsdien contact gehad)

Lainez heeft in een voorgaand stadium een 5-jarig contract van club-America naast zich neergelegd.
(Met mega salaris)
Dit omdat die alleen naar Ajax lijkt te willen.
Er staat nog niets in de Telegraaf over het vernieuwde bod.
Echter hoopt lainez dat zijn club hem de transfer gunt, na het kampioenschap en een mooie opbrengst.

Door papierwerk lijkt de transfer van Magallan nog even te duren.
Wel gaat Ajax ervan uit dat ie samen met Tagliafico het vliegtuig naar Amerika pakt.

Orejuela staat in de belangstelling van cruzeiro, het zou gaan om een verhuurperiode met optie tot koop.

(Telegraaf van woensdag)
4 0
PJSM
Weinig nieuws. Samenvatting van de diverse toppics.
0 -1
Cello
Met dit bericht van jou blijkt eigenlijk, dat Ajax de enige serieuze gesprekspartner is voor Club America. Omdat Lainez dus duidelijk vóór Ajax heeft gekozen. Dat maakt andere geïnteresseerden op voorhand kansloos!. Immers de speler bepaalt uiteindelijk waar hij heen wil. Kunnen Lyon, wellicht Fenerbahce, etc, etc nog zoveel bieden....als de speler zijn keuze heeft gemaakt (in dit geval voor Ajax) dan moet zijn huidige club met Ajax eruit zien te komen.
Anderen gaan pas een kans maken als Ajax afhaakt en dan nog is het maar de vraag of ie wel naar Lyon of welke andere club zou willen. Club America is er dan denk ik ook veel aan gelegen om er toch met Ajax uit te komen, want voordat je het weet zit je met een zeer ontevreden speler in je midden.

Ik denk dat het wel goed gaat komen. Vandaag Nieuwjaarsdag kon je verwachten dat er nog niets naar buiten komt....maar morgen zou er zomaar 'witte rook' kunnen zijn en de transfer afgerond kan worden. Hup op het vliegtuig voor keuring, contract en mee naar Florida. Ondertussen het papierwerk van de arbeidsvergunning etc klaarmaken, want daar gaat ook nog wel even wat tijd overheen voordat dat klaar is en hij uiteindelijk speelgerechtigd is. Zelfde geldt natuurlijk voor Magallan. Die zal ook wel opnieuw gekeurd moeten worden, ondanks dat ie ook al gekeurd is geworden afgelopen zomer.
1 0
MosesD
Daarom ben ik zo benieuwd hoe het gaat aflopen met Frenkie de Jong. Die wil blijkbaar per se naar Barca (schijnt het al een te zijn over 5-jarig contract), maar Barca wil niet zoveel betalen.
0 0
AJAIXIXIXI
Thanks, had eerlijk gezegd niet verwacht dat Ajax al zo lang met hem bezig is. Hopelijk kunnen Magallan en Lainez beide mee naar Amerika.
1 0
PJSM
Hoe zit het overigens met die Magallan?
0 0
Babangida83
Wat niet lekker is voor de onderhandelingspositie van Ajax begint te worden, is dat alles al op straat ligt dat Ajax vol voor Lainez gaat. Nu is er tijd voor andere clubs om deze speler voor de neus van Ajax weg te kapen.
0 0
LouisVonGoal
Wanneer is de markt gesloten?
1 -2
RaynoFischer
1 Februari
3 -2
AnsB
Even een opmerking over onderhandelen.
Ik ben ook wel eens geneigd om te denken dat Ajax maar 'gewoon' de vraagprijs of iets daaronder te moeten neerleggen resp. te bieden. Maar als je even doordenkt is het niet zo simpel als het lijkt.

Natuurlijk, Ajax kan het betalen, maar je moet altijd rekening houden met je onderhandelingspositie op de langere termijn. Als je zonder al te veel slag of stoot maar betaalt voor een al dan niet groot talent, dan spreekt zich dit snel rond en betaal je per definitie de hoofdprijs en meer voor welk ander talent dan ook.
Als dit betekent dat je soms een speler mist die je wel degelijk graag wilt, dan zij dit maar zo - denk ik dan, al blijft het altijd balen.

En dan is er nog een andere factor, zeker als een speler van een ander continent komt.
Als je wilt inschatten hoeveel kans een speler maakt om zijn potentieel te verwerkelijken, dan moet je - behalve naar het talent zelf - ook kijken naar diens mentale ontwikkeling en potentieel. Maar beslist ook naar zijn omgeving.
Als ik de berichten rondom dit talent zo lees, dan vrees ik wel voor de invloed van zijn familie. De omgeving van een jonge speler is m.i. cruciaal voor de ontwikkeling van een jonge speler. Wordt er druk op hem uitgeoefend, is er geduld en relativeringsvermogen, corrigeren ze of zien ze hem als een melkkoe? Is geld een cruciale factor (b.v. om het hele gezin op een hoger plan te brengen)?
Allemaal ingerediënten die een jonge speler kunnen maken en breken, helemáál als het voetbal even wat moeilijker gaat (nog geen basisplek b.v.).

Ik denk dat je dit soort risico's moet meewegen in het bepalen van de prijs die je wilt betalen. Laat ik het zo zeggen: voor een (pakweg) Deense speler met hetzelfde talent die uit een stabiele omgeving komt zou ik als onderhandelaar verder willen gaan dan een speler uit (pakweg) Zuid-Amerika wiens familie niet zo stabiel is. Of je rijk of arm bent is daarbij niet cruciaal, wel hoe de insteek van de familie is.
5 -2
jimbo1994
Hoop tegen beter weten in helaas alle gekheid op een stokkie we zullen echt deze winter al ons eigen moeten versterken..
0 -1
Cello
Lees ik nu op een Engelstalige site (the 18?) dat ditzelfde Club America (de huidige club van Lainez) een poging wil wagen om Luuk de Jong van PSV over te nemen????. Als dat al waar is dan zou het wel heel grappig zijn dat de miljoenen die wij voor Diego Lainez betalen o.a. ingezet gaan worden voor een mogelijk vertrek van die Jankert uit Eindhoven. In Mexico denken ze dat Luuk de Jong voor rond de 8 mio op te halen is.
4 0
mgtow
Verschil moet er wezen. Onze eerste spits Dolberg kost tientallen miljoenen en zo'n one trick pony als Luuk 8 miljoen.
0 0
Cello
Eigenlijk begrijp ik Club America wel. Want ondanks dat Lainez nog heel jong is, heeft ie wel degelijk een belangrijke rol gespeeld de afgelopen maanden mbt het kampioenschap in Mexico. In de gewonnen finale was hij dan misschien wat minder 'aanwezig', echter was hij wel de belangrijke man in de halve finales bijvoorbeeld, die zijn team richting de finale bracht.
Voor Club America dus een speler met toekomst, die hun verder kan/had kunnen brengen in de komende jaren.
Eigenlijk wel een vergelijkbare situatie als Ajax met De Jong (welliswaar op een ander niveau). Wij willen namelijk Frenkie ook niet kwijt, immers hij kan ook ons nog veel verder helpen nationaal en internationaal. Maar is gewoonweg op een gegeven moment onhoudbaar en dan probeer je hem, als het toch moet, voor zoveel mogelijk te verkopen. En juist dat doet Club America nu met Diego Lainez. En juist dàt gaan wij komende zomer doen als de clubs onze Mathijs en Frenkie willen komen ophalen. Je huid dus duur verkopen.
2 0
hallo1
Dit kan een hele grote worden.

Ik vind een bedrag tot 15 miljoen euro prima voor zo'n talent. Behendig, snel, technisch goed, kan een mannetje gemakkelijk uitspelen en geeft ballen ook op tijd af aan medespelers. Lainez heeft ook (veel) meer potentie dan Neres en Lozano van wat ik in de filmpjes zie.
0 0
HZMKK
Wat kan hij beter dan Younes? Ik zie een kopie...
1 -4
Leviathan
Hij is 6 of 7 jaar jonger en lijkt een stuk meer controle en overzicht te hebben en heeft nog ruimte om veel te leren bij Ajax is nog jong
0 0
Woodenshoe
Younes is een spelertje waar we nooit maar dan ook echt nooit meer iets van gaan horen. Man wat ben ik blij dat die gozer weg is...
1 0
Ozymandias
Hoeveel wedstrijden heb je hem zien spelen? Ik heb hem maar drie hele wedstrijden (en wat samenvattingen) zien spelen maar daarin werd wel duidelijk dat zijn schot veel nauwkeuriger is dan dat van Younes. Alleen mist hij wel nog kracht in zijn schot maar daar is voor een 18 jarige natuurlijk makkelijk aan te werken. Sowieso zie ik niet in waarom een 18 jarige kopie van Younes geen goede aankoop zou zijn. Younes was een redelijke speler voor Ajax en als Lainez als 18 jarige al dat niveau heeft toont dat volgens mij alleen maar aan dat hij een groot talent is.
1 -2
Ajax#1900
Die jongen is 18...
1 0
hallo1
Kan op meer posities spelen, effectiever en nog erg jong. Ik zie in zijn rushes wel iets wat Messi ook heeft. Niet van hetzelfde niveau natuurlijk, maar wel op dezelfde makkelijke manier voorbij een tegenstander komen. Daarbij geeft hij ballen op tijd weer af aan medespelers en kan hij zowel vanaf de zijkanten als vanuit het midden komen. Ik denk dat het een hele grote kan worden. De tijd zal het uitwijzen...
0 0
Pointer1
Maar ze willen wel steeds meer voor Lainez.
0 0
Ozymandias
Club America vroeg afgelopen zomer al 20 miljoen euro voor Lainez. De reden dat ze nu akkoord willen gaan met een lagere transferprijs is dat ze een hoger doorverkooppercentage vragen. Dus de transferprijs gaat logischerwijs weer omhoog als Ajax een lager doorverkooppercentage onderhandeld. Club America vroeg (volgens de eerste geloofwaardige geruchten) eerst een transferprijs van 12 miljoen met een doorverkooppercentage van 40%.
1 -1
ajaxdordtt
wij houden vast aan 75 miljoen voor de ligt en frenkie. Moeten we ook niet zeuren als die mexicaantjes 12 willen voor hun grote talent. Aftikken of door lopen.
10 0
LouisVonGoal
Helemaal mee eens jongen!
0 0
EKS
Verschil is wel voor die van ons staan de grote clubs in de rij.

Zolang er geen andere serieuze geïnteresseerden zijn voor dit “Mexicaantje” doet Overmars er juist goed aan stevig te onderhandelen. Door bv bonussen in te zetten kan je zo’n club ook tegemoet komen.
2 -3
AjaxCitizen
Er is ook genoeg interesse voor Lainez hoor, als de berichten van de afgelopen dagen moet geloven. Zo zouden Lyon en Roma hun oog op hem laten vallen.
0 0
ajaxdordtt
Je moet hem binnenhalen voor er andere geinteresseerden zijn.
0 0
Jornnn
In principe maakt het niet uit. Wij verkopen duurder en kopen duurder. Ik heb er vertrouwen in dat Marc dit goed kan beoordelen.
1 0
Ozymandias
Waarom zijn er toch opeens zo veel mensen die 11 miljoen te veel vinden voor zo'n jong talent? Neres had veel minder laten zien én stond in tegenstelling tot Lainez niet bekend als één van de grootste talenten van Latijns Amerika maar kostte meer dan 11 miljoen. Natuurlijk is het altijd een risico om een talent voor zo'n bedrag te kopen maar reeds doorgebroken talenten van de buitencategorie zijn niet meer haalbaar voor een transferbedrag van onder de 10 miljoen (tenzij een club akkoord gaat met een absurd hoog doorverkooppercentage). Het vreemdste is dat ik behoorlijk wat mensen die tot zo'n jaar geleden nog zeurde dat Overmars niet genoeg geld uit durfde te geven nu zie zeuren dat Overmars zo'n bedrag overheeft voor een talent. Het is ook nooit goed...
11 -2
FTS95
Er werd ook niet doorgepakt met Richarlison 2 jaar terug, gewoon lappen dus als deze jongen zo goed is....Ik ken hem overigens helemaal niet, dus heb over zijn kwaliteiten geen mening
1 0
Ozymandias
Inderdaad, toen zeurde mensen dat Ajax niet eerder die transfer had afgerond door meer te betalen en Richarlison was zeker niet iemand waar over werd geschreven dat hij bij de grootste talenten van Latijn Amerika hoorde.
2 -1
gi0vanni
Volgens mij was Ajax er gewoon op tijd bij want hij zou gewoon komen. Dat hij zelf afzegd voor een slechtere club met meer salaris is zijn eigen fout.
0 0
Ozymandias
Overmars heeft zelf gezegd dat ze een speler waren misgelopen omdat ze niet snel genoeg hadden doorgepakt. Hij noemde toen niet Richarlison bij naam maar het was duidelijk dat hij het over hem had.
1 -1
ajax4lifebaby
Real Madrid bataald 50 miljoen voor 18 jarige talenten. Dus idd 11 miljoen is dan niet eens zo veel. De markt veranderd gewoon en spelers worden steeds sneller veel geld waard.
1 0
LouisVonGoal
Met of zonder hem. We worden kampioen!
0 -2
Eastwood
Is dit nu echt zo'n groot talent, dat we daar 11 miljoen euro voor over moeten hebben? Blijkbaar toch een bijkans onmogelijke opgave om zelf capabele voorhoedespelers op te leiden.
1 -6
Ozymandias
Zolang de grooste aanvallende talenten vertrekken voordat ze zijn doorgebroken (zoals Dilrosun en Malen) of één seizoen nadat ze zijn doorgebroken (zoals Kluivert) moet Ajax logischerwijs aanvallers kopen om hun te vervangen.

Lainez wordt gezien als één van de grooste talenten van Latijns Amerika. Als hij een Braziliaan was geweest had hij waarschijnlijk minstens 30 miljoen euro gekost (gezien het feit dat Braziliaanse talenten die minder potentieel wordt toegeschreven voor zulke bedragen worden verkocht). In dat opzicht is Lainez eigenlijk een koopje.
6 -1
pinballmagic
Ze moeten er wel zijn en als dat niet zo is ga je ze dus halen
0 0
ghouleseddik
Inflatie op de transfermarkt, 11 miljoen is het nieuwe 3 miljoen.
2 0
gi0vanni
Inderdaad. En zelfs 3 miljoen was vroeger heel veel geld. De tijden veranderen. Geld verdienen zit dit jaar goed. Kwaliteit terugkopen is de doelstelling. En we hebben niet genoeg geld om de zware jongens binnen te halen dus dan maar gewoon talenten. Sulejmani liep niet zoals gewenst. Maar de voorhoede Sulejmani, Huntelaar, Suarez deed het best aardig. En ondanks dat het zijn eigen fout was is hij hier niet goed opgevangen. Dat is tegenwoordig stukken beter geregeld. Neres het perfecte voorbeeld. Ik dacht Ajax er voor gezorgd heeft dat hij gelijk hulp had van Wamberto, zijn ma is hier een tijdje geweest en er is nog een Braziliaanse speler aangetrokken. Er zit geen slaag garantie bij een talent maar met goed scoutings werk ben je al een heel eind. En Ajax heeft nu een van zijn beste scouts ooit terug dus ziet er prima uit.
0 0
zivkabrimovic
Beste wensen vrienden!
2 0
Gonzalez75
Hebben we die nou daadwerkelijk nodig?
1 -1
Leprechaun
Het talent op de flanken uit de eigen jeugd houdt niet over. Daarnaast lijkt het me zeer verstandig om alvast te anticiperen op het vertrek van enkele spelers.
2 0
jollie18
Voor de toekomst waarschijnlijk wel! Ajax gaat nog veel spelers van de hand doen.
0 0
ajax leiden
Nou die is binnen zit zo dicht bij elkaar vraag en aanbod ik ben blij met deze speler zou wel eens een grote sensatie kunnen worden hij heeft toch een beetje messi achtige bewegingen en is snel en technies en dat voor een 18 jarige die word alleen maar beter bij ajax
0 0
Duif63
Ik hoop op één of twee aankopen in de categorie Blind/Tadic ipv weer een tiener die alles nog moet bewijzen.
1 -3
Illegaal
Sorry ik heb je een min gegeven.

Ajax moet ze allebei halen, ervaring is noodzakelijk anders win je niks maar dit soort jeugdspelers die moet je ook aantrekken als de kans zich voordoet... tenminste als je de berichten mag geloven dat hij zo goed is.
0 -3
Schip
Ik hoop juist op grote talenten in de categorie Neres etc. Dat is je groeikapitaal. Blind en Tadic zie ik niet zo snel vertrekken. Zeker Blind niet. Daarnaast hoop dat de jeugdscouting versterking krijgt. Er moeten weer nieuwe superlichtingen komen, want het zijn De Ligt en De Jong die Ajax op die manier weer Ajax hebben gemaakt en waarover in internationaal verband met afgunst over wordt gesproken. Niet over het overleven van een poulefase CL. Dat wordt internationaal pas echt nieuws, wanneer Ajax Real weet te verslaan.

Ik vrees alleen wel dat Ajax een opvolger voor Nico zal moeten gaan aantrekken. En dan kom je idd in jouw categorie van routiniers of middengroep leeftijd uit.
5 0
Illegaal
Tadic vertrekt ook niet meer.
1 -1
PetervanAmsterdam
Scoutingsrapport (VoetbaI International, april 2018)


Diego Lainez, de Robben-achtige dribbelaar die Mexico hoop geeft

ACHTERGROND
De beste speler van Mexico tijdens het WK Onder-17 in oktober 2017. Diego Lainez is hot in Mexico sinds hij een jaar geleden als zestienjarige vanuit het niets werd gelanceerd. De aanvaller is een Arjen Robben-achtige verschijning die de tegenstander pijn doet met de bal aan de voet. De linksvoetige dribbelaar werd als twaalfjarige opgenomen in de jeugdopleiding van Club América en maakte vanuit de Onder-17 van de club in één keer de stap naar de profs.

DEBUUT
De op twee na jongste debutant ooit van Club América, de op zeven na jongste debutant in de Mexicaanse competitie en de tweede in deze eeuw geboren voetballer met speelminuten op het hoogste niveau. Diego Lainez trainde al enkele weken met het eerste elftal toen trainer Ricardo La Volpe hem in het bekerduel met Santos Laguna als zestienjarige voor de leeuwen gooide. Opvallend was het zelfvertrouwen waarmee hij de bal opeiste en acties aanging. Drie dagen later kreeg hij in de competitiewedstrijd tegen León opnieuw een kans. Dit keer bracht La Volpe, één van de trainersvoorbeelden van Pep Guardiola, hem na rust in.

KWALITEITEN
Diego Lainez zorgt als dribbelaar voor grote opwinding in Mexico. Dribbelsterk, snel in de kleine ruimte en veel balgevoel. Lainez is een ouderwetse solist die tegenstanders opzoekt, makkelijk passeert en vaak van richting verandert. In Mexico wordt hij regelmatig in één adem genoemd met Lionel Messi vanwege zijn bewegingsritme. Lainez is vederlicht, maar moeilijk van de bal te krijgen, omdat hij met kleine tikjes steeds van richting weet te veranderen. De opwinding over het talent is begrijpelijk, maar vergelijkingen met de beste voetballer ter wereld zijn gevaarlijk. Lainez is in potentie één van de nieuwe topspelers uit Mexico. Hij heeft kwaliteiten die trainers graag zien in de beslissende zone van het veld. Hij zal zich dus moeten focussen op zijn rendement: doelpunten en assists en geen acties om de acties.

Diego Lainez (Club América)
Nationaliteit: Mexicaanse
Positie: (Vleugel)aanvaller
Lengte: 1.67 meter
Geboortedatum: 9 juni 2000
Debuut eerste elftal: 1 maart 2017 (op 16-jarige leeftijd)
Potentie geschat in april 2018: 4/5 (Wereldklasse)

Bron: Voetbal International

Noot: Diego Lainez heeft inmiddels twee A-interlands voor Mexico gespeeld en is in december met Club América Mexicaans landskampioen geworden. Hij speelt bij zijn club meestal als linksbuiten - dat is zijn beste positie. Maar hij is met zijn kwaliteiten ook te gebruiken als rechtsbuiten en aanvallende middenvelder.
9 -1
DeWijsneus
Dank voor delen.
1 0
Ajax020Amsterdam
Dit seizoen niet de titel is nooit meer de titel
2 -9
Good Luck
Zo knul is die 30 miljoen van de Staatsloterij bij de verschrikkelijke buurman gevallen. Want als jij de toekomst zo goed ziet had je het juiste lot wel gekocht.
0 0
Illegaal
Nou laten we uitgaan dat de aarde nog lang bestaat.... dan kan ik je garanderen dat Ajax nog heeeeeeeeeel vaak kampioen zal worden.
0 0
Jelephi
Jij begint het nieuwe jaar gezellig. Chapeau
1 0
RaynoFischer
Hahahaha, wat een onzin...
Kut oudjaarsavond gehad? :P
3 -1
afcas
janken
2 -3
Ajaxtrouw
Ik vrees dat de zuid-amerika lijn voor ajax snel over is. Ze zijn daar niet gek en gaan steeds hogere prijzen vragen.
0 0
Illegaal
Je zal toch mee moeten gaan om dat hogere bedrag uit te geven als je het hebt....... voor talenten als deze jongen is dat waarschijnlijk ook geen risico want die verkoop je weer voor 40 a 50 miljoen.
0 -1
HZMKK
Dat wachten ze ook van Cassiera en Orejuela en Kristensen en Bandé
0 0
AJAIXIXIXI
En hoeveel officiële wedstrijden heeft Bande ook alweer gespeeld bij Ajax?
0 0
ajaxdordtt
Alleen Kristensen stond te boek als een groot talent. Geen flauw idee waarom maar goed.
0 0
RusselWestbrook
Echt joh? Of verzin je dat gewoon?

Ook niet bepaald dezelfde prijsklasse. Je kan twee van deze jongens kopen voor 11 miljoen.

Gelukkig nieuw jaar trouwens. Zie dat je geen goede voornemens hebt met betrekking tot azijn drinken. Beetje jammer.
0 -1
HZMKK
Onzin allemaal die goede voornemens...
Gewoon de realiteit dat Ajax grote miskopen heeft gedaan, enkele uitschieter als Sanchez daargelaten.
Helaas willen sommigen het gewoon niet inzien. Maar Ajax heeft met deze 4 mislukte aankopen dik 25 miljoen door de wc gespoeld. Aan dat rijtje kan je ook Labyad en nog wel toevoegen...

Lainez kost teveel, en is een zelfde speler als Younes.
0 0
geDaante
Helemaal mee eens.

Behalve over Lainez, daar kan ik niks over zeggen.
0 0
afcas
cursus topografie overgeslagen in 2018?
3 0
WillyBrokamp
Gelukkig Nieuwjaar mede Ajacieden. Op naar nummer 34 en successen in de beker en CL !

Lainez is nu toch wel in de pocket denk ik ? Het bod van Ajax benadert de vraagprijs. Gelijk laten komen. Dan kan hij een halfjaartje wennen. We zullen goed voor hem zorgen.
2 0
Van Reenen
Ik wens jullie een gezond, gezellig en mooi jaar toe met veel voetbalvreugde van ons aller Ajax, waarbij Ajax voor het vuurwerk zal zorgen.
2 0
PetervanAmsterdam
Als de informatie juist is vraagt de Mexicaanse club 15 miljoen dollar (dat is 13,07 miljoen euro) en biedt Ajax 11 miljoen euro plus bonussen en doorverkooppercentage. Daarmee lijkt een overeenkomst nabij. Bovendien wil de groeibriljant zelf graag naar Ajax.
2 0
IkJijHijWijJullieZijnAjax
beste wensen allemaal:)

lullig voor dat jochie dat zijn club niet meewerkt.
ik vind zelf dat ajax een streep eronder moet zetten als club america dit bod niet accepteerd, niemand gaat dit meer bieden in europa.persoonlijk vind ik dit al een belachelijk bod voor een jeugdspeler, het moet toch wel wat zijn als ajax zoveel bied.
0 -2
Babayaka
Wat een onzin, net als ajax 100miljoen mag vragen voor de Jong wat hij totaal niet waard is, mag een America ook vragen wat ze willen.
1 -1
afcas
het is geen jeugdspeler? en als het wel wat is waarom dan afkappen op het moment dat de transferperiode net van start gaat? en hoe weet je zo zeker dat niemand een vergelijkbaar bod gaat uitbrengen?
0 0
insectenverdelg
Beste wensen allemaal. Op naar een seizoen met mooi voetbal en veel prijzen.
3 0
WijZijnAjaxWijZijnDeRijkste
huts
0 -1
Suarez16_
Gelukkig nieuw jaar boys! Op de CL finale ;) !
6 0
WilfredGenee
Jo Godenzonen, mooi en sportief jaar! Alle vertrouwen in Ajax richting Real.
Ajax 1, Twee PSV, Feyenoord met 20 punten achterstand derde.
5 0
NegentigMinutenLang
Gelukkig nieuw jaar Ajacieden! Op naar 34 voor Appie, de beker en een mooie CL - en een prachtig jaar met onze helden!
5 0
4EVERAJAX
beste wensen! op naar de prijzen in 2019!
9 0
Mokum31
Gelukkig Ajax nieuwjaar en veel gezondheid
8 0
grannig mokum1
Een gelukkig Nieuwjaar en gezond 2019
8 0
Tijndw
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
8 0
Cohiba
Allemaal een gezond en mooi 2019! Op naar de prijzen!❎❎❎
8 0
Ajax#1900
Nogmaals all the best! Dit jaar de schaal weer terug!!
5 0
Hziyech14
Beste wensen allemaal! Jullie worden welkom geheten in het jaar dat wij met de schaal en beker omhoog staan!
5 0
Juichtoon
Beste wensen allemaal! Op naar Madrid, De Kuip en Arena en naar nr 34!
6 0
AFCAWZAWZDB
De beste wensen amigos!
8 0
Tomajax1990
Beste wensen Ajacieden! Dat onze kleine Appie dit jaar maar goed mag herstellen waar mogelijk! 34! We denken aan je!
10 -1
FlyingDutchMan
Happy new haar & well said!!
7 0
FlyingDutchMan
Year..
8 0
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
Beste wensen vrienden!
7 0
AjaxDaniel
Gelukkig nieuwjaar Ajacieden
7 0
DeWijsneus
Beste wensen allen! Hoop in het nieuwe jaar weer Turbo terug te zien hier.
7 0
BennJii020
Wat een drukte nog hier! Beste wensen iedereen
6 0
Restored
gelukkig nieuwjaar iedereen
6 0
MK77
Gelukkig 2019! Bloed, zweet, tranen en nummer 34!
7 -1
Kupke
Gelukkig nieuwjaar mede Ajacieden!!!! Dat we maar vele prijzen mogen pakken!
5 0
Kibbahimovic
Beste wensen schatties
6 0
BrutilHosé
gelukkig nieuwjaar iedereen. de cl cup is dit jaar van ons!
6 0
***1900***
Beste wensen allemaal! Dat het ons jaar mag worden!
7 0
lauw
Gelukkig Nieuwjaar mede Ajacieden op naar een prachtig jaar.
7 0
Dit is mijn club
Gelukkig nieuwjaar allemaal en schaaltje 34 komt naar Amsterdam.
9 0
sucre
jij ook, hoop het zo! nog paar rondjes CL zou ook mooi zijn!
6 0
TimAFCA
Gelukkiig Nieuwjaar beste Ajacieden!
9 0
Bramzel
Gelukkig nieuwjaar allemaal en de beste wensen!!!
10 0
Dexy
Een heel sportief en gelukkig 2019 toegewenst aan iedereen!
10 0
Maxwell5
Gezond en Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!! :-)
8 0
Litmanen85
Beste wensen vrienden en maak er iets moois van in 2019. Hup Ajax 2019
10 0
WantAmsterdam
Hopelijk eindelijk kampioen!
9 0
Joodhannus73
Het is wel meer risico voor een achttien jarige, maar ik heb veel vertrouwen in onze hoofdscout. Als het een super talent is gewoon binnenhalen. Haal je vier talenten van 10 miljoen en eentje breekt daarvan door, heb je de kosten er dubbel en dwars weer uit. Die gaat voor meer dan 40 miljoen weg. Dus je loopt in wezen geen risico. Bovendien verkoop je direct voor 200 miljoen (en als je door aankopen goed presteer krijg je ook weer CL miljoenen binnen). Dus niet lopen miepen om 1 of 2 miljoen... Daarentegen ook wel blijven onderhandelen. Ze doen het goed zo..!
2 0
Bocarra
Telegraaf, nepnieuws dus...
3 -9
31xAjax
Bericht is onjuist. Update III trouwens ook....
0 -5
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
Wat een gehype weer om de zogenaamde supertalent. Hij kan er niks aan doen natuurlijk. Als je deze bedragen en doorverkooppercentage gaat betalen dan mag je gerust minimaal 100 miljoen voor Frenkie en Mathijs vragen. Dat zijn supertalenten en hebben zich al bewezen.
8 -2
Bramzel
Moet je ook vragen. Zeker voor de eerste verdediger allertijde die de golden boy award heeft gewonnen en daarnaast ook nog pas 19 jaar is.
6 0
Bjorn
Zal altijd een gok blijven met dit soort spelers, maar als je niet durft te kopen kun je ook geen toekomstige toppers binnenhalen.
5 0
Pogingnummer75
Gelukkig is een deel variabel met bonussen en doorverkoop% want het is nog verre van zeker dat hij het gaat maken bij Ajax. 11 miljoen is een astronomisch bedrG maar met de huidige stand van zaken kunnen we ons dit soort ‘gokjes’ permitteren.
2 -2
WantAmsterdam
True, maar hij heeft meer ervaring dan neres toen Ajax hem kocht, en iedereen zegt over hem dat hij een uitzonderlijk talent is, dus die gok kan je nemen, helemaal als je je eigen spelers vor meer dan (waarschijnlijk) 70 mil kan verkopen
2 0
Radie125
11 miljoen ze zijn gek weggegooid geld
2 -7
Good Luck
Op basis van wat
1 0
ajax4ever01
Zeikerd is het weer niet goed?
1 0
Mokum31
Geld zat
1 -1
Ozymandias
10-15 miljoen voor een speler die te boek staat als één van de grootste talenten van Latijns Amerika en toch is het voor sommige AS-leden weer niet goed...
5 -1
3*stars*3
Precies.
Als dit zo’n Richarlison verhaal zou worden, zou Marc er ook weer van langs krijgen.
Ik hoop alleen niet dat er een belachelijk grote percentage aan vastzit.
Want dan vervagen de grenzen.
4 0
Ajax412
Precies. Geld uit geven vind ik prima, maar ik houd PSV ook voor de gek om hun mega percentage op Lozano. Dan ben je geld aan het verdienen voor andere clubs.
0 0
ST
Als je kampioen met ze wordt en overwinterd in de CL is dat geen probleem.
2 0
Lazell
Opmerkelijk. Zal ongetwijfeld een groot talent zijn, maar we gaan weer voor de rechtsbuiten, terwijl we geen linksbuiten hebben. Tadic en Neres spelen allebei ook liever op rechts.
1 0
PetervanAmsterdam
Dan toch wat vaker naar hem kijken, zodat het ook jou duidelijk wordt dat hij meestal als (linksvoetige) linksbuiten speelt.
0 0
Toeschouwer
Voor de zoveelste keer, ze doen maar wat bij Ajax geen beleid .
Ter Hag zal hem wel willen net als Labayad , niemand maar ook niemand ook de Ajax scouts waren positief over Labayad, maar kwam er toch.
2 -12
pieke
Bandé is toch linksbuiten?
0 -2
Mokum31
Zonder knie
2 0
Gijsje
Beetje jaloers zo op het einde van het jaar! Foei
6 0
RaynoFischer
Ik snap hem wel hoor, moet ook frustrerend zijn
Je opent een kantoor in een land en je concurrent gaat er met het grootste talent uit datzelfde land vandoor :P
5 0
Ozymandias
Lainez heeft zijn meeste wedstrijden voor Club America als linksbuiten gespeeld.
3 0
Lazell
Neres onder Ten Hag ook. Is ook niet zijn beste positie. Dus wat zegt het over de beste van hem?
0 0
Alderweireld3
Kan ook prima linksbuiten.
https://www.transfermarkt.nl/diego-lainez/profil/spieler/371174
1 0
AJAIXIXIXI
Vertrek van Neres?
0 -2
WantAmsterdam
Die wil echt alleen naar Ajax, moet volgens mij dit keer echt goed komen
3 0
MPAjax
zoiets vermoedde ik al, het na elkaar toe brengen van de bedragen, 11 miljoen lijkt mij dat ze hier wel mee akkoord gaan
0 0
rexxo
Het is weer vaselinetijd voor Mike V.
Grote griezel.
4 -5
CruyffFootball
Wat is de functie van een journalist volgens jou?
1 -2
WantAmsterdam
Serieus het nieuws naar buiten brengen, en sich niet te gedragen zoals een 7 jarig schoolmeisje
1 0
Alderweireld3
de nieuws....
0 -1
WantAmsterdam
Het nieuws, sorry heb het al zo vaak gezegd, mijn Nederlands is niet bijzonder goed
0 0
Babayaka
Totaal nutteloos, of bedoel je dat niet?
1 0
WantAmsterdam
Echt hè, enorme aandachtshoer
1 -1
rexxo
Idd dat is de juiste omschrijving voor Mike V.
Ik ken mensen die hij blockte op twitter vanwege kritische vragen.
1 0
BrandjeXL
Hier heb je er een hahahaha
1 0
Sterretje73
En dit is twee :-p
1 0
FWAjacied
Mike gaat nu zelfs filmpjes met een scorende Lainez retweeten, dus dat lijkt wel goed te zitten.
1 0
Bobbaasje
JAAAA we worden gek!!!
0 0
mgtow
Ben ik al van mezelf. Hehe.
1 0
Ajax#1900
Met een kanon het jaar uit, lekker hoor. We hebben niet echt een geschikt topic hier voor, maar natuurlijk alvast de beste wensen voor ,2019 mannen. de dubbel binnenhalen en als het moet doen we er nog een CL bij. Cheers
1 0
MisterAFCA
Jij ook de beste wensen gab.
1 0
Tijndw
Heerlijk
0 -1
Tijndw
Heerlijk
2 0
Tijndw
Heerlijk
0 -1
Mokum31
Die is binnen
3 -1
FlyingDutchMan
Hoop ut
2 -1
FWAjacied
Nu een serieuze update van de Telegraaf:

De Amsterdammers legden bij Club America een bod neer van ruim 11 miljoen euro vast, bonussen en een doorverkooppercentage voor het Mexicaanse toptalent. Als het daadwerkelijk tot een transfer komt, wordt Lainez de duurste Mexicaanse jeugdspeler ooit die naar Europa vertrekt.

Mike zegt bovendien, wat we eigenlijk al wisten, dat Lainez enkel naar Ajax wil.

https://www.telegraaf.nl/sport/2973930/ajax-gaat-ver-voor-lainez
1 0
AjaxBaggio
Tja, misschien zijn de scouts van Ajax toch niet zo onder de indruk.
Zo'n youtube filmpje zegt mij ook niet zo veel. Van Leonardo of Kennedy kun je ook een leuk Youtube filmpje maken.

Als Marc deze jongen ECHT wil hebben. Dan betaald hij die 5 mil gewoon hoor.
Denk dat hij wel heeft geleerd van eerdere fouten.
0 0
HZMKK
Mooi zo, wordt niet warm van dit zaalvoetballertje.
1 -9
Ozymandias
Lainez is zeker geen zaalvoetballer. Hij heeft een goede dribbel maar dribbelt niet om te dribbelen maar met een bepaald doel voor ogen. Daarbij heeft hij een goed overzicht voor een 18 jarige buitenspeler. Zodra hij zijn pass- en trapkracht heeft verbeterd zal hij een goede buitenspeler voor Ajax zijn.
1 -1
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
Kan beter Doan halen. Die toont zijn klasse nu al en scoort ook veel meer.
0 -5
MPAjax
doan is te wisselvallig voor een topclub
4 -1
GrandMasterFlex
Ja zei je toen ook over Schone zeker
0 -2
AsensioWillemsen
Die kostte geen 10 miljoen
1 0
afcas
en hoezo toont lainez zijn klasse nog niet? omdat hij niet in nederland speelt? ga je serieus beweren dat de eredivisie een fatsoenlijke graadmeter is? waar wil je dat op baseren?
3 0
Ozymandias
Ik vind Lainez persoonlijk nu al beter dan Doan terwijl hij twee jaar jonger is. De handelingssnelheid van Lainez lijkt me een stuk hoger dan die van Doan waardoor hij beter is in de combinatie in de kleine ruimte en hij passeert makkelijker een directe tegenstander. Lainez heeft dit seizoen in 1.175 minuten 5 keer gescoord en Doan heeft in 1.620 minuten 4 keer gescoord. Ik zie dus niet helemaal in waarom je schrijft dan Doan veel meer scoort.
4 -1
Lagasj
Wat denk je van het risico dat zo'n familie met zich meebrengt. Als de geruchten tenminste waar zijn.
Ik weet niet of dat wel goed te managen is. Ik zou het ventje graag bij een Ned. familie ondergebracht zien. Zeker de eerste tijd.
1 0
Ozymandias
Geen idee, ik weet niet wat voor een soort achtergrond hij heeft. Er zijn veel families die Mexico graag willen verlaten en daar hele goede redenen voor hebben. Lainez is al 18 jaar dus die gaat heus niet bij een gastgezin wonen.
0 0
Schwalbino
10 miljoen is zat op. Het is een fijne dribbelaar. Dat was Christiano op die leeftijd ook. Maar die is daarna op een achterlijke manier aan zich gaan werken zoals eigenlijk alleen De Ligt doet.
0 0
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
10 miljoen is ook meer dan genoeg. Er zijn helemaal geen andere clubs.
1 0
MPAjax
Onbetrouwbare berichtgeving, de voetbal nieuwswebsite van de laatste update weet niet eens het eerste bod, ze kunnen niet ineens 3 miljoen omhoog gaan.

Lainez zou niet eens passen in de opstelling van Lyon omdat ze met 2 spitsen spelen en niet met een linksbuiten dus hij zou niet renderen omdat hij geen type spits is maar een buitenspeler zoals neres.

10 miljoen bonus en hij is verkocht, klaar
1 -1
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
Waarom doorverkooppercentage? Ze krijgen nu al genoeg!
1 -1
MPAjax
ben ik het mee eens en anders gaat hij bij een europa league club banken
1 -1
FrietvanPiet
#OvermarsOut
1 -14
GvanderK
#FrietvanPietmoetsluiten
0 0
FrietvanPiet
*glimlach*
1 0
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
FrietvanPietOUT
0 0
FrietvanPiet
Droom verder
1 -5
Ajaxvooraltijdinmijnbloed
Haha
0 0
Mikes
AS meldt of alles of niets, want andere Mexicaanse bronnen melden hele andere verhalen dan deze. Overigens meldden alle nieuwsberichten dat de vraagprijs 12 miljoen is en niet 15....
2 -1
FWAjacied
Het lijkt er op alsof AjaxShowtime omtrent dit onderwerp sites als voetbalprimeur en soccernews volgt. Juist voor dat soort berichten heb je zulk handige rubriek gemaakt voor de transferperiode.
0 0
Bramzel
Wat melden die dan als ik vragen mag? En wat is de bron dan en heb je toevallig een link?
0 0
Gonzalez75
Komt die de grens wel over als hij via de VS reist? Trump bewaking!
0 -5
amthree
Dan vraag ik me echt af hoe die lampen die lozano hebben gehaalt als je dit soort dingen leest. Voor hoeveel % de doorverkoop percentage is..
1 0
KingJames23
Lozano is maar voor 60% van psv.
1 0
AFC34
Ja die moeten geld extra betalen bij een verkoop man. Malle mexicanen.. Al hebben ze het sportief prima voor elkaar (psv), ja ze liggen uit de beker door kwalitatief falen van v bommel en de CL (waar ze echt wel derde hadden kunnen worden) maar in de competitie gaat het bizar goed..
0 0
AsensioWillemsen
Die Mexicanen spelen een spel via de media om de prijs hoger te krijgen. Dat doet Ajax ook altijd, niks mis mee. Het komt wel goed
2 0
sjaakahz94
Mijn gevoel zegt dat het niet erg is als deze Lainez niet komt. Hij heeft bepaalde specifieke kwaliteiten en dat zijn behendig, versnelling en een goede dribbel. Echter vind ik hem niet exceptioneel. Voor dit geld kan je beter krijgen geloof me. Sancho die destijds door Dortmund voor 12 miljoen werd opgehaald. Dat heet scouting. Die jongen kunnen ze nu voor 60 wegdoen.
1 0
Labrador
15 miljoen? Het was eerst 12.
4 0
Bky
Laat ze maar stikken in die Lainez.
2 -4
FWAjacied
Of niet alles geloven van elk willekeurig internetbericht en even rustig afwachten wat de meer betrouwbare media te vertellen hebben.
0 0
FWAjacied
Dat is al de derde Mexicaanse bron die iets bericht over dit onderwerp. Ze zullen daar toch ook wel een fatsoenlijk medium hebben dat zo'n beetje alle primeurs heeft.
1 0
Bramzel
Inderdaad en de info van de verschillende bronnen loopt ook wel uiteen El Universal heeft het opeens over 15 miljoen dollar. Daar waar de andere bronnen allemaal 12 miljoen dollar noemde.
0 0
Toon meer reacties