[Update] 'Inter heeft Tete niet nodig'

BVeenstra, 19-06-2017 om 07:00, 22368 views, Corriere Dello Sport | Een Ajax-kado geven?

Ajax en het Turkse Galatasaray bereikten recentelijk al een akkoord over de transfer van Kenny Tete, maar de verdediger heeft zelf een voorkeur voor een overgang naar de Serie A. Dat meldt Corriere Dello Sport zaterdagochtend.

Het medium schrijft dat met name Internazionale geïnteresseerd is in de rechtsback van Ajax. Naar verluidt eist Ajax een transfersom tussen de drie en vier miljoen euro voor de geboren Amsterdammer. Mocht Internazionale dat bedrag willen betalen, lijkt een transfer naar de Italiaanse club serieuze vormen aan te nemen.

Bij Ajax belandde Tete in het afgelopen seizoen op de bank. Alleen bij blessures of schorsingen van concurrent Joël Veltman kwam hij in actie. Bovendien loopt het contract van de rechtsback in de zomer van 2018 af en wil hij deze volgens directeur spelersbeleid Marc Overmars niet verlengen. Wil Ajax nog iets aan hem verdienen, zal het hem deze zomer of uiterlijk in de winterstop van het komende seizoen moeten verkopen.

Update - 07.00 uur (19 juni 2017)
Ajax-verdediger Kenny Tete heeft zelf een voorkeur voor een overstap naar de Italiaanse Serie A, maar een transfer naar Internazionale lijkt hij nu te kunnen vergeten. Volgens Sky Italia heeft Internazionale 48 uur de tijd genomen om een besluit te nemen over de rechtsback en nu blijkt dat de Italiaanse club zich heeft teruggetrokken. Het lijkt erop dat Tete nu moet beslissen of hij naar Galatasaray wil. Met die club bereikte Ajax eerder al een akkoord.

                                          
  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
Pierre Heno
PSV heeft Lozano binnen.
0 0
@Maar7en
Wanneer vertrekt Tete nu?? Is ie zo druk met kiezen uit alle topaanbiedingen????
0 -1
Pierre Heno
Riola: "Ajax kan Tete wel vergete "
0 0
chrisjuhhh
lees je mee Tete ??

Milan hekelt Raiola: "Wat Madrid niet aan mij betaalt, verdwijnt in zijn zakken"
Maandag 19 juni 2017 om 18:14
AC Milan-directeur Marco Fassone heeft maandag nog maar eens uitgehaald naar Mino Raiola. De Milanezen verwijten de bekende zaakwaarnemer dat hij zijn cliënt Gianluigi Donnarumma aanspoort om te vertrekken uit San Siro.

Afgelopen week werd duidelijk dat de talentvolle doelman zijn contract niet gaat verlengen. Als Milan hem niet deze zomer verkoopt, wandelt hij volgend jaar gratis de deur uit. Real Madrid wordt genoemd als mogelijke bestemming. "Wat Madrid niet aan mij betaalt, verdwijnt in zijn (van Raiola, red.) zakken", baalt Fassone. "Ik zou geïnvesteerd hebben in het Italiaanse voetbal."

Fassone ontkent dat Milan Donnarumma onder druk heeft gezet om bij te tekenen. "Dit was niet de beslissing van Gianluigi, hij wilde bij Milan blijven. Dit is de keuze van Raiola", vervolgt de directeur in gesprek met de Corriere della Sera. Hij geeft de hoop niet op en laat het toptalent niet zomaar vertrekken. "Als club zullen we duizend manieren bedenken om hem te behouden."

"En als hij van gedachten verandert, zouden we hem met open armen ontvangen. Dat geldt ook voor de supporters", zet Fassone de deur op een kier.
0 0
Boer Gijs
Het punt is dat een speler zijn zaken door een makelaar laat regelen. Geen speler gaat daar zelf mee bezig, dat is helemaal in handen van in dit geval van Raiola. En één ding moet je hem dan nageven: hij zorgt voor een financieel goede stap voor zijn spelers. Ja, ook voor zichzelf, maar ook voor zijn spelers. Die zullen daar echt niet over klagen en zijn tevreden met hem. Op lange termijn is de vraag of ze daarmee qua sportieve prestaties het maximale uit hun talent/carrière halen, maar goed dat is niet het enige wat telt blijkbaar.
0 0
chrisjuhhh
Maar de clubs zijn hem wel zat aan het worden .
Je heb gewoon gelijk , kiezen voor sportieve prestatie met goed geld of top salarissen en who fuck footbal .
0 0
Piejotter
Kan veel beter bij Ajax blijven tenzij de echte Europese top aan zijn deur klopt. Zie ik nog niet gebeuren. Stel dat hij nu een of twee seizoen bij Ajax in het eerste zich bewijst dan is de kans veel groter dat er een echte Europese topclub komt. Veltman gaat wel verkocht worden, kan me niet voorstellen dat hij blijft. En ik vind Tete een prima back voor Ajax dus vind ik het jammer als hij vertrekt.
0 0
DKUnited
Wordt weer zo'n soap. Let op !!!!!Ajax raakt hem niet kwijt aan het buitenland. Gaat straks Pisvee meedingen, zie ik hem zo naar Pisvee verkassen
0 -1
Piejotter
Gaat ie NOOIT naar toe, meer Ajacied dan jij denkt.
0 0
chrisjuhhh
Ik begin te vermoeden dat alle clubs die "Raiola "zwaar zat zijn !
Val me steeds meer op ook transfers in Italië en als al die clubs dat collectief gaan doen, is het zo klaar met dat soort figuren.
1 0
Piejotter
Helaas stikt het in de voetbalwereld van dit soort figuren. Ze zeggen dat ze de belangen van de voetballer behartigen (geloof ik ook vaak wel) maar intussen steken ze zelf handig wat miljoenen in hun eigen zak. Meestal vinden voetballers dat geen probleem want ze zijn via de makelaar zelf ook miljoenen rijker geworden en spelen bij de club waar ze willen spelen. Dat is de voetbalwereld en die zie ik niet snel veranderen.
0 0
MankeNelis
Dat lijkt er sterk op. Wat moet je met spelers die wel het talent hebben maar niet de mentaliteit. Juist in Italië komt het daarop aan. Na een paar miskleunen Bouy, Kishna, noem er nog eens een paar, valt die dikke door de mand.
1 0
chrisjuhhh
Milan hekelt Raiola: "Wat Madrid niet aan mij betaalt, verdwijnt in zijn zakken"
Maandag 19 juni 2017 om 18:14
AC Milan-directeur Marco Fassone heeft maandag nog maar eens uitgehaald naar Mino Raiola. De Milanezen verwijten de bekende zaakwaarnemer dat hij zijn cliënt Gianluigi Donnarumma aanspoort om te vertrekken uit San Siro.

Afgelopen week werd duidelijk dat de talentvolle doelman zijn contract niet gaat verlengen. Als Milan hem niet deze zomer verkoopt, wandelt hij volgend jaar gratis de deur uit. Real Madrid wordt genoemd als mogelijke bestemming. "Wat Madrid niet aan mij betaalt, verdwijnt in zijn (van Raiola, red.) zakken", baalt Fassone. "Ik zou geïnvesteerd hebben in het Italiaanse voetbal."

Fassone ontkent dat Milan Donnarumma onder druk heeft gezet om bij te tekenen. "Dit was niet de beslissing van Gianluigi, hij wilde bij Milan blijven. Dit is de keuze van Raiola", vervolgt de directeur in gesprek met de Corriere della Sera. Hij geeft de hoop niet op en laat het toptalent niet zomaar vertrekken. "Als club zullen we duizend manieren bedenken om hem te behouden."

"En als hij van gedachten verandert, zouden we hem met open armen ontvangen. Dat geldt ook voor de supporters", zet Fassone de deur op een kier.
0 0
Bobo het Konijn
De zomer is nog lang, er komt ongetwijfeld een mooie club voor hem. Hij kan rustig de tijd nemen en uiteindelijk kiezen wat hem wat lijkt. Voor een goede rechtsback is altijd plaats.
0 -1
MankeNelis
Hij moet gewoon minuten maken bij een club als Twente of Heerenveen. Geen rare transfer omdat die pizzabakker lekker Italiaans lult.
0 0
altijdwelwat
Voor een goede rechtsback wel ja !! Drie miljoen is een schijntje in de huidige markt, maar blijkbaar vinden de clubs die hij zelf goed vind hem niet zo goed. Natuurlijk komt er een club, maar Tete en die bolle pizzabakker hebben schijnbaar niet door dat hij al bij een mooie club speelt. Maar lekker stoer doen en niet willen verlengen , wat heeft die jongen hier nou gepresteerd dat clubs in de rij moeten staan voor hem ? Verkopen en desnoods het Serero traject in , in een Ajax shirt hoef ik hem niet meer te zien.
5 0
Bobo het Konijn
Ik zou hem heel graag bij Ajax willen zien blijven maar het is een feit dat hij weinig gespeeld heeft. Ik denk dat dat ook een reden is voor hem om te gaan. Hetzelfde geldt voor Riedewald. Te weinig gespeeld, dat wil je verder kijken voordat je in de vergetelheid raakt. Volgens mij is de mening over Tete dat het een hele goede rechtsback is.
0 -3
Godenzoon24
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat Tete al niet wilde tekenen toen hij nog net geen jaar basis was. Basis!! Heeft dus niks met speeltijd te maken. Maar met grootheidswaanzin ,$ en een verkeerde zaakwaarnemer .
3 -1
Piejotter
In de voetbalwereld word heel veel gezegd, maar het is al zovaak voorgekomen dat de ene dag niet de andere is en dat als een blad aan een boom de meningen kunnen veranderen. Wat zegt mij het dat Tete niet wilde tekenen een tijdje terug. Nadien is er een andere trainer en ik zie Veltman wel vertrekken. Maar het blijft altijd wel zo als er een club komt die echt een stap vooruit is voor Tete dan gaat hij. Galatasaray lijkt me geen verbetering alleen voor zijn beurs en het zonnige klimaat.
0 0
altijdwelwat
Gewoon een hele matige back met een aardig fysiek ! Maar vergis je niet een aardig fysiek hebben alle backs op een hoger niveau, daar lopen geen jongens als Ard van Peppen. Technisch matig, kan niet anticiperen, passing matig, handelingssnelheid matig, en niet bijster intelligent. Kan hard achter iemand aan rennen en een tackle inzetten, en dat moet allemaal omdat hij veel niet beheerst. Maar staat je vooral blind op de tackles.
6 -1
Godenzoon24
Exact. En dan net een jaar basis en al het lef hebben om een nieuw contract naast je neer te leggen. Omdat je eerst wil kijken wat er op je pad komt. Nee kwalitatief en zeker mentaal dus onvoldoende.
2 0
ajaccied4life
Het zou me niet verbazen als Cim Bom straks zegt, dikke middelvinger Kenny. We zoeken wel een ander, als we tweede keus zijn.
8 -1
behangdelul
Zouden ze ook gewoon moeten doen. Aan de andere kant is het wel een koopje, dan telt geld wel en principes niet.
1 0
de-Ajacied
Gewoon verlengen bij Ajax
1 -5
Heiko
Wil hij niet.
7 -1
voorkennis
wat moet je in godsnaam in de serie A ?
oude stadions, weinig publiek en een niveau op juve en napoli na....wat om te huilen is.
Ik snap er niks van, kies dan voor een subtopper in de bundesliga, primera division of premier leaque
0 0
Ferd
Serie A is perfect voor Tete, alleen maar verdedigen, verdedigen en verdedigen. Dat kan hij goed, in de bundesliga, primera division en premier league moet hij ook voetballend iets brengen en daar ligt zijn probleem,m.
0 0
CPLP
Voorn verdediger een mooie competitie, verder idd niet.
0 0
Heiko
Haha wat een soap.
0 0
ajaccied4life
Out:

Westermann
Tete
Riedewald
Younes

In:

Wöber
Arana
Pavon (Rigoni)
Luckassen (voor RB)
Anita
N. de Jong

Ik denk dat Ajax met zo een selectie weer landskampioen kan worden. Er is wel werk aan de winkel voor Marc Overmars, maar afgaande op de laatste transferperiodes, is hij capabel genoeg om dit traject/project te managen.

0 -7
Godenzoon24
Ja laten we twee middenvelders gaan halen. We zijn geen Ajax en hebben geen grote talenten op die posities die een kans horen te krijgen. Pff
0 0
behangdelul
Al halen we niks dan worden we nog landskampioen
2 0
Leprechaun
Raiola is trouwens ook de zaakwaarnemer van Donnarumma. En ra ra; ook hij heeft geen intentie om bij te tekenen bij AC Milan...
7 0
AFCAsphere
Check even op Instagram (en andere sociale media) wat voor een shitstorm Donnarumma momenteel om zijn oren krijgt.

Er werd tijdens een wedstrijd met geldbriefjes naar hem gegooid door Milan fans. Ben benieuwd of die jongen nu überhaupt nog denkt over bijtekenen.
0 0
AjaxCitizen
Als club sta je machteloos tegenover figuren als die Rioolrat. Het is echt kut dat je als club bijna niks tegen zo een man als die Rioolrat kan doen. Situatie Donnaruma probeert hij nu zijn cliënt de slachtofferrol in de schoenen te schuiven:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=307358

Donnaruma moet weg, want hij werd bedreigd door de ultras. Nog lang voordat er sprake was van heel die soap. Wat een lulverhaal. Die Rioolrat probeert altijd een kloof tussen speler en club te creëren. Geniet ook weer volop van de aandacht die hij nu krijgt. Mooie zaakwaarnemer heb je gekozen, Kenny.
6 0
ajaccied4life
Walgelijk mannetje. Enfin, anderzijds kiezen spelers zelf voor deze man.
3 0
AjaxCitizen
Ja. Die man heeft nu natuurlijk een heel portfolio van sterren die hij in zijn stal heeft, waardoor jonge spelers al gauw kiezen voor deze Rioolrat. Las afgelopen week nog bij één van de reacties hier, dat hij ook al zaakwaarnemer is van een 14-jarig talent van de Toekomst. Die man probeert ze al op jonge leeftijd in te palmen.
0 0
RusselWestbrook
Gaat via de ouders op die leeftijd.
2 0
AjaxCitizen
Die zijn ook makkelijk te overtuigen, als zo een zaakwaarnemer ze vertelt dat hun kind onder zijn hoede later miljoenen kan verdienen. Vooral met het portfolio aan sterren van Rioolrat ben je snel overtuigd, terwijl het aantal mislukkingen denk ik velen malen groter is.

Off:
Wanneer begint trouwens het nieuwe NBA seizoen? Ben het basketbal pas een jaartje echt aan het volgen. Heb wel spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan.
0 -2
RusselWestbrook
Duurt nog wel even, eerst de draft (22 juni), dan de verschillende Summer Leagues in juli en ergens eind oktober begint de NBA.
0 -1
AjaxCitizen
Wordt lang wachten dus. Wel apart systeem dat draften, maar aan de andere kant maken kleinere teams kans om zo een dynasty op te bouwen voor later. De Brooklyn Nets hadden dat kunnen doen, als ze hun draft picks niet hadden geruild met de Boston Celtics. De talenten van dit jaar en volgend jaar schijnen echt heel goed te zijn. Zonde dat de Nets dit mis gaan lopen.
0 -1
JPC40
Je mag veel van hem vinden, maar iemand noodgedwongen naar een land laten gaan tegen zijn zin in, gaat nooit werken, dan speelt hij daar voor een seizoen, om vervolgens alsnog weg te gaan, wat schiet je daar mee op.
0 -4
Rockpotje
Noodgedwongen? Tete heeft de volledige bevoegdheid om deze deal af te wijzen. Bovendien kan hij ook gewoon onder de voorwaarde van Ajax bijtekenen natuurlijk. Verhuizen naar een dictatuur of lekker bij je cluppie blijven zitten met een iets minder royaal salaris dan je zaakwaarnemer je beloofd had, lastige keuzes...
3 0
JPC40
Heeft Tete de volledige bevoegdheid ?? hoe weten we dat zo zeker, en bijtekenen terwijl hij geen speeltijd krijgt, kom je dan niet in een spagaat terecht.

Ik heb vaak het idee dat spelers noodgedwongen naar een club gaan omdat hun zakenvertegenwoordiger hem gepusht heeft, vanwege de pingping doekoe de poen.
0 -2
RusselWestbrook
Dat weten we zeker omdat Tete de baas is van Raiola.
4 -2
eros
Probeer hem gewoon verlengen.
Veltman zal zeer waarschijnlijk vertrekken, dus zal hij zijn kans krijgen.

Tete/Zeefuik - Sanchez - de Ligt/Viergever - Riedewald/Sinkgraven

Het liefst zie ik de Ligt, Viergever vervangen. Viergever zit aan z'n top, de Ligt is potentie veel beter. Sanchez - de Ligt het centrale duo, met een aankoop als st Juste en/of Yerri Mina erachter bijvoorbeeld. Deze kan een eventueel vertrek van Sanchez in de toekomst opvangen. Tegen die tijd kan de jeugd doorschuiven.
1 -4
Lekiam
Niks ervan. Ajax moet nu de poot stijf houden. Wij hebben je een aanbieding gedaan en dat is het.

Je kunt Tete trouwens nog aanbieding dat als hij zijn zaakwaarnemer ontslaat en zonder hem tekent dat ie wat extra krijgt.
3 -1
altijdwelwat
Hahaha dat gebeurt alleen in Football Manager....
1 0
AjaxCitizen
Vooral gaan zwichten voor iemand die zijn contract niet wou en wilt verlengen.
1 0
ajaccied4life
Ah kijk aan, die Raiola ging dus werkelijk de boer op met zijn cliënt.
0 0
altijdwelwat
Geeft vooral maar weer eens aan dat ook een zogenaamd super agent als Raiola volledig afhankelijk is van de kwaliteit van de speler.
0 0
ajaccied4life
Exact. Kut voor Tete, maar toch vind ik het mooi dat hij en zijn miezerige zaakwaarnemertje de deksel op hun neuzen krijgen.
4 0
altijdwelwat
Eens ...
0 0
Meinders
Heerlijk weer om al die mensen te horen blèren, gebaseerd op helemaal niks. Tete is degene die niet wou bijtekenen. Daarnaast is Veltman (volgens cijfers, waar ik graag dingen op baseer) zoveel verder dan Tete. Heerlijk hoe mensen altijd kunnen janken over dat het spel te statisch is, maar als er een fatsoenlijke back staat met het oog vooruit gaan jullie weer huilen over balverlies. Het lijkt erop dat het ajaxpubliek gewoon altijd een zondebok moet hebben. 1 iemand waarop de massa lekker kan lopen zeiken. Geniet he? Stakkers
8 -1
Ajacied33
Mee eens. Heb sowieso liever Veltman dan Tete
5 0
NouridolbergNeres34
Ik,zie ook liever Veltman past veel beter bij Ajax.
0 0
Bjorn2321
Ja maar let op dat je niet wordt afgestraft door de Tete fanboys hier...
Dat zijn dezelfde die het altijd over beesten en bazen hebben.

Cijfers liegen niet en zelfs in duels (waar Tete zo om geprezen wordt) verliest hij het van Veltman. Tackles zijn leuk, maar vooral een teken dat je slecht staat opgesteld.
Zelfde gelul altijd over kaarten van Veltman 12 geel, 2 x rood dit seizoen in 44 wedstrijden (die hij bijna allemaal helemaal heeft gespeeld). In zijn hele carriere 29 geel en 6 rood (2 x direct) in 210 wedstrijden voor een back is toch niet zo absurd?
1 0
Meinders
Heerlijk weer om al die mensen te horen blèren, gebaseerd op helemaal niks. Tete is degene die niet wou bijtekenen. Daarnaast is Veltman (volgens cijfers, waar ik graag dingen op baseer) zoveel verder dan Tete. Heerlijk hoe mensen altijd kunnen janken over dat het spel te statisch is, maar als er een fatsoenlijke back staat met het oog vooruit gaan jullie weer huilen over balverlies. Het lijkt erop dat het ajaxpubliek gewoon altijd een zondebok moet hebben. 1 iemand waarop de massa lekker kan lopen zeiken. Geniet he? Stakkers
1 -1
altijdwelwat
Tete wil Inter, Tete wil Inter ..... ik zou maar alvast een curcus Turks gaan volgen. Prima gehandeld van Marc om Tete en zijn vriendje Raiola geen etalage te geven.
3 0
JHM
Wat verwacht Tete nu zelf? Een jaar lang bankzitten bij Ajax en dan basis speler bij Inter? Daar verdwijnt hij ook weer op de bank, om vervolgens waarschijnlijk weer een andere club te zoeken. Bij Gala kan hij waarschijnlijk wel wekelijks spelen, die back daar gaat ongeveer met pensioen.
1 -1
JPC40
zou zo zijn, maar het is toch duidelijk dat hij geen zin in heeft om daar te voetballen.
0 0
Rukboor
Inter wil hem geeneens hebben voor 4 miljoen, wordt gewoon naar Turkije.
Wordt een prima carrière zo, als je moet leuren met een speler.
Bedankt Raiola, en eigen schuld Tete!
1 0
Rukboor
Dus Meneer Tete heeft de voorkeur voor de serie A?
Met of zonder eis op een basisplek? Een Ferrari of Maserati soms met Zip tuning of zonder?
Gaat van Rhijn achterna als hij niet oppast!
Hoop dat hij snel weg is, zijn we van dat gezeik af, en dat Overmars alleen voor Turkistan 3 miljoen blijft zeggen en voor alle andere competities minimaal 10 miljoen.
Zo niet, laat hem dan maar gewoon thuis zitten tot het contract afgelopen is conform plan Boilesen.
0 -1
Jari83
Hij mag toch zeker een voorkeur hebben? Ik vind het ook jammer hoe het gaat zo maar als hij niet naar Turkye wilt moet hij dat toch zelf weten. En als hij bij ons speelt dan speelt hij goed, dat is wel een verschil met Boillesen in zijn laatste wedstrijden.
1 -2
A-west
Onbegrijpelijk dat gastjes die nog geen 100 wedstrijden ( 3jaar eredivisie) hebben gespeeld, zo hoog van de toren blazen. Ze hebben toch genoeg voorbeelden van lieden die het niet gered hebben,veel te snel een stap hebben willen maken? En de carriere in het slob belandt? Sukkels zijn het.
2 -1
RaynoFischer
Ik lees net ook dingen dat hij Kluivert ook weg wilt brengen, als dat zo is mag Raiola echt gaan stikken in een stuk pizza...
2 0
afca87
Hij krijgt de kop elk jaar dikker
1 0
Youri08
Overmars vraagt blijkbaar 10 mln voor Tete aan Inter, wat mij een reëlere prijs lijkt dan 3 mln. Blijkbaar had Overmars een ruildeal (de Jong?) met Gala.
0 0
NouridolbergNeres34
Man wat ben ik blij als tete een transfer maakt ,zijn we eindelijk van die eindeloze Veltman tete discussies af zeg.
4 -1
Rukboor
TETEMOE
1 -1
Mikee
Is hij de laatste in de selectie die in de stal van Riaola staat?..
0 0
Lekiam
Ajax zou eigenlijk een Rioolrat percentage moeten inbouwen. Iedereen met hem als zaakwaarnemer krijgt zo ie zo een aanbieding die 10% minder is als met hem. Voor alle kosten die hij met zijn gedoe altijd veroorzaakt.
0 0
RusselWestbrook
'Iedereen die tandarts X heeft krijgt een euro minder salaris per uur en geen 13e maand'

Klinkt dat als iets wat mag?
0 0
Lekiam
Nee, maar als je het niet benoemd is het wel legaal. Je mag als club een speler bieden wat je wil. Dus hebben ze Rioolrat als zaakwaarnemer dan gewoon 10% minder geven als een speler met een normale zaakwaarnemer.
0 0
RusselWestbrook
Kluivert.
0 0
Mikee
Jammer.
0 0
afca1985
Ryan Gravenberch ook, 14 jaar dus daar krijgen we ook nog gezeik mee
2 0
NoPants
Men lijkt hier voor t gemak te vergeten dat tete ook niet wilde verlengen toen hij vorig seizoen basis stond. Ik meen me te herinneren dat hij zei 'ik heb nog ruim 2 jaar een contract, dus waarom zou ik nu al verlengen?'

Gewoon zo min mogelijk met klanten van raiola werken.
7 0
Genant
Uiteraard is Tete beter dan Veltman op rechtsback . Hij wilde echter sowieso niet langer blijven dan tot 2017. Daarom speelde hij niet afgelopen jaar.
0 -5
AjaxCitizen
Spelers die al lange tijd niet willen verlengen, terwijl ze alles speelden en niet eens zo veel hebben laten zien, mag je gewoon wegdoen. Tete heeft zelf gekozen om al een tijd lang niet te verlengen, raakte zijn basisplaats kwijt, wilde opeens weer gaan praten toen de interesse van buitenlandse clubs af nam, wilde met een nieuw contract weer in de basis spelen en zichzelf zo weer in de picture spelen bij de buitenlandse clubs. Dan mag je lekker wegblijven. Jongens die voor eigen gewin kiezen en niet voor de club, moet je geen tijd in investeren.
6 0
AFCZlatan
Ongelofelijk eigenlijk dat de veruit beste rechtsback van Nederland voor 3 miljoen wordt verkocht. Zeker in de huidige markt is het bedrag ronduit belachelijk.
1 -6
skinny hein
bankzitter met 1 jaar contract die niet wilt verlengen...volgend jaar dus gratis
1 0
gi0vanni
En dat het een verdediger uit de ED is helpt ook niet echt. Drie a vier mil is nog iets dan kunnen we een gemotiveerde vervanger halen.
0 0
ajax4ever01
Wegwezen interesseert me niet waarnaartoe ben wel klaar met spelers die Riaola als zaakwaarnemer hebben/houden!
10 0
RusselWestbrook
Justin Kluivert ook maar verkopen dus?
2 -1
Godenzoon24
Die blijft ook niet lang denk ik nee. Maar die heeft misschien nog onafhankelijke ouders die niet op snel $ blindstaren.
0 0
Harrie Nak
Heeft die bolle pizzabakker hem natuurlijk ingefluisterd.
4 -1
ajax4ever01
Hij is er zelf bij hoor anders had hij al lang een andere zaakwaarnemer genomen
7 0
ajax500
Waarom zou ie, je kan zeggen wat je wil maar financieel gezien ga je er toch wel lekker op vooruit met hem als zaakwaarnemer.
0 0
Godenzoon24
Denk jij dat bouy meer geld verdient in zijn carrière dan generatie genoot Klaassen? Toch zon dooddoener dat geld. Snel geld ja. Maar een goed opgebouwde lange carrière levert altikd nog meer geld op dan een snelle korte carrière.
0 0
JesperOlsen74
Tete of die vuile riool rat ? (sorry voor mijn taalgebruik, maar...)
3 -1
bazza25
Tuurlijk serie A kut rioolrat.. gelukkig maakt die zich bij AC ook zowat onwenselijk
2 -3
mistermiyagi
Jongens kom op, Tete is toch bij lange na niet goed genoeg voor de club Inter (die komend seizoen voor vele miljoenen aankopen gaat doen)

Tete is nog niet gelukt om Veltman bij Ajax als Oranje uit de basis te spelen.

Ik word een beetje moe van de Tete fans, die hem een geweldige speler vinden. (duel kracht en snelheid en een goede sliding) daar lopen er nog 100 van op de internationale velden.
8 -4
JesperOlsen74
Ik wordt een beetje moe van die mensen die Tete niet op waarde schatten.
Tete is 10 keer meer een verdediger dan Veltman. En die onzin dat Veltman zo goed kan opbouwen.......van de 10 passes komen er 8 niet aan en is direct balverlies.
En dan heb ik het nog niet over de "Veltmannetjes" die elke wedstrijd weer gebeuren.

Misschien heb je gelijk dat er op de internationale velden 100 rondlopen, maar dat geld voor meerdere spelers.
Hij is zeker geen wereldtop, maar voor Ajax voorlopig een prima keuze.
1 -10
Ferd
Ik word (zonder t) een beetje moe van die mensen die Tete niet op waarde schatten en hem veel beter maken dan hij in werkelijkheid is.
0 0
Godenzoon24
Ben je een van de weinige die er moe van word. T is al zo vaak uitgelegd. Tete staat altijd verkeerd. Ziet t spelletje niet. Daarom heeft hij zijn geweldige tackle ook altijd nodig.
0 -1
BrandjeXL
Liever een geweldige tackle om een tegendoelpunt te voorkomen dan als een lulletje rozenwater helemaal niet in te grijpen zoals Veltman. Verder is het grootste onzin dat Tete verkeerd staat dat geld juist voor Veltman. Hoe vaak hij niet niet uit positie loopt. Dan staat ie weer te diep dan weer te centraal. Verder als Tete mee opkomt dan gaat op volle snelheid. Veltman sukkelt maar een beetje.
1 0
RusselWestbrook
8 op de 10 komen niet aan?

Lol. Dat levert inderdaad een pass accuratesse op 85% zoals Veltman die heeft.

Jij bent niet zo goed met cijfertjes hè?
1 -2
AjaxCitizen
Ik kan iemand niet op waarde schatten die niet wilt verlengen en de onderhandelingen stop zet, terwijl hij al een tijdje basisspeler is. En dan wanneer de club een ander de voorkeur geeft die wel voor ons wilt spelen en hij zijn basisplaats verliest, gaat hij in de media roepen dat hij niks van Ajax heeft gehoord. Dan wilt hij wel opeens horen wat Ajax te bieden heeft, want hij zag dat het aantal geïnteresseerde clubs steeds minder werd.

Tete mag lekker gaan, want dat was allang zijn intentie. Niet verlengen is niet spelen en weggaan. Klaar.
5 -1
JesperOlsen74
Ik heb het niet over zijn gedrag en normen en waarden, enkel wat hij op t veld laat zien.
Voor de rest zullen wij als buitenstaanders toch nooit precies weten hoe het een en ander gaat.
0 -2
chrisjuhhh
dan heeft normen en waarde wel degelijk mee te maken !!!
Ik word doodmoe van gasten die het maar niet willen zien waarom Veltman de voorkeur krijgt bij alle trainers tov Tete , of denken ze dat ze alles beter weten ?
3 0
nahfahlaar
Serie A lijkt me prima passen bij zijn kwaliteiten, maar dan zie ik ´m wel het liefst bij een club als Napoli of (Lazio/AS) Roma.
0 0
Rukboor
Op de bank dan wel denk ik.
0 0
AFCAsphere
Napoli speelt aanvallend voetbal en aangezien Tete aan de bal ook niet zo'n wonder was bij ons, lijkt het me niet slim om dan naar Napels te gaan.
3 0
ambtenaar
Verstandig, zou zelf ook niet naar Turkije gaan. Niet eens voor vakantie.
2 0
GvanderK
Jammer had hem graag in de basis gezien, maar ja hij wil zelf liever weg. Dan toch niet! Next!
3 0
Rukboor
Waarom basis, vind je hem echt een geweldige speler aan de bal?
Als dat zo was had hij Veltman toch allang naar de bank gespeeld bij Ajax en Oranje?
1 0
de-Ajacied
Hoe groot is het verschil tussen Tete en Sanchez? Oké Raiola en korter contract
Daar heeft Overmars (en Bosz) iets nit goed gedaan.
Over één jaar : Tete voor 40 miljoen van Inter naar Chelsea
0 -7
Ferd
Jij snapt het echt niet he? Overmars heeft ik december 2015 al een contractverlenging aangeboden, meer dan op tijd dus
2 0
skinny hein
denk over twee jaar : Tete op de bank uitgeleend aan real betis oid, daarna turkije of engeland 2e divisie
0 0
chrisjuhhh
mooi dan krijgt Ajax doorverkoop percentage
0 0
Afca_126
echt zo
0 -1
RusselWestbrook
Op basis van fucking wat? Zelden zo'n beperkte back gezien als Tete. Kan alleen maar heel hard rennen en tackelen. Aan de bal is hij een fucking ramp, positioneel is hij ook gewoon ruk (vandaar al die spectaculaire tackles: noodrem) en in de lucht gewoon lachwekkend.

Heeft eigenlijk geen enkele kwaliteit om een goede voetballer te zijn, al helemaal geen back, en is te klein en te kut in de lucht om in het centrum te spelen.

Je gaat nooit 40 miljoen voor Tete krijgen. Nooit.
8 -5
JesperOlsen74
Over twee dingen zijn we het eens, 40 miljoen gaat Tete nooit opbrengen. en aan de bal geen geweldenaar. Deze jongen is geen wereldtop. Maar ik zie Tete 10 keer liever dan die slapjanus van een Veltman. Veltman heeft elke wedstrijd zijn slaapmomentje (ook wel een Veltmannetje genaamd), staat positioneel nog slechter dan Tete waardoor hij de hele wedstrijd zijn eigen fouten aan het herstellen is. De timing van Veltman blijft ook achter bij die van Tete waardoor Veltman vrij vaak al snel op geel staat en meer dan eens uiteindelijk ook met rood eraf moet. Ajax speelt gewoon beter met Tete (meer rust achterin) dan met Veltman
0 -2
Ferd
Hahahahaha is 74 jouw IQ?
1 -1
JesperOlsen74
Knap hoor zo'n reactie. Zul je wel een bovengemiddeld IQ voor moeten hebben om dat te bedenken. Hulde.
0 0
mistermiyagi
Goed Nederlands jongen..
1 -1
RusselWestbrook
Lol. Positionering van Veltman is één van de redenen waarom hij altijd speelde.

https://www.vi.nl/pro/analyse/hierom-krijgt-veltman-de-voorkeur-boven-tete-en-snapt-niemand-daar-wat-van#_=_

Kijk ook even de filmpjes, aangezien jij meer bent van het 'met eigen ogen zien' in plaats van cijfertjes.

Je ogen en hersenen zijn trouwens niet te vertrouwen, elk onderzoek wijst dit uit, dus ik zou maar wat meer waarde gaan hechten aan cijfertjes.
2 0
JesperOlsen74
Veltman staat vaak lucht te dekken, is altijd een stap te laat en is constant aan het herstellen met vaak een kaart tot gevolg. En filmpjes zijn momentopnamen, stukjes uit een wedstrijd. Ik kan van zowel Veltman als Tete een compilatie maken van goede of juist slechte momenten. Maar goed, ieder zijn/haar eigen mening. We gaan het hier niet eens worden.
0 -2
chrisjuhhh
Je snap het niet !!
Als je met ruimte in de rug staat te spelen dan speel je idd met lucht , want als je voorhoede ( Traore ) wel mee loop en middenveld controleur ( Schone ) niet meedoen heb jij als verdediger een probleem en dit is nu juist het sterke van Veltman .
Waarom denk jij dat clubs als Tottenham , Dortmund hem wel willen hebben en niet Tete ?
2 0
JesperOlsen74
Gelukkig dat jij het wel snapt dan.
1 -2
chrisjuhhh
Misschien meer dan jou gezien je reactie !
2 0
JesperOlsen74
Gelukkig zeg je het al zelf....misschien....
0 -1
Ferd
Misschien snapt Chrisjuhh het wel, dat is misschien. Dat jij het niet snapt, dat is een zekerheidje.
0 0
JesperOlsen74
Wat jij niet snapt is dat het hier gaat om meningen en die kunnen van elkaar verschillen. En blijkbaar hebben sommige daar moeite mee.
0 0
chrisjuhhh
Omdat je nooit iets zeker weet ja .
Ik ook vaak er niet snel naast zit en veel heel veel op de toekomst ben dan menig denkt ;)
1 0
Lammetjes
Juist een van de sterkere backs in NL. Zijn snelheid lijkt mij een pré als je hoog wilt staan en pressie wilt spelen. Tete i.p.v. Veltman was tijdens Schalke en Lyon was echt een openbaring. Veel sterker in duels en 1-tegen-1 situaties. Dat wil ik tenminste zien van een back..

Veltman pakt totaal onnodig gele en rode kaarten op het moment dat alleen pure verdediging wordt gevraagd van de backs. Veltman kan in de Nederlandse competitie nog mee. In het buitenland wens ik hem succes tegen spitsen als Lukaku met zijn lengte en body.

Jammer dat Tete vertrekt. Hoor je niks meer van. 3mil legt iedere top- subtop club neer voor Tete. De vraag is of hij gaat spelen dan.
2 -2
Ferd
Jij kijkt echt met dichte ogen naar voetbal he? Zelden zoveel onzin gelezen
2 0
RusselWestbrook
Veltman veegt de vloer aan met Tete op zo'n beetje elke meetbare statistiek, en daar zitten 1-tegen-1 duels bij.

Tete gaat het natuurlijk wel goed doen tegen Lukaku. Lol. Heb je hem wel een zien proberen te koppen?
9 -4
Lammetjes
Veltman is een spelers die aardig kan voetballen en nooit is weggestuurd uit de opleiding. Is geen pure verdediger en is inmiddels al 25. Tete heeft eigenlijk een seizoen heel goed gepresteerd. Ik zie in Tete veel potentieel. Tete tegen Lukaku zou ik interessant vinden. Wellicht dat Tete tekort komt op lengte. Maar met zijn duelkracht kan hij ver komen. Beide kwaliteiten komt Veltman te kort. Hij blijft enkel met wat voetbalvermogen overeind in de NL'se competitie. Tijdens Schalke en lyon-uit zag je hoe zwak Veltman speelt onder druk. Tete zijn invalbeurt wekte veel positiviteit op. Won veel meer duels en had toegevoegde waarde..
1 -2
AFCAsphere
Onder druk is Veltman niet de beste, maar wij zijn 9 van de 10 keer de ploeg op het veld die druk zet, en juist dan heb je een verdediger nodig die goed aan de bal is. Veltman bleek daarin beter te zijn dan Tete, dus logischerwijs gaat de voorkeur dan uit naar Joël.
3 -2
RusselWestbrook
Dit is gewoon niet waar, het spelen onder druk is juist één van de redenen waarom Veltman altijd speelde en Tete niet. Tete levert de bal namelijk direct in bij de tegenstander als ie onder druk gezet wordt of, nog veel slechter, speelt de bal zo slecht terug dat Onana zijn best moet doen om het geen corner te laten worden, of dat Sanchez zo'n hopeloze kutbal krijgt dat ie gedwongen wordt om de lange bal te spelen.
3 -4
AFCAsphere
En hoe vaak werden wij onder druk gezet dan? Volgens mij maar één keer, dat was tegen Lyon in beide wedstrijden. Voor de rest zijn wij dit afgelopen seizoen altijd de ploeg geweest die dominant was en die druk naar voren uitoefende.

Veltman is niet zozeer beter onder druk dan Tete, dan kon je heel goed zien in de uit-wedstrijd tegen Lyon. Maar wanneer wij de overhand hebben, dan zie je dat Veltman toch beter tot zijn recht komt omdat hij aan de bal beter is dat Kenny.

Maar goed, wat mij betreft halen we gewoon een nieuwe rechtsback, aangezien ik het liefst iemand heb die zowel onder druk uit kan voetballen, maar ook vooruit durft te spelen.
0 0
Ferd
Je kan alleen maar met druk spelen als je spelers de bal snel en goed kunnen verplaatsen, daar ligt nu net het probleem van Tete. Twijfelen, 3 keer kijken en dan de bal toch maar weer terug naar Sanchez.
0 0
AFCAsphere
Ben het volledig met je eens.
0 0
JesperOlsen74
Als er een iemand is die de bal meteen inlevert is het Veltman wel.
Ik kijk wat op het veld gebeurt en niet wat de statistieken zeggen, die zeggen niet alles en geven de omstandigheden niet weer.
0 0
chrisjuhhh
Ga tijd worden dat je dan eens in de Johan Cruijff Arena kom !
0 -1
JesperOlsen74
Ik zie dat je in je reacties heel snel conclusies trekt en ook dit keer is je conclusie verkeerd.
0 0
chrisjuhhh
Kan jij het tegendeel bewijzen dan ?
0 0
AFCAsphere
In de EL finale was Veltman samen met Matthijs de Ligt de beste aan onze zijde. Ja, in de kwartfinale en halve finale was hij minder, maar Mkhitaryan had niets te vertellen tegen hem in Stockholm.

Veltman is verdedigend niet de allerbeste, maar hij weet zelf ook wel dat hij zijn fouten van afgelopen seizoen niet mag herhalen in de toekomst, dus ik denk dat het voor hem ook duidelijk is dat hij voortaan stelselmatig een hoog niveau moet aanhouden. Aan de bal is hij beter dan Tete en aangezien Kenny niet wilt bijtekenen en Joël ondertussen wel wat ervaring heeft opgebouwd, lijkt het me geen slecht plan om Veltman te behouden.
0 0
DaenerysTargaryen
Zowel Veltman als Tete zijn waardeloos aan de bal. Kiezen tussen deze twee is kiezen tussen de lamme en de blinde..
1 0
RusselWestbrook
Gelul. Beide spelers hebben exact dezelfde pass accuratesse (85%), maar er is een groot verschil in de richting van deze passes. Veltman speelt veel meer naar voren, Tete speelt veel meer naar achteren en presteert het dan nog steeds om de bal in te leveren.
0 0
RusselWestbrook
Nee. Tete heeft een half seizoen onder de Boer uitstekend verdedigd. Hij heeft niet goed gevoetbald, want dat kan ie gewoon niet. Zijn inspeelpass is ruk en zijn aanname is om te janken.

En we moeten ook een ophouden met doen alsof Tete altijd feilloos zijn mannetje uitschakelt.

Lees dit maar eens:

https://www.vi.nl/pro/analyse/hierom-krijgt-veltman-de-voorkeur-boven-tete-en-snapt-niemand-daar-wat-van#_=_
3 -4
Lammetjes
Wellicht wijzen statistieken uit dat Veltman beter presteert op dit moment dan Tete.

Maar Veltman is ook een gebrek aan beter. Welke club in de Premier Leuge, Bundesliga of La liga wilt Veltman in de verdediging.

Sinkgraven linksback is ook hetzelfde verhaal. Gebrek aan beter. Ik weet niet of Zeefuik al klaar is om in het eerste te presteren maar anders mag er flink worden geïnvesteerd in 2 fatsoenlijke backs

1 0
chrisjuhhh
In de PL wil Tottenham hem heel graag hebben en geen Tete .
In de Bundesliga is Dortmund geïnteresseerd in Veltman en al langer dan dat Bosz zou komen en niet in Tete !

Tete is een prima verdediger voor Italië .
0 -1
Yannick55
Waar haal je die onzin vandaan?
0 0
chrisjuhhh
Kwestie van Ajax volgen en het blijkt dat jij dit niet doet .
0 0
RusselWestbrook
Oh, natuurlijk. Als je een Sinkgraven-achtige rechtsback zou hebben hoef je Veltman niet op te stellen. Alleen hebben we die niet, het alternatief voor Veltman was Tete en die is gewoon slechter,

En ja, Sinkgraven is een geweldige back. Jij kijkt echt met een jaren '70 bril naar voetbal volgens mij. Sinkgraven is hét protoype van een moderne back: geweldig aan de bal, snel, agressief positioneel vooruit verdedigen.

Alleen valt vooral dat laatste niet zo op, want dat levert een interceptie op waarbij er niet twee bezweette kerels tegen elkaar aan knallen.
2 0
Yannick55
Gast, rot op Sinkgraven als moderne protype moderne back.

gehaald voor 8 miljoen voor het middenveld. Wordt linksback gezet en het pakt in de eredivisie leuk uit omdat hij geen weerstand krijgt.
0 -1
RusselWestbrook
Je enige argument is dat ie gekocht is als middenvelder.

Jezus, wat slecht.

Overigens was Sinkgraven tegen Schalke op één been zo'n beetje de beste van het veld. Maargoed, Schalke is natuurlijk ook geen weerstand zal wel het volgende non-argument zijn.
1 0
AFCAsphere
Haha, die laatste alinea :')
0 -1
RusselWestbrook
Tsja, grappig natuurlijk, maar het lijkt hier soms wel alsof verdedigende kwaliteiten louter beoordeelt worden op fysieke duels waarbij twee mannen met het lichaam tegen elkaar aan beuken tot er één op de grond valt.

Anders kan ik namelijk echt niet verklaren waarom er hier tot op de dag van vandaag mensen zijn die Dijks een goede verdediger vinden.
1 0
chrisjuhhh
Russel je heb gewoon gelijk ik steun je hier in ook gewoon .
Lijkt wel of er alleen PSV supporters hier op zitten soms .
1 -3
JesperOlsen74
Dus als iemand het niet met je eens is (10 mensen 10 meningen) dan ga je ze maar beledigen en wegzetten als PSV-suppotter? Zegt mee over jou, dan de mensen met een andere mening.
1 -1
chrisjuhhh
jij reageer op een bericht aan russel en trek dat na je eigen toe best knap .
1 -1
JesperOlsen74
Ik trek niks naar mijn eigen toe. Ik reageer op jouw bekrompen reactie: "Lijkt wel of er alleen PSV supporters hier op zitten soms."
Dus jij stelt mensen met een andere mening dan die van jou gelijk aan PSV-supporters. Geldt dus niet alleen voor mij.
0 -1
chrisjuhhh
Bekrompt ?? dus jij beledig mij , waar je mij er van beschuldig dat ik andere beledigd ?
Raar heb je bewijzen ?
1 0
Ajax#1900
Plus 1
0 0
AFCAsphere
Als de meeste mensen (gemiddelde supporter, niet de gemiddelde kenner of tacticus) aan een verdediger denken, dan denken ze inderdaad aan een type Dijks of Sanchez. Enorme kerels die zich niet zomaar opzij laten zetten. Ik denk dat dit nog komt vanwege de mindset van het voetbal onder Frank de Boer, waarin de backs weinig deelnamen aan het spel, maar vooral moesten tegenhouden.

In onze huidige tactiek (des' Ajax) wordt er natuurlijk meer verwacht. Moet goed met een bal overweg kunnen, dus een goede techniek en balbehandeling, en het liefst ook zeer snel kunnen zijn en daarmee kunnen opstomen naar het zestienmetergebied. Fysiek doet er niet zoveel meer toe, maar dat realiseren de meesten nog niet omdat we pas een jaar met dit huidige systeem werken, of omdat simpelweg niet goed kunnen nadenken.
0 0
DolbergAjax9
Na dik een jaar niet inloggen het nu wel weer gedaan puur en alleen om hier op te reageren. Je hebt volkomen gelijk en ik heb echt hardop gelachen om je opmerkingen.
0 -1
Lammetjes
Op eredivisieniveau komt Sinkgraven in veel 'voetballende' situaties terecht ja. Helemaal top.

Maar straks als Messi, Ronaldo of mindere maten spelers tegen over sinkgraven komen, dan hou ik me hart vast
1 0
RusselWestbrook
Messi en Ronaldo zijn door geen enkele back af te stoppen. Lekker voorbeeld.

3 -1
Lammetjes
en in mindere maten zei ik.
1 0
R.F.
Precies.
Het lijkt spectaculair.
Maar komt op alle vlakken net tekort.
Tackels zijn mooi.
Maar tackles zijn altijd een noodgreep.
2 0
Pieter433
Een dubbel gevoel. Op basis van z'n kwaliteiten had hij bij Ajax in de basis moeten staan afgelopen seizoen en had hij allang tot minimaal 2020 onder contract moeten staan. De laatste weken krijg ik de indruk dat hij simpelweg te weinig met Ajax heeft, anders waren ze er allang uit geweest. Een gast van begin 20 zou blij en trots moeten zijn om tot de selectie van Ajax te mogen behoren. Bij Tete lijkt dat er niet (meer) in te zitten. Zonde, voor Ajax, maar ook voor Tete zelf, er van uitgaand dat hij bij de nieuwe trainer een eerlijke kans zou krijgen.
0 0
WyZynDeBeste
De Serie A? Wat een verrassing met zijn zaakwaarnemer... ;-)
0 -1
Rsv
Triest dat we zo'n getalenteerde rechtsback gaan verkopen voor 4 miljoen euro.
1 0
NouriVandeBeek
Zou dat ook zijn voorkeur zonder Raiola zijn?
0 0
RusselWestbrook
Worden jullie niet een beetje moe van jezelf door steeds te doen alsof alle voetballers domme mongolen zijn die blind doen wat hun zaakwaarnemer zegt?

Volgens mij werkt Raiola namelijk voor Tete, niet andersom.
4 0
FlyingDutchMan
Tuurlijk weten ze dat wel, maar als Kenny voor de camera zo schijnheilig gaat doen dat hij graag wil blijven als hij speelt. Die gast lag als jeugdspeler al met Mino te kloten met zijn contracten en vervolgens roept Mino het ene en Kenny het andere. Laat ze lekker samen pizza's eten in Italië, dat doet Kenny liever dan liegen voor de camera..
1 0
AADeluxe9
Ik denk ook dat het eerder andersom is. Tete wil graag naar Italië en Raiola regelt dat. Hij is gewoon een hele slimme handelaar. Niet voor niets heeft hij zo'n clientèle. Ibrahimovic lijkt me ook niet echt een ja-knikker.
0 0
Bensco
Klopt gewoon wat je zegt. We kunnen hier wel heel naïef gaan doen maar Raiola doet wat hij goed doet en dat is spelers rijk maken. Hij heeft Tete in een hele gunstige positie gezet door contractverlengingen te weigeren.
0 0
AFCAsphere
Negen van de tien van dezelfde mensen die Raiola aanwijzen als de enige schuldige, vergeten voor het gemak dat Bouy, Kishna en anderen hem voor gingen. Daarnaast zijn Bazoer en El Ghazi ook al naar het buitenland vertrokken, en laat die twee nou toevallig uit het vriendengroepje van Tete komen.

Maar nee, alleen die dikke Italiaan is schuldig hoor. Tete is heilig verklaard door het Vaticaan.
0 0
AFCAsphere
Van wie hadden we dat ook alweer eerder gehoord? Oh ja, van z'n maatje Kishna, die ook zo graag z.s.m. naar het buitenland wilde vertrekken. Dat is zo'n enorm succesverhaal gebleken, daar weten ze in Lille alles van.
0 0
DaniAjax
Lees: 'Raiola heeft voorkeur voor Serie A'.
0 -1
ram
Mwah, zou Kenny niet iets te zeggen hebben? Lijkt me wel hoor...
0 0
Saanchez
Heeft Tete dat of komt t door Raiola...
0 -1
Ajacied33
Ga lekker naar Inter joh. Het is niet meer de competitie van weleer,maar nog altijd beter dan de Turkse competitie. Mooie shirt heeft Inter ook
0 0
reaguurder
Hoe jammer ik het ook vind dat Kenny heeft besloten te vertrekken, met welke reden dan ook, denk ik toch dat de Serie A voor hem perfect zou zijn. Had gehoopt dat dat pas over een paar jaar zo zou zijn maar het is jammer genoeg niet anders.

Het ga je goed, Kenny! Ik zal je prachtige tackles nooit vergeten.
0 0