Speel gratis mee met de AS TopCoach poule en win het nieuwe uit of thuisshirt EN maak kans op 300 euro Ajax-tegoed!

Transfermarkt: Volop transfers in Eredivisie

BVeenstra, 21-07-2017 om 09:45, 126115 views, Ajax Showtime | Het nieuwe thuisshirt van Ajax is nu te bedrukken

Officieel gaat de transfermarkt pas op 1 juli open, maar de eerste transfers voor het volgende seizoen zijn al gemaakt. Bovendien zijn er spelers die na een verhuurperiode terugkeren bij hun eigenlijke werkgever. En daarnaast zijn er ook nog spelers die hun loopbaan hebben beëindigd. Ajax Showtime houdt de hele zomer een overzicht* bij van de transfers van de clubs uit de Eredivisie.

ADO Den Haag:
Nieuw: Tim Coremans (FC Dordrecht, was verhuurd), Ludcinio Marengo (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Dennis van der Heijden (FC Volendam, was verhuurd), Nick Kuipers (MVV), Lex Immers (Club Brugge, transfervrij), Bas Kuipers (Excelsior), Elson Hooi (Vendsyssel FF).

Weg: Randy Wolters (Go Ahead Eagles, was gehuurd, nu FC Dundee), Abdenassar El Khayati (QPR, was gehuurd), Ruben Schaken (nnb), Jerdy Schouten (Telstar, transfervrij), Abel Tamata (nnb), Rody de Boer (Telstar, transfervrij), Guyon Fernandez (nnb), Dion Malone (Qabala, transfervrij), Mike Havenaar (Vissel Kobe), Kevin Jansen (NEC, transfervrij), Gervane Kastaneer (1. FC Kaiserslautern), Ernestas Setkus (Hapoel Haifa).

Ajax:
Nieuw: Queensy Menig (PEC Zwolle, was verhuurd), Robert Muric (Pescara, was verhuurd), Mitchell Dijks (Norwich City, was verhuurd), Indy Groothuizen (Nordsjaelland, was verhuurd), Teun Bijleveld (AZ), Robin Schouten (AZ), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04, transfervrij), Victor Jensen (FC Kopenhagen), Benjamin van Leer (Roda JC), Issam El Maach (Vitesse).

Weg: Bertrand Traoré (Chelsea, was gehuurd, nu Lyon), Django Warmerdam (FC Groningen), Diederik Boer (PEC Zwolle, transfervrij), Thulani Serero (Vitesse, transfervrij), Davy Klaassen (Everton), Richairo Zivkovic (KV Oostende), Leeroy Owusu (Almere City FC, verhuurd), Pelle Clement (Reading), Heiko Westermann (Austria Wien, transfervrij), Kenny Tete (Olympique Lyon), Zakaria El Azzouzi (Excelsior, verhuurd), Dragi Gudelj (FC Wohl).

AZ:
Nieuw: Marco Bizot (Racing Genk), Marko Vejinovic (Feyenoord, gehuurd).

Weg: Tim Krul (Newcastle, was gehuurd), Fernando Lewis (Willem II), Mattias Johansson (nnb), Derrick Luckassen (PSV), Ridgeciano Haps (Feyenoord).

Excelsior:
Nieuw: Desevio Payne (FC Groningen, transfervrij), Lorenzo Burnet (Slovan Bratislava, transfervrij), Ali Messaoud (FC Vaduz), Zakaria El Azzouzi (Ajax, gehuurd), Wout Faes (RSC Anderlecht, gehuurd).

Weg: Leeroy Owusu (Ajax, was gehuurd), Warner Hahn (Feyenoord/SC Heerenveen, was gehuurd), Jordy de Wijs (PSV, was gehuurd), Arghus Bordignon (Sporting Braga, was gehuurd), Henrico Drost (RKC Waalwijk, transfervrij), Carlo de Reuver (nnb), Bas Kuipers (ADO Den Haag), Filip Kurto (Roda JC, transfervrij), Elso Brito (Telstar, transfervrij). Cedric Badjeck (nnb), Khalid Karami (nnb), Danilo Pantic (Chelsea, was gehuurd), Nigel Hasselbaink (Hapoel Ironi Kiryat Shmona), Fredy Rebeiro (Belenenses, transfervrij) Terell Ondaan (Erzurum BB).

FC Groningen:
Nieuw: Django Warmerdam (Ajax), Mike te Wierik (Heracles Almelo), Kevin Begois (PEC Zwolle), Ritsu Doan (Gamba Osaka, gehuurd), Todd Kane (Chelsea, gehuurd), Lars Veldwijk (KV Kortrijk).

Weg: Jason Alan Davidson (Huddersfield Town), Desevio Payne (Excelsior, transfervrij), Peter van der Vlag (Be Quick 1887), Hedwiges Maduro (Omonia Nicosia), Stefan van der Lei (Willem II), Tom Hiariej (Central Coast, transfervrij), Alexander Sørloth (FC Midtjylland), Bryan Linssen (Vitesse).

FC Twente:
Nieuw: Dejan Trajkovski (NK Domzale, transfervrij), Alessio Da Cruz (FC Dordrecht, was verhuurd), Jari Oosterwijk (NAC Breda, was verhuurd), Danny Holla (PEC Zwolle, transfervrij), Jeffrey de Lange (Ajax, transfervrij), Jonathan Frimann (FC Kopenhagen), Alexander Laukart (Borussia Dortmund), Jorn Brondeel (Lierse SK), Tom Boere (FC Oss), Haris Vuckic (Newcastle United, transfervrij), David Sambissa (Girondins Bordeaux, transfervrij), Nikola Gjorgjev (Grashoppers, gehuurd), Marko Kvasina (Austria Wien).

Weg: Bersant Celina (Manchester City, was gehuurd), Dylan Seys (Club Brugge, was gehuurd), Yaw Yeboah (Manchester City, was gehuurd), Brem Soumaoro (Go Ahead Eagles, transfervrij), Sonny Stevens (Go Ahead Eagles, transfervrij), Enes Ünal (Manchester City/Villarreal, was gehuurd), Chinedu Ede (Bangkok United), Enis Bunjaki (nnb), Tim Hölscher (Go Ahead Eagles, transfervrij), Vincent Schmidt (Vendsyssel FF, verhuurd), Mateusz Klich (Leeds United), Nick Marsman (FC Utrecht, transfervrij), Shadrach Eghan (Go Ahead Eagles), Kamohelo Mokotjo (Brentford).

FC Utrecht:
Nieuw: Issa Kallon (FC Emmen, was verhuurd), Cyriel Dessers (NAC Breda), Sander van de Streek (SC Cambuur), Simon Makienok (US Palermo), Bilal Ould-Chikh (SL Benfica), Chris David (Go Ahead Eagles), Nick Marsman (FC Twente), Dario Dumic (NEC), Urby Emanuelson (Sheffield Wednesday, transfervrij).

Weg: Menno Koch (PSV/NAC Breda, was gehuurd), Richairo Zivkovic (Ajax/KV Oostende, was gehuurd), Sebastian Haller (Eintracht Frankfurt), Robbin Ruiter (nnb), Nacer Barazite (Yeni Malatyaspor), Kevin Conboy (nnb), Andreas Ludwig (1. FC Magdeburg), Myenty Abena (De Graafschap), Sofyan Amrabat (Feyenoord).

Feyenoord:
Nieuw: Calvin Verdonk (PEC Zwolle, was verhuurd), Jari Schuurman (Willem II, was verhuurd), Jean-Paul Boëtius (FC Basel), Sofyan Amrabat (FC Utrecht), Kevin Diks (Fiorentina, gehuurd), Ridgeciano Haps (AZ), Jerry St. Juste (SC Heerenveen).

Weg: Dirk Kuyt (gestopt), Steven Berghuis (Watford, was gehuurd), Pär Hansson (Helsingborgs IF), Warner Hahn (SC Heerenveen), Eljero Elia (Istanbul Başakşehir), Rick Karsdorp (AS Roma), Terence Kongolo (AS Monaco), Nigel Robertha (Cambuur), Wessel Dammers (Fortuna Sittard), Simon Gustafson (Roda JC, verhuurd), Marko Vejinovic (AZ, verhuurd).

Heracles Almelo:
Nieuw: Bart van Hintum (Gaziantepspor, transfervrij), Dario van den Buijs (FC Eindhoven, transfervrij), Dries Wuytens (Willem II), Harm Zeinstra (SC Cambuur, transfervrij), Paul Gladon (Wolverhampton Wanderers, gehuurd), Jamiro Monteiro (SC Cambuur), Sebastian Jakubiak (SV Rödinghausen), Niels Leemhuis (KVV Quick '20).

Weg: Thomas Bruns (Vitesse), Mike te Wierik (FC Groningen), Marijn de Kler (Achilles '29), Robin Gosens (Atalanta Bergamo), Mark-Jan Fledderus (gestopt), Renze Fij (FC Dordrecht, verhuurd), Justin Hoogma (Hoffenheim), Sander Thomas (nnb), Daryl van Mieghem (De Graafschap, verhuurd).

NAC Breda:
Nieuw: Nigel Bertrams (Willem II), Thierry Ambrose, Paolo Fernandes, Pablo Mari (allen Manchester City, gehuurd), Rai Vloet (PSV), Manu Garcia (Manchester City, gehuurd), Menno Koch (PSV), José Ángel Tasende (Manchester City, gehuurd), Thomas Agyepong (Manchester City, gehuurd)

Weg: Jesse van Bezooijen (KFC Zwarte Leeuw, transfervrij), Brandon Barker (Manchester City, was gehuurd), Ashley Smith-Brown (Manchester City, was gehuurd), Thomas Agyepong (Manchester City, was gehuurd), James Horsfield (Manchester City, was gehuurd), Charni Ekangamene (Zulte Waregem, was gehuurd), Jari Oosterwijk (FC Twente, was gehuurd), Shane O'Neill (Apol. Limassol, was gehuurd), Jorn Brondeel (Lierse SK/FC Twente, was gehuurd), Danny Verbeek (FC Den Bosch), Cyriel Dessers (FC Utrecht).

PEC Zwolle:
Nieuw: Erik Bakker (SC Cambuur), Diederik Boer (Ajax, transfervrij), Younes Namli (SC Heerenveen), Pjotr Parzyszek (De Graafschap, transfervrij), Dico Koppers (Willem II, transfervrij).

Weg: Calvin Verdonk (Feyenoord, was gehuurd), Nicolai Brock-Madsen (Birmingham City, was gehuurd), Gustavo Hebling (Paris Saint-Germain, was gehuurd), Hachim Mastour (AC Milan, was gehuurd), Queensy Menig (Ajax, was gehuurd), Django Warmerdam (Ajax/FC Groningen, was gehuurd), Danny Holla (FC Twente, transfervrij), Ouasim Bouy (Juventus, was gehuurd), Kevin Begois (FC Groningen), Anass Achahbar (NEC, verhuurd), Hervin Ongenda (nnb).

PSV:
Nieuw: Marcel Ritzmaier (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Adam Maher (Osmanlispor, was verhuurd), Jordy de Wijs (Excelsior, was verhuurd), Hirving Lozano (Pachuca), Mauro Júnior (Desportivo Brasil), Maxime Soulas (Montpellier, transfervrij), Derrick Luckassen (AZ), Marco van Ginkel (Chelsea, gehuurd).

Weg: Thomas Deng (Melbourny Victory, was gehuurd), Siem de Jong (Newcastle United, was gehuurd), Oleksandr Zinchenko (Manchester City, was gehuurd), Marco van Ginkel (Chelsea, was gehuurd), Hector Moreno (AS Roma), Rai Vloet (NAC Breda), Hidde Jurjus (Roda JC, verhuurd), Menno Koch (NAC Breda), Andres Guardado (Real Betis), Remko Pasveer (Vitesse), Jetro Willems (Eintracht Frankfurt).

Roda JC:
Nieuw: Hidde Jurjus (PSV, gehuurd), Mario Engels (Slask Wroclaw), Filip Kurto (Excelsior, transfervrij), Simon Gustafson (Feyenoord, gehuurd), Jorn Vancamp (Anderlecht, gehuurd). 

Weg: Bryan Verboom (Zulte Waregem, was gehuurd), Athanasios Papazoglou (KV Kortrijk, was gehuurd), Beni Badibanga (Standard Luik, was gehuurd), Martin Milec (Standard Luik, was gehuurd), Danny De Silva (AS Roma, was gehuurd), Lyes Houri (SC Bastia, was gehuurd), Abdul Ajagun (KV Kortrijk, was gehuurd), Farshad Noor (nnb), Nick Wolters (FC Dordrecht, transfervrij), Simon Church (nnb), Tom van Hyfte (Beerschot), Jens van Son (FC Den Bosch), Simeon Raykov (nnb), Stefan Savic (nnb), Nestoras Mytides (AEK Larnaca). 

SC Heerenveen:
Nieuw: Robert van Koesveld (Helmond Sport, was verhuurd), Simon Thern (AIK Solna, was verhuurd), Canner Cavlan (Sanliurfaspor, was verhuurd), Warner Hahn (Feyenoord), Daniel Høegh (FC Basel).

Weg: Wout Faes (RSC Anderlecht/Excelsior, was gehuurd), Kenny Otigba (Ferencvaros), Younes Namli (PEC Zwolle), Shay Facey (Manchester City, was gehuurd), Willem Huizing (FC Emmen), Lucas Bijker (nnb), Erwin Mulder (Swansea City), Stefan Gartenman (SönderjyskE, transfervrij), Luciano Slagveer (KSC Lokeren, transfervrij), Jaïr Oosterlen (nnb), Stefano Marzo (KSC Lokeren), Maarten de Fockert (Go Ahead Eagles, verhuurd), Branco van den Boomen (FC Eindhoven), Wieger Sietsma (MK Dons, transfervrij), Rannick Schoop (nnb), Joris Voest (FC Emmen, transfervrij), Jerry St. Juste (Feyenoord).

Sparta Rotterdam:
Nieuw: Julian Chabot (RB Leipzig), Dalibor Volas (NK Celje), Franck Bambock (RD Huesca), George Dobson (West Ham United).

Weg:
Jerson Cabral (SC Bastia, was gehuurd), Finn Stokkers (Fortuna Sittard, transfervrij), Robert Klaasen (De Graafschap, transfervrij), Martin Pusic (FC Midtjylland, was gehuurd), Florian Pinteaux (nnb), Roland Bergkamp (RKC Waalwijk), Ricardo Kieboom (nnb), Ivan Calero Ruiz (FC Elche).

Vitesse:
Nieuw: Thomas Bruns (Heracles Almelo, transfervrij), Thulani Serero (Ajax, transfervrij), Mason Mount (Chelsea, gehuurd), Fakanty Dabo (Chelsea, gehuurd), Tim Matavz (FC Augsburg), Bryan Linssen (FC Groningen), Remko Pasveer (PSV), Charlie Colkett (Chelsea, gehuurd), Mukhtar Ali (Chelsea).

Weg: Nathan Allan de Souza (Chelsea, was gehuurd), Adnane Tighadouini (Málaga, was gehuurd), Matthew Miazga (Chelsea, was gehuurd), Kevin Diks (Fiorentina/Feyenoord, was gehuurd), Arshak Koryan (nnb), Kelvin Leerdam (Seattle Sounders), Lewis Baker (Chelsea, was gehuurd), Ricky van Wolfswinkel (FC Basel), Marvelous Nakamba (Club Brugge), Valeri Qazaishvili (San José Earthquakes), Yuning Zhang (West Bromwich Albion, verhuurd aan Werder Bremen).

VVV-Venlo:
Nieuw: Tarik Tissoudali (Le Havre, gehuurd), Lars Unnerstall (Fortuna Düsseldorf, transfervrij), Terry Antonis (PAOK Saloniki), Leroy Labylle (MVV), Lennart Thy (Werder Bremen, gehuurd).

Weg: Tim Receveur (De Graafschap, transfervrij), Rintaro Tashima (nnb), Reno Kochanowski (EVV Echt, transfervrij), Leandro Resida (nnb), Cendrino Misidjan (nnb), Jasko Dzurlic (EVV Echt, transfervrij), Joey Sleegers (NEC, was gehuurd), Maarten de Fockert (SC Heerenveen/Go Ahead Eagles, was gehuurd), Gedion Zelalem (Arsenal, was gehuurd)

Willem II:
Nieuw: Fernando Lewis (AZ, transfervrij), Timon Wellenreuther (Schalke 04, transfervrij), Karim Coulibaly (AS Nancy), Konstantinos Tsimikas (Olympiakos Pireaus, gehuurd), Stefan van der Lei (FC Groningen, transfervrij), Bartlomiej 'Bartek' Urbánski (Legia Warschau), Daniel Crowley (Arsenal).

Weg: Jari Schuurman (Feyenoord, was gehuurd), Branco van den Boomen (SC Heerenveen/FC Eindhoven, was gehuurd), Obbi Mamadou Oularé (Watford, was gehuurd), Dries Wuytens (Heracles Almelo), Dico Koppers (PEC Zwolle, transfervrij), Konstantinos Lamprou (nnb), Guus Joppen (NEC), Nigel Bertrams (NAC Breda), Pelle van Anholt (LA Galaxy), Funsu Ojo (nnb), Erik Falkenburg (nnb), Vajebah Sakor (Juventus, was gehuurd), Derrick Tshimanga (nnb).

NB: Wanneer er nnb staat, verloopt het contract van deze desbetreffende speler. Het kan nog zijn dat de desbetreffende club alsnog het contract van die bepaalde speler zal verlengen.
*: Dik gedrukte namen zijn de laatst toegevoegde transfers van deze dag.

Bart Veenstra (Twitter: @Bart_Veenstra | e-mail: b.veenstra@ajaxshowtime.com)
Jesse ter Haar (Twitter: @Jesseth0344 | e-mail: jitihi22@live.nl)

                                          
  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
BarAjax
Ik vind dat wij, Ajax, echt heel goed bezig zijn. We verkopen ieder jaar voor flinke bedragen, zelfs middelmaat als El-Ghazi verkopen we voor bijna 10M, we hebben het meeste geld vd ED. Investeren in jeugd, kopen veel jeugdspelers her en der die we in onze opleiding verder laten rijpen. Nee, het zijn niet allemaal voltreffers a la Dolberg, Eriksen etc. en dat is ook helemaal niet erg. Gewoon weer verkopen (jeugdspelers kosten geen drol in verhouding) of verhuren. Een beetje a la Chelsea.

Op deze manier blijven we financieel kerngezond en dit levert ons op de lange termijn enkel winst op. Een voltreffer als Sanchez compenseert heel wat miskleunen qua financiën, dat kun je je gewoon veroorloven.

Ajax is lekker bezig op de markt en trekt spelers aan met een randje die je straks voor dikke winst weer kan verpatsen. Geen middelmaat meer zoals we dat eerst deden, de concurrentie verzwakken en hopen op het beste. Wat psv en feyenoord nu doen, prima laat dat maar aan hen over.

Het lijkt erop dat we elk jaar sterker worden nu terwijl de concurrentie op een en hetzelfde niveau blijft steken. Een Haps, StJuste, Luckassen, allemaal heel leuk hoor maar dit zijn breedteaankopen, die maken psv en feyenoord op geen enkele manier beter. En ook daar moet je uiteindelijk gewoon de knip voor trekken en geef Hveen en AZ maar eens ongelijk. De enige transfer die imo echt wat toevoegt is Lozano bij psv. En je ziet gelijk; psv moet zich in allerlei bochten wringen op zo'n transfer te realiseren. Flopt deze Mexicaan, zijn ze de lul qua financiën.

Nou laat ons dan maar uit een andere vijver vissen en wél kwaliteit halen voor wat meer geld. Kunnen we ons makkelijk zat veroorloven met dank aan ons beleid.
0 0
pajax
hoor dat Feyenoord v.Drongelen wil halen bij Sparta.
1 0
Chill
Ik vind het wel grappig om te zien dat vd Brom nu Rienstra, Bel Hassani en vd Linden de deur heeft gewezen bij AZ. Toen die 3 binnen werden gehaald door AZ was het omdat vd Brom hen er per se bij moest hebben vanwege de kwaliteit die zij aan AZ toe konden voegen. De eerste twee kwamen vorig jaar pas naar AZ als ik het goed heb. Gaat lekker snel daar.
1 0
BarAjax
VDB is een overschatte trainer. Wél een sympathieke vent verder maar that's it.

Zit de afgelopen week ook hier en daar richting Ajax te prikken mbt het benaderen van jeugdspelers enz. Die man zit er diep van binnen mee dat hij nooit is benaderd door Ajax om trainer te worden na FDB of PB, heb ik zo'n vermoeden.
2 0
TonyTNY
Nog een transfer aanstaande?

http://www.goalsandglamour.nl/49342-brenet-verwijdert-beschamende-tweets-goed-genoeg/

Dit niveau verwacht je eerder in Rotterdam...

1 -1
Redrum
Als zo'n gozer bij ons zou spelen zou ik hopen dat zijn contract per direct ontbonden wordt. Je schaamt je toch gewoon kapot voor zo'n idioot? Maar psv kennende doen ze natuurlijk geen reet, want spelers mogen daar alles flikken. Ze gooien natuurlijk wel heel flink die e-sporter er meteen uit om een statement te maken. Schijnheilig hypocriet kutclubje.
1 -1
Puurvoetbal
Misschien moet je proberen om iets meer respect te hebben voor onze rivalen uit Rotterdam.

Het is nog maar ruim een week geleden dat er daar vandaan massaal een heel warm medeleven onze kant op kwam nav de verdrietige gebeurtenissen rond Nouri
2 -3
ambtenaar
Hoezo hij zegt toch niks geks, heb genoeg rare uitspraken van uit die hoek gehoord.
1 0
Ajacied33
Apart is dat he. Het is Feyenoord,en toch ga je anders naar ze kijken hè. Of is dat een momentopname van nu en haten we ze weer over 2 maanden? Ik zal in ieder geval de steun vanuit hun kant niet snel vergeten. Was echt mooi..
1 0
NouridolbergNeres34
Triest figuur hoor die brenet beetje met ziektes lopen schelden. Vind het zoiezo maar een apart mannetje met interviews ook altijd. Was hij niet diegene die riep dat danny blind alleen maar Ajax spelers selecteerde voor het nederlands elftal.
0 0
Redrum
Die kerel is knettergek. Je zal zo'n stakker maar in je team hebben zeg, mijn hemel. Die loopt daar een beetje constant stoer te praten alsof hij één of andere gangster is, dan krijg je toch serieus de neiging om die snotaap ff een paar tikken te verkopen.
2 0
Gouda
Gelukkig blijkt dat die draak van een John van Zweden idd zoals velen hier al aangaven, uit z'n nek lult... Wat een kneus....
1 0
Ajacied33
Had je anders verwacht dan. Wat een ongelooflijke domme kneus is dat zeg. Hagenees,dom,rasictisch. Kortom,lijkt me geen gezellig iemand
3 0
Rommy
Is het zo moeilijk om een linksback te halen ?
0 -1
Redrum
Blijkbaar wel, maar volgens de experts moeten we geduld hebben. Het kost nou eenmaal tijd om kwaliteit te halen heb ik begrepen.
0 -2
Gouda
Wat lult die John van Zweden, met z'n: Sneijder voor 3 jaar naar fc Utrecht?! Kan toch niet waar zijn....
0 0
Redrum
John van Zweden, zucht.. Ik moet echt heel hard mijn best doen om te bedenken of ik iemand een grotere stakker vind dan John van Zweden. Wat een verschrikkelijk sneue lul is dat zeg, niet te geloven!
2 0
NouridolbergNeres34
Die man kletst uit zijn nek. Is een Ajaxhater daarom roept hij deze onzin om supporters beetje gek te maken die sneijder graag naar Amsterdam zien komen.
0 0
3*stars*3
Zag gister dat hij het had getweet maar wat zijn zijn tweets van een bedenkelijk niveau zeg.
Die man is de 50 al gepasseerd maar zit schuimbekkend te schelden en onzin te tweeten.
Ook duidelijk een racist maar dat zagen we al in jaren 80, met gedoe met Gullit...
1 0
Suarez16_
Wat dacht je dan toen Ajax al rond was met Ziyech. Ging hij nog snel 15 miljoen bieden met Swansea. Zag ook ooit een filmpje waar hij werd gevraagd: ado kampioen of Ajax degraderen? Koos hij voor Ajax degraderen. Die man heeft echt een obsessieve haat richting Ajax.
2 0
3*stars*3
Ha en dan roept hij trots dat hij ADO fan is?
Maar sowieso is Ajax obsessie eng in NL.
Regerend landskampioen PSV draait een kutseizoen maar 1 overwinning op Ajax en ze zongen "helemaal niets".
Kakkies die na EL finale fontein in doken etc.

Ach, des te heerlijker een prijs nu gaat smaken.
Nummer 34 en doorknallen en nu Bayern, Basel, Juve van NL worden.

Ha, ik weet Juve en Ajax in 1 zin klinkt raar but u get the point ;-)
0 0
AFCAsphere
Ik word liever niet zoals Juve, want die hebben al een aantal keer achter elkaar Europese finales verloren :p
1 0
Abdelhak345
Ik geloof er ook geen ene zak van. Als Sneijder ergens in Nederland zijn carrière afsluit is het hier.
0 0
Heiko
Iedereen loopt nu wel weer te griepen op overmars maar ik denk dat een speler buiten Nederland lastiger is aan te trekken dat een speler uit de eredivisie. Het heeft dus tijd nodig. En aangezien wij geen middelmaat willen, moeten we nog even geduld hebben
2 0
hallo1
Waarom is iedereen hier zo negatief over Feyenoord zijn aankopen?

Feyenoord doet het met de middelen en aantrekkingskracht die ze hebben uitstekend. Welke andere linksback zouden ze kunnen halen? Haps is gewoon een prima linksback voor Feyenoord. Het wordt geen topper, maar ik vind het een logische aankoop. St Juste is ook een logische aankoop. Jong maar kan op de bank beginnen en zal vooral voor in de breedte gehaald zijn. Feyenoord brengt gewoon haar selectie op orde. Ze hebben niet de kwaliteit die wij in de selectie hebben, maar hadden vorig seizoen wel de beste mix. Ze vervangen nu hun vertrekkende spelers met logische opvolgers. Ik vind dat ze het daar de laatste paar seizoenen voor het eerst sinds 2002 eindelijk weer eens op orde hebben.

Overigens wordt het hoog tijd dat Ajax zelf ook eens wat gaat doen, we liepen vorig seizoen het kampioenschap mis omdat we in de eerste weken van de competitie de zaak niet op de rit hadden...:
- linksback
- centrale verdediger
- aanvallende middenvelder
- buitenspeler

4 -1
Bky
Iets met scouten in het buitenland. Zoals ze bij Jorgensen deden.
0 0
Bensco
Laat ze maar studio sport scouting doen, de buitenlandse poule is groter en bevat meer talenten met een hoger niveau. Kijk voor de grap eens naar onze aankopen vanuit de eredivisie: Sigthorsson, Duarte, Gudelj, V.d hoorn, Zivkovic, Boer, Sinkgraven, Moisander, Viergever en Ziyech. De eerste 5 waren miskopen, Boer voegde nooit wat toe, Sinkgraven is nauwelijks inzetbaar, Moisander en Viergever waren wel nuttig maar zijn geen voetballers die boven de rest uit steken dus alleen Ziyech was zijn transfersom waard. Ajax moet het buitenhuis gaan zoeken, aanvullen met eigen opgeleide spelers en aankopen die wat toevoegen ipv breedteaankopen te doen.
0 0
3*stars*3
Ik denk wel dat Haps past bij Fey.
Maar dat zegt alles over die club want het is qua naam een NL topclub maar qua prestaties, gewoon niet en daarom kunnen spelers daar makkelijker aanhaken.
Categorie; Immers, Toornstra, Botteghin, vd Heijden, Kramer etc.
Zulke spelers zouden bij ons misschien conditie op peil houden en vertrekken naar een Utrecht ofzo.
Wel grappig dat hun opleiding zo ''top'' was maar dat v Geel, de ene na de andere Eredivisie spelers haalt of ex-Eredivisie.

Dat ze vorig jaar beker wonnen en afgelopen seizoen een titel, zegt natuurlijk niets.
Er komen is makkelijk maar er blijven is iets anders.
1 -1
prinsmp
Eens zat na lange tijd weer eens hier te kijken hoe de concurrentie zich heeft versterkt en vind dat zowel feyenoord en PSV zeer leuke teams heeft samengesteld. Wordt echt geen appeltje eitje dit seizoen, want voorlopig is Ajax alleen maar verzwakt.
0 0
Adamoost
En Feyenoord niet dan? en PSV is ook veel zwakker
0 0
prinsmp
Ook dat zijn aantal goede spelers weg, echter wel al weer aangevuld met nieuw basis materiaal. Voorlopig heeft Ajax alleen bankzitters gekocht en zijn we vorig jaar geen kampioen geworden. Dus appeltje eitje ff kampioen worden is niet realistisch, toch?
0 0
Suarez16_
Die hebben tenminste al vervangers.
0 0
FriescheAjacied
Er wordt inderdaad onterecht lacherig over gedaan. We mogen onze borst namelijk natmaken met Feyenoord en PSV als titelconcurrenten aankomend seizoen. Ik moet het nog maar zien, want de selectie op dit moment bekoord mij zeker niet. Daarnaast hebben we een trainer, die weinig tot niets heeft laten zien en een stel assistenten die moeilijk te peilen zijn. Ik vond Keizer wel een goede hoor bij Jong, daar niet van, maar als er gefaald wordt mag men hun borst natmaken, want dan breekt de hel los binnen en buiten Ajax.
1 -2
hallo1
Op dit moment hebben zowel Feyenoord als PSV de selectie beter op orde. Wij hebben in iedere linie nog een goede speler nodig en als we naar capabele opties kijken dan komen we achterin niet verder dan 5 a 6 verdedigers en 4 middenvelders. En voorin aan de zijkanten is het ook al dun bezet, blessuregevoelig en vooral jong en dus wisselvallig. Er is werk aan de winkel.
3 -2
Suarez16_
Eens, maar als Overmars in elke linie 1 goede versterking haalt is de selectie van Ajax wel veel beter dan de rest in mijn ogen
2 0
hallo1
Dat is zeker zo dan, we zullen echter moeten zien wat er nog bij gaat komen bij ons.
2 0
W Z A W Z D B
St Juste vind ik echt een hele goede
0 -2
Ferd
Hele goeie wat? Want een hele goeie voetballer is het niet
3 0
Zionist
Haps mag er ook wezen. Overmars loopt te slapen. Concurrentie wordt niet bang van Veltman of Viergever, om maar te zwijgen over Sinkie.
1 -4
AFCAsphere
Als het aan jou had gelegen, dan hadden we iedere aankoop van Feyenoord en PSV gedaan.
1 0
Suarez16_
Want jij wordt bang van haps? Rot toch op man.
3 -1
WyZynDeBeste
Verschil met Feyenoord is dat wij voor 80% een team hebben staan dat er vorig seizoen ook al stond. Alle aankopen die zij gedaan hebben zullen zich eerst nog maar moeten bewijzen en moeten zien te aarden.

In dat opzicht moeten wij een grote voorsprong hebben.
3 0
Puurvoetbal
Kunnen we er mee stoppen om het hier over die kakkerlakken te hebben. Ik kijk wel eens op FR12, maar zij zijn niet met ons bezig hoor.
Al die wishful thinking commentaren komen een beetje tobberig over.
4 -2
AFCAsphere
Misschien wel één van de domste opmerkingen die ik hier op AS voorbij heb zien komen, met alle respect.

Lopen mekkeren dat er hier niet over Feyenoorders gepraat mag worden, terwijl je ze zelf regelmatig opzoekt.

Bovendien mag je wel iets meer respect hebben na al die mooie reacties over Nouri van hun kant.
0 0
Suarez16_
Dit is gewoon een topic over alle Eredivisie transfer. Als feyenoord 2 spelers voor 11 miljoen haalt dan kun je er hier over discussiëren.
3 0
W Z A W Z D B
Blijkbaar hou jij je dus het meest bezig met de kakkerlakken.
3 -2
Puurvoetbal
Ik kijk daar wel eens op. Jij niet natuurlijk !
0 -3
IDJosh
Best aardige aankopen van Feyenoord, en ze hebben het al gauw aardig op orde nu. Vind het alleen geen aankopen die gelijk aan of beter zijn dan hun voorgangers. Ik hoop voor ze dat dit genoeg is om iets te betekenen in de Champions League, al betwijfel ik dat ten zeerste. In de Eredivisie zijn ze met deze selectie sowieso een van de titelkandidaten.
1 0
Petervandersluis
'St juiste, Haps, Ambrabat, Diks en boetius. wat een transferperiode. om van te dromen dit' Roel vos. Hahahaha dit moet toch haast sarcastisch zijn
0 0
Puurvoetbal
Jij kan daar misschien een beetje lacherig over doen, en deze spelers passen wellicht niet bij ons maar ik vind dit geen armoedig rijtje.
0 0
masterrr
Lijken me wel allemaal spelers die zich daar thuis voelen, ook qua voetbal. Feyenoord heeft op een vroeg moment de selectie al aardig compleet, daar kan Overmars nog wat van leren....
0 0
ajaxminimax
Daar kan overmars wat van leren? Leg uit... de selectie van Ajax is redelijk op orde, moet een paar spelers bij komen, maar het grote verschil is dat Ajax zoekt in een andere categorie. Wij moeten eens ophouden om naar feyenoord te kijken, als ajax dat soort spelers had gehaald, dan was overmars ook helemaal belachelijk gemaakt.
2 0
Eastwood
Feyenoord in de Champions League. Het wordt helemaal niks.
1 0
Petervandersluis
Ben ik de enige die het best apart vind dat als je een even goede rechtsback uit de jeugd hebt klaarstaan, een speler als Diks huurt?
2 0
Puurvoetbal
Dubbele bezetting misschien
0 -1
ambtenaar
Op zich doet Feyenoord dat niet verkeerd, de grootste talenten uit de eredivisie kopen.
Ontwikkelend deze spelers zich door kunnen ze over 3 jaar weer kampioen worden.
4 -2
BobaAjax
Haha, denk je niet dat de grootste talenten bij ons zitten ?

Kluivert , de ligt, Vd beek etc etc etc etc.
2 0
ambtenaar
Dat denk ik ook maar die zijn toch niet haalbaar voor Feyenoord, dan zijn dit toch de alternatieven.
0 0
Checkmate
10,5 miljoen eppies! Voor deze 2 prutsers..veel succes ermee Feyenoord!
2 0
Hziyech14
Haha ik hoorde gister dat ziyech 13 mil kostte en hun toch even mooi 3 spelers voor dat bedrag kochten.
2 -4
KennyTeteTuTuTuTu
Haps en St Juste naar Feyenoord
0 0
AjaxDaniel
Wauw en er waren nog zo veel Feyenoorders die Ajax een koopclub vonden maar nu kopen ze zelf alles wat los en vast zit. En ik dacht dat Feyenoord niet heel stabiel is op het gebied van geld? We klagen soms allemaal wel is op Overmars maar we zijn nu wel een van de gezondste clubs qua geld van Europa. Als Feyenoord komend seizoen 3e wordt en kansloos uit de groepsfase CL vliegt hebben ze toch verkeerd gegokt met deze aankopen. Buiten dit alles vind ik die 2 sowieso een behoorlijke achteruitgang. Haps voor Kongolo is 3 stappen terug qua kwaliteit.
1 0
rodnet
Ten opzichte van Kongolo is Haps inderdaad drie stappen terug maar ten opzichte van Nelom toch wel een verbetering.
2 0
Puurvoetbal
Gewonnen duels 16/17

Kongolo 70,3%
Haps 69,5%

Cijfermatig vallen die stappen terug wel mee
1 -2
Ozymandias
Want een back is alleen belangrijk voor gewonnen duels...
1 0
AjaxDaniel
Ja Nelom kan er inderdaad helemaal niets van maar ik bedoel ten opzichte van hun kampioenelftal doen ze al enkele stappen terug. Boëtius voor Elia, Haps voor Kongolo, Nieuwkoop/Diks voor Karsdorp. Allemaal zijn het behoorlijke stappen terug.
1 0
EuforischeRealist
Tja we kunnen er om lachen maar voor Nederlandse clubs is het tegenwoordig haast onmogelijk om sterker uit een transferperiode te komen.

Ja Feijenoord haalt nu spelers die 1 (of meer) klasses minder zijn dan wat ze hadden, maar ik denk dat ze naar hun mogelijkheden prima handelen.

Qua geld doen ze nog steeds geen gekke dingen hoor, 18 miljoen voor Karsdorp, 15 voor Kongolo en 15 tot 20 miljoen aan CL-opbrengsten en ze geven er maar een schijntje van uit nu.
0 -1
Suarez16_
karsdorp was 14 miljoen. En schijntje? Ze zitten nu al op 18 miljoen qua uitgaven en ze willen nog 2 aanvallers.
0 -1
EuforischeRealist
Ja een schijntje ja, als je 29/33 miljoen ophaalt met transfers plus nog eens 20 miljoen aan CL-inkomsten hebt (=49/53 miljoen) en je geeft er daarvan 18 uit dan doe je het vrij aardig lijkt me. Zeker als je je selectie in de breedte versterkt.

14 miljoen voor Karsdorp maar met makkelijk te verdienen premies, dus dat loopt al snel op naar 18. Maakt ook niet uit, wat ik bedoelde was dat ze relatief vroeg in de voorbereiding al een aardig geraamte hebben staan van waar ze naar toe willen. Dat is kwalitatief een stuk minder dan bij ons, maar in de breedte voor eredivisiebegrippen niet slecht.
0 0
Hziyech14
Zou toch lachen zijn als haps na het sluiten van de transferperiode gebleseerd word en hun de eerste seizoens helft met nelom moet spelen.
0 -1
svenafca1995
Haps werd in de Europa League al helemaal verkracht, laat staan in de CL.
3 0
Redrum
Eigenlijk is geen enkele Feyenoorder CL-waardig. Bij andere clubs die CL spelen zouden ze op de bank zitten. Feyenoord gaat volledig weggespeeld worden. Moet je je voorstellen dat ze bij Real, Barca of Bayern in de groep komen.
3 0
Hziyech14
Heel misschien jorgensen.
0 -2
OKP-AFCA
Die gaan nooit zo'n loting als ons krijgen met de kampioenen van Engeland, Duitsland en Italie. (Ja, ik weet dat dit scenario dit jaar niet mogelijk is)

Toch gun ik ze dat ook, maar ze zullen wel net zo goed wegkomen als psv.
0 0
Puurvoetbal
Bingo ! Helemaal gelijk. Wij kunnen echter zeer goed meedraaien in de CL. Bijna allemaal CL-waardige spelers; Yessss !
0 -3
AFCAsphere
Bingo! Wij stonden in de Europa League finale.
0 0
Redrum
Oh we hebben een lolbroek hier! Wij hebben in ieder geval nog een stuk of 7 CL-waardige spelers waarmee in ieder geval een beetje weerstand geboden kan worden.
2 0
Puurvoetbal
Hey bijgoochem, ben jij misschien het baasje hier ?
0 0
Redrum
Hoezo, ben je op zoek naar een nieuw baasje?
1 0
Suarez16_
Ja dat is onze baas. De enigste die bijchoochem is ben jij.
1 0
Suarez16_
Ja dat is onze baas. De enigste die bijchoochem is ben jij.
0 0
Puurvoetbal
Zoooo, jij zit duidelijk aan t riempje
0 0
svenafca1995
Wordt het toch nog leuk om Feyenoord te kijken in de CL dit seizoen
1 0
Redrum
Misschien dat ik wel even met een schuin oog ga kijken ja :p
1 0
Budapest
En toch kunnen dit soort transfers goed uitpakken voor Feyenoord. Denk aan Toornstra, El Ahmadi, Botteghin. Hadden we een beetje dezelfde reacties als nu. Vaak kunnen dat soort spelers bij Feyenoord goed aarden.
0 0
afcaman
Het team van Feyenoord bestaat eigenlijk uit allemaal net niet spelers maar door hun leeftijd hebben ze het gepresteerd op wonderbaarlijke wijze kampioen te worden. Jongens als Toornstra, Van der Heijdenen Botteghin, zouden bij ons kei en kei hard uitgefloten worden.
4 0
Puurvoetbal
Ik lig er van wakker hoe het mogelijk is dat ze met een elftal met uitsluitend middelmaat kampioen zijn geworden. Dat kan toch niet nog een keer ?
0 0
Runnerlex
omdat wij telaat in vorm kwamen en meer wedstrijden moesten spelen. En het kan altijd nog een keer...Maar het zal wel moeilijker worden met de cl erbij.. Het is allemaal koffiedik kijken..Er kan van alles gebeuren met transfers, als je op het laaste moment spelers kwijt raakt. Word nog spannend allemaal.
0 0
Budapest
Precies. Oftewel: Sta niet gek te kijken als deze spelers slagen bij Feyenoord, terwijl ze dat bij ons niet zouden hebben gedaan.
0 0
Bky
Ik vind Toornstra, El Ahmadi en Botteghin eigenlijk wel iets anders. Die hadden minimaal bij 2 andere Eredivisieclub gespeeld en brachten ervaring in het team en waren nog redelijke uitblinkers bij hun eigen team.

St. Juste, Haps en Amrabat zijn spelers die nu net een beetje boven komen drijven bij hun eigen eerste club. Er zit een duidelijk verschil in deze aankopen.
2 0
Redrum
Van Geel doet er werkelijk alles aan om zeker te zijn dat het volgende kampioenschap net zo mooi en emotioneel wordt als die van vorig jaar. Dat lukt alleen door te zorgen dat het weer een jaartje of 18 gaat duren en daar heeft hij tot nu toe een mooie basis voor gelegd.
1 -2
Bky
Net zoveel betalen voor St Juste als voor Sanchez.

Meer betalen voor Luckassen of Haps dan voor Sanchez.

Marc is een held.
0 0
Civilengineer
Niemand had verwacht dat Sanchez zo snel, goed zo aarden. Denk dat voor Luckassen, Haps en St. Juste marktconforme bedragen zijn betaald. Met de kennis van nu, voor Sanchez had misschien 10-15 miljoen moeten worden betaald.
0 0
Bky
Daarom, Marc is een held. Hij krijgt hier veel kritiek te voortduren maar alleen al een aankoop zoals Sanchez bewijst waarom hij gewoon de beste technisch directeur is van de Eredivisie.
0 0
rodnet
Marc is geen held maar gewoon een mens die fouten maakt en goede dingen doet. Sanchez was een prima aankoop maar in de jaren daarvoor is er toch menige Ajax-onwaardige speler binnengehaald. Het is mij een raadsel waarom dat bij het eerste het beste grote succes direct uit het oog wordt verloren.
0 0
DirkvanDam
jij wilt beweren dat Westermann niet geweldig was!?!... inderdaad.. je hoopt dat we verder zijn dan veel mis aankopen.... gelukkig zitten er ook briljantjes bij als Sanchez.

Hopelijk kunnen we onze scouting versterken en spelers als ziyech al eerder aan ons binden.
0 0
rodnet
En vergeet ons dieptepunt Sanogo niet....
0 0
Youri08
Ik snap Feyenoord wel hoor. Waarschijnlijk mln of 20/25 te besteden. Daar kun je weinig toppers voor halen dus kom je al snel uit bij een Haps en zo als je er 4, 5 of 6 nodig hebt. Daar ga je in de cl niet ver mee komen maar dat weten ze denk ik zelf ook wel. Gokken op el denk ik. Vraag me wel af of er nog jeugd doorkomt anders zijn ze over 3 jaar weer terug bij af schat ik in.
1 0
BrandjeXL
Mart is een beetje koopziek aan het worden en ik ben nog niet onder de indruk van zijn aankopen. Verder lijkt hij het werk vam Stanley Brard op Varkenoord totaal vergeten en breekt er geen speler meer door. Van Geel heeft laten zien dat hij heel creatief kan zijn, net als Ted van Leeuwen, wanneer er niet veel geld is maar is dat geld er wel dan gaag hij rare dingen doen.
4 0
GinoAFCA
Ik heb dan een collega die Feyenoorder is die zegt mij dat met deze aankopen ze echt geen potten gaan breken in de CL. Een realistische Feyenoorder zie je ook niet snel
1 0
Civilengineer
Iedereen die zegt dat Feyenoord een CL-waardige team heeft moet naar de dokter. Overwinteren in de CL is een utopie. Als ze 3de worden in poel mogen ze al in hun handen wrijven!
1 0
afcaman
Beetje afhankelijk van de loting maar als ze 3 punten halen zou ik erg verbaasd zijn.
0 0
arigold
Van Geel: "mannen, zeggen jullie wel even dat Ajax ook interesse had? Dat is het protocol hier."
0 0
Redrum
Precies, ff scoren bij het publiek daar natuurlijk. Die fans lopen al weken met erecties rond omdat ze Ajax afgetroefd hebben bij de aankoop van Amrabat en nu hebben ze ook nog Haps en St. Juste voor onze neus weggekaapt! Van Geel zal wel spoedig een standbeeld krijgen. Alleen zal die weer gesloopt worden ergens in de loop van het seizoen.
1 0
Bennyben
Eerst had je Robben toen Suarez de laatste jaren heb je toornstra schone en viergever die het enigszins redelijk doen het nu heb je st juste en haps die in de eredivisie naar de top 3 gaan. Het niveau word echt steeds bedroevender blij dat Ajax hier niet aan mee doet
0 0
AjaxDaniel
De Feyenoorders op VZ zijn vol lof over Haps en St. Juste. Over 3 maanden hebben ze wel een andere mening.
0 0
insectenverdelg
zeer blij dat ze naar Rotterdam gaan. Kan Marc er uiteindelijk niet meer bij uitkomen Overigens verwacht ik at Kuste op de bank dit seizoen.
0 -1
Suarez16_
Ze verkopen hun 2 spelers met de meeste potentie voor 29 miljoen en ze hebben nu al voor 17 miljoen ingekocht volgens mij. amrabat 5, st. juste 4,5, haps 6 en boetius 1,5. Opmerkelijk hoor. Van die 29 miljoen zie je er na belasting en alles misschien 15 tot 20 terug, dus ze hebben letterlijk alles dar binnen kwam al uitgegeven. En ik vind het alle 4 ook geen spelers waar ik met open mond heb naar zitten kijken. haps is al 24 en speelde 10 goede wedstrijden bij az. boetius is sowieso matig, maar kost niks. st. juste is veel te klein voor een cv en maakt veel foutjes. amrabat is wel degelijk, maar 5 miljoen vind ik te veel. Enfin als ze mislukken dan komen ze weer in de problemen, want op jorgensson en vilhena na heb je niemand met waarde lopen daar.
0 -1
AjaxPassion
Ik vind dat Feyenoord het slim doet, twee spelers verkocht die in de top 3 beste verkopen ooit zaten voor Feyenoord. Daarbij kunnen de transfersommen oplopen tot bijna 40 miljoen, als je de andere verkopen en bonussen hier ook bij optelt. Belasting afdragen? Hoe dan? Heb je daar een bron van?

Verder geen hele verrassende aankopen, maar wel verstandige. Simpel om nu te roepen dat die gasten er niks van kunnen, maar het zijn allemaal jonge talenten die zich al enigszins hebben bewezen met aardig wat potentie. Ik zie Feyenoord geen kampioen worden en denk dat ze helaas geen EL zullen halen (3e worden), maar ben blij met hun verstandige beleid. Alleen maar goed voor het NL voetbal.
0 -1
Redrum
Op deze manier gaat het weer snel bergafwaarts met ze ja. Ze lijken niks geleerd te hebben van het verleden. Er staat straks aan het eind van het seizoen een elftal dat geen reet waard is. Van Jorgensen zou het me totaal niet verbazen als hij dit jaar geen knikker raakt en Vilhena is dan nog de enige die wat op kan brengen.
1 0
Civilengineer
Ongetwijfeld zullen Karsdorp en Kongolo ook een deel van de transfersom hebben gekregen.
1 0
Youri08
Wat voor belasting betaal je over die 29 miljoen dan?
2 -1
Hziyech14
Duitsland fr-tuin 00:19 Is toch goed zo.
Die snavels betaalde bijvoorbeeld 13 miljoen voor Ziyech. Wij hebben daar gewoon misschien wel drie spelers voor



Haha zo kun je toch niet zijn.
3 0
Redrum
Haha ja je kan ook gaan shoppen in de jupiler league, dan heb je een compleet elftal voor 13 miljoen.
2 0
Civilengineer
Behalve Jong Ajax
1 -1
Petervandersluis
Haha als ik me niet vergis was het rond de acht miljoen toch? in dat geval heb je st juiste en ambrabat of ziyech,. Nou mijn keus is gemaakt
1 0
Petervandersluis
Elf lees ik net, boetius erbij. mijn keuze blijft hetzelfde
1 0
Rolleman
hahaha. tja mooi voor hun day ze tevreden zijn. maar Overmars moest ontslagen worden als die met middelmatige spelers kwam. ik ben blij dat overmars met andere kwaliteit spelers komt. Ziyech/Sanchez/Dolberg/Younes of amrabat/st.juste/boeitus (ofzo)/diks. Voor mij geen moeilijke keus hoor haha:p
1 0
MankeNelis
3 prijspakkers, het is maar net welke kwaliteit je haalt. Overmars hoeft er niet mee aan te komen.
1 0
Hziyech14
Lekker nieuws dit toch feyenoord gaat er een stuk op achter uit.
En az en heerenveen worden ook nog eens zwakker, teams die toch wel vaak puntjes van ons snoepen.
En nu weten we ook zeker dat overmars ze niet haalt.
0 0
Redrum
Van Geel is lekker bezig! Het gaat daar echt van kwaad tot erger. Haps en St. Juste..
0 0
MankeNelis
Een kinderhand is snel gevuld. Wat zal Wim Jansen ervan vinden? Die leidt spelers van betere kwaliteit zelf op.
0 0
Heiko
De supporters van 010 zijn er wel blij mee volgens mij. Ze denken nu zelfs de CL te kunnen winnen.
1 -1
Redrum
Ja die hebben nog daadwerkelijk het idee dat van Geel lekker bezig is. De realiteit is echter dat ze 5 basisspelers kwijt zijn en dat ze daar stuk voor stuk mindere spelers voor terug hebben gehaald.
0 0
ajaxminimax
Ja het is echt humor, lijkt wel dat ze alleen kijken naar nederlanders... en dat is de laatste paar jaar alleen maar middelmaat
0 0
Nummer34
Hahaha Feyenoord lekker bezig, hebben tot nu toe alleen nog maar middelmaat gehaald.
0 0
GinoAFCA
Feyenoord schijnt ook al rond te zijn met haps, zo daar gaan je Europese punten die Ajax afgelopen seizoen gehaald heeft. Ben blij dat Ajax niet meer eredivisie middelmaat koopt
0 0
strafschop
Die punten blijven meedoen tot en met 2021. De resultaten van Utrecht en Vitesse zullen zwaarder wegen in het eindresultaat van dit seizoen.
0 0
NouridolbergNeres34
6 mil voor de 24 jarige haps. Die meerdere malen door de mand viel afgelopen seizoen. Wordt een drama met feyenoord in de CL . st juste 4,5 miljoen ook die was matig afgelopen jaar gatenkaas bij heerenveen.
0 0
Abdelhak345
Een positief ding aan die transfer, nu weten we zeker dat haps niet onze nieuwe linksback wordt.
4 0
Ajax0317
De Rotterdamse hoop is dit jaar gevestigd op St Juste;
Riccardo_FR 21:44 Canovarro is de enigste verdediger in de geschiedenis die een goude bal heeft gewonnen. Grappig detail hij is 1.76. Nu is Juste geen Canovarro voordat er iemand grappig probeert te doen maar 1.82 is een mooie lengte. Haps er ook nog bij en met Berghuis en Falk ga je voor de titel.
0 0
Petervandersluis
Grappig detail dat in die tijd lengte weinig/minder uitmaakte dan dat het nu is.
1 -1
Patrick78
Canovarro????? Wtf...Cannavaro!
0 0
Abdelhak345
Ja met middelmaat ga je voor de titel. Rotterdams niveau
0 0
GinoAFCA
Cannovaro nog nooit van gehoord? Ken wel een cannavaro Whahaha simpel volk daar in Rotterdam
1 -1
Bky
Je zou maar supporter zijn van Feyenoord, denken dat je club eindelijk de stap naar aansluiting bij de top zou kunnen maken en dan wordt al die Eredivisiemiddelmaat door je strot geduwd.

Achja, het is en blijft een omhooggevallen subtopper.
6 -1
MankeNelis
Niet zolang geleden gebeurde dat bij ons aller Ajax ook. Gelukkig zijn we het middelmaat syndroom voorbij.
0 0
DavidsFan
Wat zou Sven 'ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!!' van Beek vinden van het aantrekken van St. Juste?
1 0
Civilengineer
Die is nog geblesseerd en wordt de aankomende maanden nog niet fit geacht
1 0
Redrum
Feyenoord druk bezig met St. Juste. En dan maken wij ons druk om Overmars haha. Ik heb liever dat hij niets meer haalt dan dat hij met jongens als Haps, Luckassen en St. Juste aan komt.
2 -1
AjaxDaniel
Haha sommige Feyenoorders op voetbalzone vinden St. Juste van het niveau Sanchez. Wat een grappenmakers.
5 -1
Petervandersluis
Hebben ze toch nog gevoel voor humor daar in Rotterdam, maar laat het gaan, aan het einde vaan het seizoen piepen ze wel anders.
1 0
NielsKster
hahahaha
0 0
munser
kost hij ook 40 miljoen dan?
0 0
Maxwell_5
Niveau Sanchez vind ik wat overdreven, maar persoonlijk zou ik het wel de ideale vervanger vinden voor Sanchez, waarvan ik verwacht dat hij na dit seizoen weg zal zijn. Deze jongen kan op termijn echt een goede complete verdediger worden. Samen met de Ligt naast hem, heb je imo zelfs in potentie een toekomstig Oranje centrale duo staan.
1 -2
AjaxDaniel
2 jaar geleden zou je gelijk hebben maar St. Juste staat al behoorlijk lang stil in zijn ontwikkeling hoor. Heerenveen kreeg niets voor niets zo ontzettend veel goals tegen vorig seizoen, natuurlijk was dat niet allemaal zijn schuld maar toch.
2 0
RiezZ
Ik zat vorig jaar in Zürich bij de Afsluitdijk te eten en St. Juste zat daar met z'n zaakwaarnemer of iets wat daar voor door moest gaan. Deze man zat zo op te scheppen en te pushen dat ie weg moest bij Heerenveen dat het me verbaasd dat hij er nog een jaar gespeeld heeft... uiteindelijk toch z'n zin gekregen maar ben het eens dat St. Juste wel een tijd heeft stil gestaan in z'n ontwikkeling
0 0
Mr.P.
az gaat doen met eigen jeugd
0 0
chrisjuhhh
'Denswil vervolgt carrière in Duitsland; Ajax profiteert en krijgt 1,5 miljoen'

Stefano Denswil lijkt zijn loopbaan voort te zetten in de Bundesliga. BILD meldt zondagavond dat Club Brugge in verregaande onderhandeling is met Hamburger SV over een transfer.

HSV gaat ruim zeven miljoen euro betalen voor de 24-jarige verdediger, die in januari 2015 Ajax inruilde voor Brugge. De Belgische grootmacht is er nog niet helemaal uit met HSV. Er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet, meldt BILD, maar waarschijnlijk volgt er komende week witte rook.

Denswil debuteerde in 2012 in het shirt van Ajax. Eind 2014 werd bekend dat het contract van de stopper niet verlengd zou worden. Denswil verkaste een maand later naar België en groeide in Brugge uit tot een basiskracht. Met Blauw-Zwart werd hij in 2016 kampioen.

Bij de verkoop van Denswil aan Club Brugge zou zijn afgesproken dat Ajax in het geval van een verkoop twintig procent van de transfersom incasseert. Dat betekent concreet dat de Amsterdammers nu een kleine 1,5 miljoen euro kunnen bijschrijven.
1 0
Mr.P.
20% doorverkoop percentage
0 0
chrisjuhhh
Is niet slecht weer ook weer goed geregeld door Overmars
0 0
DavidsFan
Verkopen kan hij wel, daar is iedereen het over eens. Maar aankopen doen..

In een eerdere reactie van je op mijn bericht zei je nog dat er heus wel lijstjes zijn. Maar als bij Overmars de naam van Stam bovenaan staat als vervanger van Bosz, blijkt gewoon dat je het niet snapt.
1 0
chrisjuhhh
Terwijl Stam zelf het verhaal ontkende benaderd te zijn geweest dus is niet waar .

Maar kom wel goed hoor een talent volle linksback halen voor achter Viergever en Keizer laat wel zulke jongens speelminuten maken en zeker gezien het volgend seizoen .
0 0
DavidsFan
Overmars werd teruggefloten voordat hij Stam kon benaderen omdat bleek dat Keizer toch een betere vriend van Bergkamp bleek..

0 0
chrisjuhhh
nee hoor Keizer was dag 1 al de kandidaat maar was op vakantie .
Rest is allemaal sugereren van de media .
0 0
DavidsFan
Overmars werd teruggefloten voordat hij Stam kon benaderen omdat bleek dat Keizer toch een betere vriend van Bergkamp bleek

0 0
chrisjuhhh
Up date 17 - 07 - 2017 :

Doel :
Onana / van Leer / Alblas
RA :
Veltman / Zeefuik
RCV:
Sanchez / de Ligt
LCV :
Viergever / de Ligt
LA:
Sinkgraven / Dijks / Viergever
RH:
vd Beek / F. de Jong /Ziyech / (Nouri)
6:
vd Beek / de Jong / Schone / Eiting
LH:
Ziyech / vd Beek / Sinkgraven / (Nouri)
RV:
Neres / Cerny / Kluivert
Spits:
Dolberg / Huntelaar / Cassierra
LV:
Younes / Kluivert / Cassierra / Cerny

Zoals je zie is er enorm veel opties aanwezig en er eerst goed gekeken moet worden wie er weg gaat dit seizoen .
Tevens kan je een balans opmaken wie er volgend seizoen weg gaat , maar dat is speculatief .

De huidige selectie bestaat uit 26 man , hierbij komen nog spelers waar vraag tekens bij staan , Menig , Muric , Groothuizen , Dijks , dus in totaal 29 man voor de selectie !

Weg : Traore , Klaassen , Boer , Clement , Walian , Warmerdam , Serrero , Zivkovic , Owusu (verhuurd) , Westerman , Tete , Riedewald ( nog niet definitief) , El Azouzzi (verhuurd) , D. Gudelj ,
1 0
Budapest
Lijkt me toch duidelijk dat er minstens 1 verdediger nodig is. Als je ze allemaal twee keer opschrijft ziet het er leuk uit, maar het is toch maar 1 speler. Daarnaast is Sinkgraven geen echte LB en regelmatig niet fit. En Dijks heeft gewoon het niveau niet.
Ook tel ik maar 5 middenvelders (Sinkgraven is al LB) waarvan Eiting echt pas net komt kijken. Hier heb je dus ook minstens 1 extra man nodig.
0 0
chrisjuhhh
ik schrijf op als up date en overzichtelijk te houden .
maar ben wel eens met je stap voor stap eerst een linksback en wat jong is word vanzelf ouder .
had al vaker gezegd wanneer dan wel soms moet je eerder aan de bak en soms wat later en nu hebben we het over de 6e of 7e middenvelder , want Sinkgraven is van orgine links half .
0 0
Mr.P.
ziv-k-ovic
1 0
chrisjuhhh
jij je zin hahahah thanks man was er niet echt bij :)
0 0
Suarez16_
Off: kadioglu misschien wat om op te pikken om de potentie van Nouri een klein beetje op te vangen?
2 -1
chrisjuhhh
Ajax wil hem graag , maar NEC doet raar .
0 0
GinoAFCA
Ik zou het wel doen ja. We wachten af want Vitesse wilt hem blijkbaar ook
1 0
NouridolbergNeres34
Willems voor 6 miljoen naar Eintracht Frankfurt, dan heb je ook geen ambitie hoor als je daarheen gaat.
0 0
Lazell
1 goed seizoen daar en hij speelt zo bij een subtopper in een topcompetitie. Speelt al 6 jaar bij PSV. Je moet ook niet te lang bij die club blijven hangen.
1 0
chrisjuhhh
Ik geloof van die 6 miljoen is er iets van 2 miljoen voor Willems , dus houd PSV er iets van 4 bruto aan over
0 0
Mr.P.
kunnen ze de parkeergarage afbetalen
0 0
chrisjuhhh
Nee de stoeltjes kwamen nog wat tekort ervoor :)
0 0
GinoAFCA
En als die daar niet aan de bak komt ken die nog altijd bij burger king solliciteren
1 0
zivkabrimovic
We gaan er van uit dat Riedewald nog vertrekt.
Samen met Dijks en de andere teruggekomen uitgeleende spelers. En nu is ook nog onze vriend Appie niet meer van de partij ;(.

Wie moeten er dan nog komen? Ik zeg een creatieve middenvelder (Sneijder lijkt me geweldig), een linksback en een centrale verdediger.

Wat denken jullie?
1 -1
DavidsFan
Daley Blind? Zag hem zojuist weer een fout maken bij Manchester tegen LA Galaxy. Die zal wel op de bank belanden daar.
0 -6
FUBAR
Mafkees.
1 -2
Altijdbrutaalenarrogant
minimaal 1 ervaren cv, een goede linksback met potentie en die kan voetballen daarnaast zie ik graag kadioglu en/of sneijder komen, met appie hebbe we een enorm talent veloren dus dan kadioglu beetje in de rol van appie, een buitenspeler die op links en rechts kan spelen zie ik ook graag komen
0 -1
chrisjuhhh
Kom eens met namen , vind dit goedkoop een ervaren CV ow en die moet ook willen banken !

Kardioglu aast Ajax al op maar wil NEC niet meewerken tot nu toe en als vervanger Nouri nee zal wel Jong Ajax worden met Youth wedstrijden in O19 dan .
0 0
cruijffthebest1
Ach, homo Van Ginkel alweer naar Pisvee, echt zielig weer!!!
2 -4
SnakeDoc
Van Ginkel, ik vind hem echt een lulletje.
2 0
Dexy
Naar ik heb begrepen, heeft PSV geprobeerd Van Ginkel definitief te kopen, maar heeft Chelsea dat geweigerd.

Ik snap daar niks van. Is het voor Chelsea financieel aantrekkelijk ofzo om hem elk jaar te verhuren? Een andere reden kan ik niet bedenken.
3 -2
strafschop
Van Ginkel gaat komend seizoen 15 tot 20 doelpunten maken in de Eredivisie. En dan staat er echt wel een Duitse of Italiaanse club op de stoep met 20 miljoen.
0 0
chrisjuhhh
Dat hoor ik al 3 seizoenen lang al , maar nog steeds niets dan PSV .
0 0
WyZynDeBeste
Op basis waarvan gaat hij er in één seizoen 15 tot 20 maken? Heb ik sterk mijn twijfels bij.
0 0
strafschop
Van Ginkel staat nu op 15 goals in 28 Eredivisie wedstrijden voor PSV en daar zat slechts één strafschop bij.

Hij is 2x halverwege begonnen, nu vanaf speelronde 1 inclusief de voorbereiding.
0 0
DiehardAjacied
Mag ik je glazen bol even lenen?
0 0
Abdelhak345
Lenen doe je maar bij psv.
0 0
Suarez16_
20 doelpunten? Dat zie ik niet gebeuren. Doelpuntje of 12 is wel haalbaar. Tenzij hij alle penalties gaat nemen dat zijn vaak 5 tot 7 bonusdoelpunten.
0 0
strafschop
Van Ginkel staat nu op 15 goals in 28 Eredivisie wedstrijden voor PSV en daar zat slechts één strafschop bij.
0 0
BrandjeXL
Volgens diverse media heeft v Ginkel zelfs verlengt tot 2020
1 0
Bky
Meestal betaalt een club wel wat voor een huur.

Als hij een goed seizoen draait bij PSV kun je hem vast wel weer verkopen met miljoenen winst.
1 0
DavidsFan
Pisvee en e-sport is ook geen gelukkige combinatie, hahaha.
Eerst moesten ze er een hebben, want Ajax heeft er ook eentje.. en die hebben ze dus uit de plaatselijke gameshop geplukt.
En nu moeten ze een 2de, want Ajax heeft er inmiddels 2 en die heeft (terecht) een hekel aan pisvee. Maar daar komen ze dus pad achter na het ondertekenen van het contract..

De amateurs waren te druk met het vastleggen van die paardekop.
2 -1
mgtow
Het zijn net Chinezen he. Alles maar kopieeren)
3 0
EVH
Willems naar Frankfurt.
Van Ginkel wordt opnieuw gehuurd.
1 0
Ajax412
Beetje zielig dat ze daar elk jaar die "echte P$V'er" moeten huren :').
2 -1
MFox
Psv :')
1 0
Petervandersluis
Wanneer komt Frans Bauer van Bananasplit binnen, 3 jaar op rij huren hahaha. Ze zijn daar echt de weg kwijt.
5 -1
Mr.P.
koopsom is te hoog en chelsea wil hem niet kwijt maar zijn contract loops volgend wel af dus lijkt alsof psv hem transfervrij wil overnemen tenzij er een contractverlenging van chelsea klaar ligt :-p
0 0
geDaante
Alleen maar goed voor Ajax, vind het een nietszeggende meevoetballer. Pröpper, Ramselaar en Hendrix zijn ook allemaal beter, dus ook een vreemde zet van PSV.
1 0
J00DT0TMIJND00D
Is meer een diepgaande speler, wel eentje met helaas veel scorend vermogen, en ben bang dat we zo eentje missen nu Klaassen weg is. Gelukkig nu wel meer voetbal op het middenveld.
0 0
Ajax#1900
Is wel een goede speler hoor. Veel scorend vermogen.
0 -1
BrandjeXL
Volledig afhankelijk van hoe hij bediend wordt. Net als De Jong trouwens. Beide kunnen zelf niks creëeren.
0 0
Ajax#1900
Dat valt wel mee hoor. Psv draaide voor geen meter vorig seizoen, maar toch scoorde v Ginkel veel. Heeft gewoon goede loopactie en redelijke basistechniek plus schot.
0 0
BrandjeXL
Je zegt het al "loopactie" dus hij moet bediend worden. tnx voor je bevestiging ;)
0 0
ram
Hoezo? Redelijk ideaal voor PSV hoor. Je huurt een Nederlandse speler die de Eredivisie kent, PSV kent, bewezen heeft goed te zijn bij PSV en je betaald geen transfersom.
1 -3
FUBAR
Ondertussen zit je drie jaar je eigen jeugd in de weg die geen stappen kan maken. Een speler huren is een tijdelijke oplossing. Je kan niet drie jaar lang dezelfde speler huren, dat is gewoon wanbeleid.
1 -1
ram
Ja, tijdelijke oplossing als je iemand voor één seizoen huurt. Als je het drie jaar op rij doet is het duidelijk niet tijdelijk. En daar hebben ze een reden voor; precies wat ik schets: een goede speler zonder transfersom. Ideaal!
0 0
DirkvanDam
nee de jeugd heeft de toekomst toch........ goed voor jeugdspelers om te zien... ga vooral niet naar psv....
1 0
ambtenaar
Prima speler, dus zie het probleem niet.
0 -1
Petervandersluis
Vooral het 3 keer op rij huren, niet de kwaliteit van van Ginkel
2 0
Petervandersluis
Vooral het 3 keer op rij huren, niet de kwaliteit van van Ginkel
0 0
Bky
Wow, de selectie van PSV is rond als ze een vervanger hebben voor Willems.

Die gasten gaan serieus het seizoen in met een centrum Isimat - Schwaab / Isimat - Luckassen?

Die zijn knettergek.
5 -1
Mr.P.
schwaab wat een kluns, door hem zijn ze niet verder in de el gekomen
0 0
pajax
lekker toch
0 0
AjaxDaniel
Knettergek ja maar wel goed voor ons lol
0 0
foroloca
Niet te vroeg juichen die boertjes doen altijd wel mee.
1 0
DavidsFan
Moet dat nou, een foto van die paardenkop op de frontpage te zien?
2 0
afca-mark1990
Van Ginkel het sletje van Eindhoven...
5 -1
Koenniiee
Ik heb medelijden met Jorrit Hendrix. Had echt wel een goede speler kunnen zijn als hij veel minuten had gemaakt afgelopen jaren. Maar ja, dat is PSV..
2 -1
J00DT0TMIJND00D
Denk eerlijk gezegd dat Ramselaar hier nu de dupe er van wordt, zonde want het is een hele goede speler.
3 0
Koenniiee
Denk ik ook. Maar alsnog had Hendrix meer minuten moeten maken. Essentiële jaren in je ontwikkeling.
3 -1
ram
Lijkt mij ook inderdaad. Ik denk dat het middenveld Hendrix, Van Ginkel, Propper wordt.
1 0
Redrum
Wow, kan het nog saaier dan dat? Dat wordt weer sprankelend voetbal in Eindhoven dus
1 0
J00DT0TMIJND00D
Lol Marco is wel heel ambitieloos hoor, koop 'm dan gewoon ipv "3"x huren..
0 -1
Mr.P.
wat wil je dat ze als onderpand geven, philip cocu?!
0 0
Hugoboss92
Officieel: Marco van Ginkel wordt wederom gehuurd van Chelsea....

3x op rij al.. Sorry hoor, maar wat is dat voor raar beleid? Huren, huren en nog eens huren. DUs volgend jaar willen ze hem voor 4x huren en vervolgens kopen?
1 0
NielsKster
Begint ook echt heel zielig te worden
0 0
NouridolbergNeres34
Jetro Willems staat mogelijk voor een vertrek bij PSV. De linksback ontbrak zondagochtend op de training en dat heeft volgens enkele Duitse media te maken met een naderende overstap naar SC Freiburg.

Willems zou zondag al worden verwacht bij de Bundesligist en maandag moet de medische keuring plaatsvinden. PSV wil de geruchten niet bevestigen of ontkennen, meldt het Eindhovens Dagblad.
Zaterdag trainde Willems nog wel mee bij PSV. maar stond hij niet in het beoogde basiselftal.

De 23-jarige linkspoot zou bij de nummer zeven van het afgelopen Bundesliga-seizoen de concurrentie moeten aangaan met Christian Günter. Die speelde vorig seizoen in 31 competitieduels bij Freiburg. Willems zou zelfs Sevilla hebben afgezegd om aan de slag te kunnen bij Freiburg.
0 0
Redrum
Freiburg jezus.. Hij beseft eindelijk dat hij toch niet naar een topclub kan
2 0
AjaxDaniel
SC Freiburg, ongelofelijk die jongen stond 2 jaar geleden nog in de belangstelling van vele topclubs maar heeft nooit zijn potentie waargemaakt.
2 0
FlyingDutchMan
Sneijder al bij Ajax getekend?
0 -2
Runnerlex
zou mooi zijn en denk alleen niet dat ajax het gaat doen..Met schone en huntelaar hebben ze al twee oudere spelers..Gaan ook niks meer opleveren..Dus uit dat opzicht denk ik dst het niet gaat gebeuren..Ik zou wel voor zijn hoor..
0 -2
Suarez16_
Dat boeit toch niks? Overmars weet dat kwaliteit ook belangrijk is, want zonder Frank Rijkaard had hij nooit de CL gewonnen. Schone en Viergever zijn ook geen drol waard.
1 0
Bky
Feyenoord gaat nu voor Larsson.

Wat ben ik blij dat wij niet meer aan Eredivisiescouting doen.
7 0
ajax500
Bij voorbaat is het natuurlijk niet uitgesloten dat iemand uit de eredivisie een versterking kan zijn, maar tegenwoordig vragen AZ en Heerenveen zulke absurde bedragen voor spelers (en aan ons) die nauwelijks nog als sterkhouders aangemerkt kunnen worden (we zijn er zelf ingetuind bij Sinkgraven, hopelijk was dat de laatste keer) . Ga dan maar lekker shoppen voor hetzelfde geld in Zuid-Amerika.
0 0
Redrum
Ligt het aan mij, of is het echt al jaren geleden dat er een fatsoenlijke aanvaller uit de eigen jeugd van Feyenoord is gekomen?
3 0
ambtenaar
Janssen die spits van de spurs :-), hadden ze bij Feyenoord toch niet zo goed gezien :-)
2 0
OKP-AFCA
Dat is achteraf gemakkelijk he, op dat moment leek Achabar wel degelijk beter.
0 0
Hugoboss92
Toch raar dat Van Ginkel niet een keer in een ander land wil voetballen?

P.s wat is er met het haar van Griezmann gebeurd?:0
2 0
mgtow
Griezelman lijkt wel een beetje op zo'n moderne feminist op die manier. Hehe
0 0
AFCAsphere
Begrijp wat je bedoeld, maar het komt tegenwoordig best vaak voor dat mensen een kleurtje in hun haar doen. Niet alleen de SJW's.
1 0
Suarez16_
Zou toch wel echt triest zijn als je een speler 3x huurt hahahaha.
3 0
Redrum
Het meest trieste is misschien nog wel dat hij hun beste speler was de afgelopen 2 jaar. Maar fans van die club zullen daar niet wakker van liggen, die kennen immers geen schaamte en trots.
1 0
Hziyech14
Haha ze vragen 5 miljoen voor isimat haha dat is net zo veel als ze voor luckassen betaalden.
1 0
Hziyech14
PSV neemt Marco van Ginkel in ieder geval niet definitief over van Chelsea, zo heeft de directie laten weten aan het Eindhovens Dagblad. Een huurconstructie rondom de 24-jarige middenvelder behoort nog wel tot de mogelijkheden.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
hahaha.
2 0
Redrum
Wat een beleid. En arme Jorrit Hendrix kan weer de klere krijgen.
5 0
NouridolbergNeres34
Ze willen ook weer een colombiaanse rechtsback halen als ze Arias verkopen, en maar blijven roepen dat ze vanaf dit jaar echt de jeugd gaan doorschuiven....
2 0
Redrum
Ze zijn echt niet goed daar. Er zou ook geen vervanger voor Moreno gehaald worden want Jordy de Wijs (22,5 jaar!) kreeg het vertrouwen. Toen kochten ze toch maar even Luckassen, die volgens mij zelfs nog jonger is dan de Wijs. Ze lijken echt volledig de weg kwijt daar in Eindhoven.
1 0
mgtow
Doorschuiven richting de afgrond ja.
0 0
GinoAFCA
Whaha las het ook
3 0
Ozymandias
Ik hoop dat de KNVB voor het seizoen 2018/19 een regel invoert dat clubs maximaal twee spelers van één club mogen huren en maximaal vier huurspelers in hun wedstrijdselectie mogen opnemen.
5 0
Hziyech14
Haha dan komt marcel met creatieve oplossingen zoals van alle tribunes sta tribunes maken en dan verkoopt hij alle stoeltjes zodat ze geld hebben om die speler te kopen.
2 0
DavidsFan
Dat zou een goede maatregel zijn.
2 0
amthree
Die van ginkel heeft ook totaal geen ambitie als die WEER naar de eredivisie wilt om voor de pisvlekken voor de zoveelste x te spelen.
4 0
J00DT0TMIJND00D
Haha wou ik net zeggen, hoe ambitieloos kan je zijn als je voor de derde keer op rij als huurspeler voor PSV wilt uitkomen, erg opmerkelijk.
2 0
Joko
Tja triest dat ie zich laat verhuren, denkt ie nu echt nog kans te hebben bij Chelsea.
Hij kan juist beter wel naar PSV gaan, maar definitief.
0 0
DavidsFan
Die weet inmiddels zelf ook goed dat hij te kort komt. En dan is op het pisvee niveau spelen, maar met een Chelsea salaris, niet zo heel dom.
4 0
3*stars*3
Mee eens, hij speelt op safe en blijft natuurlijk hopen dat hij zich in schijnwerpers speelt van een leuk Duits of Spaans clubje ofzo.
In Engeland en Italië is het niet echt gelukt.

Wat er met PSV gaat gebeuren kan mij echt geen reet schelen maar rest van de NL clubs zijn wel bezig met self destruction, door maar te blijven huren.
Die Engelse topclubs kijken handenwrijvend toe want zien Eredivisie als een jeugdcompetitie en spelers kunnen zich in spotlights spelen.

Kijk bijv naar Ünal, werd voor paar miljoen opgehaald uit Turkije en na 1 leuk seizoen Eredivisie, kon hij zo door naar Villareal voor 14mil.
Gewoon keiharde business van de Engelse clubs, die het voetbal kapot maken want hun spelers zijn gewoon moderne slaven en natuurlijk verdienen ze veel geld maar als je bijv ziet wat er vorig seizoen met Aké gebeurd... .
3 0
DavidsFan
Heracles was altijd een uitzondering. Nooit spelers huren, was het motto.
Nu is die Jan Smit weg en er is een speler gehuurd. Terwijl Heracles een goed voorbeeld had moeten zijn voor bv NAC. Maar die hebben korte termijn visie en willen er in blijven en zien volgend jaar maar weer.
Het is inderdaad self destruction. Maar elke club heet in de gemeente een safety net. Er moeten meer failissementen komen en minder profclubs.
2 0
Rsv
Ik lees vaak reacties dat PSV geen geld meer zou hebben maar hoe kunnen ze dan toch telkens nieuwe spelers kopen?
2 0
Ozymandias
Omdat het niet klopt dat PSV geen geld meer heeft. Ze hebben hun schulden geherfinancierd en hebben de afgelopen seizoenen behoorlijk wat geld ontvangen door transfers: Wijnaldum bracht 20 miljoen euro op, Memphis bracht 34 miljoen euro op, Bruma bracht 11.5 miljoen euro op en deze zomer hebben ze ook al weer meer dan 8 miljoen euro aan transfers verdient.
3 -2
klopper
Je vergeet wel makkelijk de hoge salarissen en het geld wat ze uit hebben gegeven aan gehuurde spelers voor veel. Tevens zijn ze langzaam maar zeker er toch echt op achteruit gegaan op het gebied van sponsorinkomsten, omdat Philips zich al bijna helemaal heeft teruggetrokken. Ze zullen best wel iets van geld hebben, maar dan een kansloze deal waar ze minimaal € 8 miljoen aan uitgeven, leggen € 5 miljoen op tafel voor een back (met mogelijk ook nog een doorverkoop percentage...Feyenoord bood € 6 miljoen maar wilde niet meegaan in 'de voorwaarden' van AZ, schijnen € 7 miljoen over te hebben voor nog een middenvelder en hebben geen echt mega-waardevolle spelers meer over en moeten eigenlijk echt nog wat verdedigers erbij halen. Het verbaasd mij echt hoe PSV met geld 'smijt'.
1 0
DiehardAjacied
Dan nog, waarom mag een bvo schulden hebben?
1 0
BrandjeXL
Waarom zou dat niet mogen? Bijna elke club heeft schulden zo niet elke club
1 0
3*stars*3
Van transferbedrag van Bruma, moest 40% naar Chelsea.
PSV is ook de club van die doofpot he?
Voordat de pleuris uitbrak en er gesmeekt moest worden bij gemeente, hoorde je wel wat maar achteraf hoorde je pas hoe erg ze in de shit zaten.
Waar media vooral vergrootglas heeft op Ajax en in mindere mate op Fey, kunnen de boertjes rustig hun gang gaan.

Ook niet vergeten dat bedrijven als VDL en nog paar Brabantse jongens, paar jaar geleden ook tig miljoenen hebben geleend aan PSV.
EN niet vergeten dat jongens als Wijnaldum en Depay, bij hun transfer een mooie deel meekregen en dat Moreno, Guardado en Luuk, boven plafond zitten/zaten en ook tekengeld en bonussen meekregen.

Kwestie van tijd voordat pleuris weer uitbreekt daar en daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.
4 -2
klopper
Ik vind het vooral vreemd, omdat ik dacht dat met Gerbrands er langzaam goed beleid zou worden gevoerd, maar het klinkt echt als gokken wat PSV doet.
1 0
Ozymandias
PSV heeft genoeg geld voor de aankopen die ze nu doen. Het geld wat ze de afgelopen jaren hebben ontvangen is echt nog niet op.
0 0
3*stars*3
Yup, gokken en hopen dat het balletje goed valt.
2 -1
BvdPloeg
Op aangeven van enkele bezoekers zullen we vanaf heden de namen van de transfers van de dag waarop we leven dik gedrukt maken voor wat meer duidelijkheid. Thanks voor de feedback.
7 0
Ajaxstockholm
yehessss eindelijk
3 0
Bennyben
Ik ben zo blij met overmars en de visie van Ajax, kijk naar onze concurrenten die zichzelf de shit in helpen. Psv huurt alleen maar spelers waardoor de waarde van hun eigen (jeugd) spelers daalt en ze in de problemen komen.
Hetzelfde geld voor Feyenoord die spelers koopt vanaf 24 jaar oud of ouder die als ze 3 jaar voor je gevoetbald hebben bijna niks meer opleveren.

Wat dat aangaat doet Ajax het goed om jeugdspelers vroeg naar Ajax te halen en die weer te verkopen voor hun 24e waardoor we de hoofdprijs krijgen.
2 -1
Ajax27
Jup, helemaal mee eens, al kan het geen kwaad om een paar oudere jongens ertussen te houden. Alleen maar jonge haantjes heeft geen zin.

Afgelopen seizoen zag je ook dat er een bepaalde rust hing op 2 linies, achterin en het middenveld. Viergever
3 0
Redrum
Het vermogen van Ajax blijft groeien en vorig jaar hadden we al een aardige selectie. Op dit moment is die selectie ook nog redelijk goed. Een linksback en die Rigoni erbij en je zit goed wat mij betreft. Ajax heeft daarnaast nog een heleboel spelers rondlopen die een grote waarde vertegenwoordigen. Wat dat betreft zit Ajax met het oog op de toekomst gewoon erg goed. Dit kan je van psv en feyenoord zeer zeker niet zeggen. Feyenoord gaat het dit jaar heel zwaar krijgen en er loopt nu bijna niks van waarde meer rond in hun selectie. Voor psv geldt denk ik hetzelfde, al schat ik die wel sterker in dan Feyenoord. Ik heb het gevoel dat Ajax de stijgende lijn vorig jaar heeft ingezet en dat we nu mooie tijden tegemoet gaan.
3 0
Eastwood
Zit PSV nog zo dik in de slappe was, dat ze allemaal van dit soort transfers kunnen bekostigen? Ik dacht dat het daar financieel toch best labiel is.
0 0
Redrum
Ik heb echt geen idee waar ze opeens al dat geld vandaan halen, maar het is wel heel opvallend. Vorig jaar hebben ze alleen Ramselaar gekocht en verder alleen maar gehuurd. Dit jaar zijn ze opeens weer ouderwets met geld aan het smijten, terwijl er juist allemaal berichten kwamen vorig jaar dat psv er slecht voor stond financieel en dat ze dit jaar gedwongen spelers moesten gaan verkopen. Heel apart allemaal.
0 0
GinoAFCA
Hebben massaal hun moeders verkocht aan de hoogste bieder
0 -1
Redrum
Je kan het niet uitsluiten bij die club. Zou me ook niet verbazen als blijkt dat Brands weer alle wethouders van de gemeente Eindhoven is langs geweest met zijn kniebeschermers om.
1 0
Eastwood
Zitten zal hem dan wel moeilijk vergaan de komende dagen.
0 0
Redrum
Als dat betekent dat hij weer als de grote held wordt gezien door de fans heeft hij het er graag voor over.
0 0
Nab
Leroy Labylle naar VVV-Venlo, is nog niet aangevuld zie ik;)
0 0
GinoAFCA
Brands helpt psv om zeep. Heerlijk!
1 -1
ajaccied4life
Dat psv gokt er maar op los. Ik kan niet wachten tot het moment dat dat hele kaartenhuis finaal instort.
1 0
Civilengineer
hahaha, PSV krijgt Willems en Arias niet verkocht! Er is belangstelling in Willems maar hij is te kritisch. Hij denkt waarschijnlijk dat Barca aanklopt.
2 0
ajax1981
Even gegoogled, las in een bericht van begin juni dat PSV een vraagprijs van 14 miljoen heeft voor Arias. En Arias wil naar Engeland. Die verkopen ze nooit...
0 0
Redrum
Moet je voorstellen dat ze die niet verkocht krijgen, dan heb je twee hele ongemotiveerde backs rondlopen. Vorig jaar had de helft er al geen zin meer in.
0 0
Hugoboss92
Was het niet Liverpool dat 1 a 2 jaar geleden interesse toonde in die Willems? Nu mag hij blij zijn als een club als Hull of Burnley voor hem aanklopt.
0 0
Rommy
Marvin Zegelaar zou de perfecte linksback zijn voor Ajax ! Douglas een goeie backup voor Sanchez !
Beiden mogen weg Bij Sporting !
1 0
mickey2602
Ik las ergens,geloof De Scout via Facebook,dat Feyenoord werk zou gaan maken van Zeegelaar. Voor 4,5 miljoen mocht ie weg.
0 0
Bky
Verrassend dat Feyenoord interesse heeft in een oud Ajacied.
1 0
Redrum
Veilig scouten noemen ze dat. Als het bij Ajax vandaan komt moet het wel goed zijn is hun redenatie. En dat is niet zo'n hele gekke gedachte natuurlijk. Wat wel een beetje frappant is, dat is dat de supporters daar het allemaal prachtig vinden. Ik dacht dat zij alles wat met Ajax te maken heeft haten, maar misschien is dat wel mijn eigen verkeerde interpretatie.
2 -1
DirkvanDam
vermeer... in ajax shirt werden er oerwoud geluiden gemaakt... enz.... maar ineens in een feyenoord shirt alles oké.... raar volk
6 0
behangdelul
Brands zijn scoutingsboekje stopt onderhand ook wel bij AZ (spelers) en geruchten van Ajax he? Geniaal die Lukassen naar PSV, komt veel en veels te kort!
2 0
Bennyben
Ben ik effe blij dat Ajax niet meer on de eredivisie shopt, is echt pure middelmaat lukkasen, Larsson, haps en dan nog de hoofdprijs betalen ook.
4 0
ajaccied4life
Daar doet Ajax echt verstandig aan, Nederlandse jongens zelf opleiden en buitencategorie/gerichte aankopen in het buitenland.
1 0
Rsv
Zeegelaar is een topper voor Feyenoord begrippen, knap als ze dat rondkrijgen.
0 -1
Redrum
Ach, hebben ze tenminste één goeie speler. Uiteraard wel weer opgeleid door Ajax.
4 0
Joko
Wat heeft psv deze x verkocht om een speler te kunnen kopen ?
1 0
Redrum
Hun ziel.
12 0
ajaccied4life
Touché
2 0
3*stars*3
HAHAHA! Kort en krachtig.
2 0
BarAjax
http://www.omroepbrabant.nl/?news/267134782/PSV gooit stadionstoelen in de verkoop.aspx
4 0
3*stars*3
Ajax bouwt dug-out in tribune en ja hoor PSV doet het ook.
Ajax vervangt stoeltjes en ja hoor PSV ook.

Waar Ajax stoeltjes o.a weggeeft aan amateurclub van Donny, vragen de boertjes 5€ per stuk en komen ze met een kutsmoes over foundation en sfeeracties.

Wat een walgelijke vereniging blijft dat toch, bah!
2 0
GinoAFCA
Welke sfeeracties Whaha. En je hoort ze nooit ja alleen c' mon psv
0 0
3*stars*3
Vraag ik mij ook af...

@DirkvanDam, Ha, pure jaloezie blijkt maar weer en het maar afschuiven op arrogantie van Ajacieden.
0 0
DirkvanDam
psv en feyenoord haten zogenaamd ajax... maar in alles willen ze kopiëren.... heerlijk toch dat wij de grootste zijn!
0 0
R.F.
Hoe is dit mogelijk.. duurder dan Sanchez. Brands moet nu z'n zogenaamde klasse tonen en dan doet hij dit, hilarisch.
4 0
Koenniiee
Een grote donkere centrale verdediger maakt nog geen Sanchez..
12 0
Redrum
Na een evaluatie van een aantal weken kwam psv tot de conclusie dat Jordy de Wijs toch niet in het profiel paste van een grote sterke donkere centrale verdediger. Hierdoor zijn ze terug gekomen op eerdere berichtgeving en mag Jordy weer lekker verhuurd worden.
4 0
svenafca1995
Haha Luckassen naar Psv, toch nog iets positiefs deze dagen. Vind dat echt pure middelmaat.
4 0
Ajacied33
Jezus,Luckassen is echt de aller slechtste verdediger op de Nederlandse velden. Dat riep ik vorig seizoen al,en dan koopt PSV hem....Ik vond Az al te hoog gegrepen voor hem. En niet te vergeten,de domste verdediger ook met zoveel onnodige kaarten. Lekker hoor PSV
4 0
3*stars*3
Transfernieuws laatste dagen ff gemist maar ik had stiekem wel gehoopt, dat transfer van Luckassen door zou gaan.
Moreno kwijt en Luckassen ervoor in de plaats.
Mooi, kunnen we lachen want ik ergerde mij dood in de topduels waarin Az punten moest snoepen van onze concurrenten.
Luckassen had laatste jaren ook vaak hoofdrol, door zijn domme fouten, kaarten en eigen goal(s).

Good job Brands! ;-)
1 0
Redrum
Ik ben ook erg blij met dit transfernieuws. Mijn hemel, wat een pure middelmaat die Luckassen. Ik ben blij dat Ajax lijkt te zijn gestopt met het halen van dit soort prutsers.
1 0
3*stars*3
Dacht dat het gewoon een dom gerucht was maar Brands slaat gewoon toe.
Maar zoals ik een tijd geleden zei, Brands is een gokker en als geld opraakt, gaat een gokker rare dingen doen.

Based on a true story ;-)
1 0
Redrum
Hopelijk is dit allemaal onderdeel van het verhaal dat straks verteld wordt over hoe Brands de club psv naar de klote heeft geholpen. Hij is inderdaad een gokker en vroeg of laat is hij ook een verliezer. Vorig jaar was eigenlijk al een schandalig seizoen van psv, maar omdat ze thuis van Ajax wonnen hoor je eigenlijk niemand daarover.
1 0
3*stars*3
Ik was echt in shock na ons verlies in Eindhoven.
Niet alleen omdat het onnodig was, niet omdat die boeren laf gingen counteren in eigen huis maar omdat hun fans zo blij waren.
Terwijl hun een kutseizoen hadden maar zegt natuurlijk ook alles over Ajax.
De grootse club van NL, waar Fey en PSV altijd stiekem naar opkijken en gefrustreerd van raken.

Achteraf denk ik, die 4 titels achter elkaar waren hel voor die fans.
1 0
BrandjeXL
Jongens met Gerbrands als directeur zal dat gokken wel meevallen. Die man is zeer bekwaam en zeker niet gek.
1 -2
amthree
Kakkerlakken willen zegelaar als vervanger kongolo. Ik dacht dat hun jeugdopleiding zo goed was? volgens de knvb wel andere zouden ze niet zo veel de beste jeugdopleiding op rij zijn geweest. Maar toch oud ajacieden willen hebben. Tja trieste club ook eigenlijk...
3 -3
BrandjeXL
Inmiddels een akkoord tussen feyenoord en sporting. Of het versterkingen zijn weet ik niet maar Van Geel heeft wel voor elke vetrokken speler binnen een week een vervanger aangetrokken.
0 0
NouridolbergNeres34
Ze gaan hem huren las ik op voetbalzone. Hij heeft een transferclausule van 4,5 miljoen. Alweer een ex Ajacied die ze willen aantrekken.
Lijkt psv wel met dat huren ze hebben diks ook al gehuurd.
0 0
Ajacied33
Wel jammer. Zeegelaar had bij ons ook niet misstaan op de LB positie
0 0
Koenniiee
Helemaal mee eens. Zie hem graag komen!
1 0
Redrum
Ja dat wel, maar dat is meestal geen teken dat het toppers zijn. Het is niet zo dat hij veel clubs af heeft moeten troeven.
0 0
ram
Mwah, je kunt toch niet alles intern opvangen... Niemand heeft zoveel talenten en als je dat altijd doet loop je op een gegeven moment met een bizar jong team rond (wij zitten écht op het randje van té jong).

Daarbij is Zeegelaar een aardige optie hoor. Hij heeft zich goed ontwikkeld.
0 -1
Mauroafca
Die willen iedere spelers met een Ajax verleden! Wat een trieste club is het ook..
3 -1
afca-mark1990
6 miljoen voor die Luckassen... man man
2 0
Ajacied33
Echt waar? 6 miljoen????? Voor Luckassen? Man man,vind 6 ton al een belediging
0 0
NouridolbergNeres34
6 dat meen je niet. Wat een geld voor middelmaat
0 0
mgtow
Tekenend voor de teloorgang van PSV. Dit seizoen is hét seizoen om een gat te slaan met de rest, financieel en sportief.
7 0
WyZynDeBeste
Dit gevoel leeft bij mij ook.
2 0
Joko
toch hebben die jongens een ballen beroep, vergeleken bij NBA spelers.
Lees net dat James Harden voor het gooien van een balletje in een netje 150Miljoen euro krijgt voor 4 jaartjes
1 0
WZAWZDB1900
Messi, Ronaldo, Bale, Neymar en Tevez verdienen ook zo'n 150 miljoen in 4 jaar
0 0
mgtow
Vergeet niet dat je bij veel Amerikaanse sporten als speler geen reet te zeggen hebt over waar je komt te spelen. Als jij bij een team aan de westkust zit kan 't zomaar zijn dat je binnen een week je spullen moet pakken en aan de oostkust terecht komt als het team besluit om jou te ruilen voor een ander.
0 -1
Joko
Flikker op man. Als ik 150miljien krijg maakt het me geen bal uit waar en in welk shirt ik een bal in een netjes gooi.
0 -3
AFCAsphere
Volgens mij is er iemand een beetje chagerijnig.
1 0
mgtow
Hou ook van jou. ;-)
1 0
Joko
Ik ook van Jou :) sorry ,
1 0
GinoAFCA
Dat Zijn absurde salarissen wat ze daar krijgen. Was ook een speler die kreeg voor 2 seizoenen 125 miljoen :/
0 0
Ajaxstockholm
nee dat klopt niet het hoogste salaris wat er nu is is 40.2 miljoen per jaar voor stephen curry van de golden state warriors. Basketballers krijgen zo een hoog salaris omdat iedere club wordt gerund door miljardairs en de nba ook veel geld heeft. Het is ook logish dat sommige spelers daar zo veel krijgen, want er zijn maar een bepaalde groep goede basketballers terwijl er heel veel profvoetballers zijn en bij de nba eigenlijk alleen goede basketballers spelen en zij krijgen daarom ook zoveel geld
0 0
Ajaxstockholm
en niet iedereen krijgt zoveel geld verdiep je er maar is verder in. het is dat jij het niet volgt waarschijnlijk maar basketbal bij de nba is een veel beter georganiseerde sport dan voetbal bij de uefa en fifa
0 0
GinoAFCA
https://www.google.nl/amp/s/www.sbnation.com/platform/amp/nba/2017/7/4/15917126/gordon-hayward-celtics-signs-nba-free-agency-2017 Btw las verkeerd 4 jaar
0 0
GinoAFCA
Ik kijk het wel maar had zoiets gehoord ;)
0 0
DiehardAjacied
De Mexicaanse kamikaze piloot is weg bij psv. drie miljoen. Daar gaat een van je beste spelers, voor drie schamele miljoentjes. /me like
2 0
DiehardAjacied
Mokotjo, waar 75% van de Ajacieden om schreeuwde. Nou wat een gemis.
0 0
Bensco
Het was hij of zimling, nou doe mij mokotjo dan maar. Misschien dat hij bij ons wel uit de verf was gekomen. Gokje van 1,5 miljoen die ik wel durfde te wagen.
1 -1
Redrum
Brentford, heeft die gekke Willem van Hanegem het toch goed voorspeld jaren geleden. Mokotjo gaat dan toch naar een Europese topclub!
0 0
OKP-AFCA
Makkelijk achteraf lullen nu.

Was destijds prima bezig.
0 0
DiehardAjacied
Had bij ons ook niks geworden.
0 0
Ajax748
Off-topic: Tete naar Olympique Lyon.
1 0
SanchezBeastOfAjax
Danilo Pereira Da Silva hebben we blijkbaar binnen volgens Mike Verweij. 18-jarige spits. Iemand enig idee wat voor speler het is?
0 0
NouridolbergNeres34
Las het net ja geen idee wat voor speler het is ,niks te vinden op internet over deze jongen die overkomt van Santos. Wel interessant we hebben Cassierra en Sierhuis natuurlijk en nu deze jongen erbij.
0 0
SanchezBeastOfAjax
Zou zo maar eens kunnen dat Ajax een vleugelspeler in hem ziet ofzo, anders is het inderdaad misschien een beetje overbodige luxe.
0 0
Bky
Haha, wat een paniek op PSV netwerk.

PSV gaat lekker de subtop in op deze manier. Mooi man! Daar horen ze natuurlijk ook.
1 0
amthree
Hoezo paniek, paniek in wat?
0 0
Bky
Moreno, Guardado, Pasveer allemaal verkopen voor lage bedragen. Gaat veel weg op dit moment en ze krijgen nauwelijks geld om wat terug te kopen.

Mooi man! En dan gaan ze nu voor spelers zoals Luckassen. Gaat mooi de verkeerde kant op met dat zooitje in Eindhoven. Eredivisie middelmaat aan kopen.
5 0
DiehardAjacied
Alles op aan Lozano, goed beleid. Ik wens niemand iets toe, maar ik zou me kapot lachen, als Lozano zodanig geblesseerd raakt, dat hij 0 waard wordt voor psv.
0 -1
Redrum
Ze nemen een groot risico door al hun geld aan één speler uit te geven. Het vervelende van psv is dat ze vaak het geluk hebben dat ze er mee weg komen. Laat het nu maar eens zo zijn dat het mis gaat voor ze. Zoals het er nu uitziet staat Ajax er verreweg het beste voor en als het geld inderdaad op is in Eindhoven gaat hier geen verandering in komen.
0 0
amthree
Haha mooi toch concurrent minder:)
0 0
R.F.
J. Odgaard van Lyngby naar Inter. Liep vorig jaar nog stage hier maar wilde eerst basisplaats afdwingen. Spitsjes hebben we natuurlijk. Maar voor 1.3 miljoen een 18 jarig talent op kunnen pikken..
0 0
Chill
Bij Roda JC en Excelsior beginnen ze het seizoen met een bijna volledig nieuwe selectie als we het zo zien. Beide hebben tot nu toe 3 nieuwe spelers en er vertrekken er bij beide ook minimaal 15.
0 0
chrisjuhhh
http://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2018/2/
0 0
mickey2602
Denk dat ze daar in Rotterdam graag willen bewijzen dat wat het grote Ajax kan(finale EL spelen met veel eigen jeugd)dat zij dat ook kunnen maar dan in de CL...
0 0
Redrum
Haha jezus die selectie van Feyenoord is wel echt heel erg zwak op dit moment. Eigenlijk moet de KNVB Feyenoord bij voorbaat al terug trekken uit de Champions League, want hier kan je gewoon echt niet mee aan komen. Van Geel zal echt nog heel wat wonderen moeten verrichten om hier nog wat kwaliteit aan toe te voegen.
0 0
chrisjuhhh
Dit vinden de supporters daar ook wel :)
0 0
chrisjuhhh
en Ajax natuurlijk

http://www.voetbal.com/teams/afc-ajax/2018/2/
0 0
chrisjuhhh
http://www.voetbal.com/teams/psv-eindhoven/2018/2/

als je de selectie zo ziet en weet wie al weg is dan is het echt en kwaliteit verlies zeg pfoe
0 -1
Suarez16_
Gudelj was iets van 6-7 miljoen toch? psv vangt zo ongeveer evenveel voor moreno+guardado als wij voor een ontevreden bankzitter als Gudelj hahahhaha.
0 0
Redrum
Ze hebben alles ingezet op het binnenhalen van Lozano en moeten daardoor basisspelers voor een prikkie laten gaan. Natuurlijk hadden ze geen langlopende contracten meer, maar 6 miljoen voor je beste verdediger en 2,5 miljoen voor de leider van je elftal is wel heel erg laag. Bij Willems zetten ze nog hoog in (8 miljoen), maar dat bedrag zal uiteindelijk fors lager uitvallen ook.
0 0
chrisjuhhh
hahaha ja net als redrum zegt Brands met zijn pSV wil de show stelen door Ajax na te apen , maar dit is echt bedroevend zeg .
0 0
chrisjuhhh
'Brands (PSV) en Huiberts (AZ) spraken afgelopen week over mogelijke transfer'
Donderdag 6 juli 2017 om 00:22
PSV heeft afgelopen week al bij AZ geïnformeerd naar de opties om Derrick Luckassen naar Eindhoven te halen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad donderdag.

Technisch manager Marcel Brands heeft met directeur Max Huiberts van AZ een onderhoud gehad over een mogelijke transfer van Luckassen. Eerder werd nog door het kamp van de AZ'er ontkend dat er al sprake was van serieuze interesse of concrete gesprekken. Tussen de clubs is er in ieder geval wel contact geweest, meldt het Eindhovens Dagblad.

Luckassen heeft nog een contract tot medio 2018 in Alkmaar, maar AZ kan die verbintenis middels het lichten van een optie met een jaar verlengen. Hij kan als centrale verdediger, maar ook als middenvelder en op de backposities uit de voeten. PSV zoekt nu vooral naar een centrale verdediger, na het vertrek van Héctor Moreno naar AS Roma. Inmiddels staat ook Andrés Guardado op het punt van vertrekken.

Zou me niets verbazen als je dadelijk weer leest , dat Ajax hem ook wilde :)
0 0
Budapest
Heb AZ niet zo gevolgd. Hoe goed is Luckassen ongeveer?
0 0
Suarez16_
Fysiek best leuk. Sterk, lang en snel, maar tactisch vind ik hem niet al te best. Kan niet heel goed voetballen en maakt veel domme overtredingen en pakt vaak geel. Had hij zijn fysiek gecombineerd met het tactische inzicht van Daley Blind dan zou je 1 van de compleetste CV's hebben, maar in principe is het gewoon een domme kracht die alleen door zijn fysiek prof is geworden.
1 0
Budapest
Thanks!
0 0
Redrum
Als je als psv zijnde geen verdediger van het niveau van Luckassen zelf kan opleiden dan kan je echt beter die hele opleiding gaan opdoeken. In Jong psv zitten volgens mij gewoon zo een stuk of 3 verdedigers van dezelfde leeftijd als die Luckassen. Maar goed, laat die club maar lekker zijn gang gaan, het is alleen maar een extra stap richting hun ondergang. En ja, het zou mij ook niet verbazen als de naam van Ajax weer gaat vallen als drukmiddel. Dat kan zomaar eens een nieuwe trend gaan worden in Nederland.
0 0
chrisjuhhh
Ja klopt en echt geen slechte spelers hoor , maar het lijkt wel of Brands wil aangeven naar iedereen toe , van kijk mij eens geweldig zaken doen tov Overmars .
Hier zit enorm veel jaloezie in en ook in die debiele supporters van PSV netwerk .
Op een paar na echt stompzinnige uitspraken .
1 0
Redrum
Het lijkt wel verdacht vaak op een prestigestrijd met Ajax ja wat psv allemaal doet. Volgens mij is hun hele beleid gericht op wat Ajax doet en hoe ze daar op in moeten springen. Het probleem voor psv is alleen dat ze niet meer de middelen hebben om echte kwaliteit te kopen. En die supporters, tja wat moet je daar nou eens van zeggen. Dat zijn gewoon de meest simpele en kortzichtige sukkels die er zijn in Nederland. Verschrikkelijk veel misplaatste arrogantie en ze weten alles recht te lullen wat krom is. Brands is nu de grote held omdat hij Lozano heeft binnen gehaald en het lijkt ze geen eens te boeien dat die hele deal zo schimmig is als wat. Ik kan echt niet wachten op het moment dat alles daar in elkaar stort.
0 0
chrisjuhhh
hahaha jawe gaan het mee maken .
Had net die spelers lijst neergezet va hun , maar wat een armoe
0 0
Suarez16_
Eindelijk die pleuris mexicaan weg. Vuile trapper.
2 0
chrisjuhhh
en heeft Brands met de vuist op tafel geslagen ( zeer stoere taal voor zijn achterban ) ?
0 0
Redrum
Het is toch knap hoe psv het voor elkaar krijgt om elk seizoen de grootste smeerlap van de eredivisie in hun team te hebben. Die Lozano is volgens mij ook gestoord en sowieso hebben ze Locadia nog, daar zitten ook een paar steekjes bij los.
1 0
chrisjuhhh
Dat word rood voor de ogen komend seizoen .
0 0
Redrum
Zou zomaar kunnen dat er weer glazen gaan sneuvelen in Eindhoven. Als je mij zou vragen wat mijn favoriete psv moment is, dan is dat toch met afstand Erik Pieters die een ruitje kapot tikt nadat hij met rood werd weggestuurd thuis tegen Willem 2.
2 0
chrisjuhhh
In Rotterdam ook denk ik , want daar is en een leegloop en de supporters zijn niet echt blij met wat er terug komt op Boetius na en het verlies van Talenten puur , omdat 010 niet in de Jupiler speelt , daar balen ze behoorlijk van .

Mijn mooiste moment toch die met Poulsen tegen van Bommel .
1 0
Redrum
Ja in Rotterdam begint het gevoel van euforie langzaam weg te ebben en het besef gaat door dringen dat het praktisch onmogelijk is om weer kampioen te worden volgend jaar. Tot nu toe kan ik niet anders concluderen dan dat Feyenoord een stuk zwakker is geworden. Tel daar nog bij op dat hun geluk waarschijnlijk wel op is na afgelopen jaar, de grote gunfactor er niet meer is en je kan zo inschatten dat ze niet hoger dan 3e gaan worden. Over de CL ga ik het niet eens hebben, want dat wordt zo pijnlijk dat ik het niet eens kan aanzien waarschijnlijk.
2 0
chrisjuhhh
Als Ajax zich plaats dan zit het in pot 3 en 010 pot 4 , dus de eerste degradatie is dan al aanwezig , maar eerst plaatsen :)
0 0
Redrum
Als Ajax dit team bij elkaar houdt en misschien nog die Zeca binnen haalt dan geloof ik wel dat wij ons plaatsen via de voorrondes. Dat zal voor Rotterdam al een mokerslag zijn.
1 0
Tecmessa
Klein beetje off-topic, hoewel het ook Eredivisietransfers betreft: ik kon net tot de ontdekking dat bij Feyenoord deze zomer ook Robertha (SC Cambuur) en Fernades (Jong FC Twente) vertrekken. Waren dat niet de ‘pareltjes’ van de opleiding in 010? Weten de jeugdwatchers hier of deze gasten zover zijn teruggevallen, of heeft Feyenoord er zoveel last van dat hun beloftenelftal niet in de voetbalpiramide zit? Wie zijn dan nu nog wel de grote talenten bij onze concurrent. Ik weet alleen dat Bijlow een goede keeper schijnt te zijn?
0 0
AIR-S
Robertha was aardig, maar ze kunnen hem geen plek in het eerste geven. Aangezien Jong Feyenoord in een competitie speelt met een zeer laag niveau kiest hij eieren voor zijn geld.

Wat mij betreft jammer voor hun, Als hij wat meer geduld had dan hadden ze hem het beste in kunnen laten vallen dit seizoen... Als Jorgenson na dit seizoen vertrekt dan hebben ze iig een opvolger. Ookal zou hij niet het niveau moeten zijn wat 010 na streeft, maargoed je weet het nooit met hun.
0 0
Toon meer reacties