[Update IV]: 'Bevestiging mogelijk op korte termijn'

ArthurV, 14-05-2018 om 15:30, 101330 views, Telegraaf |

Het nieuwe uitshirt van Ajax is bekend! Bestel hem nu!

 

Zakaria Labyad tekent volgens De Telegraaf spoedig een vierjarig contract bij Ajax. De middenvelder van FC Utrecht zou dinsdag de medische keuring in Amsterdam met succes hebben doorstaan.

Na de play-offs voor Europees voetbal zullen beide clubs de transfer officieel bekend gaan maken. De Utrechters treden aanstaande woensdag aan tegen SC Heerenveen.

Labyad is zeker geen onbekende voor Ajax-trainer Erik ten Hag. De twee werkten eerder al samen bij de Domstedelingen. Afgelopen winter leek Labyad ook al de overstap te gaan maken naar Amsterdam, maar tot een transfer kwam het uiteindelijk niet.

Update - 9.20 uur (11 mei 2018)
Voetbal International weet het zeker: Zakaria Labyad is op korte termijn Ajacied. De middenvelder zou al een mondeling akkoord hebben bereikt met de Amsterdamse club en de verwachting is dat hij mogelijk vandaag al zijn handtekening zet onder een vierjarig contract.

Update II - 15.30 (11 mei 2018)
Freek Jansen laat vrijdagmiddag weten dat Zakaria Labyad vandaag toch niet zal gaan tekenen bij Ajax. Volgens de journalist van Voetbal International zal de deal na het weekend wereldkundig worden gemaakt.

Update III - 12.20 uur (14 mei 2018)
Volgens Mike Verweij van De Telegraaf zal de aanstaande transfer van Zakaria Labyad na de play-offs worden beklonken. De middenvelder zou ook het tweede gedeelte van de medische keuring met succes hebben doorstaan. In de finale van de play-offs zal Labyad het met FC Utrecht gaan opnemen tegen Vitesse.

Update IV - 15.25 uur (14 mei 2014)
De komst van Zakaria Labyad zal mogelijk sneller bekend worden gemaakt dat vooraf gedacht. Dat laat Mike Verweij weten via Twitter. Reden hiervan is het uitlekken van de medische (goed)keuring, waardoor waarschijnlijk vanmiddag de officiële bevestiging naar buiten wordt gebracht.

  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
Menzo
Als je bedenkt hoe hij bij pisvee is vertrokken en hoe hij nu utrecht in de steek laat tijdens de voor hen belangrijkste wedstrijden van het jaar, dan weet je gelijk hoe hij mentaal in elkaar zit. Voegt dus op dat gebied helemaal niets toe. Ten Hag is in oktober weg en wij zitten ermee.
2 -3
Sallons@AS
Door het uitlekken van de medische keuring zien Ajax en Utrecht geen reden om deze transfer geheim te houden. Niks meer dan logisch. Hij zou Utrecht al verlaten voor Ajax alleen zou het nieuws pas na de play-offs bekend worden gemaakt. Dat heeft dus geen nut meer.
1 -2
Jornnn
Ik ben blij dat hij niet pas tijdens de voorbereiding komt.
2 0
Marcoryn
Al die updates.. Alsof we Messi hebben binnen gehaald.
Met een beetje pech speelt hij a la Younes na een paar wedstrijden voor Jong Ajax.
Nu stoppen met hypen van die jongen en door naar een goeie selectie. We zijn er namelijk nog lang niet.
1 -1
Turbo
Hypen? Je moet je leesbril op hebben om de reacties te vinden die hem niet al afschrijven als middelmaat. Van hype is weinig sprake.
0 0
Papito020
Welkom bij Ajax Labyad. Laten we niet gelijk afzeiken. We weten nog niet hoe hij het gaat dken
2 0
marrene
Ben er niet kapot van, maar goed, welkom en veel succes.
2 -3
GvanderK
Geen basis materiaal voor Ajax maar wel een goede bankzitter/back-up en die is ook wel welkom voor in Europa en als onze nieuwe nummer tien er straks ook is voor als hij geblesseerd is!
1 -2
AFCA1510
Reken maar dat deze speler koste wat kost basis gaat staan met onze meestercoach aan het roer.
2 -2
GvanderK
Niet te hopen. Verwacht wel wat beters deze zomer.
1 -1
pinballmagic
Ik vrees als hij een aanbieding uit het buitenland krijgt hij alweer snel is vertrokken
Het enigste voordeel is dan dat je er winst op kunt maken
Was toen heel lastig bij psv geloof ik nog me te herinneren
2 -2
sucre
jaja.. weten we nu wel. lastig is tig jaar geleden... welkom labyad mijn steun heb je! bewijs de azijnzeikers het tegendeel!
1 -3
afcajacied00
Had liever Mason Mount gehad maar goed. Hoop dat het wat wordt
3 -3
robinozzi
Zakaria Zakaria Zakariaaa We worden kampioen!!! #34
0 -10
SuperJood2016
Hoeveel miljoen?
1 -5
NouridolbergNeres34
Geloof 5 kon oplopen door bonussen tot dik 7,5 miljoen. Zei jack gister bij Rondo.

Welk triest ventje loopt hier te minnen, geef dan een reactie zo zielig dit.
3 -5
mickey2602
Nadeel is dat je overal andere bedragen leest. Jij hebt het over 5 tot evt 7,5 miljoen.
Op AjaxLIfe staat 4 wat door bonussen kan oplopen tot bijna het dubbele en op deze site heb ik nog niks anders gelezen als rond de 7 miljoen.
0 0
Ozymandias
Het zou mooi zijn als je alleen berichten kon minnen waar je op had gerageerd.
0 0
Afcas20
Is al officieel, nog geen topic hier?
2 -4
Weswess
En het seizoen moet nog beginnen, mogen ons zelf gelukkig prijzen met dit meesterwerk.
5 -3
Stone020island
Geen ajax materiaal maarja ik heb wel liever dan labyad als stand in op het middenveld dan fcking siem de jong.
10 -1
NouridolbergNeres34
Siem blijft ook dus misschien krijg je wel een middenveld met schone, donny siem en labyad. Hij wil toch 3-2-4-1 gaan spelen.

Dat word smullen iedere zondag........
3 -1
CrazyJew
We willen niet investeren in onze eigen talenten maar halen wel deze jongen die het bij nog geen 1 topclub heeft kunnen waarmaken. Tsja, goed bezig inderdaad.

Ik zou liever hier iets positiefs neer willen zetten maar denk dat bijna iedereen hier de afloop van dit verhaal al weet :(
11 -1
NouridolbergNeres34
Achja ze doen maar wat bij Ajax in de directie, luisteren niet eens naar de eigen scouting.
7 -1
swing
wat een feest
1 -1
didierajax020
https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-contracteert-zakaria-labyad.htm officieel.
0 0
Ozymandias
De Telegraaf heeft dit gewoon net zo vaak herhaalt tot het een keertje daadwerkelijk waar was. Journalistiek noemen ze dat. Mooi dat het eindelijk officieel is, al is het maar zodat Verweij niet steeds zijn eerdere uitspraken hoeft bij te stellen.
0 -5
lf87
En het is officieel....
1 -4
fc Barcelona_ke
Het is officeel!!!!
1 -5
Peteronline
Welkom Labyad bij Ajax...ik geef je wel een kans, misschien ben je middelmaat maar jij wilt in iedergeval voor Ajax spelen, en je bent er trots op. Jou inzet zal dan ook 100% zijn, daar ben ik zeker van. Of dit het gewenste Ajax niveau is, zal blijken, maar we moeten deze jongen wel een kans geven.
4 -14
Redrum
Aan de minnetjes te zien zijn de 'supporters' hier niet van plan hem een eerlijke kans te geven.
1 -2
AFC Ajax
Niemand die afgeeft op deze transfer heeft wat tegen deze jongen, maar tegen het transferbeleid, op elk objectief front had hij niet gehaald moeten/mogen worden.. als hij straks de sterren van de hemel speelt en de ESM gouden schoen wint, dat is allemaal achteraf gelul en maakt overmars en hag niet ineens geniaal.
bovendien omdat hij door de trainer gehaald is zal hij waarschijnlijk ongeacht zn spel eindeloos krediet hebben om in de basis te staan.
6 0
NouridolbergNeres34
Middelmaat het rijtje stapelt zich in een rap tempo op, siem, orejuela, kristensen, labyad wie is de volgende....
8 -4
pinballmagic
Til ?
0 0
Jessey1981
tsjah ik weet niet echt wat ik ervan moet denken om eerlijk te zijn. ik denk voor de breedte prima is . hoop iig nog op wat echte toegevoegde waardes.
1 0
Figo
En het ellendige seizoen houdt maar aan. Zo jammer dat we middelmaat blijven kopen.
12 -1
Bjorn
Betekent dit ook het vertrek van Kluivert of is dit vervanging van Younes? Of toch vanaf het middenveld?

Ik heb er geen goed gevoel bij, maar laten we hopen dat het een mooie transfer is.
0 0
hallo1
Laat het aub afketsen.

Begrijp me niet verkeerd, Labyad behoort bij de talentvollere spelers van de Eredivisie, maar hij is erg wisselvallig. Dan een 8 en dan weer een 4 of 5. Dat gaat niet werken bij Ajax, want dan zul je wekelijk een goede voldoende moeten halen. Zeker als je op het middenveld speelt. Ik had gehoopt op een betere vervanger voor Ziyech, of komt daar nog iemand voor als Ziyech echt weg is?
12 -3
trainerdv
Klopt. Ik vind ook eigenlijk niet dat ze het aan de supporters kunnen verkopen om met Labyad op de proppen te komen. In elk egval niet als het daarbij blijft. Met Ziyech haalde we de beste speler van de eredivisie. Ajax mag van mijn part 40 miljoen aan transfers uitgeven, maar de spelers moeten allemaal van grote klasse zijn. Het liefst 4 spelers van rond de 10 miljoen
4 0
MrPink
7 miljoen voor deze flapdrol. Er loopt beter rond bij Jong Ajax.
13 -8
Michelinho
In alle competities in 37 wedstrijden bij 26 goals betrokken, hoogst aantal goals uit een directe vrije trap, 72.5% pass accuracy, creëert bijna drie kansen per wedstrijd, enz..., wat een loser idd!
6 -7
Redrum
Ja en dat met wereldspelers om zich heen zoals ehhh, Ayoub? Ik kan ff geen andere Utrecht-spelers voor de geest halen. Het is allemaal weer erg zwart-wit hier. Omdat veel binnenlandse aankopen de afgelopen jaren mislukt zijn moeten we direct maar nooit meer iemand uit Nederland halen. Alleen nog maar exotische jongens van 15 miljoen graag, we hebben toch geld zat! Je weet wat je aan deze jongen hebt en ik denk dat hij goed bruikbaar is voor Ajax. Geef die jongen dan een kans en steun hem.
4 -4
sucre
inderdaad!
2 -3
Intec
Bij Utrecht inderdaad. Krijgen vaak alle ruimtes om lekker te ballen. Loser is het niet maar een versterking ook niet. Kijk ook is effe hoe vaak hij vroegtijdig het veld verlaat.
2 -2
Michelinho
Of het een versterking zal zijn zal moeten blijken, maar hij is zelfs geen fractie zo slecht als hier wordt beweerd. Ik denk dat hij wel van toegevoegde waarde zal zijn, maar niet bepalend zoals Ziyech dat was.
En een imo groot voordeel is dat hij itt een exotische aankoop niet lang nodig zal hebben om te wennen aan NL, de taal, etc. en, zeker niet onbelangrijk: al bekend is met de trainer.
1 -1
Patrick78
Flapdrol met 14 doelpunten en 8 assist....
4 -4
JordyAjacied
Betere statistieken dan Ziyech. Labyad heeft ook nog is mindere spelers om zich heen...
5 -4
Michelinho
Ziyech 9 goals en 15 assists, maar ontloopt elkaar opgeteld dus bijna niet.
2 0
GerardAjax26
Noem eens wat namen dan. Ben benieuwd.
6 -1
Nosky
Krijg hier toch een beethe een AFCAHEADLINES gevoel bij.. Al vie van die "BREAKING" tweets, en elke keer is het "ohnee, toch nog niet, hij tekent dan pas".

Desalniettemin ga ik ervan uit dat men uiteindelijk wel gelijk heeft.
Maar wat bij betreft zou Labyad niet hoeven komen. Maargoed, als ie toch komt, heet ik hem van harte welkom.
3 0
fc Barcelona_ke
Welkom zakaria labyad!!! Veel succes bij ons spelen.
7 -10
KlasseLasse
nogmaals lief zijn kinders
2 0
witchmaster11
gedraag je , anders over de knie
0 -1
witchmaster11
met mooi spel hebben we in dit tijdperk niet veel aan , het is tegenwoordig buffelen en dat met techniek als je als Ajax wilt spelen mist je de waterdrager zoals die nu bij everton zit .
er zijn spelers die op 1 mtr de bal er over heen krijgt dit is niet des ajax en is het niet zo dat bij Ajax iedereen moet kunnen scoren ? dit was de kracht van Ajax niet het eindeloos breien in de 16 vleugelspelers zoals vroeger hadden het krijt aan hun schoenen en trokken niet naar binnen maar leverde de voorzet af zoals het hoorde hard en strak ik vindt dat Labyad een kans moet krijgen ik volg velen spelers op de voet en vindt deze jongen wil een vechter die nooit opgeeft een waterdrager? dat zal de toekomst uitmaken op het moment dat hij een Ajax shirt aantrek dan is hij een Ajacied en dient hij volledige steun te krijgen
4 -1
KlasseLasse
mee eens
0 0
KlasseLasse
lief zijn kinders
0 0
MaximilianRosse
Het zou niet mijn aankoop zijn maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Ik laat me verrassen...
3 -1
Liniaal
Ik zie het wel zitten eigenlijk. Nog meer dan Ziyech een speler die niet z'n kop laat hangen als het even niet loopt. Misschien wel precies wat we de afgelopen jaren missen, een beetje een aanjager. Aangezien ik hier elke wedstrijd honderd reacties zie over "STRIJD EN PASSIE" zouden jullie toch wat enthousiaster moeten zijn
6 -3
mgtow
Moeten ook niet vergeten dat er nog genoeg rek in die jongen zit en dat het best eens zo kan zijn dat hij met betere spelers om zich heen beter gaat voetballen dan hij deed bij Utrecht.
3 0
Michelinho
Een zinnige reactie op een zinnige reactie. Het moet niet veel gekker worden hier.
3 0
mgtow
Moet toegeven dat ik ook af en toe als een emotionele mafkees kan reageren hoor maar we moeten met z'n allen op zoek naar de positieve kanten. Heb je meer aan.
0 0
Redrum
Absoluut, dat chronisch depressieve en negatieve gezeik van sommige mensen begint nu wel heel erg vervelend te worden. De hele tijd maar zeggen wat er allemaal kut is en alles afkraken is pubermeisjes gedrag en volgens mij zitten hier weinig pubermeisjes. Gedraag je dus ook niet als een fucking pubermeisje.
3 0
Liniaal
Helemaal mee eens.

Trouwens leuk om te zien dat direct na schooltijd de ongefundeerde zeikreacties zich opstapelen
0 0
OKP-AFCA
Oke Labyad komt dus, gaan we hem al op voorhand afschrijven en uitfluiten of geven we hem een kans...
4 -2
Gonzo
nooit uitfluiten
2 -2
MelleAfca
Vind het geen type voor Ajax, zeker niet voor op het middenveld, dus dan moet hij al vanaf links gaan komen. Maar daar lagen ook betere opties lijkt me.
2 -1
Kibbahimovic
Die Mike Verwij weet wel veel dingen zeker hé... lekker geloofwaardig is hij ook als hij na iedere update hetgeen wat hij zeker weet bijstelt
2 -1
Jariiii
Hij is wel verlost van dat afschuwelijke Utrecht-shirt als hij komt. (Moet-ie het doen met ons nieuwe uitshirt, maar oké.)
5 0
Jariiii
Niks ten nadele van die jongen verder, maar het is gewoon middelmaat waarmee je Ajax niet naar het broodnodige hogere plan gaat tillen.
5 -7
Ajaxbrl
Spijker op z'n kop Jari , Ajax moet eens durven spenderen aan kwaliteit en dat is gewoon mogelijk als Marc maar creatief is...
6 -1
geendagsvlieg
Er zullen er maar weinigen zijn die niet weten dat Ajax in de Eredivisie voetbalt.
1 -1
Duif63
7 miljoen is gewoon veel te veel voor een speler uit de eredivisie, zoals 8 of 9 miljoen ook veel te veel is voor een speler uit de Belgische eerste klasse.
7 -8
Liniaal
Kijkend naar de huidige transfermarkt is dat helemaal niet te veel. Je kan wel krampachtig vasthouden aan hoe het vroeger was, maar als de rest dat niet doet sta je met lege handen
4 -2
Duif63
Ik heb het al vaker geschreven: haal is een keer een paar toppers voor 20 tot 25 miljoen ipv al die halfjes voor 5 tot 10 waar 90% van mislukt. Sanchez was een uitzondering.
2 -3
Liniaal
Die 'toppers' willen helemaal niet naar de Eredivisie. Zij weten ook wel dat ze voor drie miljoen per jaar bij een Watford o.i.d. kunnen gaan ballen. Daarbij is een hogere transfersom absoluut geen garantie voor goed spel
2 -2
Duif63
Als van Duijvenbode de boel niet zo vertraagd had, had Richarlison gewoon bij ons getekend. Pas door het getreuzel van Ajax is Watford in beeld gekomen.
1 -2
Liniaal
En Richarlison is een topper van 20 miljoen?
1 0
Duif63
Nog niet, maar hij kostte dan ook maar 12 of 13 als ik het goed heb :-))
1 -1
AFCA.
OT: Maffeo voor 9 miljoen van City naar Stuttgart. Perfecte rechtsback en een groot talent. Had Ajax ook kunnen halen. Maar wij zitten nu met Kristensen en Orejuela opgescheept die evenveel kostte
3 -8
Michelinho
Want spelers komen graag naar de Eredivisie ipv de Bundesliga?
6 0
AFCA.
Spelen voor het kampioenschap met europees voetbal of spelen in de middenmoot in Duitsland? Qua geld kan Ajax wel mee met clubs als Stuttgart aangezien 9 miljoen voor Maffeo het transferrecord is.
1 0
Michelinho
Ajax speelde dit seizoen alvast geen groepsfase, terwijl het in een latere ronde instapte dan in het komende seizoen.
Bij een subtopper/middenmoter in de BL speel je iig gegarandeerd tegen veel sterkere tegenstanders dan in de ED, op echt gras, voor grotere en vollere stadions en voor aanzienlijk meer geld en meer exposure.
Overigens heeft Duitsland zeven Europese tickets, waarvan zes adhv eindklassering BL, en Stuttgart is zevende geworden. Volgens mij krijgen zij dat zevende ticket als Bayern de beker pakt. Weet ik echter niet zeker.
0 0
Ferd
wel eens gehoord van salaris, bruto en netto?
1 0
Redrum
Ja ik denk dat er hier nog wel eens onderschat wordt hoe godsgruwelijk moeilijk het is om een speler te verleiden naar Nederland te komen. Ajax is een mooie club, maar de eredivisie is gewoon een drama. Dan is er ook nog het financiële aspect.
6 -1
Nosky
Ik denk in dit geval dat wanneer Ajax zou concurreren met Stuttgart, Ajax veel betere papieren heeft. Volgens mij verdient een speler daar ook geen astronomische bedragen.

Maar Ajax heeft al drie spelers voor die positie, dus zijn helemaal niet in de markt. Dus het is onzinnig om daar vanalles over te roepen.
0 0
mgtow
Was z'n salaris onder het miljoen dan?
1 -1
AFCA.
Nou, die 9 miljoen is het transfer record van Stuttgart. Dan lijkt het mij dat Ajax qua geld wel kan concurreren met zo'n club.
0 0
mgtow
Ja qua geld kan 9 miljoen wel maar salaris is een heikel punt. Als je het salarisplafond nu gaat verhogen kom je in de knel met je eigen vermogen.
2 0
AFCA.
Kostic werd als topspeler 1.8 miljoen betaald. Een nieuwe jonge speler die zich nog moet bewijzen binnen de club krijgt misschien 1 miljoen. Nou leuke bonussen erbij en Ajax kan hem halen.
0 0
mgtow
Ajax zou misschien wel 1 miljoen kunnen bieden qua salaris en dan tekengeld. Wordt sowieso wel weer tijd voor een verassende transfer. Ben wel weer klaar met onze Scandinaaf Kris die nog niet eens een bal over 5 meter strak in kan pasen of Orejuela die ook tekort komt en nooit beter gaat worden dan bankzitter.
0 0
Turbo
Godverdomme, Maffeo was een topper voor ons geweest.
1 -4
gras
Wordt wel een korte vakantie dan voor hem. Play offs en daarna - als het goed gaat ... - drie CL voorrondes.
2 0
Redrum
Die gaat geen seconde meer spelen voor Utrecht gok ik vanwege zijn 'blessure'. Ik denk ook niet dat de Utrecht-fans hem nog willen zien.
1 0
Pierre Heno
De deal zal pas na het weekend 'wereldkundig' worden gemaakt. Dàt zijn pas teksten die bij Ajax passen. Het gaat hier echter niet over Ronaldo, Messi, Mbappé, Iniësta, Pogba , Higuain etc. maar over ene Zakaria Labyad.
1 -4
Bjorn2321
7 miljoen vind ik veel, maar voor AJax is dit een prima aankoop.
Goede voetballer, pas in mijn ogen zelfs bij Ajax.
Maar jij verwacht natuurlijk dat een Vertonghen terugkomt of Ajax even 50 miljoen neertelt voor een topper.
3 -3
Michelinho
Is naar verluidt zelfs inclusief bonussen. Stel dat het 6 plus 1 is valt dat best mee.
2 -1
Daveajax1976
Goeie speler .....

Voor subtop
6 -3
Jan Doedel
Van Ginkel kopen! Wat vinden jullie? Een van de beste spelers in de Eredivisie, direct psv verzwakken, heeft de goeie leeftijd, is een leider en is niet goed genoeg voor de absolute top dus kun je nog jaren plezier van hebben!
2 -12
Ajaxsupzuidned
Precies of Klaassen teru halen
0 0
Michelinho
Jankmuil, vieze schopper, schwalbekoning en dat allemaal sinds hij bij PSV speelt. Het is een virus dat we als Ajax vooral buiten de deur moeten houden.
Bovendien heb je er op penalty's na niet zoveel aan en die krijgen wij niet zo vaak.
2 0
mgtow
PSV moet het daar ook van hebben. Echte voetballende kwaliteiten hebben ze daar niet. Vandaar dat het counterclowns zijn.
4 0
Redrum
De enige speler daar die echt kan voetballen wordt totaal verkeerd gebruikt en lijkt zelf ook totaal niet op zijn plek te zijn daar: Pereiro. Dat zijn geen spelers die zin hebben om steeds te moeten inzakken en dan als een idioot naar voren hollen als de bal wordt onderschept.
1 0
Jariiii
Prachtig woord: counterclowns.
2 0
NotForSale
Waarom zou je van de nr.1 naar de nr.2 gaan?
0 -1
Oliveira
Nee dank je. Geen potentiële versterking. We hebben al Frenkie de Jong en hij is nu al verder dan Van Ginkel ooit zal worden.
0 -3
WIJSNEUS14
Ik geloof niet dat die naar Ajax wil komen.
2 -1
AlexIbarra
In mijn beleving zou deze jongen op beide vleugels en op beide aanvallende middenveldposities uit de voeten kunnen. Is daarmee een stuk flexibeler inzetbaar dan Siem, daarnaast ben je Ziyech in principe kwijt en wordt er (kennelijk) ook aan beide vleugelspelers getrokken.
Daarachter heb je Cerny (out), Johnsen (niet klaar voor) en Bandé (niet klaar voor?)

Ik word niet echt warm van deze aankoop maar hij kan best een balletje raken, kan meteen in juni beginnen, spreekt Nederlands, heeft wat ervaring en wil kennelijk zelf graag komen.

Laten we het een kans geven.
8 -1
Bjorn2321
Precies, dat zijn de positieve kanten van deze transfer. 7 miljoen lijkt hoog, maar dat zijn de prijzen van nu allemaal.

Paar jaar geleden een probleem jongen, maar ik denk dat dit wel een zekerheidje is.
Beter dan Siem, sowieso en kan op midden en voorin op 4/5 posities voetballen.
1 0
Nosky
7 Miljoen hoog?
Ik ben niet zo'n enorme voorstander van Labyad, maar voor 7 miljoen maak ik me nergens druk om.

Moet je eens indenken dat een speler van Ajax, met een gelijkwaardige rol/reputatie als Labyad bij Utrecht vertrekt voor 7 Miljoen...

Neuh.. 7 miljoen, dat valt reuze mee. Zeer acceptable voor een goede speler uit de eredivisie.
0 0
hakkietjakkie
Ik wil hem ook een kans geven maar vind wel dat er nog speler bij moet!
1 -1
meerzicht
HEeft Ajax niet een harde werker nodig ? Is het niet zo dat er veel te weinig balans is in het team? Volgens mij zit er techniek genoeg in maar missen we bijv een speler die het team kan opzwepen en ol sleeptouw neemt. Dat is nou precies een van de dingen die ik miste bij Ziyech
6 -1
Stibba020
Hij heeft nog geen bal geraakt bij Ajax of hij word al met de grond gelijk gemaakt. Support z'n jongen nou is, dan gaat hij het misschien wel hartstikke goed doen bij Ajax..
5 -7
BrandjeXL
Ach als je kenners hier op AS mag geloven dan is elke speler, zonder een minuut gespeeld, al een miskoop.
7 -8
Oliveira
Labyad heeft nergens laten zien dat hij op hoog niveau kan voetballen. De enige plekken waar hij redelijk uit de verf komt is bij kleine provincie clubjes, en ja, FC Utrecht is ook zo'n club.
12 -2
Ferd
zoals Dannyy Blind ook alleen maar ervaring had bij Sparta, Wouters alleen bij Utrecht, Overmars van Willem II kwam, Huntelaar van Heerenveen, Suarez van Groningen etc etc
0 0
ajaxcied4life
Echt hè, de d.o.m. hier is soms van ongekende proporties.
0 0
Oliveira
FC Utrecht zal wel dubbel liggen. Ten Hag en Labyad naar Ajax in ongeveer een halfjaar tijd. 1 trainer die "zoekende" is en een middenvelder die minder is als alles wat we hebben rondlopen. En Ajax heeft voor beide een flink bedrag neergelegd. Thumps up dan maar, niet alsof we een keuze hebben.
5 -3
Vierendertigste
Nog geen handtekening: wil zeker een ook duurdere klasse clubauto (el Hamdaoui).
0 -2
Amsteraaij
Ik ben nog best wel enthousiast moet ik zeggen. En ik begrijp het negativisme van velen hier niet.

Stats bij utrecht dit seizoen: was dit seizoen in 37 officiële duels goed voor liefst zestien doelpunten en elf assists.

Gozer kan echt lekker ballen. Creatief. loopvermogen. Kan spelers wegsteken. Het is niet meer dat verwende jong van jaren terug. Want hij lijkt nu gewoon bewust te kiezen voor kleine stapjes. Ondanks aanbiedingen uit engeland.

Daarnaast weet ten hag hem kennelijk op de juiste manier te raken.

Dit kan echt heel goed uitpakken.

Als laatste: 7 miljoen is in de gekte van tegenwoordig toch helemaal niets meer?
4 -2
Oliveira
Dadelijk moet je ook al 1 miljoen neerleggen voor een pakje boter, en dat wordt dan als normaal en terecht gezien. Als Ajax daadwerkelijk Labyad gaat halen heeft Ajax dus eigenlijk toegegeven dat Siem de Jong een prutser is. Ik bedoel je moet toch wel heel slecht zijn als je net onder Labyad in de prikorder komt te staan.
0 -2
dumperPattiruhu
Als je een negatief advies krijgt van de scouting dan ga je deze speler toch niet halen?
Labyad is een favoriet van Erik TH anders sla je het advies van de scouting niet in de wind.

Voor de rest een leuke invaller!
4 -1
Amsteraaij
Is dat dezelfde scouting die een positief advies hebben gegeven bij kristensen en orejuela? Zij zitten er kennelijk wel eens naast.
3 0
Michelinho
Als het waar is van dat scoutingsadvies. Met de TG weet je het nooit.
0 0
Toon meer reacties