Ajax Showtime Homepage Apple Store Ajax Showtime Google Play Ajax Showtime
Home » Voetbalnieuws »

'Sneijder akkoord met Spurs'

'Sneijder akkoord met Spurs'

Wesley Sneijder en zijn Yolanthe lijken te gaan verhuizen naar Engeland. Sneijder en zijn club Internazionale zouden een akkoord hebben bereikt met Tottenham Hotspur, de club van ex-Ajacied Jan Vertonghen. Dat zegt Milan-kenner Tandredi Palmeri op Twitter.

'The Spurs' maken ruim 12 miljoen euro over aan de Italianen, die al een langere tijd geen beroep meer deden op de aanvoerder van het Nederlands Elftal.

Met de komst van Wesley Sneijder lijkt het onwaarschijnlijk dat de club uit Londen zich nog zal melden voor Ajacied Christian Eriksen.

Tags

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Weer een panna van KishnaVan der Wiel: 'PSG iets effectiever dan Ajax'De Boer: 'Hadden ons moeten kwalificeren'De kopbal van Klaassen: 1-1De Klassieker Feyenoord B1 - Ajax B1 (AjaxTV)Opstootje Jong Ajax - NEC
Avatar van Rogyros
Door Rogyros, zondag 30 december 2012 11:53
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 18:29
2013 is nog onbekend wat ze gaan doen. 2012 was een tragisch feest. 2011 hebben ze het leuk gehad.
Dus... Je punt slaat nergens op.
Avatar van suske
Door suske, donderdag 27 december 2012 11:32
Het is niet waar dit bericht is een leugen. Al is de leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel.
Avatar van carina
Door carina, donderdag 27 december 2012 11:29
als eriksen dan hier blijft helpt Wesley ajax ook nog !!!!!!!!
Avatar van Am*
Door Am*, donderdag 27 december 2012 00:05
Iedereen kon zien dat Zlatan heel goed was als je ook eens een training bijwoont. En ook in de wedstrijden. En bij Ajax had hij het moeilijk omdat hij niet genoeg ondersteund werd. Toen werd er ook geroepen dat hij nooit geweldig zou worden.
Hetzelfde gebeurt nu met Eriksen. Ik zeg dat er een grote kans is dat hij 1 van de beste middenvelders van de wereld zal worden.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 21:28
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 20:53
Nee Zlatan is nogal egocentrisch en een survivor. Dat past niet bij Barca. En natuurlijk wilde Affelay zich aanpassen. Dat Zlatan niet slaagt bij Barca ligt toch echt aan zichzelf. Maar bij Barca was hij ook niet de man die hij nu wel is. Hij is de grote man bij PSG. En bij Barca 1 van de mannen. Iedereen verklaarde mij voor gek toen ik in zijn Ajax tijd riep dat hij 1 van de beste spitsen ter wereld zou kunnen worden. Maar wel bij een team waar hij past.
Zlatan werd zoals hij was verstoten door die gastjes, dan kan je niet op dezelfde golflengte uitkomen. Dat zijn redenen van beide kanten, schuld bij de gastjes van Barca. Namen geen verantwoordelijkheid, Zlatan bleef zichzelf.
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 20:53
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 18:17
Tello komt uit de eigen jeugd, Sanchez en Afellay geilden op de medespelers, en Zlatan is een brutere persoonlijkheid dan dat.
Nee Zlatan is nogal egocentrisch en een survivor. Dat past niet bij Barca.
En natuurlijk wilde Affelay zich aanpassen.
Dat Zlatan niet slaagt bij Barca ligt toch echt aan zichzelf.
Maar bij Barca was hij ook niet de man die hij nu wel is.
Hij is de grote man bij PSG. En bij Barca 1 van de mannen.

Iedereen verklaarde mij voor gek toen ik in zijn Ajax tijd riep dat hij 1 van de beste spitsen ter wereld zou kunnen worden.
Maar wel bij een team waar hij past.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 18:29
Reactie op Rogyros, woensdag 26 december 2012 17:13
Ja, sinds dat Ibracadabra bij Barca weg is, gaat het daar een stuk minder. Ze hadden hem echt moeten houden. Het werd brandhout, nadat Zlatan vertrok. Als je natuurlijk het oogstrelende spel niet meerekent, wat Barca opnieuw een CL overwinning opleverde in het eerste seizoen nadat Zlatan was vertrokken, alsmede de wereldbeker, de Uefa supercup en het Spaanse kampioenschap. Barca zit nu ook met de gebakken peren. Ze staan maar één straatlengte voor op de concurrentie en in de CL is het ook kommer en kwel. Ze staan nog maar in de achtste finale...
2013 is nog onbekend wat ze gaan doen.
2012 was een tragisch feest.
2011 hebben ze het leuk gehad.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 18:17
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 17:11
Onzin. Waarom gunnen ze het Tello, Sanchez enz. Wel dan?? Als je ergens komt moet je je aanpassen. Het mooiste voorbeeld was Affelay. Eerste wedstrijd de huid volgeschoten na zijn aanpassing gewoon geaccepteerd
Tello komt uit de eigen jeugd, Sanchez en Afellay geilden op de medespelers, en Zlatan is een brutere persoonlijkheid dan dat.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 18:01
Reactie op Rogyros, woensdag 26 december 2012 17:38
Jep. De meest onzinnige user van AS. Maar ik vermoed dat hij het erom doet. Niemand kan serieus een opstelling bedenken zoals hij het doet. Mijn vrouw zou dat nog beter doen... Zelfs mijn moeder...
Oke, genoeg bashing, dames. Ik heb meegestreden voor Cruijff, dus dat kan het niet zijn, jammer dan. Wellicht lastig om een afwijkende mening over Barcelona te aanvaarden, ik vind het geen orgasme zoals jullie. Ik vind Xavi, Mascherano, Alves, Alba, Villa, Pedro en Busquets maar enge spelers. Ik kijk wel graag naar Messi en soms naar Piqué, Iniesta, Puyol en Adriano, verder vind ik het schamel wat daaromheen speelt. Fabregas en Song zijn geen schim meer van wat ze waren, Sanchez komt niet in zijn spel, Tello heeft het moeilijk. Dan maar hopen dat Deulofeu een goede wordt, anders blijft het een tiental dat bij Messi uit de toom valt. Zij spelen 'scoren is een middel om de bal rond te spelen'-voetbal in plaats van 'bal rondspelen is een middel op te scoren'-voetbal, dus ik vond het fijn dat vorig seizoen ze geen hoofdprijs hebben gewonnen.

En dat ze Bobby Adekanye ons hebben afgepakt, is ook moeilijk recht te praten. Dan is het ook oorlog tussen de clubs ook!
Avatar van Rogyros
Door Rogyros, woensdag 26 december 2012 17:38
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 17:22
Hij is tegen alles wat met Cruijff en mooi voetbal te maken heeft.
Jep. De meest onzinnige user van AS. Maar ik vermoed dat hij het erom doet. Niemand kan serieus een opstelling bedenken zoals hij het doet. Mijn vrouw zou dat nog beter doen... Zelfs mijn moeder...
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 17:22
Reactie op Rogyros, woensdag 26 december 2012 17:14
Ach ja, ik weet niet waar het getal 19 bij hem voor staat, maar het lijkt wel zijn IQ...
Hij is tegen alles wat met Cruijff en mooi voetbal te maken heeft.
Avatar van Rogyros
Door Rogyros, woensdag 26 december 2012 17:14
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 17:11
Onzin. Waarom gunnen ze het Tello, Sanchez enz. Wel dan?? Als je ergens komt moet je je aanpassen. Het mooiste voorbeeld was Affelay. Eerste wedstrijd de huid volgeschoten na zijn aanpassing gewoon geaccepteerd
Ach ja, ik weet niet waar het getal 19 bij hem voor staat, maar het lijkt wel zijn IQ...
Avatar van Rogyros
Door Rogyros, woensdag 26 december 2012 17:13
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 16:55
Ze schelden je niet eens de huid vol, ze gunnen je gewoon geen licht in de ogen meer. Dan wordt Zlatan nog wilder en wilder. Tja, je moet ook respect tonen voor wie en hoe iemand is. Dat hebben ze bij Barcelona niet begrepen, en nu zitten ze met de gebakken peren. Je zag ze ook zich schamen tegen AC Milaan. Haha.
Ja, sinds dat Ibracadabra bij Barca weg is, gaat het daar een stuk minder. Ze hadden hem echt moeten houden. Het werd brandhout, nadat Zlatan vertrok.

Als je natuurlijk het oogstrelende spel niet meerekent, wat Barca opnieuw een CL overwinning opleverde in het eerste seizoen nadat Zlatan was vertrokken, alsmede de wereldbeker, de Uefa supercup en het Spaanse kampioenschap.

Barca zit nu ook met de gebakken peren. Ze staan maar één straatlengte voor op de concurrentie en in de CL is het ook kommer en kwel. Ze staan nog maar in de achtste finale...
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 17:11
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 16:55
Ze schelden je niet eens de huid vol, ze gunnen je gewoon geen licht in de ogen meer. Dan wordt Zlatan nog wilder en wilder. Tja, je moet ook respect tonen voor wie en hoe iemand is. Dat hebben ze bij Barcelona niet begrepen, en nu zitten ze met de gebakken peren. Je zag ze ook zich schamen tegen AC Milaan. Haha.
Onzin. Waarom gunnen ze het Tello, Sanchez enz. Wel dan??
Als je ergens komt moet je je aanpassen.
Het mooiste voorbeeld was Affelay. Eerste wedstrijd de huid volgeschoten na zijn aanpassing gewoon geaccepteerd
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 16:55
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 16:33
Nee Ibrahimovic is een geweldige spits maar geen teamplayer zoals bij Barca. Als je niet overspeelt dan schelden ze je de huid vol. En dat is niet iets wat Zlatan ligt.
Ze schelden je niet eens de huid vol, ze gunnen je gewoon geen licht in de ogen meer. Dan wordt Zlatan nog wilder en wilder. Tja, je moet ook respect tonen voor wie en hoe iemand is. Dat hebben ze bij Barcelona niet begrepen, en nu zitten ze met de gebakken peren. Je zag ze ook zich schamen tegen AC Milaan. Haha.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 16:53
Reactie op Chachiboy, woensdag 26 december 2012 16:10
Man wat kraam jij een onzin uit, dat domme gezwets van je altijd..
Hij heeft het zelf ook beschreven in zijn boek, leer lezen zou ik zeggen. Hij vond ze schijnheilige, misgunnende smiechten.
Avatar van Leviathan
Door Leviathan, woensdag 26 december 2012 16:47
Dat zal de spurs zeker versterken! En beter voor Sneijder.
Avatar van Rogyros
Door Rogyros, woensdag 26 december 2012 16:37
Reactie op AFCA-Dje, dinsdag 25 december 2012 16:48
Nou Sneijder is wel degelijk een hele goede voetballer, maar de beste van de wereld nou nee! Zijn mentaliteit daar gaat het mis, verwacht dat het elftal om hem heen draait. Als hij nou eens in dienst van het elftal zou gaan spelen zal hij stukken beter uit de verf komen.
Ik vind nou niet dat de mentaliteit van Sneijder het probleem is. Hij werkt altijd hard, doet er alles voor. Afgelopen EK zag je dat goed. Waar iedereen zat te kloten en te muiten (VPersie, Huntelaar, VdVaart, Robben, etc.), probeerde Sneijder er nog steeds onvermoeibaar alles uit te halen. Liep ook niet te zeiken dat hij aan de linkerkant werd geposteerd. Sneijder heeft juist een uitstekende mentaliteit en in 2010 viel alles voor hem op de juiste plaats. Toen was hij een van de beste midenvelders ter wereld. Dat moet hij weer kunnen halen. Hij is 29 en nog hongerig.
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 16:33
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 15:43
Nee ook dat is niet waar. Ibrahimovic kan best functioneel voor het systeem spelen. Maar niet als de helft van zijn mede-vedetten hem niet ten volle steunt, nauwelijks met hem wil communiceren en hem behandelt in het team alsof hij van Barca 2 komt.
Nee Ibrahimovic is een geweldige spits maar geen teamplayer zoals bij Barca. Als je niet overspeelt dan schelden ze je de huid vol. En dat is niet iets wat Zlatan ligt.
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, woensdag 26 december 2012 16:22
Onverwachts maar geen verkeerde transfer.. Wil hem weleens zien in de Premier League
Avatar van Chachiboy
Door Chachiboy, woensdag 26 december 2012 16:10
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 14:01
Ik ben persoonlijk geen fan van persoon en behouden speler Xavi. Hoe die dynastie elkaar heeft lopen verdedigen in die tijd met wangedrag ten nadele van Zlatan, is onvoorstelbaar dom geweest en gelukkig hebben ze afgelopen seizoen de deksel op de neus gekregen. Wat mij betreft had Barcelona Ibrahimovic rechtsvoor gehouden, Alves naar het middenveld ten koste van Xavi verplaatst. Dan was er veel meer direct doelgevaar gekomen voor het elftal, Zlatan heeft in dat 'sterrenelftal' totaal geen eerlijke kans gehad.
Man wat kraam jij een onzin uit, dat domme gezwets van je altijd..
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 15:43
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 14:25
Zlatan kun je vergelijken met El Hamdaoui bij Ajax. Zlatan paste totaal niet bij Barca. Zlatan is een geweldige individualist. Misschien wel de beste spits ter wereld. Maar hij past niet in het tikkie-takkie systeem van Barca. Waar iedereen elkaar helpt en weet wat er van hem verwacht wordt.
Nee ook dat is niet waar. Ibrahimovic kan best functioneel voor het systeem spelen. Maar niet als de helft van zijn mede-vedetten hem niet ten volle steunt, nauwelijks met hem wil communiceren en hem behandelt in het team alsof hij van Barca 2 komt.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 15:42
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 14:21
Totaal niet mee eens. Man U lijkt meer op Ajax. En City op Twente. man United is een heel stabiele club met een duidelijk beleid. En goede scouting. Met dezelfde trainingen door heel de club. Jonge spelers worden beter gemaakt. Afgunst. Dat ligt er maar net aan welke kant je staat. Er is ook heel veel afgunst van Man City kant.
City heb ik niet met Ajax gelijkgesteld voor alle duidelijkheid.
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 14:25
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 14:01
Ik ben persoonlijk geen fan van persoon en behouden speler Xavi. Hoe die dynastie elkaar heeft lopen verdedigen in die tijd met wangedrag ten nadele van Zlatan, is onvoorstelbaar dom geweest en gelukkig hebben ze afgelopen seizoen de deksel op de neus gekregen. Wat mij betreft had Barcelona Ibrahimovic rechtsvoor gehouden, Alves naar het middenveld ten koste van Xavi verplaatst. Dan was er veel meer direct doelgevaar gekomen voor het elftal, Zlatan heeft in dat 'sterrenelftal' totaal geen eerlijke kans gehad.
Zlatan kun je vergelijken met El Hamdaoui bij Ajax.
Zlatan paste totaal niet bij Barca. Zlatan is een geweldige individualist. Misschien wel de beste spits ter wereld. Maar hij past niet in het tikkie-takkie systeem van Barca. Waar iedereen elkaar helpt en weet wat er van hem verwacht wordt.
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 14:21
Reactie op ajax19, dinsdag 25 december 2012 19:50
Hehe dat we tegen City hebben gespeeld. Dat maakt de regio niet opeens anders. Manchester (de regio) lijkt op Twente, en United lijkt op FC Twente. Ik heb toen op Stretford Street gestaan met Engelse vrienden, en ik merkte de afgunst uit jaloezie plus frustratie en een minderwaardigheidscomplex van hun kant. Dus een beetje vreemd met zoveel glorie op hun naam, maar blijkbaar missen ze een beetje erkenning. Een beetje het Oosterse gezeur om aandacht van westerse media, zo zit het daar in de roep om aandacht vanaf de hoofdstad. Dit merkte ik niet bij Tottenham en West Ham. Tottenham lijkt dus in mijn ogen het meest op Ajax, ondanks dat ze nog niet een schatrijke historie hebben gekend. Ik heb het idee dat de esthetiek ongeveer hetzelfde is, dat vind ik het allerbelangrijkst.
Totaal niet mee eens. Man U lijkt meer op Ajax. En City op Twente.
man United is een heel stabiele club met een duidelijk beleid. En goede scouting.
Met dezelfde trainingen door heel de club. Jonge spelers worden beter gemaakt. Afgunst. Dat ligt er maar net aan welke kant je staat. Er is ook heel veel afgunst van Man City kant.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, woensdag 26 december 2012 14:06
Reactie op ajax19, woensdag 26 december 2012 14:05
Hun harde kern komt altijd wel opdagen, dus was er toen gewoon. Akkoord. Al was City voor de overname ook een sympathieke club.
Dat klopt. Helaas worden op die manier veel clubs verneukt.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, woensdag 26 december 2012 14:05
Reactie op Jajijdaar, dinsdag 25 december 2012 19:34
Vind persoonlijk Iniesta beter... Denk zelf dat dit de top 3 middenvelders zijn: Iniesta, Xavi, Sneijder. Weergaloze techniek en inzicht hebben deze 3, zeer vergelijkbaar.
Iniesta is nooit een aantal maanden achter elkaar fit. Heeft vaak spierblessures. Dat is toch een minpunt. Xavi heeft bijna nooit een blessure en die gast is zoo rustig aan de bal. Bijna nooit een foute pass. Geweldig om te zien!
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 14:05
Reactie op Robinjo1988, woensdag 26 december 2012 14:03
Man City of Man United dat is wel ff wat anders he. Aan City heb ik de grootste hekel. Koopclub. Maar dat volk wat op EL wedstrijden afkomt zijn ook meer dagjesmensen. Tenminste, die indruk kreeg ik. Bij PL wedstrijden zit er toch ander, fanatieker publiek. En United heeft natuurlijk lang in de schaduw van Liverpool gestaan. Misschien dat ze daarom wat erkenning missen maar sinds de 19e titel hebben ze die erkenning wel gekregen. Zoals ik al zei: Voor mij is het zeker de mooste club in Engeland, Spurs is ook een toffe club hoor, dat zeker!
Hun harde kern komt altijd wel opdagen, dus was er toen gewoon. Akkoord. Al was City voor de overname ook een sympathieke club.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, woensdag 26 december 2012 14:03
Reactie op ajax19, dinsdag 25 december 2012 19:50
Hehe dat we tegen City hebben gespeeld. Dat maakt de regio niet opeens anders. Manchester (de regio) lijkt op Twente, en United lijkt op FC Twente. Ik heb toen op Stretford Street gestaan met Engelse vrienden, en ik merkte de afgunst uit jaloezie plus frustratie en een minderwaardigheidscomplex van hun kant. Dus een beetje vreemd met zoveel glorie op hun naam, maar blijkbaar missen ze een beetje erkenning. Een beetje het Oosterse gezeur om aandacht van westerse media, zo zit het daar in de roep om aandacht vanaf de hoofdstad. Dit merkte ik niet bij Tottenham en West Ham. Tottenham lijkt dus in mijn ogen het meest op Ajax, ondanks dat ze nog niet een schatrijke historie hebben gekend. Ik heb het idee dat de esthetiek ongeveer hetzelfde is, dat vind ik het allerbelangrijkst.
Man City of Man United dat is wel ff wat anders he. Aan City heb ik de grootste hekel. Koopclub.

Maar dat volk wat op EL wedstrijden afkomt zijn ook meer dagjesmensen. Tenminste, die indruk kreeg ik. Bij PL wedstrijden zit er toch ander, fanatieker publiek.

En United heeft natuurlijk lang in de schaduw van Liverpool gestaan. Misschien dat ze daarom wat erkenning missen maar sinds de 19e titel hebben ze die erkenning wel gekregen. Zoals ik al zei: Voor mij is het zeker de mooste club in Engeland, Spurs is ook een toffe club hoor, dat zeker!
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 26 december 2012 14:01
Reactie op Am*, woensdag 26 december 2012 13:46
Ik denk dat Sneijder nu in het rijtje: Modric, Özil, Götze enz. Thuis hoort. Xavi en Iniesta net daarboven
Ik ben persoonlijk geen fan van persoon en behouden speler Xavi. Hoe die dynastie elkaar heeft lopen verdedigen in die tijd met wangedrag ten nadele van Zlatan, is onvoorstelbaar dom geweest en gelukkig hebben ze afgelopen seizoen de deksel op de neus gekregen. Wat mij betreft had Barcelona Ibrahimovic rechtsvoor gehouden, Alves naar het middenveld ten koste van Xavi verplaatst. Dan was er veel meer direct doelgevaar gekomen voor het elftal, Zlatan heeft in dat 'sterrenelftal' totaal geen eerlijke kans gehad.
Avatar van Am*
Door Am*, woensdag 26 december 2012 13:46
Reactie op Jajijdaar, dinsdag 25 december 2012 19:34
Vind persoonlijk Iniesta beter... Denk zelf dat dit de top 3 middenvelders zijn: Iniesta, Xavi, Sneijder. Weergaloze techniek en inzicht hebben deze 3, zeer vergelijkbaar.
Ik denk dat Sneijder nu in het rijtje: Modric, Özil, Götze enz. Thuis hoort.
Xavi en Iniesta net daarboven
Avatar van Aadje kenner
Door Aadje kenner, woensdag 26 december 2012 12:35
Persoonlijk hoop ik dat Sneijder de laatste jaren van zijn carrière nog flink wat transfers maakt, om zo nog wat geld op te leveren voor Ajax. Hij was ooit één van mijn favorieten, helaas beschouw ik hem inmiddels niet meer als echte Ajacied.
Avatar van Jowen
Door Jowen, woensdag 26 december 2012 09:18
hm, dat vind ik wel verassend. Denk dat hij daar wel weer een dragende speler kan worden. Ben benieuwd!
Avatar van ajax19
Door ajax19, dinsdag 25 december 2012 19:50
Reactie op Robinjo1988, dinsdag 25 december 2012 17:51
Dit seizoen hebben we niet tegen Man U gespeeld kerel. Ik ben vorig seizoen op Old Trafford geweest ja en wat een geweldig stadion! Zo veel historie en wat een geweldige spelers hebben daar rondgelopen. Ook een manager die er al 26 jaar zit is toch geniaal. Dat zie je nergens! Dus voor mij is Man U de mooiste club in Engeland. Het enige wat Spurs en Ajax met elkaar gemeen hebben is de joodse achtergrond. Maar dat is het dan ook. Man U en Ajax hebben gemeen dat ze de succesvolste club van het land zijn. Maar hoezo is volgens jou Man U het Engelse Twente dan? Dat mag je me ff uitleggen...
Hehe dat we tegen City hebben gespeeld. Dat maakt de regio niet opeens anders.

Manchester (de regio) lijkt op Twente, en United lijkt op FC Twente. Ik heb toen op Stretford Street gestaan met Engelse vrienden, en ik merkte de afgunst uit jaloezie plus frustratie en een minderwaardigheidscomplex van hun kant. Dus een beetje vreemd met zoveel glorie op hun naam, maar blijkbaar missen ze een beetje erkenning. Een beetje het Oosterse gezeur om aandacht van westerse media, zo zit het daar in de roep om aandacht vanaf de hoofdstad. Dit merkte ik niet bij Tottenham en West Ham. Tottenham lijkt dus in mijn ogen het meest op Ajax, ondanks dat ze nog niet een schatrijke historie hebben gekend. Ik heb het idee dat de esthetiek ongeveer hetzelfde is, dat vind ik het allerbelangrijkst.
Avatar van Jajijdaar
Door Jajijdaar, dinsdag 25 december 2012 19:34
Reactie op Robinjo1988, dinsdag 25 december 2012 17:55
Dat kan hij niet laten zien want de beste mid van de wereld is; Xavi Hernandez _O_
Vind persoonlijk Iniesta beter... Denk zelf dat dit de top 3 middenvelders zijn: Iniesta, Xavi, Sneijder. Weergaloze techniek en inzicht hebben deze 3, zeer vergelijkbaar.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, dinsdag 25 december 2012 17:55
Reactie op Darkbird, dinsdag 25 december 2012 12:57
Ik hoop dat Wesley daar laat zien dat hij de beste middenvelder van de wereld is!
Dat kan hij niet laten zien want de beste mid van de wereld is;

Xavi Hernandez _O_
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, dinsdag 25 december 2012 17:51
Reactie op ajax19, dinsdag 25 december 2012 15:23
Nee joh, ben je vorig en dit seizoen nog gegaan? Ik vind Manchester het Engelse Twente. Dat kun je op geen manier rijmen met de Amsterdamse mentaliteit. Ook leuk hoor, maar een tikkeltje echt als ons is het daar niet. En als ik uit eigen ervaringen put, zijn de Spurs veel meer hartverwant tot ons.
Dit seizoen hebben we niet tegen Man U gespeeld kerel. Ik ben vorig seizoen op Old Trafford geweest ja en wat een geweldig stadion! Zo veel historie en wat een geweldige spelers hebben daar rondgelopen. Ook een manager die er al 26 jaar zit is toch geniaal. Dat zie je nergens! Dus voor mij is Man U de mooiste club in Engeland.

Het enige wat Spurs en Ajax met elkaar gemeen hebben is de joodse achtergrond. Maar dat is het dan ook.

Man U en Ajax hebben gemeen dat ze de succesvolste club van het land zijn.

Maar hoezo is volgens jou Man U het Engelse Twente dan? Dat mag je me ff uitleggen...
Avatar van AFCA-Dje
Door AFCA-Dje, dinsdag 25 december 2012 16:48
Reactie op Darkbird, dinsdag 25 december 2012 12:57
Ik hoop dat Wesley daar laat zien dat hij de beste middenvelder van de wereld is!
Nou Sneijder is wel degelijk een hele goede voetballer, maar de beste van de wereld nou nee!

Zijn mentaliteit daar gaat het mis, verwacht dat het elftal om hem heen draait. Als hij nou eens in dienst van het elftal zou gaan spelen zal hij stukken beter uit de verf komen.
Avatar van ajax19
Door ajax19, dinsdag 25 december 2012 16:11
Reactie op B_02097, dinsdag 25 december 2012 15:57
How Dembele identiek aan Bale. Oei hier ga je de mist in. Dembele is echt een speler voor in de as van het veld. Zo sterk, overzicht en de pass op het beslissende moment. Ik zie hem meer in een Zidane rol dan een Bale rol. The spurs zouden eigenlijk nog goede spits halen zoals Llorente en een echte CVM, want zoals je zegt parker is erg matig en demspey is ook geen echte pure afmaker. Maar ze groeien wel zeker met AVB aan het roer.
Dembele is misschien als individu een betere speler dan Bale, alleen zijn handelingssnelheid staat mij tegen. Bale is gewoon wat alerter en rapper, en daarom speelt Bale wel en Dembele niet. Dembele is krachtiger en prachtiger. En die keuze kan per wedstrijd wisselen. Want wat jij beschrijft bij Dembele, zie ik ook zitten in Bale. En dan heb ik het niet over het drijven, wat Bale extra nog kan. Dat kan Dembele in zijn dribbels, dus dat maakt verder niks uit.
Avatar van B_02097
Door B_02097, dinsdag 25 december 2012 15:57
Reactie op ajax19, dinsdag 25 december 2012 15:27
Dembele is identiek aan Bale iemand die de vleugel op moet kunnen. Walker is een goede speler, maar niet een puur solide verdediger. Defoe is een speler voor op de counter, wat met zo'n verdediging helemaal niet hoeft. Dan liever spitsen die combineren. Adebayor hoeft niet te spelen, omdat Dempsey beter is. Lennon hoeft niet te spelen, want Sneijder is beter. Parker hoeft niet te spelen, die vind ik echt erg matig.
How Dembele identiek aan Bale. Oei hier ga je de mist in. Dembele is echt een speler voor in de as van het veld. Zo sterk, overzicht en de pass op het beslissende moment. Ik zie hem meer in een Zidane rol dan een Bale rol.

The spurs zouden eigenlijk nog goede spits halen zoals Llorente en een echte CVM, want zoals je zegt parker is erg matig en demspey is ook geen echte pure afmaker. Maar ze groeien wel zeker met AVB aan het roer.
Avatar van ajax19
Door ajax19, dinsdag 25 december 2012 15:27
Reactie op Sammeister, dinsdag 25 december 2012 13:49
Kyle Walker? Dembele? Defoe?
Dembele is identiek aan Bale iemand die de vleugel op moet kunnen. Walker is een goede speler, maar niet een puur solide verdediger. Defoe is een speler voor op de counter, wat met zo'n verdediging helemaal niet hoeft. Dan liever spitsen die combineren.

Adebayor hoeft niet te spelen, omdat Dempsey beter is.
Lennon hoeft niet te spelen, want Sneijder is beter.
Parker hoeft niet te spelen, die vind ik echt erg matig.
Avatar van ajax19
Door ajax19, dinsdag 25 december 2012 15:23
Reactie op Robinjo1988, dinsdag 25 december 2012 14:16
Mooiste PL club is toch zeker wel Man United. Daar zou Sneijdertje ook niet misstaan.
Nee joh, ben je vorig en dit seizoen nog gegaan? Ik vind Manchester het Engelse Twente. Dat kun je op geen manier rijmen met de Amsterdamse mentaliteit. Ook leuk hoor, maar een tikkeltje echt als ons is het daar niet. En als ik uit eigen ervaringen put, zijn de Spurs veel meer hartverwant tot ons.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, dinsdag 25 december 2012 14:16
Reactie op ajax19, dinsdag 25 december 2012 13:11
Mooiste PL club, ik hoop dat ze nu eindelijk gaan doorpakken. Lloris ; Caulker, Kaboul, Vertonghen, Troost-Ekong ; Dawson, Bale ; Sneijder ; Dempsey, Siggurdsson, Townsend.
Mooiste PL club is toch zeker wel Man United. Daar zou Sneijdertje ook niet misstaan.
Avatar van Rogyros
Door Rogyros, dinsdag 25 december 2012 13:49
Reactie op AlexIbarra, dinsdag 25 december 2012 12:33
Misschien kan hij zich bij de Spurs bewijzen en dan over 1,5 jaar alsnog naar een topclub. Krijgen we weer wat procentjes.. :)
Precies! Van mij mag Sneijder ieder jaar verkocht worden!!!

Maar The Spurs zijn wel bezig om een sterk team op te bouwen. Ze doen steeds meer een gooi naar de absolute Engelse top! Mooie club, van mij mag het. Ze lijken Arsenal inmiddels wat af te troeven. Met Sneijder erbij worden ze er zeker sterker op en komen ze weer dichter bij de Manchester giganten en Chelsea. Ik gun het City en Chelsea niet, dus laat Tottenham Hotspur maar de voornaamste uitdager van United worden.

Als het gerucht waar is...
Avatar van Sammeister
Door Sammeister, dinsdag 25 december 2012 13:49
Reactie op ajax19, dinsdag 25 december 2012 13:11
Mooiste PL club, ik hoop dat ze nu eindelijk gaan doorpakken. Lloris ; Caulker, Kaboul, Vertonghen, Troost-Ekong ; Dawson, Bale ; Sneijder ; Dempsey, Siggurdsson, Townsend.
Kyle Walker? Dembele? Defoe?
Avatar van ajax19
Door ajax19, dinsdag 25 december 2012 13:11
Mooiste PL club, ik hoop dat ze nu eindelijk gaan doorpakken.

Lloris ; Caulker, Kaboul, Vertonghen, Troost-Ekong ; Dawson, Bale ; Sneijder ; Dempsey, Siggurdsson, Townsend.
Avatar van datmagniethe
Door datmagniethe, dinsdag 25 december 2012 13:00
Dat zou geweldig zijn, Sneijder eindelijk in de premier league.
En dan komt Ferguson erachter dat hij, nadat hij eerder VD Sar jarenlang bij Fulham de sterren van de hemel had zien spelen, nóg een gigantische blunder gemaakt heeft door Sneijder niet te halen.
Avatar van Darkbird
Door Darkbird, dinsdag 25 december 2012 12:57
Ik hoop dat Wesley daar laat zien dat hij de beste middenvelder van de wereld is!
Avatar van AlexIbarra
Door AlexIbarra, dinsdag 25 december 2012 12:33
Reactie op Bky, dinsdag 25 december 2012 11:16
Das toch zeer verassend, je zou toch van te voren denken dat hij naar United, City of Chelsea zou gaan. Tottenham is toch net 1 stap daar onder. Toch wel mooi.
Misschien kan hij zich bij de Spurs bewijzen en dan over 1,5 jaar alsnog naar een topclub. Krijgen we weer wat procentjes.. :)
Avatar van seandebom
Door seandebom, dinsdag 25 december 2012 12:29
Jammer dat Raffie daar is weggegaan.
Avatar van Sammeister
Door Sammeister, dinsdag 25 december 2012 12:04
En kijk, naar Tottenham (in LONDEN) gaat ie wel!
Hij had gewoon naar Manchester United kunnen gaan, in 2010, maar (ik denk) dat Yolanthe niet naar die industrie-stad wou! Vorig seizoen had hij ook een minder seizoen, omdat Yolanthe in Amerika was de hele tijd.

ON:
Zou gewoon een goeie transfer zijn voor hem, en over 3/4 jaar hopelijk terug in A´dam
Avatar van marinus24
Door marinus24, dinsdag 25 december 2012 12:03
Krijgt Ajax ook weer een percetage van.
Avatar van AFCABart
Door AFCABart, dinsdag 25 december 2012 12:02
Met een topper als Sneijder (in vorm) kan een ploeg als tottenham misschien wel aanhaken bij de top van England.
De premier league lijkt me de perfecte competitie voor Sneijder.
Avatar van wesley_ajax93
Door wesley_ajax93, dinsdag 25 december 2012 11:58
Reactie op suske, dinsdag 25 december 2012 11:34
Zeker waar maar Wesley is geen Frank de Boer. En Yolanthe is er ook nog. Een dure dame vraag het maar aan Jan Smit!!!
die neemt toch alles mee :p
Avatar van robert R.
Door robert R., dinsdag 25 december 2012 11:50
Tja niet een topclub die meedoet om de titel, maar Sneijder heeft de laatste 2 jaar ook zeer weinig laten zien. Dit betekend ook gelijk 1 club minder die geinteresseerd is in Eriksen.
Avatar van suske
Door suske, dinsdag 25 december 2012 11:34
Reactie op Dijkie, dinsdag 25 december 2012 11:31
Tja als hij er vanuit zou gaan dat hij toch al fiancieel onafhankelijk is zou ie mooi bij Ajax af kunnen sluiten en mogen de Spurs Eriksen wel overnemen voor een miljoentje of 20.
Zeker waar maar Wesley is geen Frank de Boer. En Yolanthe is er ook nog. Een dure dame vraag het maar aan Jan Smit!!!
Avatar van Dijkie
Door Dijkie, dinsdag 25 december 2012 11:31
Reactie op suske, dinsdag 25 december 2012 11:15
Ben bang dat het dat wel is en daar bij blijft. Al hoop ik wel dat hij die stap kan maken. En anders moet hij maar terug komen bij Ajax. Maarja dat is zo goed als uitgesloten gezien zijn salaris!!!.
Tja als hij er vanuit zou gaan dat hij toch al fiancieel onafhankelijk is zou ie mooi bij Ajax af kunnen sluiten en mogen de Spurs Eriksen wel overnemen voor een miljoentje of 20.
Avatar van Bky
Door Bky, dinsdag 25 december 2012 11:16
Das toch zeer verassend, je zou toch van te voren denken dat hij naar United, City of Chelsea zou gaan. Tottenham is toch net 1 stap daar onder.

Toch wel mooi.
Avatar van suske
Door suske, dinsdag 25 december 2012 11:15
Reactie op robtjeajax, dinsdag 25 december 2012 11:10
hopelijk voor wesley dat diet niet alleen een gerucht is!
Ben bang dat het dat wel is en daar bij blijft. Al hoop ik wel dat hij die stap kan maken. En anders moet hij maar terug komen bij Ajax. Maarja dat is zo goed als uitgesloten gezien zijn salaris!!!.
Avatar van robtjeajax
Door robtjeajax, dinsdag 25 december 2012 11:10
hopelijk voor wesley dat diet niet alleen een gerucht is!
altianet.com