Ajax Showtime Homepage Apple Store Ajax Showtime Google Play Ajax Showtime
Home » Opinie »

Van Hanegem: 'Ajax niet stabiel'

Van Hanegem: 'Ajax niet stabiel'

Willem van Hanegem is van mening dat de nivellering hard toeslaat in de Nederlandse competitie. 'Net als Ajax is geen enkele ploeg in Nederland stabiel', vertelt hij aan Voetbal International.

Van Hanegem vindt dat de kwaliteit van het verdedigen vooral tekortschiet. 'Wij kunnen toch helemaal niet meer verdedigen? Als je nou toch PSV ziet, afgelopen zaterdag tegen Ajax.. Centrumverdedigers die samen naar een hoge bal springen om die weg te koppen. De meeste ploegen zijn enorm labiel'.

De oud-Feyenoorder zou er niet van opkijken als Ajax dit seizoen weer kampioen wordt. 'Uiteindelijk zal er wel eentje bovenaan staan. Het zal me niks verbazen als dat Ajax is. Het is ze de laatste twee jaren ook op die manier gelukt. Maar als dat gebeurt moeten ze op andere plaatsen in Nederland toch eens heel goed nadenken over het gevoerde beleid', aldus van Hanegem.

Tags

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Zlatan flikt het weer tijdens training PSGSamenvatting Benfica - Ajax (0-1, Ajax TV)Highlights Jong Benfica - Ajax (4-3)Hoogtepunten Benfica - Ajax (0-1)Jan Vertonghen gaat weer los!2009: Ook oefenduel met Benfica
Avatar van pieke
Door pieke, zondag 9 december 2012 11:05
Reactie op paulurs, donderdag 6 december 2012 18:20
Hij begrijpt de moderne rol van de eredivisie gewoon niet.. Als er namelijk wel goede centrumverdedigers zouden spelen bij de toplcubs van Nederland, dan speelde ze er nu al niet meer! Je kan in het begin van het seizoen gewoon geen spelers hebben die echt top zijn (eredivisie ontgroeid)! Als Vertonghen en Anita nog bij Ajax gespeeld zouden hebben, stonden we nu lachend bovenaan! Dan waren we wel stabiel hoor.. Een ploeg kan wel groeien in het seizoen, dat hebben we de afgelopen 2 jaar laten zien.. vorig seizoen zelfs 14 wedstrijden op rij gewonnen! Niet stabiel? Van Hanegem is gewoon een oude man, of een simpele vent..
Dat gaat nu juist onder het huidige beleid veranderen.
Op dit moment is Ajax idd niet stabiel.
De ene week een 9 (tegen PSV) de andere week een 5 (tegen Groningen).

Dat jij dat blijkbaar niet ziet, of niet wil zien, zegt meer over jouw van over Van Hanegem.
Avatar van Wayout
Door Wayout, vrijdag 7 december 2012 17:33
Reactie op russelboyajax, donderdag 6 december 2012 19:11
Van Hanegem was zeker vroeger nog heel boeiend om naar te luisteren. echter is hij de laatste jaren het spelletje steeds minder goed gaan zien. hij moet lekker samen met Jan Mulder en de broers Van De Kerkhof een eigen muppetshow beginnen.
Ja goed idee maar je vergeet er één. Pipo vd Gijp, Dus dan hebben we de Kromme, Mulder de zwartkijker, Pipo Gijp en die gaan samen met de gebroeders van de Kerkhof zitten op het kerkhof ,zwemelend over de goeie ouwe tijd, klagend over vooral Ajax
Avatar van Wayout
Door Wayout, vrijdag 7 december 2012 17:28
Reactie op geronimo, vrijdag 7 december 2012 11:09
Willem is zelf labiel.
Nee Willem is nooit stabiel geweest op zijn kromme beentjes!
Avatar van MokumJoden
Door MokumJoden, vrijdag 7 december 2012 14:51
Uil
Avatar van geronimo
Door geronimo, vrijdag 7 december 2012 11:09
Reactie op De Barbaar, vrijdag 7 december 2012 10:04
Volgens mij verkondigd van Hanegem een algemene mening over het Nederlandse voetbal en daar zit hij niet naast dit keer.
Willem is zelf labiel.
Avatar van De Barbaar
Door De Barbaar, vrijdag 7 december 2012 10:04
Reactie op RobertoStrife, woensdag 5 december 2012 22:59
Waarom blijft Van Hanegem over Ajax schrijven?
Volgens mij verkondigd van Hanegem een algemene mening over het Nederlandse voetbal en daar zit hij niet naast dit keer.
Avatar van De Barbaar
Door De Barbaar, vrijdag 7 december 2012 10:03
Reactie op paulurs, donderdag 6 december 2012 18:20
Hij begrijpt de moderne rol van de eredivisie gewoon niet.. Als er namelijk wel goede centrumverdedigers zouden spelen bij de toplcubs van Nederland, dan speelde ze er nu al niet meer! Je kan in het begin van het seizoen gewoon geen spelers hebben die echt top zijn (eredivisie ontgroeid)! Als Vertonghen en Anita nog bij Ajax gespeeld zouden hebben, stonden we nu lachend bovenaan! Dan waren we wel stabiel hoor.. Een ploeg kan wel groeien in het seizoen, dat hebben we de afgelopen 2 jaar laten zien.. vorig seizoen zelfs 14 wedstrijden op rij gewonnen! Niet stabiel? Van Hanegem is gewoon een oude man, of een simpele vent..
Is de moderne rol van de eredivisie dat de beste verdedigers die je kunt opleiden van Rhijn en van der Wiel zijn? Nee toch? VErdedigen is toch het gemakkelijkste wat er is en als je een grote aanvaller of middenvelder hebt die het net niet gaat maken dan school je die toch om tot verdediger? Daarna moet je niet vergeten te vertellen dat de scheidsrechters mietjes zijn in Nederland en dat je bet drie keer een rode kaart mag halen in het seizoen. In plaats van scheidsrechters met Belgie uit te wisselen zouden ze een deal met de Engelse Championsship of met de serie B of zo moeten maken. Dan leren voetballers dat je af en toe best een tikkie mag uitdelen en scheidsrechters dat ze compleet belachelijk gemaakt kunnen worden als ze fluiten als een oud wijf.
Avatar van russelboyajax
Door russelboyajax, donderdag 6 december 2012 19:11
Reactie op TUFACADEMY, donderdag 6 december 2012 11:52
Onzin, hij gaf ajax voor de wedstrijd kans op winnen. Hanegem is echt reeel, hij heeft mij getraind iedereen hekel aan hem maar alles wat hij zegt zit wat in.
Van Hanegem was zeker vroeger nog heel boeiend om naar te luisteren. echter is hij de laatste jaren het spelletje steeds minder goed gaan zien. hij moet lekker samen met Jan Mulder en de broers Van De Kerkhof een eigen muppetshow beginnen.
Avatar van russelboyajax
Door russelboyajax, donderdag 6 december 2012 19:11
Reactie op TUFACADEMY, donderdag 6 december 2012 11:52
Onzin, hij gaf ajax voor de wedstrijd kans op winnen. Hanegem is echt reeel, hij heeft mij getraind iedereen hekel aan hem maar alles wat hij zegt zit wat in.
Van Hanegem was zeker vroeger nog heel boeiend om naar te luisteren. echter is hij de laatste jaren het spelletje steeds minder goed gaan zien. hij moet lekker samen met Jan Mulder en de broers Van De Kerkhof een eigen muppetshow beginnen.
Avatar van paulurs
Door paulurs, donderdag 6 december 2012 18:20
Hij begrijpt de moderne rol van de eredivisie gewoon niet.. Als er namelijk wel goede centrumverdedigers zouden spelen bij de toplcubs van Nederland, dan speelde ze er nu al niet meer!

Je kan in het begin van het seizoen gewoon geen spelers hebben die echt top zijn (eredivisie ontgroeid)! Als Vertonghen en Anita nog bij Ajax gespeeld zouden hebben, stonden we nu lachend bovenaan! Dan waren we wel stabiel hoor..

Een ploeg kan wel groeien in het seizoen, dat hebben we de afgelopen 2 jaar laten zien.. vorig seizoen zelfs 14 wedstrijden op rij gewonnen!

Niet stabiel?

Van Hanegem is gewoon een oude man, of een simpele vent..
Avatar van vakMforever
Door vakMforever , donderdag 6 december 2012 12:55
Reactie op TUFACADEMY, donderdag 6 december 2012 11:52
Onzin, hij gaf ajax voor de wedstrijd kans op winnen. Hanegem is echt reeel, hij heeft mij getraind iedereen hekel aan hem maar alles wat hij zegt zit wat in.
Tsja....jou training gegeven? Zie, ook niets van gekomen.....
Avatar van ajax19
Door ajax19, donderdag 6 december 2012 12:12
Reactie op BigDaddy84, donderdag 6 december 2012 00:06
Prima dat je de mening hebt dat het TH op tactisch gebied tekort schiet. Maar waar baseer je dat op dan? Want je geeft het aan, maar komt niet met voorbeelden of een gedegen onderbouwing. Bedoel je bijv. het idee van Cruijff dat de spelverdeler moet ingooien ipv bijvoorbeeld een verdediger? Of door wie de verschillende posities ingevuld worden bij Ajax?
Jij snapt het. Inderdaad op die twee zaken, op wisselwerking en op positionering, schiet Ajax zich behoorlijk in de voeten. Jij begrijpt vast en zeker hoelang het hele verhaal is, ga ik niet uitschrijven. Haast zou ik een indrukwekkende tour langs de velden leveren.
Avatar van Fresh
Door Fresh, donderdag 6 december 2012 12:09
Ajax: 'Van Hanegem niet stabiel'
Avatar van Fresh
Door Fresh, donderdag 6 december 2012 12:06
Van Hanegem is ondertussen net zo'n karikatuur van zichzelf als Dick Advocaat en Jan Mulder. Helaas zijn deze heren totaal niet meer serieus te nemen
Avatar van TUFACADEMY
Door TUFACADEMY, donderdag 6 december 2012 11:52
Reactie op vakMforever , donderdag 6 december 2012 11:07
Waarom...waarom??? Besteden wij op AS aandacht op de mening van die ouwe, chagrijnige maaszuiper! Ik zit altijd met kromme tenen als er commentaar is op Sport 1 van Van Hanegem. Afgunst is zijn handelsmerk....zielig
Onzin, hij gaf ajax voor de wedstrijd kans op winnen. Hanegem is echt reeel, hij heeft mij getraind iedereen hekel aan hem maar alles wat hij zegt zit wat in.
Avatar van AFCA95
Door AFCA95, donderdag 6 december 2012 11:18
dementie
Avatar van omisom
Door omisom, donderdag 6 december 2012 11:17
Reactie op Robinjo1988, woensdag 5 december 2012 20:16
Gisteren zei hij ook weer dat Ajax sinds Cruijff geen stap verder is gekomen omdat we weer dik verloren van madrid. Die ouwe gek vergeet voor het gemak wel ff dat we, toen we de eerste keer tegen madrid speelden nog de beschikking hadden over Luis Suarez, Jantje, Anita, Urby en De Zeeuw Vorig jaar waren Jantje, Anita, Janssen en Siggy er ook nog bij.. Die waren er nu allemaal niet bij. Hoe kun je die wedstrijden dan vergelijken vraag ik me af.... We verliezen elk jaar de beste spelers dus moeten elke keer weer een nieuw team bouwen.. Daarom moet die kut kromme gewoon zijn smoel houden over Ajax want hij loopt alleen maar populair te doen.
Heeft dat niet te maken met vooruit denken? we wisten allemaal dat Jan al een jaar riep "ik ga weg" dan zou ik denken dat je als club stappen onderneemt om dat op te gaan vangen maar helaas niet dus, oh nu gaan we allemaal roepen we hebben jeugd genoeg!!! klopt maar niet direct inzetbaar en dat blijkt nu ook.

Anita weg vind ik nog eeuwig zonde dat ging om het geld, Janssen weg is volgens mij gekomen omdat hij een te grote mond had, wat missen we die soms nog, en Jan lees hierboven.

Het gaat er bij een club toch om dat je enige progressie doormaakt nu heb ik het idee dat we of stilstaan of terug zijn gevallen.
Dat we spelers kwijtraken is een gegeven daar kan je op ingaan springen, volgens mij zijn ze daar nu mee bezig door jeugd aan te trekken.

De laatste opmerking vind ik van weinig respect tegenover één van de grotere voetballers van NL die een eigen mening ventileert.
Avatar van vakMforever
Door vakMforever , donderdag 6 december 2012 11:07
Waarom...waarom??? Besteden wij op AS aandacht op de mening van die ouwe, chagrijnige maaszuiper! Ik zit altijd met kromme tenen als er commentaar is op Sport 1 van Van Hanegem. Afgunst is zijn handelsmerk....zielig
Avatar van Semtex
Door Semtex, donderdag 6 december 2012 10:47
open deuren Willem...
ga je nu maar weer verder aftrekken lulhannes
Avatar van omisom
Door omisom, donderdag 6 december 2012 09:54
Dat het ontbreekt aan goede verdediger kan ik wel inkomen en blijkt ook wekelijks ik vind ook dat daar weinig aandacht aan wordt geschonken, laat ik kijken bij onze club het enige wat ik lees "Ajax heeft die middenvelder of die aanvaller op het oog" maar nooit lees je "Ajax heeft die verdediger op het oog" het lijkt wel of dat een vloek is.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 07:56
Dat er in de Nederlandse competitie tekort schiet aan goeie verdedigers is al jaren bekend. Waar dat aan ligt? Ik weet het niet.
Mag toch hopen dat het TH individuele kwaliteiten laten ontwikkelen die alle verdedigers beter maken ook tactisch...
De beste verdediger die we kennen is Jaap Stap... Dat soort type verdedigers mis ik in de Nederlandse competitie.

Jaap Stam wanneer kom je terug als individuele trainer bij Ajax?
Avatar van BigDaddy84
Door BigDaddy84, donderdag 6 december 2012 00:06
Reactie op ajax19, woensdag 5 december 2012 22:43
Tot mijn grote verbazing ben ik bij dat tweede tot de constatering gekomen van: wel. Dit bevond ik bij Marco van Basten, en dat is bij Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk niet anders. Als jij wedstrijden ziet, ook van de junioren plus de senioren, dan zie je dat er gek genoeg een gebrekkige kennis is over formeren bij het gros van de hoofdverantwoordelijke hoofdtrainers. Hieraan wordt gewerkt, wees niet bang, toch kunnen enkelen herkennen dat het probleem er is. Onder dat selecte gezelschap bevindt ook Cruijff zich. Is nog niet veel verbeterd, anders dan prijzen vermoeden.
Prima dat je de mening hebt dat het TH op tactisch gebied tekort schiet. Maar waar baseer je dat op dan? Want je geeft het aan, maar komt niet met voorbeelden of een gedegen onderbouwing. Bedoel je bijv. het idee van Cruijff dat de spelverdeler moet ingooien ipv bijvoorbeeld een verdediger? Of door wie de verschillende posities ingevuld worden bij Ajax?
Avatar van geronimo
Door geronimo, donderdag 6 december 2012 00:06
Over één ding heeft hij gelijk Ajax wordt kampioen en gaat volgend jaar weer minimaal 17 miljoen verdienen, verder is het een idioot die v Hanegem
Avatar van Mrger
Door Mrger, woensdag 5 december 2012 23:32
Waarom zijn feyenoorders toch alleen met AJAX bezig??
Volgens mij haten ze AJAX zo erg dat ze de ene na de andere orgasme krijgen.
Dit is wat ze bedoelen met:
It's a thin line between Love and Hate
Avatar van Melvin01
Door Melvin01, woensdag 5 december 2012 23:03
Reactie op RobertoStrife, woensdag 5 december 2012 22:59
Waarom blijft Van Hanegem over Ajax schrijven?
Omdat het een slappe lul is! Ajax draait goed, heeft eindelijk weer een visie en is jaloers dat iedereen weer positief is over ajax (tot tegenstelling van andere clubs).
Avatar van RobertoStrife
Door RobertoStrife, woensdag 5 december 2012 22:59
Waarom blijft Van Hanegem over Ajax schrijven?
Avatar van Melvin01
Door Melvin01, woensdag 5 december 2012 22:44
Wie vind jouw mening überhaupt belangrijk?!
Hou die gewoon voor je!!
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 5 december 2012 22:43
Reactie op BigDaddy84, woensdag 5 december 2012 22:28
Denk je nou echt dat De Boer zich niet ergert aan hoe er verdedigt wordt? Denk je nou echt dat het TH op tactisch gebied tekort komt? Sorry, maar een beetje meer vertrouwen in de technische leiding mag je wel hebben (zeker gezien hun CV). Opmerkingen maken mag, dat is meer dan prima. Maar dan kun je gewoon beter erkennen dat er binnen de nederlandse competitie (en dus ook bij Ajax) de topkwaliteit ontbreekt. Zo simpel is dat gewoon. Is dat dan niet Ajax waardig? Dat hangt er denk ik vanaf hoe je ertegen aan kijkt. We weten allemaal dat Ajax zijn spelers niet kan vasthouden. We kunnen geen hoge salarissen bieden en de competitie is te zwak om spelers voor langere tijd te vast te houden. Als Ajax dat wel had kunnen doen, had Ajax standaard meegespeeld bij de laatste 16 van de CL. En je kan niet verwachten dat een jong team zoals Ajax de ene na de andere geweldige wedstrijd aan elkaar rijgt. Als je dat wilt zien, prima, maar wordt dan fan van Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Bayern München of Borussia Dortmund (ja, die durf ik er ook bij te zetten). Dat zijn teams die topkwaliteit kunnen kopen en topkwaliteit vast kunnen houden.
Tot mijn grote verbazing ben ik bij dat tweede tot de constatering gekomen van: wel. Dit bevond ik bij Marco van Basten, en dat is bij Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk niet anders. Als jij wedstrijden ziet, ook van de junioren plus de senioren, dan zie je dat er gek genoeg een gebrekkige kennis is over formeren bij het gros van de hoofdverantwoordelijke hoofdtrainers. Hieraan wordt gewerkt, wees niet bang, toch kunnen enkelen herkennen dat het probleem er is. Onder dat selecte gezelschap bevindt ook Cruijff zich. Is nog niet veel verbeterd, anders dan prijzen vermoeden.
Avatar van BigDaddy84
Door BigDaddy84, woensdag 5 december 2012 22:28
Reactie op ajax19, woensdag 5 december 2012 20:47
Ajax is nooit een club geweest van beamen. Wat een kul. Tuurlijk is er een prachtige visie in het licht van Cruijff, maar dat zegt niet dat ook nou de juiste zaken herkend worden op tactisch gebied. Zolang dat niet gebeurt, is er geen topvoetbal. En dat is niet Ajax-waardig. Sorry voor jou als jij de grootste clubjaren niet hebt meegemaakt.
Denk je nou echt dat De Boer zich niet ergert aan hoe er verdedigt wordt? Denk je nou echt dat het TH op tactisch gebied tekort komt? Sorry, maar een beetje meer vertrouwen in de technische leiding mag je wel hebben (zeker gezien hun CV).

Opmerkingen maken mag, dat is meer dan prima. Maar dan kun je gewoon beter erkennen dat er binnen de nederlandse competitie (en dus ook bij Ajax) de topkwaliteit ontbreekt. Zo simpel is dat gewoon. Is dat dan niet Ajax waardig? Dat hangt er denk ik vanaf hoe je ertegen aan kijkt. We weten allemaal dat Ajax zijn spelers niet kan vasthouden. We kunnen geen hoge salarissen bieden en de competitie is te zwak om spelers voor langere tijd te vast te houden. Als Ajax dat wel had kunnen doen, had Ajax standaard meegespeeld bij de laatste 16 van de CL. En je kan niet verwachten dat een jong team zoals Ajax de ene na de andere geweldige wedstrijd aan elkaar rijgt. Als je dat wilt zien, prima, maar wordt dan fan van Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Bayern München of Borussia Dortmund (ja, die durf ik er ook bij te zetten). Dat zijn teams die topkwaliteit kunnen kopen en topkwaliteit vast kunnen houden.
Avatar van ajax19
Door ajax19, woensdag 5 december 2012 20:47
Reactie op JSF, woensdag 5 december 2012 20:31
@descout Tjongejonge, als iemand nog steeds durft te beweren dat Ajax geen visie heeft, dan hoor je hier niet thuis. Dat het misschien jouw visie niet is, is een andere kwestie
Ajax is nooit een club geweest van beamen. Wat een kul. Tuurlijk is er een prachtige visie in het licht van Cruijff, maar dat zegt niet dat ook nou de juiste zaken herkend worden op tactisch gebied. Zolang dat niet gebeurt, is er geen topvoetbal. En dat is niet Ajax-waardig. Sorry voor jou als jij de grootste clubjaren niet hebt meegemaakt.
Avatar van Daluniz10
Door Daluniz10, woensdag 5 december 2012 20:33
ondanks dat ik deze loser (willem) niet kan uitstaan heeft hij wel gelijk betreffende het verdedigen in Nederland.
Schijtziek wordt ik van al onze verdedigers (bij ajax) die alles kunnen behalve verdedigen.
daar kiest 'de boer' ook voor, door een moisander te kopen terwijl we geen echte killers achterin hebben.
ik zou dat (vooral) in het centrum van onze verdediging anders willen zien. Als we kampioen worden doet dat er niets van af, want internationaal zie je pas echt wat je niveau is.. en niet tegen pec zwolle en rkc
Avatar van AjaxChampion77
Door AjaxChampion77, woensdag 5 december 2012 20:33
Reactie op De scout, woensdag 5 december 2012 20:01
En toch heeft hij gelijk. een reeks kan Ajax niet neer zetten. Real wint omdat Ajax niet voetbalt. Ik ben niet blij met de keuzes van Frank. Te laat, te dun, onlogisch, te angstig, je weet maar nooit, hopend.... Straalt niks van uit. Geen Visie. Jammer.. had veel meer rendement moeten hebben.
Hoe denk je dat we de afgelopen twee jaar kampioen zijn geworden? Omdat we juist een goede reeks aan het einde van het seizoen hebben neergezet! En dan meteen weer over de trainer beginnen, daar word ik ook zo moe van.
Avatar van JSF
Door JSF, woensdag 5 december 2012 20:31
@descout
Tjongejonge, als iemand nog steeds durft te beweren dat Ajax geen visie heeft, dan hoor je hier niet thuis. Dat het misschien jouw visie niet is, is een andere kwestie
Avatar van heinp
Door heinp, woensdag 5 december 2012 20:22
Eigenlijk wil hij nu zeggen dat Ajax als enige een goed beleid voert?
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, woensdag 5 december 2012 20:16
Gisteren zei hij ook weer dat Ajax sinds Cruijff geen stap verder is gekomen omdat we weer dik verloren van madrid. Die ouwe gek vergeet voor het gemak wel ff dat we, toen we de eerste keer tegen madrid speelden nog de beschikking hadden over Luis Suarez, Jantje, Anita, Urby en De Zeeuw

Vorig jaar waren Jantje, Anita, Janssen en Siggy er ook nog bij..

Die waren er nu allemaal niet bij. Hoe kun je die wedstrijden dan vergelijken vraag ik me af....
We verliezen elk jaar de beste spelers dus moeten elke keer weer een nieuw team bouwen..

Daarom moet die kut kromme gewoon zijn smoel houden over Ajax want hij loopt alleen maar populair te doen.
Avatar van ajax1989
Door ajax1989, woensdag 5 december 2012 20:03
Kan deze man zijn mond is houden en ophouden met het afzeiken van ajax. dat hij zich met die kakkies gaat bemoeien!
Avatar van De scout
Door De scout, woensdag 5 december 2012 20:01
En toch heeft hij gelijk. een reeks kan Ajax niet neer zetten. Real wint omdat Ajax niet voetbalt. Ik ben niet blij met de keuzes van Frank. Te laat, te dun, onlogisch, te angstig, je weet maar nooit, hopend.... Straalt niks van uit. Geen Visie. Jammer.. had veel meer rendement moeten hebben.
Avatar van boemboem
Door boemboem, woensdag 5 december 2012 19:58
als ik de foto zo bekijk lijkt het wel of tie zit te poepen
Avatar van wesley_ajax93
Door wesley_ajax93, woensdag 5 december 2012 19:50
gekkie, zag m dan ook vanochtend als sinterklaas bij evers staat op
Avatar van Jajijdaar
Door Jajijdaar, woensdag 5 december 2012 19:48
Laat deze man alsjeblieft zijn kop houden.
Avatar van AFCAMM
Door AFCAMM, woensdag 5 december 2012 19:26
Jij ook niet, Willempie.