Ajax Showtime Homepage Apple Store Ajax Showtime Google Play Ajax Showtime
Home » Hoofdnieuws »

Fischer schrok: 'Jezus Christus'

Fischer schrok: 'Jezus Christus'

HOOG TEMPO - Viktor Fischer wist niet wat hem over kwam. Hij moest de eerste minuten van de wedstrijd tegen Real Madrid flink wennen aan het tempo van de wedstrijd.

'De eerste vijf minuten wist ik niet wat me overkwam. Dit niveau was nóg stukken hoger dan PSV, de grootste tegenstander die we in Nederland treffen. Het klinkt misschien gek na een 4-1 nederlaag. Maar dit was voor mij – als 18-jarige speler – een geweldige ervaring', zegt Fischer.

'Dat ik in de beginfase zo veel balverlies leed, verwijt ik mezelf. Ik schrok ook. Nadat de bal van mijn voet werd gelopen, lag hij binnen tien seconden in het netje. Ik dacht: ‘Jezus Christus’. Gelukkig stond Karim Benzema net buitenspel.'

Zijn gedachten gingen even terug naar de wedstrijd tegen PSV in de strijd om de Johan Cruijff-schaal. 'Ook toen was ik door de belangen, het aantal toeschouwers en de spanning mezelf even niet. Dat soort wedstrijden heb je kennelijk nodig om de lat steeds hoger te kunnen leggen. Daarom wil ik Dortmund ook bedanken dat ze hun sportieve plicht hebben gedaan. Ook in de Europa League kunnen we als team en individueel stappen maken.'

Tags

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Nog een Gianluca Scamacca (15) compilatieBeker 2013: Vitesse - Ajax (0-4)Top 10 Goals Johan CruijffAjax B1 en D1 boeken overwinningenHeeft De Boer ook een gouden pik? Reden schorsing Legia-fans (vuurwerk)
Avatar van Webster
Door Webster, zaterdag 8 december 2012 16:40
jullie zijn echt een stelletje mongolen bij elkaar
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, vrijdag 7 december 2012 18:40
Reactie op Wayout, vrijdag 7 december 2012 15:36
Nou druk om maken, ik vind het zo een zielig gedrag, om voetballers helden te noemen, terwijl mensen zoals @ IamLegend, niet eens weten wat term "held" inhoudt. Bovendien de meeste topvoeballers zijn verwende supersterren En die hebben totaal niets van doen met helden. De houding van de heren voetballers, ik ben blij dat dat bij Ajax minder is dan bij p$v, zijn vaak die van calimero's. Maar als je een keer iets zegt dat geen calimerogedrag is, ben je nog geen held Ik erger me aan de domheid van mensen, denk na!! Ik denk dan gewoon: "Get a life". Maar ja meeste mensen die dat continue roepen hebben vaak zelf weinig persoonlijkeid.
held
zn m / v held (-en mv), heldin (-nen mv) [hɛlt, hɛlˈdɪn] iemand die iets gevaarlijks doet wat goed afloopt; lafaard
oorlogsheld
heldenmoed
de held van de dag zijn
door een bijzondere prestatie even bij iedereen bekend zijn
geen held zijn in
(iets) niet goed kunnen
Ik ben geen held in talen.
een held op sokken
iemand die bangig is;= pantoffelheld
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, vrijdag 7 december 2012 18:37
Reactie op Wayout, vrijdag 7 december 2012 15:36
Nou druk om maken, ik vind het zo een zielig gedrag, om voetballers helden te noemen, terwijl mensen zoals @ IamLegend, niet eens weten wat term "held" inhoudt. Bovendien de meeste topvoeballers zijn verwende supersterren En die hebben totaal niets van doen met helden. De houding van de heren voetballers, ik ben blij dat dat bij Ajax minder is dan bij p$v, zijn vaak die van calimero's. Maar als je een keer iets zegt dat geen calimerogedrag is, ben je nog geen held Ik erger me aan de domheid van mensen, denk na!! Ik denk dan gewoon: "Get a life". Maar ja meeste mensen die dat continue roepen hebben vaak zelf weinig persoonlijkeid.
Avatar van Wayout
Door Wayout, vrijdag 7 december 2012 15:36
Reactie op Robinjo1988, donderdag 6 december 2012 17:33
Het is maar waar je je druk om kan maken..
Nou druk om maken, ik vind het zo een zielig gedrag, om voetballers helden te noemen, terwijl mensen zoals @ IamLegend, niet eens weten wat term "held" inhoudt. Bovendien de meeste topvoeballers zijn verwende supersterren En die hebben totaal niets van doen met helden. De houding van de heren voetballers, ik ben blij dat dat bij Ajax minder is dan bij p$v, zijn vaak die van calimero's. Maar als je een keer iets zegt dat geen calimerogedrag is, ben je nog geen held Ik erger me aan de domheid van mensen, denk na!! Ik denk dan gewoon: "Get a life". Maar ja meeste mensen die dat continue roepen hebben vaak zelf weinig persoonlijkeid.
Avatar van MankeNelis
Door MankeNelis, vrijdag 7 december 2012 09:46
Oefening baart kunst, zo is het en zal het altijd blijven. In de ED zul je niets leren. Zoals Cruijff uitlegt zul je de training moeten intensiveren.
Avatar van Cello
Door Cello, vrijdag 7 december 2012 08:42
Eigenlijk zegt Fischer gewoon waar het op staat. Fischer, ovgerigens 18 jaar, schrok. Maqg het?. Ja eigenlijk niet als je al in Ajax-1 uitkomt....maar toch.
Op een paar spelers na, hebbenw e een internationaal onervaren team. En degene, die wel meer internationale ervaring hebben, hebben ook in vergelijking met bijvoorbeeld de spelers van Dortmund en al helemaal die van Real een enorme achterstand in ervaring. Die paar CL wedstrijden en een handvol EL wedstrijden staan in schril contrast met de ervaring van de spelers van Real en eigenlijk ook die van Dortmund (al hebben die ook veel jonkies).
Tel daarbij op, dat die beide clubs iedere week ook in hun respectievelijke competitie's veel meer wedstrijden op een hoger niveau afwerken en ja....dan mag het duidelijk zijn dat de spelers van Ajax met wedstrijden in de Eredivisie gewoonweg minder ervaren zijn in het spelen van grote wedstrijden èn wedstrijden met zware tegenstand, zoals je die wel tegenkomt in de Bundesliga of de Primera Division. Dat is gewoon een gegeven.....
En dan is het bij ons ook nog eens zo, dat wanneer eenmaal spelers wel tot ervaren spelers zijn uitgegroeid ze al verkocht zijn of worden. Vertonghen, Anita, Van der Wiel en Aissati erbij had wel degelijk gescheeld wbt uitslagen. Daar ben ik wel van overtuigd. Dan had je misschien niet gewonnen, misschien zelfs niet eens gelijk gespeeld, maar je was dan nooit tot 3 keer toe met 4-1 eraf gegaan.........
Avatar van T to the M
Door T to the M, donderdag 6 december 2012 21:58
Lekker kritisch blijven en je komt er wel jongen.
Avatar van CrazyDJ
Door CrazyDJ, donderdag 6 december 2012 19:34
Dit is de juiste mentaliteit.
Deze jongen bevalt me echt prima, zeer kritisch op zichzelf (soms te) maar met zo'n instelling is in ieder geval helemaal niks mis. (had ook het idee dat hij baalde van zijn eigen spel toen hij gewisseld werd en niet zozeer omdat hij gewisseld werd)
Avatar van mikesweers
Door mikesweers, donderdag 6 december 2012 19:08
Reactie op swing, donderdag 6 december 2012 18:47
TRIEST om de woorden 'JEZUS CHRISTUS' te gebruiken!!!!!!!! maar voor de rest wel een goede voetballer...!
en waarom zou dat triest zijn?
Avatar van cruijffthebest
Door cruijffthebest, donderdag 6 december 2012 19:03
Reactie op swing, donderdag 6 december 2012 18:47
TRIEST om de woorden 'JEZUS CHRISTUS' te gebruiken!!!!!!!! maar voor de rest wel een goede voetballer...!
Hij vroeg om hulp en heeft dat schijnbaar gekregen, dus triest is dat zeker niet!!
Avatar van swing
Door swing, donderdag 6 december 2012 18:47
TRIEST om de woorden 'JEZUS CHRISTUS' te gebruiken!!!!!!!! maar voor de rest wel een goede voetballer...!
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, donderdag 6 december 2012 18:33
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 18:09
Als Eriksen goed speelt dan krijgt Eriksen complimenten, Als Eriksen fouten maakt dan ben ik kritisch...
Dat mag, maar het is geen matige speler.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 18:09
Reactie op Robinjo1988, donderdag 6 december 2012 17:35
Als je Eriksen matig vindt heb je 0,0 verstand van voetbal..
Als Eriksen goed speelt dan krijgt Eriksen complimenten, Als Eriksen fouten maakt dan ben ik kritisch...
Avatar van RoodWit
Door RoodWit, donderdag 6 december 2012 17:50
Reactie op Robinjo1988, donderdag 6 december 2012 17:35
Als je Eriksen matig vindt heb je 0,0 verstand van voetbal..
Sterker nog, Eriksen kan briljant zijn, echter zakt hij nog te vaak door het ijs.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, donderdag 6 december 2012 17:35
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:28
Nee, ik roep iets om deuren in te trappen... Eriksen = maar een matig spelertje! Dat zagen we allemaal in de 1e helft tegen Real!
Als je Eriksen matig vindt heb je 0,0 verstand van voetbal..
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, donderdag 6 december 2012 17:33
Reactie op Wayout, donderdag 6 december 2012 12:40
Wat noiu Held?? Ik begin er langszamerhand misselijk van te worden met die benamingen en betitelingen van : "Held". Je weet wrs niet eens de definitie van wat een held is. Fischer is gewoon een talent die een grote voetballer kan worden. Zeker geen held. Een held is iemand die zich voor je opoffert of zixh voor je wilt opofferen om je (leven) te redden, dat is een held. Dus hou aub op met dat ge-"held"
Het is maar waar je je druk om kan maken..

Avatar van Ajaxnorway
Door Ajaxnorway, donderdag 6 december 2012 16:48
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:28
Nee, ik roep iets om deuren in te trappen... Eriksen = maar een matig spelertje! Dat zagen we allemaal in de 1e helft tegen Real!
wat een onzin! Eriksen heeft in elke wedstrijd een assist gegewen, was woensdag weer heel belangrijk en zette weer 3-4 spelers alleen voor de keeper. Eriksen is geweldig, en dat jij dat niet snapt is jou probleem. Ook defensief was hij weer van belang, onderschepte 4 ballen, en maakte weer de meeste meters van alle spelers.
Avatar van russelboyajax
Door russelboyajax, donderdag 6 december 2012 16:18
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:21
fischer is held, suerez is held, jan vertonghe is held, kluivert is held, huntelaar is held, jaap stam is held, van der sar is held, van der vaart is held, snijder is held. van gaal is held, johan cruijf is held AJAX HEEFT ALLEEN MAAR HELDEN
Waarom is Lampje Zenden een held?/de rest zijn zeker helden!
Avatar van Paramaribo
Door Paramaribo, donderdag 6 december 2012 16:17
Reactie op RoodWit, donderdag 6 december 2012 16:15
Wat is je probleem? Als iemand dit zegt, dan mag hij dit zeggen. Er zijn verschillende definities, en daarbij heeft iedereen een andere kijk op het woord in het geheel, vooral in een bepaalde context, zin/alinea. Om dan iemand te verbieden om een bepaald woord te gebruiken, gaat mij persoonlijk iets te ver, gelukkig leven we in een vrij land, mijn god.
My thoughts exactly!
Avatar van Paramaribo
Door Paramaribo, donderdag 6 december 2012 16:16
Reactie op Wayout, donderdag 6 december 2012 16:01
Kotsmiseelijk, dat gezever over helden. Niemand weet wat een held is! Een held redt iemands leven en hoeft er niets voor terug. Maar deze voetballers, die allemaal als helden worden betiteld, ajax helden, zijn zo weg als ze ergens ansders meer kunnen verdienen en naar een grotere club kunnen. Dat mag van mij hoor, ik gun die jongens dat, maar noem ze aub geen helden, want dat heeft er helemaal niks mee te maken. Mensen ga eens opzoeken wat een held is , wat een echte held is en daar zul je weinig voetballers tegenkomen!
Ik reageer eigenlijk nooit, maar nu kan ik het niet laten;
Wat een 'gezever' over het verkeerde gebruik van het woord held. Als je iemand een pannenkoek vind, heb je t toch ook niet over het eten, als je iets cool vind, is het toch ook niet koud, wanneer iemand koning wordt genoemd suggereer je toch ook niet dat hij van adellijke komaf is. Ik ben van mening dat jij eens moet stoppen met zeiken over het gebruik van een woord buiten z'n eigenlijke context, en gewoon inziet dat het een simpele blijk van waardering inhoudt. Ik vind Fischer ook een held!
Avatar van RoodWit
Door RoodWit, donderdag 6 december 2012 16:15
Reactie op Wayout, donderdag 6 december 2012 16:01
Kotsmiseelijk, dat gezever over helden. Niemand weet wat een held is! Een held redt iemands leven en hoeft er niets voor terug. Maar deze voetballers, die allemaal als helden worden betiteld, ajax helden, zijn zo weg als ze ergens ansders meer kunnen verdienen en naar een grotere club kunnen. Dat mag van mij hoor, ik gun die jongens dat, maar noem ze aub geen helden, want dat heeft er helemaal niks mee te maken. Mensen ga eens opzoeken wat een held is , wat een echte held is en daar zul je weinig voetballers tegenkomen!
Wat is je probleem? Als iemand dit zegt, dan mag hij dit zeggen.

Er zijn verschillende definities, en daarbij heeft iedereen een andere kijk op het woord in het geheel, vooral in een bepaalde context, zin/alinea.

Om dan iemand te verbieden om een bepaald woord te gebruiken, gaat mij persoonlijk iets te ver, gelukkig leven we in een vrij land, mijn god.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 16:14
Reactie op Wayout, donderdag 6 december 2012 15:55
Rot op je bent van het padje. Hij is een idool wat jullie er van maken maar abosluut geen held.!!!
Je kan zeggen wat je wilt, het blijven mijn helden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar van Wayout
Door Wayout, donderdag 6 december 2012 16:01
Kotsmiseelijk, dat gezever over helden. Niemand weet wat een held is! Een held redt iemands leven en hoeft er niets voor terug. Maar deze voetballers, die allemaal als helden worden betiteld, ajax helden, zijn zo weg als ze ergens ansders meer kunnen verdienen en naar een grotere club kunnen. Dat mag van mij hoor, ik gun die jongens dat, maar noem ze aub geen helden, want dat heeft er helemaal niks mee te maken. Mensen ga eens opzoeken wat een held is , wat een echte held is en daar zul je weinig voetballers tegenkomen!
Avatar van Wayout
Door Wayout, donderdag 6 december 2012 15:55
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:21
fischer is held, suerez is held, jan vertonghe is held, kluivert is held, huntelaar is held, jaap stam is held, van der sar is held, van der vaart is held, snijder is held. van gaal is held, johan cruijf is held AJAX HEEFT ALLEEN MAAR HELDEN
Rot op je bent van het padje. Hij is een idool wat jullie er van maken maar abosluut geen held.!!!
Avatar van Wayout
Door Wayout, donderdag 6 december 2012 15:53
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:24
Ik weet dat je groot fan bent van ERIKSEN, maar doe die Eriksen bril is af, en dan zie je dat Fischer nu al meer wedstrijden beslist heeft op 18 jarige leeftijd dan Eriksen! Aan jou de vraag hoeveel wedstrijden Eriksen al beslist heeft toen hij onder Martin Jol speelde...
Eriksen, heeft er helemaal niks mee te maken. Het gaat mij erom dat spelers van Ajax worden bewierrookt als helden. Ook Eriksen is geen Held. Je moet goed lezen wat ik zeg. Een held is iemand die een ander leven red en zijn eigen leven daarvoor zelfs wil afleggen. En dat is al helemaal geen profvoetballer. Je weet niet eens wat een held is.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:28
Reactie op Fresh, donderdag 6 december 2012 12:09
Zeg je dat nu om later te kunnen zeggen dat je t toen al zei?
Nee, ik roep iets om deuren in te trappen...

Eriksen = maar een matig spelertje! Dat zagen we allemaal in de 1e helft tegen Real!
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:24
Reactie op Wayout, donderdag 6 december 2012 13:42
@ajax19 ach Mensen lullen maar wat, zoals het ook te pas en te onpas met woorden en lofuitingen te strooien als "Held", wat getuigt van zoveel domheid , dat je gasten als "IamLegend" niet eens serieus moet nemen!
Ik weet dat je groot fan bent van ERIKSEN, maar doe die Eriksen bril is af, en dan zie je dat Fischer nu al meer wedstrijden beslist heeft op 18 jarige leeftijd dan Eriksen!
Aan jou de vraag hoeveel wedstrijden Eriksen al beslist heeft toen hij onder Martin Jol speelde...
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:22
Reactie op ajax19, donderdag 6 december 2012 12:31
Andere spelers. Jij bent zeker zo'n type die Sneijder en Van der Vaart ook over één kam scheert? Onvergelijkbaar.
En jij bent zo type die snijder als keeper opstelt, en van der vaart als cv...

Als ik jou reacties lees in het topic over ´moisander´ weet jij niet eens welke spelers waar horen te spelen....
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 15:21
Reactie op Wayout, donderdag 6 december 2012 12:40
Wat noiu Held?? Ik begin er langszamerhand misselijk van te worden met die benamingen en betitelingen van : "Held". Je weet wrs niet eens de definitie van wat een held is. Fischer is gewoon een talent die een grote voetballer kan worden. Zeker geen held. Een held is iemand die zich voor je opoffert of zixh voor je wilt opofferen om je (leven) te redden, dat is een held. Dus hou aub op met dat ge-"held"
fischer is held, suerez is held, jan vertonghe is held, kluivert is held, huntelaar is held, jaap stam is held, van der sar is held, van der vaart is held, snijder is held. van gaal is held, johan cruijf is held

AJAX HEEFT ALLEEN MAAR HELDEN
Avatar van RoodWit
Door RoodWit, donderdag 6 december 2012 13:56
Heeft de potentie om een topper te worden, dit is een goede leerschool voor Fischer.
Avatar van Wayout
Door Wayout, donderdag 6 december 2012 13:42
Reactie op ajax19, donderdag 6 december 2012 12:31
Andere spelers. Jij bent zeker zo'n type die Sneijder en Van der Vaart ook over één kam scheert? Onvergelijkbaar.
@ajax19 ach Mensen lullen maar wat, zoals het ook te pas en te onpas met woorden en lofuitingen te strooien als "Held", wat getuigt van zoveel domheid , dat je gasten als "IamLegend" niet eens serieus moet nemen!
Avatar van Sxndxr
Door Sxndxr, donderdag 6 december 2012 13:24
En daarom moet je ook een krabbel zetten onder een verbeterd nieuw contract tot minimaal 2016, Viktor!. Zodat je langzaam, gecontroleerd en voornamelijk gestructureerd naar een gelijkwaardig niveau wordt gebracht hier en uit kan groeien tot een van Europa's grootste! Supertalent.
Avatar van Bapinho
Door Bapinho, donderdag 6 december 2012 13:14
Reactie op ajax19, donderdag 6 december 2012 12:31
Andere spelers. Jij bent zeker zo'n type die Sneijder en Van der Vaart ook over één kam scheert? Onvergelijkbaar.
Mwah ik ben het wel met hem eens. Ook al zijn het verschillende voetballers je kan toch ook zien dat marcelo stukken slechter is dan fisher, zijn ook 2 verschillende spelers
Avatar van Wayout
Door Wayout, donderdag 6 december 2012 12:40
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 09:14
Fischer je komt er wel! Held!!!!!!!!!!!
Wat noiu Held?? Ik begin er langszamerhand misselijk van te worden met die benamingen en betitelingen van : "Held". Je weet wrs niet eens de definitie van wat een held is. Fischer is gewoon een talent die een grote voetballer kan worden. Zeker geen held. Een held is iemand die zich voor je opoffert of zixh voor je wilt opofferen om je (leven) te redden, dat is een held. Dus hou aub op met dat ge-"held"
Avatar van ajax19
Door ajax19, donderdag 6 december 2012 12:31
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 10:19
Nu al groter talent dan Eriksen...
Andere spelers. Jij bent zeker zo'n type die Sneijder en Van der Vaart ook over één kam scheert? Onvergelijkbaar.
Avatar van Fresh
Door Fresh, donderdag 6 december 2012 12:09
Reactie op IamLegend, donderdag 6 december 2012 10:19
Nu al groter talent dan Eriksen...
Zeg je dat nu om later te kunnen zeggen dat je t toen al zei?
Avatar van Ruff Rhythim
Door Ruff Rhythim, donderdag 6 december 2012 11:50
Reactie op lorenz00, donderdag 6 december 2012 10:19
haha wat dacht je dan, PSV zelfde niveau als Madrid? Jammer dat het niveau in Nederland zo laag is, op die manier is het gewoon moeilijk om je voor te bereiden op tegenstanders van groter formaat, zoals Fischer al zegt, je weet niet wat je overkomt.
Juist daarom is het zo van enorm belang om dit soort wedstrijden te blijven spelen.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 10:19
Nu al groter talent dan Eriksen...
Avatar van lorenz00
Door lorenz00, donderdag 6 december 2012 10:19
haha wat dacht je dan, PSV zelfde niveau als Madrid?

Jammer dat het niveau in Nederland zo laag is, op die manier is het gewoon moeilijk om je voor te bereiden op tegenstanders van groter formaat, zoals Fischer al zegt, je weet niet wat je overkomt.
Avatar van Frankeritus
Door Frankeritus, donderdag 6 december 2012 10:16
Oke nog een x proberen lastig poste op men telefoon. Vind ik niet gek als je ziet dat die jonge in 1 maandzoveel verschillende niveaus ziet van pec zwolle et laagste in de E.D naar madrid
Avatar van DeKlassieker
Door DeKlassieker, donderdag 6 december 2012 10:14
En dit is dus ook één van de redenen waarom Ajax altijd de Europa League serieus zal nemen. Deze jonge spelers moeten gewoon ervaring op doen en in de knockout fase dan zijn het allemaal kleine finale wedstrijden en dit moeten dit soort spelers gewoon zoveel mogelijk spelen. In de KNVB beker bereik je dit niet aangezien je meestal tot de halve finale geen grote tegenstanders treft en met een beetje geluk speel je een aantal keer thuis (Ajax lijkt altijd uit te spelen), dus dan wordt de druk ook minder aangezien Ajax thuis altijd zou moeten winnen van het gros van de Eredivisie laat staan clubs uit de Jupiler League. Als we volgend jaar geen Champions League spelen, dan vind ik dat de Boer zich moet uitspreken over de Europa League en dat kan maar op één manier: Ajax zal altijd voor de winst in de Europa League gaan!
Avatar van Mark <3 AFCA
Door Mark <3 AFCA, donderdag 6 december 2012 09:34
Mooie uitspraken van die jongen, neemt geen blad voor de mond. En in het veld toont hij vaak dezelfde branie. Alle vertrouwen in hem!
Avatar van Leviathan
Door Leviathan, donderdag 6 december 2012 09:32
Dan weet hij gelijk wel niveau hij moet nastreven!
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, donderdag 6 december 2012 09:14
Fischer je komt er wel! Held!!!!!!!!!!!
altianet.com