Ajax Showtime Homepage Apple Store Ajax Showtime Google Play Ajax Showtime
Home » Hoofdnieuws »

Blind: 'Juist wel gesteund'

Blind: 'Juist wel gesteund'

GEKWETST - TWITTER UPDATE - Daley Blind is zeer teleurgesteld in de fans van Ajax. Afgelopen jaar waren fluitconcerten en cynisch applaus regelmatig te horen van de tribunes in de richting van Blind. Tegenwoordig gaat het voetballend goed maar de fans moeten zich nog bewijzen voor Blind.

Het goede voetbal van de laatste weken leverde voor de jongeling zelfs een voorselectie bij Oranje op. 'Alles valt nu op z'n plek, Ik heb altijd wel geweten dat het in mij zat, maar nu komt het eruit.'

'Mijn band met de supporters is niet optimaal, dat heb ik al vaker aangegeven. Ze hebben me gekwetst en dat doet zeer. Mijn band met de supporters is gewoon niet goed. Daar moet aan getimmerd worden. Dat is niet in één keer vergeven omdat ze een keer voor mij geklapt hebben', aldus Blind.

UPDATE: 13:50
Daley Blind heeft zelf ook gereageerd via zijn Twitteraccount op alle consternatie.



Archief Ajax Showtime

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Prachtcompilatie Suarez bij AjaxBest of Bergkamp 10 jaar terug: De wondergoal van ZlatanDe Boer: 'Klaar voor PSV-thuis'Walian verblijdt Indonesische jeugdTop 10 goals Kluivert
Avatar van De Barbaar
Door De Barbaar, maandag 3 december 2012 22:21
Reactie op brullie, maandag 3 december 2012 21:00
Wacht even...als je lang slecht speelt en supporters die veel geld betalen om naar jou te komen kijken en daar opmerkingen over maken naar jou toe Daley, moeten nu je goed speelt zich tegenover jou bewijzen en goed maken? Vreemde gedachte gang...Wij betalen geld voor jou en als je slecht speelt zullen wij teleurgesteld reageren. Jammer dan dat jij daar een probleem mee hebt.
Blijkbaar heb je z'n tweet niet goed bekeken. Neem dit soort artikelen toch met een korrel zout, ze komen uit de kojker van het AD en het parool. het zit daar vol met kleine HenkSpaantjes, Peter de Vriesjes en Freekjes. Allemaal mannen uit de 5e colonne.
Avatar van brullie
Door brullie, maandag 3 december 2012 21:00
Wacht even...als je lang slecht speelt en supporters die veel geld betalen om naar jou te komen kijken en daar opmerkingen over maken naar jou toe Daley, moeten nu je goed speelt zich tegenover jou bewijzen en goed maken? Vreemde gedachte gang...Wij betalen geld voor jou en als je slecht speelt zullen wij teleurgesteld reageren. Jammer dan dat jij daar een probleem mee hebt.
Avatar van Am*
Door Am*, maandag 3 december 2012 16:21
Kwam het van AD? Of van Parool?
Avatar van ajax19
Door ajax19, zondag 2 december 2012 13:18
Ben echt superblij met 'Daley, ons clubkind, Blind' dat hij lichamelijk op orde is gekomen, want een begaafde speler was hij tijden al wel. Dat wist slechts een handjevol supporters, want hij was al langer befaamd uit de jeugd, en dat bezichtigd een vrij klein gedeelte. Vaak verteld. Gelukkig werd het hem lastig gemaakt, daarvan is hij wijzer geworden. Sportief, dus fysiek, mentaal en als persoon.

Vieze persverdraaiing alweer. Ach goed, dan leert men onjuiste primitieve reacties gelijk af. Pas geloven als een speler het zelf aanhaalt. Gelukkig is hij niet verbitterd meer. Well done!
Avatar van Sterretje73
Door Sterretje73, zondag 2 december 2012 13:13
Reactie op mano41, zaterdag 1 december 2012 18:41
voor wat deze jonge dame verdiend mogen ze mij ook uitfluiten wat verbeeld hij ze wel verleden week nog een dure fout van hem
Daley heeft altijd zijn stinkende best gedaan, naast gezeik over zijn eigen kwaliteiten ook nog eens bakken met gezeik over zijn vader moeten aanhoren. Ondanks die zware last heeft hij zichzelf in die periode ook nog eens op een meer dan geweldige manier verbeterd en gerevancheerd. Respect en een diepe buiging zijn veel meer op hun plaats....
Avatar van nimrodi
Door nimrodi, zondag 2 december 2012 12:40
Daley speelt al weken gewoon ijzersterk! PSV heeft de eerste 2 LB's van het Nederlands elftal in de selectie zitten, maar volgens mij hebben wij op dit moment de beste LB. Blind heeft een gevaarlijke en snelle jongen als Narsingh volledig uit de wedstrijd gespeeld. Echt knap! Blind is de Ajacied die zich het afgelopen half jaar het best ontwikkeld heeft. Van een middelmatige back met gevaarlijk veel foutjes tot een betrouwbare back met een duidelijke meerwaarde voor het team.
Avatar van Avloecx
Door Avloecx, zondag 2 december 2012 10:43
Reactie op de bal is rond, zondag 2 december 2012 00:43
ja wat denkt hij wel niet! een groot aantal wedstrijden goed spelen, zich ondanks alle kritiek ontwikkelen en dan verdorie een fout maken! Ik ben het met je eens mano, we stellen vanaf nu alleen nog maar spelers op die foutloos spelen!
sarcasm.jpg
Avatar van de bal is rond
Door de bal is rond, zondag 2 december 2012 00:43
Reactie op mano41, zaterdag 1 december 2012 18:41
voor wat deze jonge dame verdiend mogen ze mij ook uitfluiten wat verbeeld hij ze wel verleden week nog een dure fout van hem
ja wat denkt hij wel niet! een groot aantal wedstrijden goed spelen, zich ondanks alle kritiek ontwikkelen en dan verdorie een fout maken! Ik ben het met je eens mano, we stellen vanaf nu alleen nog maar spelers op die foutloos spelen!
Avatar van AFCA127
Door AFCA127, zaterdag 1 december 2012 23:59
ik ben benieuwd of meneer van Gaal vanavond linksbacks heeft vergeleken...
Avatar van RobertoStrife
Door RobertoStrife, zaterdag 1 december 2012 23:14
Reactie op mano41, zaterdag 1 december 2012 18:41
voor wat deze jonge dame verdiend mogen ze mij ook uitfluiten wat verbeeld hij ze wel verleden week nog een dure fout van hem
Hij verliest nooit een duel op inzet, hij is gewoon niet de beste linksback van de wereld, daar kan hij ook niks aan doen.

Sulejmani uitfluiten snap ik, omdat hij totaal geen inzet toont, maar Blind doet altijd zijn stinkende best, dus verdient geen uitfluiten.
Avatar van gusanito
Door gusanito, zaterdag 1 december 2012 22:58
Goede pot vandaag!
Avatar van Rotterdammertje
Door Rotterdammertje, zaterdag 1 december 2012 22:54
Daley...je hebt een puike partij gespeeld tegen psv.
Avatar van swaap
Door swaap, zaterdag 1 december 2012 19:19
Pak Narsingh vanavond maar lekker in Daley:)
Avatar van cruijffthebest
Door cruijffthebest, zaterdag 1 december 2012 19:02
Niet zo zeiken, ga verdomme eens voetballen en ren niet als een oud wijf over het veld heen of achter een tegenstander aan!!!!!!!!!!!
Avatar van Count Yoda
Door Count Yoda, zaterdag 1 december 2012 18:55
Reactie op mano41, zaterdag 1 december 2012 18:41
voor wat deze jonge dame verdiend mogen ze mij ook uitfluiten wat verbeeld hij ze wel verleden week nog een dure fout van hem
En wat wil je daar mee bereiken ?
Avatar van mano41
Door mano41, zaterdag 1 december 2012 18:41
voor wat deze jonge dame verdiend mogen ze mij ook uitfluiten wat verbeeld hij ze wel verleden week nog een dure fout van hem
Avatar van AFCA***
Door AFCA***, zaterdag 1 december 2012 18:25
Mensen moeten na de update toch eens na gaan denken wat voor reacties ze hier plaatsen, dit geeft aan dat ook spelers van Ajax op deze website komen en je dus beetje rekening kunt/moet houden wat je hier plaatst.
Avatar van afct
Door afct, zaterdag 1 december 2012 18:12
Als ik vandaag iemand zijn eerste en de enige Treffer van de wedsrijd gun dan is het daley wel
Avatar van Count Yoda
Door Count Yoda, zaterdag 1 december 2012 17:37
Reactie op N-ajax, zaterdag 1 december 2012 17:29
Als iemand heel slecht speeld moet het mogelijk zijn voor de supporters om kritiek te geven, fluiten is dan de enige manier. Daarnaast wordt er eigenlijk vooral uitgefloten als een speler te weinig inzet toont.
Dat bedoel ik:

Het gaat er niet om wat je bereikt ( speler gaat slechter spelen)

Maar je heb wel lekker gefloten
Avatar van N-ajax
Door N-ajax, zaterdag 1 december 2012 17:29
Reactie op Count Yoda, zaterdag 1 december 2012 17:14
Ik vindt het uitfluiten van je eigen spelers een teken van zeer laag IQ Wat denken de uit fluiters te bereiken : A: De speler denkt "Hee ik wordt uitgefloten laat ik eens mij best gaan doen, doe ik normaal nooit" B: De speler wordt uitgefloten en loopt dan meteen van het veld. Het enige wat je bereikt met uitfluiten is dat de speler zich slechter kan concentreren en slechter gaat spelen. Maar dat is waarschijnlijk de bedoeling, want dan kan de uit fluiter zeggen zie je wel ik heb gelijk en is zijn lage IQ gestreeld
Als iemand heel slecht speeld moet het mogelijk zijn voor de supporters om kritiek te geven, fluiten is dan de enige manier. Daarnaast wordt er eigenlijk vooral uitgefloten als een speler te weinig inzet toont.
Avatar van Count Yoda
Door Count Yoda, zaterdag 1 december 2012 17:14
Ik vindt het uitfluiten van je eigen spelers een teken van zeer laag IQ
Wat denken de uit fluiters te bereiken :

A: De speler denkt "Hee ik wordt uitgefloten laat ik eens mij best gaan doen, doe ik normaal nooit"
B: De speler wordt uitgefloten en loopt dan meteen van het veld.

Het enige wat je bereikt met uitfluiten is dat de speler zich slechter kan concentreren en slechter gaat spelen.

Maar dat is waarschijnlijk de bedoeling, want dan kan de uit fluiter zeggen zie je wel ik heb gelijk en is zijn lage IQ gestreeld
Avatar van idefixion
Door idefixion, zaterdag 1 december 2012 16:49
Reactie op De scout, zaterdag 1 december 2012 16:24
Wedstrijd na wedstrijd? Welk team kijk jij dan? E4?
Ajax-FC Utrecht 1-1
Heracles Almelo-Ajax 3-3
Feyenoord-Ajax 2-2
Ajax-Vitesse 0-2
Ajax-VVV Venlo 2-0 met bagger voetbal
Roda JC-Ajax 1-2 ook een slechte wedstrijd!

Wedstrijd na wedstrijd ja! Als je fouten gaat maken tegen zulke ploegen en als je niet geconcentreerd bent dan moet je wel uitgefloten worden!! Dit is gewoon belachelijk!

En als ze een goede wedstrijd hebben dan verdienen ze het ook om toegejuichen te worden.

Avatar van 3star
Door 3star, zaterdag 1 december 2012 16:42
Reactie op tommiej94, zaterdag 1 december 2012 13:04
Je moet wel realistisch blijven. Hoe hij speelde in het begin was echt dramatisch, niet eens niveau PEC. Dan is het logisch dat de fans schijtziek worden dat hij de heletijd wordt opgesteld, en beginnen te fluiten.
ALS je dan zo nodig iemand moet uitfluiten is het de trainer. Die besloot om hem op te stellen, daar kan Daley niks aan doen, zijn inzet is altijd goed.
Avatar van Vinc-ajacied
Door Vinc-ajacied , zaterdag 1 december 2012 16:42
Reactie op l0l, zaterdag 1 december 2012 11:37
Dus je mag Daley uitfluiten, omdat wij een deel van ze salaris betalen? Zal jij het leuk vinden als jij uitgejoeld werd op je werk, elke keer als jij iets verkeerd doet? Zal jij dat leuk vinden, zal jij dan ook nadenken of het verlengen wel zin heeft.
Ik fluit hem niet uit, bijna niemand. Het komt alleen veel erger over als 2000 mensen fluiten lijkt het net alsof het hele stadion fluit. Dat is gewoon niet waar. Ik en vele andere steunen hem gewoon maar je bent zogenaamd een successupporter als je boos bent dat meneer Blind ,die niet eens constant presteer,t gaat lopen zeiken met zijn 6-ton salaris dat een paar mensen fluiten en het nu niet goed is als het stadion voor hem klapt.

Rot toch op alsjeblieft. Die mensen die hem hier in verdedigen zijn nogal Blind. En over dat met werken. Denk jij dat een bankdirecteur of minister president ook weg moet als veel mensen kritiek leveren? Wat leven mensen toch op een roze wolk als het om voetballers gaat. Het zakenleven is 10x harder. Daar moet je echt werken om 6 ton en kun je niet zeiken als je elke dag brieven krijgt van je klanten dat je af moet treden.
Avatar van YochananAFCA
Door YochananAFCA, zaterdag 1 december 2012 16:35
Reactie op CrazyJew, zaterdag 1 december 2012 15:51
Hij wil gewoon weg,
De wens is de vader van de gedachte
Avatar van Mark03
Door Mark03, zaterdag 1 december 2012 16:35
Uiteraard maakt Daley fouten, maar hij is gewoon een echte ajacied. Over zijn inzet valt niet te klagen en daarom vind ik dat je zo iemand nooit moet uitfluiten.
Avatar van Professor
Door Professor, zaterdag 1 december 2012 16:32
Dan moet je niet bij ajax gaan voetballen je weet als je fouten maakt dat er gefloten kan worden. Is niet voor niets de club van wij zijn de besten!!! Denk dat het trouwens het beste is dat hij zich niet te druk moet maken over interviews en twitter maar zich beter op zijn voetbal kan concentreren. Want ondanks dat sommigen hem de hemel in prijzen vind ik het een back die het niveau niet heeft dat ajax wil hebben.
Avatar van De scout
Door De scout, zaterdag 1 december 2012 16:30
Ik vind Daley een prachtige kerel. een goede voetballer die niet als al die andere gasten op belangrijke momenten, of als het koud is, of na een avondje stappen, of als ze mijn autotoje hebben gepikt, verzaakt. Altijd voetballend oplossen, Altijd inzet en elke wedstrijd een constante prestatie levert binnen de marges. Voetballers als babel, Anita, Aissati en nog meer van die jongens hebben Hoge pieken en lage dalen. Daar kun je nooit van op aan. Daley is niet de aller beste maar je kunt altijd op hem rekenen en vertrouwen. Ik ben een Daley fan
Avatar van Wimmel
Door Wimmel, zaterdag 1 december 2012 16:24
Reactie op vakMforever , zaterdag 1 december 2012 15:27
Blind blind blind, wat ben jij voorspelbaar..... Je hebt het over vertrouwen en respect...??? Je hebt toch als een valse nicht lopen te voetballen en nu het wat beter gaat...en dat is echt zo, kom je met dit soort *** berichten? Jij wil gewoon gebruik maken van je aflopende contract en kom je met deze berichtgeving. Weet je, jij moet je goed realiseren dat je uitstekend salaris krijgt voor zo'n middelmatige speler en je heel blij moet zijn dat je voor deze club mag spelen. Je niet storen aan fluitconcerten want dat hoort er nu eenmaal bij.....watvoor Sulejmani het geval is dat hij niet meer in het A-team plaats mag nemen zou ook voor Blind moeten zijn omdat Blind ook aan het wachten is met een aflopend contract. Ik word kotsziek van dit soort gasten...trek een jurk aan en ga is een keer die walgelijke baard afscheren, je lijkt wel een taliban strijder
Walgelijke reactie.
Avatar van De scout
Door De scout, zaterdag 1 december 2012 16:24
Reactie op idefixion, zaterdag 1 december 2012 16:01
Als Ajax een ploeg was die eerste stond en met gemak elke wedstrijd wint, oke dan is er geen reden als iemand een keer een foutje maakt waardoor we punten verspelen. Maar als je wedstrijd na wedstrijd bagger speelt en moeitje hebt tegen ploegen als heracles,venlo dan verdien je het om uitgefloten te worden in de rust of na de wedstrijd, of tijdens het wisselen.
Wedstrijd na wedstrijd? Welk team kijk jij dan? E4?
Avatar van _DNNS
Door _DNNS, zaterdag 1 december 2012 16:23
Tja kijk Daley, jij moet je ook wel bewijzen voor de supporters.

Je zet nu een aardige serie neer, let op aardig! want echt goed is het nog steeds niet. Dus nu niet meteen zo hoog van de toren afblazen.

Hopelijk ga je de steun die je nu wel voelt terug betalen door een goede serie neer te zetten!
Avatar van AjaxD1986
Door AjaxD1986, zaterdag 1 december 2012 16:04
http://www.youtube.com/watch?v=DIBhMkyxEhk
Avatar van idefixion
Door idefixion, zaterdag 1 december 2012 16:01
Als Ajax een ploeg was die eerste stond en met gemak elke wedstrijd wint, oke dan is er geen reden als iemand een keer een foutje maakt waardoor we punten verspelen. Maar als je wedstrijd na wedstrijd bagger speelt en moeitje hebt tegen ploegen als heracles,venlo dan verdien je het om uitgefloten te worden in de rust of na de wedstrijd, of tijdens het wisselen.
Avatar van CrazyJew
Door CrazyJew, zaterdag 1 december 2012 15:51
Hij wil gewoon weg,
Avatar van babeldeman
Door babeldeman, zaterdag 1 december 2012 15:50
Reactie op AFCABart, zaterdag 1 december 2012 14:19
zoals ik zeg: El Hamdaoui was de boel bewust aan het verzieken. hij liep ruzie te maken. Kwam naar mijn inziens ongeïnteresseerd over en deed alles behalve zijn best. Daley heeft misschien een hoop fouten gemaakt, maar voor mijn gevoel doet die jonge wel zijn uiterste best om geen fouten te maken en beter te worden. Als iemand passie en inzet toont, verdient hij het naar mijn inziens niet om uitgefloten te worden.
Ik zit elke thuiswedstrijd in het stadion, en sinds Daley echt goed speelt wordt hij niet meer uitgefloten, en terecht.
Maar daarvoor was er geen passie en inzet, zo was het nou eenmaal...
Avatar van Rotterdammertje
Door Rotterdammertje, zaterdag 1 december 2012 15:50
Reactie op vakMforever , zaterdag 1 december 2012 15:27
Blind blind blind, wat ben jij voorspelbaar..... Je hebt het over vertrouwen en respect...??? Je hebt toch als een valse nicht lopen te voetballen en nu het wat beter gaat...en dat is echt zo, kom je met dit soort *** berichten? Jij wil gewoon gebruik maken van je aflopende contract en kom je met deze berichtgeving. Weet je, jij moet je goed realiseren dat je uitstekend salaris krijgt voor zo'n middelmatige speler en je heel blij moet zijn dat je voor deze club mag spelen. Je niet storen aan fluitconcerten want dat hoort er nu eenmaal bij.....watvoor Sulejmani het geval is dat hij niet meer in het A-team plaats mag nemen zou ook voor Blind moeten zijn omdat Blind ook aan het wachten is met een aflopend contract. Ik word kotsziek van dit soort gasten...trek een jurk aan en ga is een keer die walgelijke baard afscheren, je lijkt wel een taliban strijder
Je argumenten slaan nergens op..net of jij volle zalen trekt met je uiterlijk.
Probeer het nog eens met een normale reactie hier in plaats van dat domme geleuter..
Avatar van paulat
Door paulat, zaterdag 1 december 2012 15:47
Vergeven?? Wtf wie ben jij dan werken jij voor je geld en niet klagen. Huilebalk. Eigenlijk voor straf Dijks in de basis.
Avatar van AjaxD1986
Door AjaxD1986, zaterdag 1 december 2012 15:45
Reactie op vakMforever , zaterdag 1 december 2012 15:40
Ros voor hun kanis krijgen??? Ben jij zo'n mannetjesputter.....
Die neiging onstaat er wel ja! Maar ik wil hier niemand tot verkeerde dingen aansporen begrijp me niet verkeerd. Alleen kom dan gewoon niet als je je sportclub niet steunt maar er de "kritische supporter" uit gaat lopen hangen.
Avatar van vakMforever
Door vakMforever , zaterdag 1 december 2012 15:40
Reactie op AjaxD1986, zaterdag 1 december 2012 15:35
De mensen die zich hier blijkbaar aangesproken voelen kunnen zichzelf in ieder geval geen supporter noemen, en als ze denken dat ze dan wel zijn moeten ze dat woord nog maar eens in het woordenboek gaan opzoeken. Blijf dan gewoon lekker weg want door jullie gaat Ajax in ieder geval niet beter spelen, dat is 1 ding wat zeker is! En dan kunnen er wel een paar roepen dat ze trots moeten zijn het Ajax-shirt te dragen maar soms schaam ik me als echte supporter voor het succespubliek en ben ik daar totaal niet trots op, laat staan iemand waarvoor voetbal brood op de plank brengt. Ik kan me zo voorstellen dat er spelers zijn die om diezelfde reden vertrekken. Misschien moeten we een voorbeeld nemen aan de supporters van Celtic, en wie weet wat er dan voor dingen mogelijk zijn (zie Celtic-Barca). De mensen die lopen te fluiten op de tribunes van de Arena moeten gewoon een ros voor hun kanis krijgen en nooit meer terug komen!
Ros voor hun kanis krijgen???
Ben jij zo'n mannetjesputter.....
Avatar van AjaxD1986
Door AjaxD1986, zaterdag 1 december 2012 15:35
De mensen die zich hier blijkbaar aangesproken voelen kunnen zichzelf in ieder geval geen supporter noemen, en als ze denken dat ze dan wel zijn moeten ze dat woord nog maar eens in het woordenboek gaan opzoeken. Blijf dan gewoon lekker weg want door jullie gaat Ajax in ieder geval niet beter spelen, dat is 1 ding wat zeker is! En dan kunnen er wel een paar roepen dat ze trots moeten zijn het Ajax-shirt te dragen maar soms schaam ik me als echte supporter voor het succespubliek en ben ik daar totaal niet trots op, laat staan iemand waarvoor voetbal brood op de plank brengt. Ik kan me zo voorstellen dat er spelers zijn die om diezelfde reden vertrekken. Misschien moeten we een voorbeeld nemen aan de supporters van Celtic, en wie weet wat er dan voor dingen mogelijk zijn (zie Celtic-Barca). De mensen die lopen te fluiten op de tribunes van de Arena moeten gewoon een ros voor hun kanis krijgen en nooit meer terug komen!
Avatar van vakMforever
Door vakMforever , zaterdag 1 december 2012 15:27
Blind blind blind, wat ben jij voorspelbaar.....
Je hebt het over vertrouwen en respect...??? Je hebt toch als een valse nicht lopen te voetballen en nu het wat beter gaat...en dat is echt zo, kom je met dit soort *** berichten?
Jij wil gewoon gebruik maken van je aflopende contract en kom je met deze berichtgeving.
Weet je, jij moet je goed realiseren dat je uitstekend salaris krijgt voor zo'n middelmatige speler en je heel blij moet zijn dat je voor deze club mag spelen. Je niet storen aan fluitconcerten want dat hoort er nu eenmaal bij.....watvoor Sulejmani het geval is dat hij niet meer in het A-team plaats mag nemen zou ook voor Blind moeten zijn omdat Blind ook aan het wachten is met een aflopend contract. Ik word kotsziek van dit soort gasten...trek een jurk aan en ga is een keer die walgelijke baard afscheren, je lijkt wel een taliban strijder
Avatar van BjornAfca
Door BjornAfca, zaterdag 1 december 2012 14:56
Blind heeft de laatste weken respect afgedwongen bij iedereen. Ik denk niet dat hij snel weer zal worden uitgefloten.
Avatar van AFCABart
Door AFCABart, zaterdag 1 december 2012 14:19
Reactie op babeldeman, zaterdag 1 december 2012 13:04
Ben ik het helemaal niet mee eens, je bent een Ajaxspeler en dan weet als je slecht speelt wordt je uitgefloten, een prof moet daar tegen kunnen. Wat ik een beetje vreemd van jou vind Daley,of wie dan ook mag niet uitgefloten worden en El Hamdaoui wel, waarom?, want ze waren alle 2 aan het kloten. Als iemand een fluitconcert verdient krijgt hij hem. Nu speelt Daley goed dus wordt er niet gefloten, nou prima toch, gewoon lekker voetballen. een voorbeeld vanavond moet real spelen en dit doet Mourinho 'Ze hebben me toegejuicht en nu fluiten ze me uit', reageerde Mourinho vrijdag. 'Zo gaat dat in voetbal. Ik ga daarom zaterdag veertig minuten voor het begin van de wedstrijd in mijn eentje het veld op. De mensen die me willen uitfluiten, kunnen dat dan doen.
zoals ik zeg: El Hamdaoui was de boel bewust aan het verzieken. hij liep ruzie te maken. Kwam naar mijn inziens ongeïnteresseerd over en deed alles behalve zijn best.
Daley heeft misschien een hoop fouten gemaakt, maar voor mijn gevoel doet die jonge wel zijn uiterste best om geen fouten te maken en beter te worden.
Als iemand passie en inzet toont, verdient hij het naar mijn inziens niet om uitgefloten te worden.
Avatar van Maniche
Door Maniche, zaterdag 1 december 2012 14:12
Die gasten moeten gewoon voetballen en presteren ! De ene keer gaat het goed en krijg je applaus, de andere keer minder en wordt er boe geroepen; logisch als 1+1 2 is. Volgens mij moet het maandelijkse loonstrookje voor de heren voldoende compenseren.
Avatar van lorenz00
Door lorenz00, zaterdag 1 december 2012 14:11
Gelukkig worden fluiters op 409/410/411 noord aangesproken. Gadverdamme je zou er maar tussen moeten zitten. Ik heb een bloedhekel aan zulke "supporters". Ik vind het trouwens een schande voor Ajax als club en haar imago als zulke psv praktijken zich voordoen, doe dat lekker ergens anders. Fluiters zijn vaak de zelfde kansloze figuren die je anders niet hoort, zitten vaak op de lange zijde en zingen vrijwel nooit mee, bioscoop publiek, GADVERDAMME.
Avatar van Jst
Door Jst, zaterdag 1 december 2012 14:06
Reactie op Vakkie125, zaterdag 1 december 2012 13:51
Misschien heeft DAT jou wel beter gemaakt. Ik moet zeggen dat ik zelf nooit eigen spelers uitfluit. Daar hou ik niet van. Ik vond Blind ook wat minder. Maar zag wel dat hij een goede kon worden. Vooral wanneer wij mee kwam. Daar ligt echt een taak voor hem. Hij kan meer dan v/d Wiel. Ik was altijd fan van Blind. En elke speler heeft een mindere periode. Juist dan moet je zo'n jonge steunen.
meer dan van der wiel, die Blind heeft een minuut meer nodig dan van der Wiel om op te komen. Traag als dikke stront, iedereen is altijd zo positief over z'n aanvallende spel. Ik ben altijd bang dat ze over Daley's flank gaan counteren want hij is toch nooit optijd terug.
Avatar van hb10
Door hb10, zaterdag 1 december 2012 13:58
Ik zal hem ook nooit uitfluiten,maar vind hem wel bagger slecht net als de hele Ajax verdediging trouwens!!!!Leverd toby geld op in de winterstop= gelijk doen!!!
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, zaterdag 1 december 2012 13:56
Reactie op idefixion, zaterdag 1 december 2012 13:30
Als een speler een fout maakt waardoor een tegendoelpunt uitkomt mag je van mij best uitfluiten, zodra hij gewisseld word of het is het einde van de wedstrijd moet het ook kunnen. Die spelers kunnen niet ongestraft ermee weg komen!
En dan juichen als hij scoort zeker? Fucking triest!

Net als bij Ebecilio vorig jaar tegen Roda.. Toen hij die fout maakte werd hij constant uitgefloten.. Daar help je zon speler echt niet mee. En daarna scoorde hij 3x en toen was het weer hosanna.. Slaat nergens op imo

Ik scheld ook wel eens iemand verrot na een slechte pass of iets dergelijks maar om iemand elke keer uit te fluiten als hij aan de bal is vind ik te ver gaan. Helaas zijn veel mensen het niet met me eens..
Avatar van Vakkie125
Door Vakkie125, zaterdag 1 december 2012 13:51
Misschien heeft DAT jou wel beter gemaakt. Ik moet zeggen dat ik zelf nooit eigen spelers uitfluit. Daar hou ik niet van. Ik vond Blind ook wat minder. Maar zag wel dat hij een goede kon worden. Vooral wanneer wij mee kwam. Daar ligt echt een taak voor hem. Hij kan meer dan v/d Wiel.
Ik was altijd fan van Blind. En elke speler heeft een mindere periode. Juist dan moet je zo'n jonge steunen.
Avatar van afcavinnie
Door afcavinnie, zaterdag 1 december 2012 13:47
Altijd eigen spelers steunen als supporter. Als prof niet zo snel piepen Daley. Gewoon goed blijven foebele en dan komt het wel weer goed.
Avatar van unis
Door unis, zaterdag 1 december 2012 13:43
Daley er is zo'n gezegde, wie het laatst lacht... je weet wel ;)

Die ajax fans lach je nu toch gewoon uit joh, dikke vinger in hun richting slingeren! Gek genoeg zitten er een hoop mensen te kijken die blind zijn, want er lopen nu spelers in dit elftal die nog slechter presteren dan jij in je mindere periode. Laat ik geen namen noemen maar een hoop zullen weten wie ik bedoel!

Gewoon nu ook eens een keertje scoren daley! Wat mij betreft vanavond al!
Avatar van Wayout
Door Wayout, zaterdag 1 december 2012 13:41
Daley, het punbliek is altijd opportunistisch. Jouw plek in de verdediging is een beetje uit nood geboren, eigenlijk ben je een middenvelder en je speelde niet goed. Tegenwoordig word je steeds beter en zien de fans dat je wel degelijk voetballende kwaliteiten hebt. Ik zie je het liefst op het middenveld en dan op de plek van Poulsen, als centrale middenvelder, met vooruitdenkende voetballende kwaliteiten en oplossingen. Hier waren een aantal mensen die dit opperden , dat was niet mijn idee maar ik vind het een goed idee, cvm. Go Daley Go!!!
Avatar van AFCAMM
Door AFCAMM, zaterdag 1 december 2012 13:40
Ajacieden hebben passie voor de club. Dat komt in ons geval samen met hoge verwachtingen en een kritische blik. Als je het goed doet, wordt je op handen gedragen. Maar als je het slecht doet, laat het publiek je dat ook wel merken. Sommige spelers hebben het probleem dat de dip komt voor de grootsheid, zoals bij Daley, waardoor de kritiek er eerder is dan de liefde, maar daar moet je maar mee leren leven als je topsporter bent.
Avatar van idefixion
Door idefixion, zaterdag 1 december 2012 13:30
Als een speler een fout maakt waardoor een tegendoelpunt uitkomt mag je van mij best uitfluiten, zodra hij gewisseld word of het is het einde van de wedstrijd moet het ook kunnen. Die spelers kunnen niet ongestraft ermee weg komen!
Avatar van Darkbird
Door Darkbird, zaterdag 1 december 2012 13:26
Daley is met Siem de Jong de meest constante speler bij Ajax, heeft alle wedstrijden nog gespeeld. Is niet de meest spectaculaire voetballer, maar in mijn ogen net als Siem een echte Ajacied! En zoveel hebben we er niet in de selectie!!
Avatar van Groengras
Door Groengras, zaterdag 1 december 2012 13:24
Die kritische supporters hebben wellicht wel een zekere mate van bewijsdrang bij je teweeggebracht. Misschien hebben ze je uiteindelijk beter gemaakt? Ajax supporters zijn kritisch, maar niet onredelijk!
Avatar van bansie
Door bansie, zaterdag 1 december 2012 13:20
Hmm, meneer Blind heeft nog nooit van zelfreflectie gehoord zeker. Als je naar een voorstelling gaat en het is rotzooi dan laat je het blijken. Daar betalen wij voor. Dit jochie denkt dat wij hem moeten amuseren. Hij snapt niet dat wij dik betalen voor zijn kunstjes om ons te amuseren. Als je dan rotzooi levert dan krijg je dat terug. Simpel. En nu: aan de bak en vasthouden je vorm. Dan fluiten we je niet uit maar klappen en lachen we je toe. Be a man!
Avatar van Ganggino
Door Ganggino, zaterdag 1 december 2012 13:12
De insteek zou gewoon anders moeten zijn:

Speelt een speler slecht, dan hou je je klep dicht, speelt een speler goed, dan schreeuw je zijn naam uit volle borst.

Uitfluiten... Hiermee trap je zo'n speler alleen maar meer de grond in, heeft echt veel nut. Enige moment wanneer uitfluiten "gepast" is, is naar mijn mening, het moment wanneer de tegenstander de bal heeft. Gewoon om een "vijandige" sfeer te maken.

Je eigen spelers uitfluiten, ik vind het walgelijk. (Alleen voor Ebecilio zou ik een uitzondering maken... Nee grapje, gewoon nooit doen.)
Avatar van Scoutsniper
Door Scoutsniper, zaterdag 1 december 2012 13:06
Daley moet even snappen dat hij alles aan Ajax te danken heeft en de afgelopen jaren niet de echt de beste speler was. Sterker nog...veel puntverlies was aan hem te danken.

Als ik Daley was zou ik eerst naar mijzelf kijken voordat ik iets zeg.
Avatar van tommiej94
Door tommiej94, zaterdag 1 december 2012 13:04
Je moet wel realistisch blijven. Hoe hij speelde in het begin was echt dramatisch, niet eens niveau PEC. Dan is het logisch dat de fans schijtziek worden dat hij de heletijd wordt opgesteld, en beginnen te fluiten.
Avatar van babeldeman
Door babeldeman, zaterdag 1 december 2012 13:04
Reactie op AFCABart, zaterdag 1 december 2012 12:47
Wat is in godsnaam het nut van uitfluiten. dat moet men zich maar eens als eerste afvragen. waarschijnlijk om een signaal af te geven dat iemand staat te kloten! echter als iemand een fout maakt terwijl hij gemotiveerd is en zijn uiterste best doet, vind ik het belachelijk als zo iemand uitgefloten wordt. alsof hij zelf niet weet dat hij op dat moment een fout begaan heeft. waarschijnlijk zit hij er op dat moment erger mee dan wij ons kunnen voorstellen (althans daar ga ik vanuit)! Aan het uitfluiten ontbreekt op dat moment ieder nut, omdat je er nog meer mee afbreekt dan dat ermee wordt opgebouwd. Als iemand -als bijvoorbeeld El Hamlap- nou bewust de boel staat te verzieken vind ik het meer dan terecht dat iemand kan rekenen op een fluitconcert! Wat de bedragen zijn wat iemand verdient vind ik verder in deze discussie niet relevant... Het gaat zich namelijk om het uitfluiten en het nut ervan..
Ben ik het helemaal niet mee eens,
je bent een Ajaxspeler en dan weet als je slecht speelt wordt je uitgefloten, een prof moet daar tegen kunnen.
Wat ik een beetje vreemd van jou vind Daley,of wie dan ook mag niet uitgefloten worden en El Hamdaoui wel, waarom?, want ze waren alle 2 aan het kloten.
Als iemand een fluitconcert verdient krijgt hij hem.
Nu speelt Daley goed dus wordt er niet gefloten,
nou prima toch, gewoon lekker voetballen.
een voorbeeld vanavond moet real spelen en dit doet Mourinho 'Ze hebben me toegejuicht en nu fluiten ze me uit', reageerde Mourinho vrijdag. 'Zo gaat dat in voetbal. Ik ga daarom zaterdag veertig minuten voor het begin van de wedstrijd in mijn eentje het veld op. De mensen die me willen uitfluiten, kunnen dat dan doen.
Avatar van BigDaddy84
Door BigDaddy84, zaterdag 1 december 2012 13:02
Dit werkt natuurlijk twee kanten op. Hij heeft gelijk dat hij meer gesteund had moeten worden door de supporters. Dat er altijd mensen zijn die spelers uit zullen fluiten weten we allemaal, maar als publiek moet je je team steunen. Dat doe je niet door 1 speler uit te gaan fluiten.

De andere kant van het verhaal is dat hij er niks mee opschiet om nu te gaan zeggen dat er gewerkt moet worden aan de band met de supporters. Dat zal hem eerder schaden, dan hem wat opleveren. Gewoon je best doen, laten zien wat je kan en dan zie je wel hoe het loopt. De meeste supporters zijn op dit moment positief over hem, dus nu kan hij dit beter niet weer zeggen.

PS: De opmerkingen betreffende salaris e.d. slaan natuurlijk nergens op. Topmannen in het bedrijfsleven verdienen nog minder dan 'middelmatige' voetballers. Die verhoudingen zijn dus gewoon helemaal zoek. Dan kun je wel gaan vergelijken, maar dat zal nooit werken. Dan kun je beter zijn salaris afzetten tegenover andere salarissen in hetzelfde wereldje.
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, zaterdag 1 december 2012 12:53
Reactie op l0l, zaterdag 1 december 2012 12:06
Blijft zo zielig dat uitfluiten, wat een zielig gedoe. Het zelfde dat mensen eerder weggaan bij Ajax-Dortmund. Kom nooit meer terug en blijf thuis. Wat verwacht je dat Ajax Dortmund van de mat speelt. Ze hebben een wereld aanval, ze mochten en konden misschien wel meer brengen. Maar ik mis de extra steun wel is in het stadion.
Precies!
Avatar van YochananAFCA
Door YochananAFCA, zaterdag 1 december 2012 12:52
Reactie op ELPISTOLERO, zaterdag 1 december 2012 12:43
Tja Daley, als we zo gaan beginnen. Ik ben ook nog niet vergeten dat je de laatste twee jaar keer op keer de zwakste schakel was. Jij hebt ons punten gekost en dat doet zeer.. Niet zeiken, voetballen.
Zo is dat
Avatar van Robinjo1988
Door Robinjo1988, zaterdag 1 december 2012 12:51
Hij heeft gewoon een punt. Eigen spelers uitfluiten is gewoon waardeloos, dat hoort niet.

Alleen Daley moet niet doen alsof alle supporters hem uitfluiten. Het is altijd maar een deel van de 50000. Een groot deel heeft hem ook altijd gesteund.
Avatar van Raikkonen94
Door Raikkonen94, zaterdag 1 december 2012 12:51
Reactie op Ajaciedforevere, zaterdag 1 december 2012 11:40
hij had het moeilijk ja maar dat is geen reden om iemand uit te fluiten JUIST dan moet je zo iemand aanmoedigen jij best zon ''supporter'' die alleen maar zeiken kan maar niks zelf kan
Misschien moet je eerst je Nederlands wat verbeteren, is wat makkelijker uit te vogelen. "Moeilijk"? Hij werd aan alle kanten voorbij gelopen en hadf geluk dat Boilesen keer op keer geblesseerd raakte. Nu doet hij het prima ja, maar we moeten niet doen alsof je met een salaris van dik 6 ton geen kritiek mag verwachten.
Avatar van Groengras
Door Groengras, zaterdag 1 december 2012 12:49
Die kritische supporters hebben wellicht wel een zekere mate van bewijsdrang bij je teweeggebracht. Misschien hebben ze je uiteindelijk beter gemaakt? Ajax supporters zijn kritisch, maar niet onredelijk!
Avatar van thehawk
Door thehawk, zaterdag 1 december 2012 12:48
Nou niet gaan janken zeg, alsof dat cynisme en die fluitconcerten niet terecht waren. Daley speelde dramatisch en het is niet aan ons, de supporters, vaderlijk over die jongens te gaan zitten doen.
Daar hebben we Davind Endt voor en natuurlijk zijn eigen familie.

Wij supporters moeten onze spelers dwingen tot het optimale te gaan en daar hebben wij ajacieden een eigen stijl voor. Wij zijn kritisch, niet zoals de Feyenoorders, wat inderdaad een grote druk legt op onze jongens, maar ze (hopelijk) ook mentaal sterker maakt.
Avatar van AFCABart
Door AFCABart, zaterdag 1 december 2012 12:47
Wat is in godsnaam het nut van uitfluiten. dat moet men zich maar eens als eerste afvragen. waarschijnlijk om een signaal af te geven dat iemand staat te kloten!
echter als iemand een fout maakt terwijl hij gemotiveerd is en zijn uiterste best doet, vind ik het belachelijk als zo iemand uitgefloten wordt. alsof hij zelf niet weet dat hij op dat moment een fout begaan heeft. waarschijnlijk zit hij er op dat moment erger mee dan wij ons kunnen voorstellen (althans daar ga ik vanuit)! Aan het uitfluiten ontbreekt op dat moment ieder nut, omdat je er nog meer mee afbreekt dan dat ermee wordt opgebouwd.
Als iemand -als bijvoorbeeld El Hamlap- nou bewust de boel staat te verzieken vind ik het meer dan terecht dat iemand kan rekenen op een fluitconcert!
Wat de bedragen zijn wat iemand verdient vind ik verder in deze discussie niet relevant...
Het gaat zich namelijk om het uitfluiten en het nut ervan..
Avatar van ELPISTOLERO
Door ELPISTOLERO, zaterdag 1 december 2012 12:43
Tja Daley, als we zo gaan beginnen. Ik ben ook nog niet vergeten dat je de laatste twee jaar keer op keer de zwakste schakel was. Jij hebt ons punten gekost en dat doet zeer..

Niet zeiken, voetballen.
Avatar van Liefhebber
Door Liefhebber, zaterdag 1 december 2012 12:30
Blind is niet meer dan n degelijke speler. Zit nu in een betere periode, maar zal altijd kwetsbaar blijven en zn foutjes maken. In mijn ogen op geen enkele positie basismateriaal voor t niveau waar we naar toe willen bij Ajax. Hooguit een wisselspeler, maar daarvoor verdient hij teveel. Ik zou doorselecteren en Blind laten afvloeien. Nu ook nog eens dit gejank van hem erbij. Een voetballer is iemand die optreedt, een artiest waarvoor je betaalt om te zien. Als er dan niet geleverd wordt, dan heb je kans dat sommige fans hun ongenoegen/teleurstelling laten blijken. Volgens mij allemaal best logisch. Maar nee, Blind voelt zich gekwetst en had verwacht dat puur omdat hij een Rood-Wit shirt aan heeft dat hij onafgebroken mag falen zonder er op afgerekend te worden.
Gekke wereld leeft die jongen dan in.
Avatar van 12ajax
Door 12ajax, zaterdag 1 december 2012 12:26
Blind moet eens beter naar zich zelf kijken, dit jaar voetbald hij goed maar de voorgaande jaren waren toch dramatisch.
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, zaterdag 1 december 2012 12:20
Er is maar 1 persoon die zich moet bewijzen en dat is Daley Blind, je speelt nota bene in een Ajax shirt en dat moet je verdienen
Avatar van nimrodi
Door nimrodi, zaterdag 1 december 2012 12:17
Reactie op l0l, zaterdag 1 december 2012 12:06
Blijft zo zielig dat uitfluiten, wat een zielig gedoe. Het zelfde dat mensen eerder weggaan bij Ajax-Dortmund. Kom nooit meer terug en blijf thuis. Wat verwacht je dat Ajax Dortmund van de mat speelt. Ze hebben een wereld aanval, ze mochten en konden misschien wel meer brengen. Maar ik mis de extra steun wel is in het stadion.
Ik ben het deels met je eens, maar ook niet helemaal. Ik vind namelijk wel dat supporters het recht hebben om te fluiten als de spelers op het veld niet de juiste inzet en mentaliteit tonen. Ik denk dat niemand het erg vind als er een keer een foutje wordt gemaakt, maar wat stoort aan (te) veel Ajaxspelers is dat ze er vaak bijlopen alsof ze de wedstrijd al gewonnen hebben en alsof ze een god zijn. Ook als ze gewoon slecht en slap spelen. Zo'n Sulejmani die na ieder sprintje met de handen in de zij gaat uitrusten en bij ieder balverlies op de grond gaat liggen, daar irriteren supporters zich aan. Fluiten helpt uiteraard niet, maar is wel logisch als je bedenkt dat de mensen op de tribune hun zuurverdiende geld uitgeven voor zo'n kaartje. Als Ajax er vol opklapt en dan door pech of een dom foutje toch verliest zul je mensen niet horen fluiten. Tegen Dortmund was het zo dat de verdediging echt geen stap te veel zette, dat was de reden voor de fluitconcerten.
Avatar van l0l
Door l0l, zaterdag 1 december 2012 12:06
Reactie op den30, zaterdag 1 december 2012 11:59
Wat moet ik met zo'n antwoord, wat maakt de prijs van een kaartje uit? Ik moet hard werken om een kaartje te kunnen kopen! Ik weet zeker dat meneer blind minder hard werkt
Blijft zo zielig dat uitfluiten, wat een zielig gedoe. Het zelfde dat mensen eerder weggaan bij Ajax-Dortmund. Kom nooit meer terug en blijf thuis. Wat verwacht je dat Ajax Dortmund van de mat speelt. Ze hebben een wereld aanval, ze mochten en konden misschien wel meer brengen. Maar ik mis de extra steun wel is in het stadion.
Avatar van den30
Door den30, zaterdag 1 december 2012 11:59
Reactie op l0l, zaterdag 1 december 2012 11:56
Dus uitfluiten mag als iemand niet goed speelt. Lekkere sfeer hoor, zit je toevallig ook vooraan en betaal je 450 euro per plaats?
Wat moet ik met zo'n antwoord, wat maakt de prijs van een kaartje uit? Ik moet hard werken om een kaartje te kunnen kopen! Ik weet zeker dat meneer blind minder hard werkt
Avatar van l0l
Door l0l, zaterdag 1 december 2012 11:56
Reactie op den30, zaterdag 1 december 2012 11:49
Beetje appels met peren vergelijken wat je nu doet! Als ik 600.000 euro per jaar verdien,en ik maak de ene blunder na de andere blunder op mijn werk mogen ze me uitfluiten. maar dan wordt je niet uitgefluiten maar ontslagen! Normaal gesproken krijg je niet zoveel kansen hoor. Dus hij moet niet zielig doen maar zichzelf als een vent opstellen!
Dus uitfluiten mag als iemand niet goed speelt. Lekkere sfeer hoor, zit je toevallig ook vooraan en betaal je 450 euro per plaats?
Avatar van TurboUrby
Door TurboUrby, zaterdag 1 december 2012 11:53
Reactie op Ajaciedforevere, zaterdag 1 december 2012 11:40
hij had het moeilijk ja maar dat is geen reden om iemand uit te fluiten JUIST dan moet je zo iemand aanmoedigen jij best zon ''supporter'' die alleen maar zeiken kan maar niks zelf kan
Hij speelde dramatisch, en koste ons punten. Ik vond het belachelijk dat hij nog steeds voor Ajax speelde, speelde ongelooflijk slecht. Maar hij heeft zich herpakt, en speelt nu naar behoren. Ajax is een harde club, met kritische en cynische fans. Daar moet je tegen kunnen, ik vind dan ook dat Blind niet moet zeuren. Hij is een paar uitgefloten, maar de laatste keren werd er voor hem gezongen en geapplaudisseerd. Klaar. Niet zeiken... voetballen
Avatar van den30
Door den30, zaterdag 1 december 2012 11:49
Reactie op l0l, zaterdag 1 december 2012 11:37
Dus je mag Daley uitfluiten, omdat wij een deel van ze salaris betalen? Zal jij het leuk vinden als jij uitgejoeld werd op je werk, elke keer als jij iets verkeerd doet? Zal jij dat leuk vinden, zal jij dan ook nadenken of het verlengen wel zin heeft.
Beetje appels met peren vergelijken wat je nu doet!

Als ik 600.000 euro per jaar verdien,en ik maak de ene blunder na de andere blunder op mijn werk mogen ze me uitfluiten. maar dan wordt je niet uitgefluiten maar ontslagen! Normaal gesproken krijg je niet zoveel kansen hoor. Dus hij moet niet zielig doen maar zichzelf als een vent opstellen!
Avatar van l0l
Door l0l, zaterdag 1 december 2012 11:43
Reactie op Ajaciedforevere, zaterdag 1 december 2012 11:40
hij had het moeilijk ja maar dat is geen reden om iemand uit te fluiten JUIST dan moet je zo iemand aanmoedigen jij best zon ''supporter'' die alleen maar zeiken kan maar niks zelf kan
We willen allemaal het 15 mei gevoel terug in het stadion. Maar dan moeten mensen is stoppen met janken, blijf dan maar thuis voor de tv. In het stadion moet je ongeacht welke stand of wat dan ook de volle 100% Ajax steunen. Daarom zijn Europese wedstrijden het mooist, daar heb je alleen maar mensen die Ajax 100% steunen.
Avatar van Ajaciedforevere
Door Ajaciedforevere, zaterdag 1 december 2012 11:40
Reactie op Raikkonen94, zaterdag 1 december 2012 11:20
Wat een onzin. In het begin speelde Blind dramatisch, zelfs tegen VVV en RKC had hij het moeilijk. Dan mogen de supporters (die met hun seizoenskaart mede verantwoordelijk zijn voor het riante salaris dat meneer Blind opstrijkt) best hun mening geven.
hij had het moeilijk ja maar dat is geen reden om iemand uit te fluiten JUIST dan moet je zo iemand aanmoedigen
jij best zon ''supporter'' die alleen maar zeiken kan maar niks zelf kan
Avatar van l0l
Door l0l, zaterdag 1 december 2012 11:37
Reactie op Vinc-ajacied , zaterdag 1 december 2012 11:31
Wat een slimme opmerking zeg, van Daley! Zo krijg je echt de fans aan je kant door toe te geven dat je ze niet mag. Daley, jouw salaris door 6 ton komt alleen maar door ONS. Zonder ons geen adverteerders, sponsoring en geen toegangsgeld en geen merchandising. Het is ZIJN schuld dat hij niet presteerde en niet ONZE dat een paar hem uitfluiten. Ook lekker over één kant schuiven, die Daley aangezien sowieso 70 procent hem niet uitfloot. Maar hij ziet dat toch als alle fans. En dan is het bij meneer nog niet goed ''omdat we een paar keer geklapt hebben''. Het is voor mij ook niet goed dat we vorig jaar tegen Feyenoord en PSV en VVV en Real Madrid en weet ik veel alle fouten door hem kwamen. Vorige week nog tegen Roda JC. Rot toch op met hem en laat Boilesen aub terugkeren. Verwende slappe speler. Dáhag Daley ga maar lekker ergens anders voetballen. Je speelt voor de fans, klaar.
Dus je mag Daley uitfluiten, omdat wij een deel van ze salaris betalen? Zal jij het leuk vinden als jij uitgejoeld werd op je werk, elke keer als jij iets verkeerd doet? Zal jij dat leuk vinden, zal jij dan ook nadenken of het verlengen wel zin heeft.
Avatar van Vinc-ajacied
Door Vinc-ajacied , zaterdag 1 december 2012 11:31
Wat een slimme opmerking zeg, van Daley! Zo krijg je echt de fans aan je kant door toe te geven dat je ze niet mag.

Daley, jouw salaris door 6 ton komt alleen maar door ONS. Zonder ons geen adverteerders, sponsoring en geen toegangsgeld en geen merchandising. Het is ZIJN schuld dat hij niet presteerde en niet ONZE dat een paar hem uitfluiten. Ook lekker over één kant schuiven, die Daley aangezien sowieso 70 procent hem niet uitfloot. Maar hij ziet dat toch als alle fans. En dan is het bij meneer nog niet goed ''omdat we een paar keer geklapt hebben''. Het is voor mij ook niet goed dat we vorig jaar tegen Feyenoord en PSV en VVV en Real Madrid en weet ik veel alle fouten door hem kwamen. Vorige week nog tegen Roda JC. Rot toch op met hem en laat Boilesen aub terugkeren. Verwende slappe speler.

Dáhag Daley ga maar lekker ergens anders voetballen. Je speelt voor de fans, klaar.
Avatar van l0l
Door l0l, zaterdag 1 december 2012 11:30
Ben het helemaal eens met Blind, ik zeg het niet graag maar Ajax heeft wel echt zure supporters. Je gaat toch niet je eigen kind van de club uit fluiten? Waarom zal je uberhaupt een speler van je eigen club uitfluiten. Een El Hamdoui mag uitgefloten worden, maar wat heeft Daley Blind ooit fout gedaan. Hij had op het begin een beetje moeite, maar denk je dat hij er beter van gaat spelen als hij gefluit hoort.

Ik zal er niet van opkijken als Daley Blind gewoon niet zijn contract verlengt en hij heeft gewoon een goede reden.
Avatar van ajaccied4life
Door ajaccied4life, zaterdag 1 december 2012 11:23
Blind, wees gewoon eerlijk en probeer niet via een omweg nu alvast je reden om je contract niet te verlengen verkapt mede te delen.
Avatar van Raikkonen94
Door Raikkonen94, zaterdag 1 december 2012 11:20
Wat een onzin. In het begin speelde Blind dramatisch, zelfs tegen VVV en RKC had hij het moeilijk. Dan mogen de supporters (die met hun seizoenskaart mede verantwoordelijk zijn voor het riante salaris dat meneer Blind opstrijkt) best hun mening geven.
Avatar van Johnvanessen
Door Johnvanessen, zaterdag 1 december 2012 11:16
Te beginnen bij vanavond!
Avatar van joeyboyajax!
Door joeyboyajax!, zaterdag 1 december 2012 11:14
Zonde..