Ajax Showtime Homepage

Ajax bedankt toch voor Oliveira

EXCLUSIEF - Filipe Oliveira liet een goede indruk achter op de Copa Amsterdam, maar zal het rood en wit tóch niet gaan dragen. De Amsterdammers stonden op het punt een bod uit te brengen op de middenvelder, maar hebben van de Portugees afgezien.

Waarom? 'Dat weet ik niet. Ik begrijp het niet', zegt zijn belangenbehartiger dinsdag tegen AjaxShowtime.com. 'Het is de voetbalwereld he', laat Paulo Lima weten.

Lima kreeg voor de wedstrijd Nederland-Portugal bericht van Ajax dat de Amsterdammers een bod zouden gaan uitbrengen. Na het duel mailde Hans van der Zee dat Ajax toch geen interesse heeft in de linkermiddevelder. 'Het is jammer, hij wilde graag naar Nederland.'

Oliveira deed met Ajax A1 mee op de Copa Amsterdam. Hij staat nog een seizoen onder contract bij Benfica. (foto: VI Images/Orange Pictures)

Sjoerd Valkering
sv@ajaxshowtime.com


Archief Ajax Showtime

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.
Spelling en grammatica mede dankzij Gremlinskaffa.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Hoogtepunten Ajax-Spurs (Copa Amsterdam)Samenvatting Ajax A1-Chelsea Ghana A1R. de Boer met Men United op de CopaHet seizoen in 30 minutenDe hoofdprijs voor Viktor (Ajax TV)Fanatieke laatste training (Ajax TV)
Avatar van Wyc
Door Wyc, dinsdag 3 juli 2012 21:28
Reactie op Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 20:37
Gelukkig ben jij positiever. :-) Maar we moeten het juist toch duidelijk beter doen, als je naar de Europese top wilt.. M.a.w. stappen maken, zoals dat zo mooi heet.....
Ben het volkomen eens met Stapleton. Afgelopen seizoen hebben we enorm veel geluk gehad. Wel een enorm goede serie neergezet, maar als je gaat kijken naar hoe we hebben gewonnen, kwam daar nodige geluk bij kijken. Spel was bij vlagen dramatisch. Ik heb me in het uitvak een paar keer goed lopen ergeren. Paar leuke potjes (ManU-uit en Psv-thuis), maar daar is het wel bij gebleven. In Nederland kan je met dit spel blijkbaar kampioen worden, maar als je de ambitie hebt om in Europa te presteren dan moet je echt wel versterking halen. Geweldig dat er zo veel talentvolle jeugdspelers tegen het eerste aanzitten, maar daar kom je in Europa niet verder mee. Wellicht dat je in Nederland dan wel weer kampioen wordt. Ik dacht dat Frank de ambitie had om in Europa te overwinteren in de CL
Avatar van Stapleton
Door Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 20:37
Reactie op Cello, dinsdag 3 juli 2012 20:34
Ach ja.... meningen verschillen nu eenmaal hè. Ik zie het dus alleen anders en vooral minder somber dan jij dat ziet..... Dat jeugdteam, zoals jij het noemt, is desondanks na op dit moment de langste winningstreak in Europa (14 competitiezeges op rij) 'gewoon' kampioen geworden. Jij noemt dat geluk....dat mag. Geluk dat anderen genoeg punten nog lieten liggen, maar hadden diezelfde anderen niet eerder het geluk dat Ajax zo makkelijk punten liet liggen?. En dat allemaal met ook nog eens een hele waslijst aan blessures?. Nee, jij denkt echt te negatief. En wbt Europa...tsja op zich deden we het niet zo beroerd als jij misschien wil doen laten geloven en als Lyon niet ineens die zevenklapper had gemaakt, warbij ook half Europa de wenkbrauwen bij fronste....dan had Ajax gewoon na de winter in CL gespeeld. Dus ja. Ik zie het wel wat positiever in gelukkig.....
Gelukkig ben jij positiever. :-)
Maar we moeten het juist toch duidelijk beter doen, als je naar de Europese top wilt.. M.a.w. stappen maken, zoals dat zo mooi heet.....
Avatar van Cello
Door Cello, dinsdag 3 juli 2012 20:34
Reactie op Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 20:06
We hebben afgelopen seizoen natuurlijk wel het nodige geluk gehad. Maar met deze selectie kan je meedoen om het kampioenschap, maar ben je niet de uitgesproken favoriet. Daarnaast is de 2e ronde CL dan wel heel erg lastig. Ik ga er daarbij vanuit dat Vertonghen inderdaad vertrekt. Maar goed, volgens Cruyff moet Ajax terug naar de Europese top (mijns inziens trouwens wel een beetje een utopie), dan moet je wel iets meer kwaliteit en ervaring in de groep hebben. Een dubbele bezetting is wat dat betreft zeker nodig. Het middenveld is en blijft heel erg uit balans met veel van dezelfde spelers. Investeren zei ik eerder kan en moet je vooral slim doen. Beslist geen geld over de balk smijten, maar met een soort jeugdelftal loop je geheid tegen zeperds op komend seizoen.
Ach ja.... meningen verschillen nu eenmaal hè.
Ik zie het dus alleen anders en vooral minder somber dan jij dat ziet.....

Dat jeugdteam, zoals jij het noemt, is desondanks na op dit moment de langste winningstreak in Europa (14 competitiezeges op rij) 'gewoon' kampioen geworden. Jij noemt dat geluk....dat mag. Geluk dat anderen genoeg punten nog lieten liggen, maar hadden diezelfde anderen niet eerder het geluk dat Ajax zo makkelijk punten liet liggen?. En dat allemaal met ook nog eens een hele waslijst aan blessures?.
Nee, jij denkt echt te negatief.
En wbt Europa...tsja op zich deden we het niet zo beroerd als jij misschien wil doen laten geloven en als Lyon niet ineens die zevenklapper had gemaakt, warbij ook half Europa de wenkbrauwen bij fronste....dan had Ajax gewoon na de winter in CL gespeeld. Dus ja.
Ik zie het wel wat positiever in gelukkig.....
Avatar van smokum
Door smokum, dinsdag 3 juli 2012 20:23
Zou ook niet goedgaan met die Oliveira.. Nu al zo'n junky kop, laat staan als ie elke dag naar de shop kan gaan :-)
Avatar van Stapleton
Door Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 20:06
Reactie op Cello, dinsdag 3 juli 2012 19:57
Ik ben het toch met TurboUrby eens. Deze groep is vorig seizoen kampioen geworden. En niet per ongeluk hoor!. Hebben gewoon een winning-streak neergezet van 14 wedstrijden op rij (geloof zelfs de langste in Europa)....op die manier verdien je het gewoon. En van die groep die dat presteerde is alleen Aissati er niet meer bij. Daar staat dan weer de komst van Schöne tegenover. Deze groep is verder tov een jaar geleden om deze tijd 1 jaar ouder en wijzer geworden en daarmee weer ervarener dan vorig seizoen. Afgezien van een mogelijk vertrek van Vertonghen, waarop je dan misschien nog zou moeten acteren op de transfermarkt is de druk om te halen niet eens zo groot. Misschien zelfs wel dat Frank zelfs een beetje hoopt op het in tact blijven van de groep. Want wanneer je dan op gegeven moment weer ene jaar verder bent zijn ook gassies als Denswill, Dijks en ook Koppers weer ene jaar ouder en ervarener. En op dat moment durft men het waarschijnlijk wel aan met één van hen. Wellicht dat dit seizoen deze gasten al kansen gaat krijgen in minder grote wedstrijden of dat iemand als Vertonghen wanneer de stand het toelaat al eerder gewisseld wordt voor een jonkie... En als dat goed gaat zal men misschien niet eens rechtstreeks een opvolger hoeven te kopen...
We hebben afgelopen seizoen natuurlijk wel het nodige geluk gehad. Maar met deze selectie kan je meedoen om het kampioenschap, maar ben je niet de uitgesproken favoriet. Daarnaast is de 2e ronde CL dan wel heel erg lastig. Ik ga er daarbij vanuit dat Vertonghen inderdaad vertrekt.
Maar goed, volgens Cruyff moet Ajax terug naar de Europese top (mijns inziens trouwens wel een beetje een utopie), dan moet je wel iets meer kwaliteit en ervaring in de groep hebben. Een dubbele bezetting is wat dat betreft zeker nodig. Het middenveld is en blijft heel erg uit balans met veel van dezelfde spelers. Investeren zei ik eerder kan en moet je vooral slim doen. Beslist geen geld over de balk smijten, maar met een soort jeugdelftal loop je geheid tegen zeperds op komend seizoen.
Avatar van Cello
Door Cello, dinsdag 3 juli 2012 19:57
Reactie op Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 19:24
Dit is een puur onzin verhaal er wel hierom: Bulykin was van waarde (scoorde meeste goals in Eredivisie in zijn speeltijd...) als back-up. Zeg ook helemaal niet dat het een topspits is, maar wel belangrijk een sterke stand-in voor Sigthorsson te hebben. De Jong is niet een echte spits en met alle respect maar Klaassen en Fisher zijn nog heel erg jong, licht en onervaren. Als linkermiddenvelder hebben we idd Janssen. Maar dat is de enige linkspoot. Bij topclub als Ajax hoor je alle posities dubbel bezet te hebben. Met Eriksen, de Jong, Schone en Serero hebben we wel erg veel van dezelfde types. Is dus geen balans in de middenveldbezetting qua type spelers. Eriksen speelt helemaal niet graag aan de linkerkant. Speelt eigenlijk het liefst op de 10, maar die bestaat niet echt meer in huidige systeem. Daarna heeft rechts zijn voorkeur. Weet niet hoe jij bij die onzin komt dat zijn voorkeur op links zou liggen. Anita is de enige balafpakker. Als ik zeg dat je er één extra nodig hebt, betekent dat niet dat je er met twee moet spelen... Dubbele bezetting remember?? Ooijer speelde idd bijna nooit, maar was erg belangrijk voor team proces en wat belangrijk voor jonge spelers. Ook Frank de Boer heeft dit meermaals onderschreven. Ik vind dat er dus ook een linksbuiten moet komen. Boerrigter sukkelt al een jaar met zijn rug. Goeie vervanger is er niet. Ebicillio wil jij toch niet Ajax waardig noemen? Ozbiliz is nog erg wisselvallig. Sulejmani zou op links kunnen, maar die zal wel op de bank blijven (gelukkig) nu hij zijn contract nog niet heeft verlengd. Mijn voorkeur is om hem voor een mooi prijsje nu nog te verkopen. Fisher is als eerder gezegd nog heel jong (A-junior), Kishna speelt in de A2 en is net een jaar lang geblesseerd geweest. Op linksback is Boilesen bijna chronisch geblesseerd (was in de A1 ook erg vaak geblesserd). Dijks is een groot talent, maar nog erg onervaren. Denswill moet je ook rustig brengen, talentvol maar nog niet klaar voor het eerste. Ik wil helemaal niet belachelijk transferbedragen betalen of mega salarissen. Hoor je mij nergens zeggen (lezen??). Wat is wel vraag dat Ajax pro actief, snel en slim handelt qua transfers. Zo was men vorige seizoen al klaar voordat de voorbereiding begon. 5 nieuwe spelers voor nog geen 10 miljoen. Zo moet dat dus. En als jij zegt dat Ajax alleen een rechtsbuiten nodig heeft, weet je echt totaal niet waar je over praat.
Ik ben het toch met TurboUrby eens.
Deze groep is vorig seizoen kampioen geworden. En niet per ongeluk hoor!. Hebben gewoon een winning-streak neergezet van 14 wedstrijden op rij (geloof zelfs de langste in Europa)....op die manier verdien je het gewoon. En van die groep die dat presteerde is alleen Aissati er niet meer bij. Daar staat dan weer de komst van Schöne tegenover. Deze groep is verder tov een jaar geleden om deze tijd 1 jaar ouder en wijzer geworden en daarmee weer ervarener dan vorig seizoen.
Afgezien van een mogelijk vertrek van Vertonghen, waarop je dan misschien nog zou moeten acteren op de transfermarkt is de druk om te halen niet eens zo groot.

Misschien zelfs wel dat Frank zelfs een beetje hoopt op het in tact blijven van de groep. Want wanneer je dan op gegeven moment weer ene jaar verder bent zijn ook gassies als Denswill, Dijks en ook Koppers weer ene jaar ouder en ervarener. En op dat moment durft men het waarschijnlijk wel aan met één van hen. Wellicht dat dit seizoen deze gasten al kansen gaat krijgen in minder grote wedstrijden of dat iemand als Vertonghen wanneer de stand het toelaat al eerder gewisseld wordt voor een jonkie...
En als dat goed gaat zal men misschien niet eens rechtstreeks een opvolger hoeven te kopen...

Avatar van Stapleton
Door Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 19:24
Reactie op TurboUrby, dinsdag 3 juli 2012 14:18
Jezus man, we hebben t over Ajax niet over PSV. Vervanger Bulykin? Bulykin is een matige speler, en voor de spitspositie hebben we Sigthorsson, De Jong, Klaassen en Fischer. Linkermiddenvelder? We hebben Janssen. Daarna hebben we Eriksen, Schöne, De Jong, Serero, Klaassen en een nieuw talent (Meleg/Oliveira, Ajax gaat op die positie hoe dan ook een talent vastleggen). Daarbij speelt Eriksen liever linkshalf dan rechtshalf, net zoals alle andere creatieve rechtspoten, want dan is de steekpass makkelijker. Onzin dus. Wij zijn Ajax, wij hebben geen 2 "balafpakkers" op t middenveld nodig. Vervanger van Ooijer hoeft ook niet, aangezien Ooijer NOOIT speelde. We hebben Van Rhijn en Denswil er dit seizoen er vanaf t begin bij, en die zijn allebei klassen beter dan Andre. 1 buitenspeler is genoeg, zolang het maar wel een echte topper is. Dus Elia of Narsingh. (of een verassing uit de scouting bv. Adryan ofzo). We hebben Sulejmani, Boerrigter, Fischer en Kishna en Becker die eraan komen. Als je 2 buitenspelers haalt word de ontwikkeling van die gasten geblokkeerd. En tot slot, op linksback hebben we behalve Boilesen, met Dijks en Denswil (die ook lb kan spelen ala Vertonghen) 2 toekomstige basisspelers van Ajax 1. En daarachter hebben we ook nog Koppers. Als we t aan jou moeten overlaten, zijn we volgend jaar Failliet. Wij zijn een opleidingsclub. Als je aankopen wilt moet je naar PSV. Zolang er niemand weggaat hebben we alleen een kwaliteitsspeler voor de flanken nodig.
Dit is een puur onzin verhaal er wel hierom:
Bulykin was van waarde (scoorde meeste goals in Eredivisie in zijn speeltijd...) als back-up. Zeg ook helemaal niet dat het een topspits is, maar wel belangrijk een sterke stand-in voor Sigthorsson te hebben. De Jong is niet een echte spits en met alle respect maar Klaassen en Fisher zijn nog heel erg jong, licht en onervaren.
Als linkermiddenvelder hebben we idd Janssen. Maar dat is de enige linkspoot. Bij topclub als Ajax hoor je alle posities dubbel bezet te hebben. Met Eriksen, de Jong, Schone en Serero hebben we wel erg veel van dezelfde types. Is dus geen balans in de middenveldbezetting qua type spelers. Eriksen speelt helemaal niet graag aan de linkerkant. Speelt eigenlijk het liefst op de 10, maar die bestaat niet echt meer in huidige systeem. Daarna heeft rechts zijn voorkeur. Weet niet hoe jij bij die onzin komt dat zijn voorkeur op links zou liggen.
Anita is de enige balafpakker. Als ik zeg dat je er één extra nodig hebt, betekent dat niet dat je er met twee moet spelen... Dubbele bezetting remember??
Ooijer speelde idd bijna nooit, maar was erg belangrijk voor team proces en wat belangrijk voor jonge spelers. Ook Frank de Boer heeft dit meermaals onderschreven.
Ik vind dat er dus ook een linksbuiten moet komen. Boerrigter sukkelt al een jaar met zijn rug. Goeie vervanger is er niet. Ebicillio wil jij toch niet Ajax waardig noemen? Ozbiliz is nog erg wisselvallig. Sulejmani zou op links kunnen, maar die zal wel op de bank blijven (gelukkig) nu hij zijn contract nog niet heeft verlengd. Mijn voorkeur is om hem voor een mooi prijsje nu nog te verkopen. Fisher is als eerder gezegd nog heel jong (A-junior), Kishna speelt in de A2 en is net een jaar lang geblesseerd geweest.
Op linksback is Boilesen bijna chronisch geblesseerd (was in de A1 ook erg vaak geblesserd). Dijks is een groot talent, maar nog erg onervaren. Denswill moet je ook rustig brengen, talentvol maar nog niet klaar voor het eerste.
Ik wil helemaal niet belachelijk transferbedragen betalen of mega salarissen. Hoor je mij nergens zeggen (lezen??).
Wat is wel vraag dat Ajax pro actief, snel en slim handelt qua transfers. Zo was men vorige seizoen al klaar voordat de voorbereiding begon. 5 nieuwe spelers voor nog geen 10 miljoen. Zo moet dat dus. En als jij zegt dat Ajax alleen een rechtsbuiten nodig heeft, weet je echt totaal niet waar je over praat.
Avatar van Stapleton
Door Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 19:05
Reactie op suske, dinsdag 3 juli 2012 18:30
Geloof jij dan wat je wil geloven. Het technies hart heeft bij monde van frank de Boer duidelijk aangegeven waar de grenzen liggen en hoeveel Ajax aan salaris wil betalen. Hij gaaf daar duidelijk bij aan dat het in eerste instansie de bedoeling is om Ajax een Financieel gezonde club te laten blijven het geen Ajax nu is. En dat salarissen zo als in het verleden zijn betaald nu niet meer aan de orde zijn. Ook als dat betekend dat bepaalde spelers dan niet meer voor ajax kiezen. Dat is een duidelijk standpund wat het technies hart in deze in neemt. En gelijk hebben ze. Als Ajax transfer sommen ala Sulejmani blijft betalen en de daar bij behorende salarissen. Dan kom je binnen niet al te korte tijd. in een situatie. Zoals Feynoord Psv en Nac. Met een hoge schuldenlast en in catogerie 1. Met als gevolg dat geen speler meer kunt en mag kopen Ajax moet gewoon het technies hart de Cruijff visie laten uitvoeren zoals ze nu doen. Geen onverantwoorde hoge transfer sommen en salarissen meer uitgeven vertrouwen op eigen jeugd!!!
Dat is weer iets heel anders. Hoor jij mij zeggen dat Ajax belachelijke salarissen en transfersommen moet betalen? Is vorige jaar ook niet gebeurd hoor met de aankoop van 5 spelers. Wel wil ik dat Ajax pro actief, snel en slim handelt. Dat is heel wat anders. Ik zou zeggen lees mijn post wat beter.
Avatar van l0l
Door l0l, dinsdag 3 juli 2012 18:44
Reactie op AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 16:53
hoe kan ik een link hebben van iets wat op de radio gezegd is? verbaast me overigens erg dat dit door geen enkele andere media is overgenomen in de loop van de middag...wellicht dat het als onbetrouwbaar wordt gezien ofzo. ik ving het toevallig wel op dus vandaar dat ik het gelijk postte hier!
Het was gewoon op VI Radio hoor, geloof het nou maar ja of nee. Zo niet is het ook goed.
Avatar van Cello
Door Cello, dinsdag 3 juli 2012 18:40
Reactie op suske, dinsdag 3 juli 2012 18:30
Geloof jij dan wat je wil geloven. Het technies hart heeft bij monde van frank de Boer duidelijk aangegeven waar de grenzen liggen en hoeveel Ajax aan salaris wil betalen. Hij gaaf daar duidelijk bij aan dat het in eerste instansie de bedoeling is om Ajax een Financieel gezonde club te laten blijven het geen Ajax nu is. En dat salarissen zo als in het verleden zijn betaald nu niet meer aan de orde zijn. Ook als dat betekend dat bepaalde spelers dan niet meer voor ajax kiezen. Dat is een duidelijk standpund wat het technies hart in deze in neemt. En gelijk hebben ze. Als Ajax transfer sommen ala Sulejmani blijft betalen en de daar bij behorende salarissen. Dan kom je binnen niet al te korte tijd. in een situatie. Zoals Feynoord Psv en Nac. Met een hoge schuldenlast en in catogerie 1. Met als gevolg dat geen speler meer kunt en mag kopen Ajax moet gewoon het technies hart de Cruijff visie laten uitvoeren zoals ze nu doen. Geen onverantwoorde hoge transfer sommen en salarissen meer uitgeven vertrouwen op eigen jeugd!!!
Daar ben ik het ook mee eens.
En het nieuwe beleid betekent helemaal niet dat Cruijff;s plannen (aanhaken bij Europa) niet meer gerealiseerd kunnen worden. Want aanhaken bij Europa blijft natuurlijk nog steeds een doel, maar de weg erheen zal met het verstand genomen worden en niet direct met het hart.

En de nieuwe verantwoordelijken hebben zelfs feitelijk gelijk. Want laten we eerlijk zijn.....in het recente verleden werden hoge transfersommen betaalt, werden hoge salarissen betaalt.....en kijk waar het ons heeft gebracht. Volgens mij werden we in die jaren èn geen kampioen èn raakten we nog verder achterop bij Europa. Dus het beleid van uitgeven, uitgeven en nog eens uitgeven zal ons echt niet alleen maar verder brengen richting het doel!.
Erger nog....dat oude beleid bracht ons alleen maar diepere rode cijfers en werd er aardig aanslag gepleegd op de miljoenen die ooit via de oh zo gehate beursgang werden binnengesleept. Ik denk dat we nu achteraf ons eigenlijk wel gelukkig mogen prijzen met diezelfde beursgang (ookal blijft het bestuurlijk een kwelling natuurlijk), want onze verliezen waren groter als bij Feyenoord en PSV en het moge dus duidelijk zijn gezien de problemen in vooral Rotterdam, hoe gelukkig we mogen zijn, dat we uiteindelijk niet op datzelfde spoor terecht zijn gekomen en nu eindelijk eens het gezonde verstand lijkt te regeren.
Avatar van suske
Door suske, dinsdag 3 juli 2012 18:30
Reactie op Stapleton, dinsdag 3 juli 2012 13:41
Wat een kolder. Een speler mag pas overkomen (getransfereerd worden) na 1 juli. Lang ervoor mag zo'n speler wel gecontracteerd worden!! Vorige seizoen bijvoorbeeld was de selectie ruim voor 1 juli al rond. Ajax wil uiteraard gezond blijven, maar ook aanhaken met de Europese top volgens Cruyff. Ajax heeft heus voldoende geld om (verstandig) te investeren. Dat is namelijk heel erg nodig. En wat ik al eerder zei, hoe langer ze wachten des te duurder spelers worden. Helemaal niet verstandig dus, om dat weinig daadkrachtig te zijn. Kost zelfs alleen maar geld.... In hetzelfde schuitje als de rest komen is dus nergens op gebaseerd en volstrekte nonsens.
Geloof jij dan wat je wil geloven. Het technies hart heeft bij monde van frank de Boer duidelijk aangegeven waar de grenzen liggen en hoeveel Ajax aan salaris wil betalen. Hij gaaf daar duidelijk bij aan dat het in eerste instansie de bedoeling is om Ajax een Financieel gezonde club te laten blijven het geen Ajax nu is.
En dat salarissen zo als in het verleden zijn betaald nu niet meer aan de orde zijn. Ook als dat betekend dat bepaalde spelers dan niet meer voor ajax kiezen.
Dat is een duidelijk standpund wat het technies hart in deze in neemt. En gelijk hebben ze.
Als Ajax transfer sommen ala Sulejmani blijft betalen en de daar bij behorende salarissen. Dan kom je binnen niet al te korte tijd. in een situatie. Zoals Feynoord Psv en Nac.
Met een hoge schuldenlast en in catogerie 1. Met als gevolg dat geen speler meer kunt en mag kopen
Ajax moet gewoon het technies hart de Cruijff visie laten uitvoeren zoals ze nu doen. Geen onverantwoorde hoge transfer sommen en salarissen meer uitgeven vertrouwen op eigen jeugd!!!

Avatar van Champy37
Door Champy37, dinsdag 3 juli 2012 18:27
Reactie op AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 16:53
hoe kan ik een link hebben van iets wat op de radio gezegd is? verbaast me overigens erg dat dit door geen enkele andere media is overgenomen in de loop van de middag...wellicht dat het als onbetrouwbaar wordt gezien ofzo. ik ving het toevallig wel op dus vandaar dat ik het gelijk postte hier!
En het is ook vreemd dat dit niet op de VI site geplaatst wordt! Ik kan overigens geen gesprek met Zwartkruis vinden bij de VI-radio fragmenten van vandaag. Wel feyenoord, AZ en Twente-watchers, maar niet de Ajax-watcher. Wanneer heb je dit gehoord dan, want vanmorgen waren er ook al mensen die zeiden dat ze die Zwartkruis op de radio gehoord hadden?
Avatar van AFCACBS410
Door AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 16:53
Reactie op AFCA0902, dinsdag 3 juli 2012 16:27
Heeft hij ook gezegd hoeveel? en heb je een link?
hoe kan ik een link hebben van iets wat op de radio gezegd is? verbaast me overigens erg dat dit door geen enkele andere media is overgenomen in de loop van de middag...wellicht dat het als onbetrouwbaar wordt gezien ofzo.

ik ving het toevallig wel op dus vandaar dat ik het gelijk postte hier!
Avatar van AFCA0902
Door AFCA0902, dinsdag 3 juli 2012 16:27
Reactie op AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 16:25
dat ajax is navolging van psv ook een officieel bod bij hveen heeft neergelegd voor narsingh
Heeft hij ook gezegd hoeveel? en heb je een link?
Avatar van AFCACBS410
Door AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 16:25
Reactie op AFCA0902, dinsdag 3 juli 2012 15:59
Wat zei die precies dan?
dat ajax is navolging van psv ook een officieel bod bij hveen heeft neergelegd voor narsingh
Avatar van Janta
Door Janta, dinsdag 3 juli 2012 16:06
Reactie op l0l, dinsdag 3 juli 2012 14:31
Ze hebben nu een officieus bod gedaan, daarvoor was het enkel een bod wat in de winterstop was. Nu is Ajax serieus bezig met Narsingh te halen bij Heerenveen. Ze zijn langzaam aan het bieden en het 1e bod was 3 miljoen, uit eindelijk wordt het hoger zo begon het ook bij Sigthorsson.
Nu PSV een bod gedaan heeft die in hun ogen veel te laag is weet H.veen wel wat voor prijskaartje er aan hangt en Narsingh weet was voor salaris hij kan verdienen en dat is niet al te veel. Ajax hoeft dus er niet al te veel boven te gaan zitten om hem binnen te halen. Het heeft te maken met geduld en je niet gek laten maken door hun makelaars.
Avatar van AFCA0902
Door AFCA0902, dinsdag 3 juli 2012 15:59
Reactie op AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 15:56
die watcher daar meldde dat idd vanmiddag!
Wat zei die precies dan?
Avatar van AFCACBS410
Door AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 15:56
Reactie op Dip, dinsdag 3 juli 2012 15:46
VI Radio zeker?
die watcher daar meldde dat idd vanmiddag!
Avatar van Dip
Door Dip, dinsdag 3 juli 2012 15:48
Reactie op SanderAFCA, dinsdag 3 juli 2012 14:51
Ajax had nog geen officieel bod uitgebracht op Narsingh. Dat gaan ze nu dus wel doen.
Bron?
Avatar van Dip
Door Dip, dinsdag 3 juli 2012 15:46
Reactie op AFCACBS410, dinsdag 3 juli 2012 14:52
OFF: Ajax legt officieel bod neer bij H'veen op Narsingh (vi)
VI Radio zeker?