Ajax Showtime Homepage

Ajax reageert nog niet op voorstel Poulsen

GEEN HAAST MET DEEN - Ajax heeft nog niet gereageerd op een contractvoorstel van Simon Poulsen. De Deen heeft Ajax een tegenvoorstel gedaan, nadat hij een aanbieding ontving die niet aan zijn eisen voldeed.

De zaakwaarnemer van Poulsen heeft Voetbal International laten weten dat de aanbieding die Ajax hem heeft gedaan heel slecht is, daarom heeft het kamp Poulsen een tegenvoorstel gedaan, maar daar heeft Ajax vooralsnog niet op gereageerd. Poulsen is transfervrij en kan door een vrij goed EK 'lekker achterover leunen'. (foto: VI Images/Orange Pictures)


Zie jij in Simon Poulsen een gewenste versterking?



(1734 stemmen)


Archief Ajax Showtime

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.
Spelling en grammatica mede dankzij Gremlinskaffa.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Hoogtepunten Ajax-Spurs (Copa Amsterdam)Samenvatting Ajax A1-Chelsea Ghana A1R. de Boer met Men United op de CopaHet seizoen in 30 minutenDe hoofdprijs voor Viktor (Ajax TV)Fanatieke laatste training (Ajax TV)
Avatar van amordror
Door amordror, donderdag 21 juni 2012 16:13
Laten we helpen bij Ajax, onze team favoriet, winnen op het poll! We kunnen wijzen op geen einde, door te klikken op de "back" / "Reload" / "opnieuw te stemmen"! Ga in op de link en stem zo veel Ajax! Hier - https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDZSd3dORnVTb056RlBMQ2NsVVZ0cEE6MQ#gid=0
Avatar van theflyingdutchm
Door theflyingdutchm, donderdag 21 juni 2012 01:09
Duizend zure bommen en granaten is dit de Deense variant van El Hamdaoui met zijn salaris eisen. Laat nou eerst maar eens tenminste 1 seizoen zien wat je bij Ajax presteert. Dan kan er altijd nog over salarissen worden gepraat is het niet ....
Avatar van daslogisch
Door daslogisch, woensdag 20 juni 2012 20:45
Reactie op Nr14, woensdag 20 juni 2012 14:35
Wat betreft de ervaren speler voor de verdediging denk ik dat de rol van zo'n persoon heel belangrijk is naast het veld. Verthonghen zegt heel veel aan Ooijer te hebben gehad de laatste 2 jaar. En dat gaat dan echt niet om zijn voetbalkwaliteiten hoor! Alderweireld hetzelfde. Zo'n ervaren speler is nodig om jonge spelers beter te maken. Maar goed, als die niet voorhanden is (want Ooijer was natuurlijk makkelijk binnen te halen) dan moet je ervoor zorgen dat de verdedigers op trainingen extra begeleidt worden. Een Stam en een Bogarde lijkt mij hier heel geschikt voor! Daarnaast denk ik nog steeds dat je altijd 2 back-ups moet hebben voor de 2 centrale posities.
Denk dat je, voorlopig, met Blind, Denswil, vRhijn/vdWiel en Veltman iig genoeg backups hebt..

Je weet natuurlijk nog niet wat er met hen zal gebeuren, maar het zou moeten volstaan om Vertonghen te vervangen door een basisplaatswaardige speler en verder gebruik te maken van de al aanwezige (jeugd)spelers....
Avatar van daslogisch
Door daslogisch, woensdag 20 juni 2012 20:41
Reactie op cruijffthebest, woensdag 20 juni 2012 19:14
Pranjic?!
Is als back ook niet zo best..
Avatar van daslogisch
Door daslogisch, woensdag 20 juni 2012 20:39
Matige back die wegens zijn opportunisme met veel ruimte af en toe gevaarlijk kan worden maar in balbezit net zo vaak hele rare dingen doet.. Bijna iedere vorm van overzicht ontbreekt bij hem, hij voert acties uit ongeacht de situatie. Af en toe pakt dat dan goed uit, maar betrouwbaar maakt deze opportunistische ipv intelligente instelling hem zeker niet..

Ik twijfelde nog even, omdat wanneer je flitsjes van wedstrijden ziet, gecombineerd met t feit dat ie transfervrij is, hij best interessant lijkt. Maar mede door dit EK goed naar hem te kijken ben ik hier bijna in zijn geheel op terug gekomen. Hij is sowieso niet zo'n goede verdediegr maar hij is daarnaast eigenlijk ook geen goede opbouwer, omdat ie niet kan reageren op de omgeving en eigenlijk op zijn Robbens steeds alleen maar uit kan voeren wat ie vooraf al van plan was. En zonder ruimte (Ajax speelt nog meer vanuit balbezit dan AZ en bij ons staat linkerflankspeler Boerrigter ipv zwerver Holman aan de linkerkant) zal dit gebrek aan overzicht nog veel meer een beperking worden voor Poulsen en het team waarvoor hij speelt..

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat men bij Ajax niet ditzelfde heeft geconstateerd (bijv tijdens de wedstrijd tegen Oranje), dus betwijfel of men bereid is een echt goed salaris te betalen aan een matige speler die voor een positie in aanmerking komt die al door 4 selectiespelers vervuld kan worden..
Avatar van cruijffthebest
Door cruijffthebest, woensdag 20 juni 2012 19:14
Reactie op ChrisjeEriksen, woensdag 20 juni 2012 18:13
A.u.b geen Poulen, Büttner of helemaal niemand.
Pranjic?!
Avatar van ChrisjeEriksen
Door ChrisjeEriksen, woensdag 20 juni 2012 18:13
A.u.b geen Poulen, Büttner of helemaal niemand.
Avatar van sv
Door sv, woensdag 20 juni 2012 17:47
Reactie op PauloS, woensdag 20 juni 2012 17:32
Waarom zijn onze mooie sterren veranderd in die lelijke twitter vogel?
ze gaan weer terug
Avatar van PauloS
Door PauloS, woensdag 20 juni 2012 17:32
Waarom zijn onze mooie sterren veranderd in die lelijke twitter vogel?
Avatar van Mark <3 AFCA
Door Mark <3 AFCA, woensdag 20 juni 2012 15:21
We zien wel.

Het stikt opeens van de blauwe vogeltjes, rechts?
Avatar van AFCA19
Door AFCA19, woensdag 20 juni 2012 14:54
beter komt ie niet, vind het een matige back. Hij staat alleen bekend om zn aanvallende intenties maar het was vroegah ook een aanvaller. Als je hen dan toch haalt dan maar als linkshalf maar zowiezo geen back.Want hij is geen goede verdediger.
Avatar van Nr14
Door Nr14, woensdag 20 juni 2012 14:35
Reactie op AFCACBS410, woensdag 20 juni 2012 13:58
ja maar probleem is dat je het met alleen Boilesen niet gaat redden. die jongen is een supertalent maar was ook afgelopen seizoen constant geblesseerd en het is nog maar afwachten op zijn hamstring klachten geen chronische vormen aan is gaan nemen. Daarbij vind ik persoonlijk dat Koppers het niveau nog niet heeft en moet je het blind en anita niet meer aandoen om op linksback te spelen. Dan hangt het dus helemaal af of de staf Dijks capabel genoeg acht om die plek in te vullen....aangezien ik voor koppers wel een verhuurperiode verwacht. Als dijk er nog niet aan toe is moet je gewoon iemand aantrekken....uiteraard wel onder gewenste omstandigheden qua salaris etc. maar dat is de afweging. En wat betreft de cv positie...daar gaan we natuurlijk geen 2 versterkingen voor halen, zoals jij zegt een Nuytinck EN een ervaren cv lijkt me niet verstandig. we moeten gewoon 1 cv halen die direct versterkt en er op basis van zijn kwaliteiten in staat en op de been blijft. een zekerheidje, al is een ervaren speler ook wel gewenst in deze groep. maar dan maar gewoon een ervaren speler die basisspeler kan zijn...en niet een speler in de Ooijer rol die het eigenlijk niet meer kan belopen. Chivu was zo idiaal geweest wat dat betreft maar die vlieger gaat niet meer op helaas.
Wat betreft de ervaren speler voor de verdediging denk ik dat de rol van zo'n persoon heel belangrijk is naast het veld. Verthonghen zegt heel veel aan Ooijer te hebben gehad de laatste 2 jaar. En dat gaat dan echt niet om zijn voetbalkwaliteiten hoor! Alderweireld hetzelfde. Zo'n ervaren speler is nodig om jonge spelers beter te maken.

Maar goed, als die niet voorhanden is (want Ooijer was natuurlijk makkelijk binnen te halen) dan moet je ervoor zorgen dat de verdedigers op trainingen extra begeleidt worden. Een Stam en een Bogarde lijkt mij hier heel geschikt voor!

Daarnaast denk ik nog steeds dat je altijd 2 back-ups moet hebben voor de 2 centrale posities.
Avatar van AFCACBS410
Door AFCACBS410, woensdag 20 juni 2012 13:58
Reactie op Nr14, woensdag 20 juni 2012 13:50
Poulsen is een mooie optie als overbrugging, zeker omdat ie transfervrij is, maar als hij teveel eisen gaat stellen qua salaris, moet je het niet doen, want je moet geen geld gaan verspillen als je jeugd hebt die eraan zit te komen. Ik denk dat Boilesen het zeker wel aankan als hij fit is. Bouma was een geintje idd, maar ik vind wel dat je een ervaren persoon moet hebben die de jonge verdedigers kan coachen en scherp kan houden. Als je straks Alderweireld en Nuytinck als centrale duo hebt en een jonge verdediger (Denswil) en een ervaren verdediger als back-up dan zit je goed volgens mij. Van Rhijn op rechts en Boilesen op links.
ja maar probleem is dat je het met alleen Boilesen niet gaat redden. die jongen is een supertalent maar was ook afgelopen seizoen constant geblesseerd en het is nog maar afwachten op zijn hamstring klachten geen chronische vormen aan is gaan nemen. Daarbij vind ik persoonlijk dat Koppers het niveau nog niet heeft en moet je het blind en anita niet meer aandoen om op linksback te spelen. Dan hangt het dus helemaal af of de staf Dijks capabel genoeg acht om die plek in te vullen....aangezien ik voor koppers wel een verhuurperiode verwacht. Als dijk er nog niet aan toe is moet je gewoon iemand aantrekken....uiteraard wel onder gewenste omstandigheden qua salaris etc. maar dat is de afweging.

En wat betreft de cv positie...daar gaan we natuurlijk geen 2 versterkingen voor halen, zoals jij zegt een Nuytinck EN een ervaren cv lijkt me niet verstandig. we moeten gewoon 1 cv halen die direct versterkt en er op basis van zijn kwaliteiten in staat en op de been blijft. een zekerheidje, al is een ervaren speler ook wel gewenst in deze groep. maar dan maar gewoon een ervaren speler die basisspeler kan zijn...en niet een speler in de Ooijer rol die het eigenlijk niet meer kan belopen. Chivu was zo idiaal geweest wat dat betreft maar die vlieger gaat niet meer op helaas.
Avatar van 3star3
Door 3star3, woensdag 20 juni 2012 13:57
Nee joh,laat hem maar 'lekker achterover blijven leunen'.
Hij zei eerder dat Ajax niet echt een verbetering is vergeleken met AZ,nou donder maar op richting Swansae of Hoffenheim ofzo!

Als we een linksback halen,dan zie ik liever Buttner komen,we moeten dan wel transfersom betalen maar hij is jonger,heeft Ajax verleden en kan ons over 2/3jaar geld opleveren.
Avatar van Cello
Door Cello, woensdag 20 juni 2012 13:52
Hoe langer aankopen uitblijven des te groter wordt bij het gevoel dat Ajax voor komend seizoen gaat doorselecteren òftewel, dat men spelers gaat laten doorstromen. En dat men daarbij zelfs een stapje terug kwa aspiratie's bewust wil nemen om in de jaren daarna er weer 2 a 3 stappen vooruit te kunnen zetten.
Avatar van B_02097
Door B_02097, woensdag 20 juni 2012 13:50
drie namen

Koppers, dijks, boilessen zo moeilijk si het allemaal niet!
Avatar van Nr14
Door Nr14, woensdag 20 juni 2012 13:50
Reactie op AFCACBS410, woensdag 20 juni 2012 13:40
dat je back gewoon uit de jeugd moet halen ben ik het in principe volledig mee eens..maar als de jeugdspelers het niveau of de potentie NOG niet hebben om dadelijk zich staande te houden moet er toch echt een versterking van buitenaf komen om een periode van pak em beet 1 a 2 jaar te overbruggen zodat een dijks of koppers zich in de luwte kan doorontwikkelen. en wat betreft zou Poulsen ook qua leeftijd idiaal zijn, en daarbij is hij transfervrij dus veel geld uit geven hoeft dus ook niet bepaald! Ik mag verder toch hopen dat dat van Bouma een geintje is? want anders spreek je jezelf wel heel erg tegen namelijk. Want op de cv posities hebben we juist wel talenten klaarstaan die er klaar voor lijken met Denswill en Veltman.
Poulsen is een mooie optie als overbrugging, zeker omdat ie transfervrij is, maar als hij teveel eisen gaat stellen qua salaris, moet je het niet doen, want je moet geen geld gaan verspillen als je jeugd hebt die eraan zit te komen. Ik denk dat Boilesen het zeker wel aankan als hij fit is.

Bouma was een geintje idd, maar ik vind wel dat je een ervaren persoon moet hebben die de jonge verdedigers kan coachen en scherp kan houden. Als je straks Alderweireld en Nuytinck als centrale duo hebt en een jonge verdediger (Denswil) en een ervaren verdediger als back-up dan zit je goed volgens mij. Van Rhijn op rechts en Boilesen op links.

Avatar van Nr14
Door Nr14, woensdag 20 juni 2012 13:40
Reactie op vdvaart8, woensdag 20 juni 2012 11:54
bouma ??? ASJEBLIEFT HEEE!!!!!
Had al wel oz'n reactie verwacht, maar ben het ook zeker met jullie eens. Bouma is zeker niet geschikt. Ooijer was PISVEEer, maar ook Amsterdammer, dus dat kon nog, maar Bouma niet. Ooijer had ook nog een goed WK achter de rug toendertijd. Wel denk ik nog steeds dat je een ervaren persoon erbij moet hebben, want als je Nuytinck haalt dan heb je een jonge verdediging staan zonder echte leider (ik denk nl dat Toby dat nog niet aankan). Aan welke spelers denken jullie?
Avatar van AFCACBS410
Door AFCACBS410, woensdag 20 juni 2012 13:40
Reactie op Nr14, woensdag 20 juni 2012 11:48
Voor de backposities moet een club niet iemand kopen! Dit zijn posities die, in mijn ogen, moeten worden ingevuld door eigen jeugd. Kijk maar naar de positite van V/D Wiel. Eerst hebben we daar Ogararu geprobeerd en later Bruno Silva omdat we geen goede jeugdspelers hadden. Veel geld aan uitgegeven! Per toeval is V/D Wiel daar geprobeerd en dat pakte goed uit (binnen 6 maanden in het Nederlands Elftal). Je kan nu weer mensen voor de linksback gaan kopen, maar waarom niet Boilesen, Koppers en Dijks het laten uitvechten? Ze kennen het Ajax spelletje en worden vanzelf beter als een Jaappie Stam ze traint! Ik ben trouwens zwaar voorstander van Winston Bogarde als individuele trainer van de verdedigers. Samen met Stam. Voetballen kunnen ze al, maar deze mannen kunnen ze ook verder helpen in het meedogenloos verdedigen! Zo'n Nuytinck als opvolger van Jantje zou daarom goed zijn! Een grote, sterke kerel! Wel zou er nog een opvolger van Ooijer moeten komen (Bouma misschien?)!
dat je back gewoon uit de jeugd moet halen ben ik het in principe volledig mee eens..maar als de jeugdspelers het niveau of de potentie NOG niet hebben om dadelijk zich staande te houden moet er toch echt een versterking van buitenaf komen om een periode van pak em beet 1 a 2 jaar te overbruggen zodat een dijks of koppers zich in de luwte kan doorontwikkelen. en wat betreft zou Poulsen ook qua leeftijd idiaal zijn, en daarbij is hij transfervrij dus veel geld uit geven hoeft dus ook niet bepaald!

Ik mag verder toch hopen dat dat van Bouma een geintje is? want anders spreek je jezelf wel heel erg tegen namelijk. Want op de cv posities hebben we juist wel talenten klaarstaan die er klaar voor lijken met Denswill en Veltman.
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, woensdag 20 juni 2012 13:36
Hij gaat waarschijnlijk naar Aston Villa maar ik lig er niet wakker van, laat maar naar Engeland gaan zodat Frank zich kan focussen op de jeugd.. Met name Dijks en Denswil zijn veelbelovend, dus is er voldoende potentie aanwezig