Ajax Showtime Homepage

Jonk wel open voor Van der Aat

Jonk wel open voor Van der Aat

  • Door sv
  • , 10 februari 2012 13:56
  • , 9015 views
  • , Bron: Ajax Showtime |
  •  

POSITIEVE HOUDING - Wim Jonk staat in tegenstelling tot wat De Telegraaf vrijdag suggereert wel open voor contact met Henri Van der Aat.

Jonk is niet blij met de berichtgeving en wil het graag rechtgezet hebben, aldus AjaxShowtime.com. Hij streeft naar een goede samenwerking met de statutaire directieleden Van der Aat en Jeroen Slop.

In de krant staat vrijdag dat er geen contact meer is tussen beide heren, maar dit blijkt niet te kloppen. Zeker niet als het aan Jonk ligt. De Telegraaf schreef: 'De rechtszaken hebben er toe geleid dat Jonk en Van de Aat zelfs niet meer met elkaar communiceren'. (foto: Orangepictures.nl)



Archief Ajax Showtime

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Share |

Bespaar op uw autoverzekering en vergelijk meer dan 30 verzekeraars bij Autoverzekering Vergelijken.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Reacties

Laatste video's:

James (8), van kanker naar Ajax en Real Madrid (vooruitblik uitzending KRO)Anita: 'Knokken voor een plek' (OnsOranje.nl)Promo RKK Hand van God: Evander Sno & Sanharib MalkiEen jaar geleden: De derde ster!Klassiek Ajax bij PurmersteijnIvanhoe Willems & Ir-Sais - Sweet Sweet (ft. Vurnon ''JR'' Anita & Leroy ''Lerra F'' Fer)
Avatar van suarez2009
Door suarez2009, zaterdag 11 februari 2012 16:37
Reactie op Stapleton, vrijdag 10 februari 2012 23:47
Hemeltje lief, ik zie vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens VI op vrijdagavond. Die Johan Derksen kletst toch volledig uit zijn nek. Werkelijk onvoorstelbaar dat daar nog steeds mensen achteraan lopen. Als er maar een beetje kritisch doorgevraagd wordt (en dat is natuurlijk bepekt, want het is o.a. maar de Kromme) dan zit hij te hakkelen en te sputteren......
Ik ben er ook mee gestopt, het is een bron van ergernis. Die Derksen roept maar wat en wij moeten het allemaal serieus nemen....
Avatar van OlavMokum
Door OlavMokum, zaterdag 11 februari 2012 10:36
Reactie op Hwb, vrijdag 10 februari 2012 22:40
Heb van De Telegraaf in die hele periode anders ook geen wederhoor gezien hoor. Van geen enkel medium eigenlijk, alleen de publieke omroep heeft volgens mij beide partijen aan het woord gehad (Studio Sport zond Cruijffs reactie na de ledenraad live en volledig uit en hij zat bij Pauw en Witteman), maar ook daar waren de verhoudingen wel scheef.
Hmmzz.. jammer dat de NOS uit was op rancune jegens Cruyff en daardoor ook nief erg fair speelde. Cruyff was met ruzie bij de NOS weggegaan en die rekeningen zijn vereffend. Ook lekker eerlijk en objectief dus.. Die Vermeulen liep te raaskallen en Cruyff neer te sabelen. Anderzijds heeft hij zizchzelf daarmee wel voor blok gezet. Derksen heeft dat meermaals (gelukkig!) ingevreven
Avatar van Stapleton
Door Stapleton, vrijdag 10 februari 2012 23:47
Hemeltje lief, ik zie vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens VI op vrijdagavond.
Die Johan Derksen kletst toch volledig uit zijn nek. Werkelijk onvoorstelbaar dat daar nog steeds mensen achteraan lopen. Als er maar een beetje kritisch doorgevraagd wordt (en dat is natuurlijk bepekt, want het is o.a. maar de Kromme) dan zit hij te hakkelen en te sputteren......
Avatar van Hwb
Door Hwb, vrijdag 10 februari 2012 22:40
Reactie op OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 19:50
Ik denk dat het aantal bezoekers van een website, zoals verderop wordt gesteld, niet als een criterium geldt om als (supporters) website toe te treden tot het serieuze persgezelschap. Het gaat erom of je objectief journalistiek kunt bedrijven. Daar hebben ze bij het AD al heel veel moeite mee zo hebben we kunnen ervaren in de Ajaxmachtsclash. Alhoewel ik de Telegraaf sympathieker en eerlijker bericht vond geven, zij het als Cruyffiaan, was de Telegraaf ook niet helemaal zuiver op de graat. AS zou best objectief nieuws kunnen berichten, maar dan moet je dat eerst wel bewijzen door gefundeerde artikelen te publiceren met in beginsel hoor en wederhoor, tenzij het een column is. Gr. OlavMokum
Heb van De Telegraaf in die hele periode anders ook geen wederhoor gezien hoor. Van geen enkel medium eigenlijk, alleen de publieke omroep heeft volgens mij beide partijen aan het woord gehad (Studio Sport zond Cruijffs reactie na de ledenraad live en volledig uit en hij zat bij Pauw en Witteman), maar ook daar waren de verhoudingen wel scheef.
Avatar van Hwb
Door Hwb, vrijdag 10 februari 2012 22:33
Reactie op OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 17:48
Ik doelde voornamelijk op dat andere rijtje. Dacht dat je die wel kon onderscheiden van Blind. Helaas dus niet. Maargoed, ben blij dat ik eea heb wakker geschud. Ik verwacht niet dat er wederom RAS-AJACIEDEN klakkeloos eenzijdig zwart worden weggezet, en dat was m'n opzet ;) BTW Blind heeft wel een vies spelletje gespeeld. Maarja daar zul je het als Sturkenboom United man wel niet mee eens zijn. Kom je soms uit utreg?
Oh, nou ben ik ineens een Sturkenboom-man? Het enige dat ik hier heb gedaan is het opnemen voor deze site, waarbij ik ook nog heb aangegeven dat ze sommige dingen zeker beter kunnen doen.

En aan die reactie van jou kon ik niet zien dat jij op het andere rijtje doelde. Gezien mijn post was het logischer als dat over Blind ging.
En voor de goede orde: Blind heeft inderdaad meegedaan aan een vies spelletje, dat klopt.
Avatar van ferrie
Door ferrie, vrijdag 10 februari 2012 21:28
maar die van der AAt, dit is toch gewoon een hele foute vent, of heb ik het nu mis?

deze man moet toch gewoon weg bij Ajax
Avatar van ferrie
Door ferrie, vrijdag 10 februari 2012 21:24
Reactie op OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 19:50
Ik denk dat het aantal bezoekers van een website, zoals verderop wordt gesteld, niet als een criterium geldt om als (supporters) website toe te treden tot het serieuze persgezelschap. Het gaat erom of je objectief journalistiek kunt bedrijven. Daar hebben ze bij het AD al heel veel moeite mee zo hebben we kunnen ervaren in de Ajaxmachtsclash. Alhoewel ik de Telegraaf sympathieker en eerlijker bericht vond geven, zij het als Cruyffiaan, was de Telegraaf ook niet helemaal zuiver op de graat. AS zou best objectief nieuws kunnen berichten, maar dan moet je dat eerst wel bewijzen door gefundeerde artikelen te publiceren met in beginsel hoor en wederhoor, tenzij het een column is. Gr. OlavMokum
dan heeft niemand een perskaart over, kijk en een of ander flutkrantje of magazine maken dan vind ik dit wel journalistiek.

Ad/telegraaf doen ook niets anders dan nieuws van website op hun sites droppen
Avatar van OlavMokum
Door OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 19:50
Ik denk dat het aantal bezoekers van een website, zoals verderop wordt gesteld, niet als een criterium geldt om als (supporters) website toe te treden tot het serieuze persgezelschap. Het gaat erom of je objectief journalistiek kunt bedrijven. Daar hebben ze bij het AD al heel veel moeite mee zo hebben we kunnen ervaren in de Ajaxmachtsclash. Alhoewel ik de Telegraaf sympathieker en eerlijker bericht vond geven, zij het als Cruyffiaan, was de Telegraaf ook niet helemaal zuiver op de graat. AS zou best objectief nieuws kunnen berichten, maar dan moet je dat eerst wel bewijzen door gefundeerde artikelen te publiceren met in beginsel hoor en wederhoor, tenzij het een column is. Gr. OlavMokum
Avatar van sv
Door sv, vrijdag 10 februari 2012 19:24
Reactie op ferrie, vrijdag 10 februari 2012 18:51
dat wordt je toch ook helemaal gek van, oude pers die nieuwe pers weer tegenhoudt. Arno is voorzitter van NSP? geef GVD dit soort site de ruimte, kijk naar bezoekersaantallen etcetc Maar span een kortgeding aan, vroeg of laat krijgt nieuwe media toch alle ruimte
ja precies.

jep sinds een jaar.
Avatar van ferrie
Door ferrie, vrijdag 10 februari 2012 18:54
Reactie op Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:43
Oh, dan is het verhaal anders dan ik dacht. Wat mij betreft hoeven ze fansites trouwens niet dezelfde rechten te geven als 'echte' media, maar doe dan iets anders, zeker voor de paar grootste. Geef ze 1 interview per maand of organiseer af en toe een persconferentie/-moment speciaal voor hen bijvoorbeeld. Dat zou ook een goed signaal zijn naar de supporters.
ajax moet ook veel flexibeler met fansites omgaan, gewoon interviews geven.

Ze moeten op hun eigen site een blog beginnen, dan weten de sukkels wat er speelt onder supporters.
je kan bv. elke seizoenkaart houder een log in + pasword geven.

ajax moet veel beter met hun fans omgaan. ik zal ze wel eens les geven daar sukkels



Avatar van ferrie
Door ferrie, vrijdag 10 februari 2012 18:51
Reactie op sv, vrijdag 10 februari 2012 17:37
ja omdat we geen perskaart hebben van de nsp. Maar we voldeden dus aan die die NSP-criteria, maar na mijn aanvraag hebben ze de criteria gewijzigd zodat we er niet meer aan voldoen en ook niet aan kunnen voldoen. 1 eis is 'fansites worden niet als officieel medium erkend'. Daar kunnen we niks aan doen, oftewel het is discriminatie. Arno Vermeulen is nu voorzitter en ik heb hem dit probleem voorgelegd, maar hij zei dat er 'niks onrechtsmatigs' in zat. Ik overweeg nu een kort geding of een andere procedure aan te spannen.
dat wordt je toch ook helemaal gek van, oude pers die nieuwe pers weer tegenhoudt.

Arno is voorzitter van NSP?

geef GVD dit soort site de ruimte, kijk naar bezoekersaantallen etcetc

Maar span een kortgeding aan, vroeg of laat krijgt nieuwe media toch alle ruimte
Avatar van sv
Door sv, vrijdag 10 februari 2012 18:40
Reactie op Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:43
Oh, dan is het verhaal anders dan ik dacht. Wat mij betreft hoeven ze fansites trouwens niet dezelfde rechten te geven als 'echte' media, maar doe dan iets anders, zeker voor de paar grootste. Geef ze 1 interview per maand of organiseer af en toe een persconferentie/-moment speciaal voor hen bijvoorbeeld. Dat zou ook een goed signaal zijn naar de supporters.
ja mee eens. al vind ik wel dat er eerlijke concurrentie moet zijn, dat is op deze manier niet aanwezig.
Avatar van ajax19
Door ajax19, vrijdag 10 februari 2012 18:16
Beter, Jonk is gewoon gaan functioneren en daarbij kan hij een overvloed aan positiviteit gebruiken. Laat de strijd over de clubleiding maar over aan anderen, want die situatie is nog totaal niet opgelost.
Avatar van OlavMokum
Door OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 17:48
Reactie op Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:40
Daar is niets raars aan. Wel aan dat je Blind als nep-ajacied ziet. Die man heeft zich in zijn leven (denk ik) meer ingezet voor Ajax en meer betekent voor Ajax dan jij.
Ik doelde voornamelijk op dat andere rijtje. Dacht dat je die wel kon onderscheiden van Blind. Helaas dus niet. Maargoed, ben blij dat ik eea heb wakker geschud. Ik verwacht niet dat er wederom RAS-AJACIEDEN klakkeloos eenzijdig zwart worden weggezet, en dat was m'n opzet ;) BTW Blind heeft wel een vies spelletje gespeeld. Maarja daar zul je het als Sturkenboom United man wel niet mee eens zijn. Kom je soms uit utreg?
Avatar van Hwb
Door Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:43
Reactie op sv, vrijdag 10 februari 2012 17:37
ja omdat we geen perskaart hebben van de nsp. Maar we voldeden dus aan die die NSP-criteria, maar na mijn aanvraag hebben ze de criteria gewijzigd zodat we er niet meer aan voldoen en ook niet aan kunnen voldoen. 1 eis is 'fansites worden niet als officieel medium erkend'. Daar kunnen we niks aan doen, oftewel het is discriminatie. Arno Vermeulen is nu voorzitter en ik heb hem dit probleem voorgelegd, maar hij zei dat er 'niks onrechtsmatigs' in zat. Ik overweeg nu een kort geding of een andere procedure aan te spannen.
Oh, dan is het verhaal anders dan ik dacht.

Wat mij betreft hoeven ze fansites trouwens niet dezelfde rechten te geven als 'echte' media, maar doe dan iets anders, zeker voor de paar grootste. Geef ze 1 interview per maand of organiseer af en toe een persconferentie/-moment speciaal voor hen bijvoorbeeld. Dat zou ook een goed signaal zijn naar de supporters.
Avatar van Hwb
Door Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:40
Reactie op OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 17:28
Inderdaad toen NEP-Ajacieden eenzijdig werden neergezet hoorde je me niet. Maar als dat gebeurt met Ras-Ajacieden hoor je me wel. Wat is daar zo raar aan?!
Daar is niets raars aan. Wel aan dat je Blind als nep-ajacied ziet. Die man heeft zich in zijn leven (denk ik) meer ingezet voor Ajax en meer betekent voor Ajax dan jij.
Avatar van sv
Door sv, vrijdag 10 februari 2012 17:37
Reactie op ferrie, vrijdag 10 februari 2012 17:18
sjoerd, hebben ze ook gezegd waarom niet? Hier wordt je dus zo moe van ajax , die censuur!
ja omdat we geen perskaart hebben van de nsp. Maar we voldeden dus aan die die NSP-criteria, maar na mijn aanvraag hebben ze de criteria gewijzigd zodat we er niet meer aan voldoen en ook niet aan kunnen voldoen. 1 eis is 'fansites worden niet als officieel medium erkend'. Daar kunnen we niks aan doen, oftewel het is discriminatie. Arno Vermeulen is nu voorzitter en ik heb hem dit probleem voorgelegd, maar hij zei dat er 'niks onrechtsmatigs' in zat. Ik overweeg nu een kort geding of een andere procedure aan te spannen.
Avatar van carina
Door carina, vrijdag 10 februari 2012 17:29
ach wat, de telegraaf !!
Avatar van OlavMokum
Door OlavMokum, vrijdag 10 februari 2012 17:28
Reactie op Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:19
Dat gebeurt ook helemaal niet. Eenzijdig negatief neerzetten, kom op man. Je doet net alsof AS een pro-ten have lobby heeft gevoerd. Er zijn een paar berichtjes waarin quotes staan die negatief zijn voor Jonk en Bergkamp, zonder bronvermelding. Er zijn ook tal van andere berichten die negatief zijn voor Wakkie, Ten Have, Vd Aat, Sturkenboom en al die anderen. Overigens hoorde ik je niet over het eenzijdig negatief wegzetten van ras-Ajacied bij het bericht dat Danny Blind overbodig was en eventueel naar Almere City gestuurd kon worden.
Inderdaad toen NEP-Ajacieden eenzijdig werden neergezet hoorde je me niet. Maar als dat gebeurt met Ras-Ajacieden hoor je me wel. Wat is daar zo raar aan?!
Avatar van Hwb
Door Hwb, vrijdag 10 februari 2012 17:27
Reactie op ferrie, vrijdag 10 februari 2012 17:25
precies en dan de jeugd tussen A1-het 2e en 1e gaan helpen bij Almere, jongens die er tussen vakllen en ervaring moeten opdoen. daar zie ik een belangrijke functie voor iemand en dat kan blind zijn
He, dan zijn we het eens ;)

Voetbalinfo voetbalnieuws