Ajax Showtime Homepage Apple Store Ajax Showtime Google Play Ajax Showtime
Home » Bijzaken en geruchten »

[Update] 'Ajax wil Armenteros nog steeds'

[Update] 'Ajax wil Armenteros nog steeds'

AJAX BLIJFT AZEN OP SPITSEN - Het Algemeen Dagblad schrijft dinsdag dat Ajax nog steeds belangstelling heeft voor Samuel Armenteros. De Amsterdammers hadden afgelopen zomer ook al interesse in de spits.

Naast Ajax azen ook Feyenoord, Vitesse en FC Twente op de voetballer. Hij staat nog tot de zomer onder contract in Almelo.

Onlangs werd Ajax in verband gebracht met Nicklas Helenius en Philip Hosiner

Update 12.33u: Armenterros laat in het AD weten dat hij rekening houdt met een vertrek in de winterstop. 'Heracles zal in de winterstop misschien nog iets willen verdienem. De kans is groot dat ik volgend seizoen hoe dan ook ergens anders speel. Ik ben realistisch, Barcelona staat straks niet op de stoep. Eigenlijk wil ik een tussenstop maken bij een topclub in Nederland. Worden clubs als Vitesse, FC Twente en Feyenoord aan mij gelinkt? Daar wil ik liever niets over zeggen.'


Archief Ajax Showtime

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Interview Van der Hart met Ajax TVTop 10 De Zeeuw2013: Ajax - Go Ahead Eagles (6-0)Ajax opnieuw in oktoberdip (AT5)El Ghazi tijdens voorbereidingBorst: 'De Boer moet lekker weggaan'
Avatar van Cello
Door Cello, dinsdag 4 december 2012 18:32
Ik denk, ook uitgaande van afgelopen zomer transferperiode, dat Ajax alleen gaat voor iemand (als directe versterking), wanneer er een speler vertrekt.

Een mogelijke komst van Niklas Helenius zal hier denk ik los van staan, daar ik vermoed, dat àls Helenius komt hij niet direct voor Ajax-1 gehaald wordt. Ik verwacht bij hem eenzelfde soort patroon als dat men nu heeft met Andersen en dus dat Helenius meer nog mbt de toekomst gehaald wordt.

En met de mogelijkheid, dat Sigthorsson, maar ook Babel weer na de winterstop aansluiten. Met een Danny Hoesen erbij zal de noodzaak voor een spits minder groot zijn.
Misschien dat men, àls Sulejmani vertrekt wat gaat doen.....al kan je zelfs daar je vraagtekens plaatsen of men echt al daar gelijk wat wil doen....immers daar hebben we op rechts nog Lukoki, Sana en wellicht zelfs al De Sa.....
Dus ja...... het lijkt me echt niet zo voor de hand liggend dat er ook echt daadwerkelijk wat bij gaat komen in de winterstop.
Avatar van flasher93
Door flasher93, dinsdag 4 december 2012 18:32
Reactie op seandebom, dinsdag 4 december 2012 13:43
Dan heb je voor de spitspositie dus: - Sigthorsson - Hoesen - Armenteros - Helenius - Klaassen (eventueel) - De Jong (eventueel) - Castillion (mits zijn contract wordt verlengd) Lijkt me iets teveel van het goede ;)
Van al die namen die je noemt zijn er 2 een echte spits. Sigtorrson en Hoesen.

Klaassen en De Jong zijn middenvelders. Handig om in nood te gebruiken idd.

Armenteros kan Links en Rechts buiten spelen.

Castillion komt te kort voor ajax. Heeft net pas basis bij Heracles. Bij RKC viel hij ook niet op vond ik.

Dus ik vind beide wel welkom. Als allebei maar voor een lage prijs is. Waarom het risico niet nemen. Er zijn genoeg wedstrijden. Beker + competitie en CL/europa league dusja
Avatar van ikke1986
Door ikke1986, dinsdag 4 december 2012 17:22
Komt toch niet. Gaat naar 010
Avatar van LorenzovgortelModerator
Door Lorenzovgortel, dinsdag 4 december 2012 17:01
Deze man nu een aantal keren zien spelen. Wat een talent zeg! Vond hem vooral tegen Zwolle (Al is het maar Zwolle) echt fantastisch. Erg sterk aan de bal, technisch zeer begaafd en steeds doelgerichter. Daarbij komt ook nog dat hij aan het einde van dit seizoen transfervrij is.

Ik zou zeggen, in de winterstop voor een ton of 5 naar Amsterdam halen.
Avatar van Van Reenen
Door Van Reenen, dinsdag 4 december 2012 16:53
Onlangs werd Ajax in verband gebracht met Nicklas Helenius en Philip Hosiner en niet te vergeten de grootste speler Marco Fabian. Deze is wel de talentvolste van de huidige spitsen van 23 jaar en jonger.
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, dinsdag 4 december 2012 16:01
Reactie op seandebom, dinsdag 4 december 2012 13:43
Dan heb je voor de spitspositie dus: - Sigthorsson - Hoesen - Armenteros - Helenius - Klaassen (eventueel) - De Jong (eventueel) - Castillion (mits zijn contract wordt verlengd) Lijkt me iets teveel van het goede ;)
Met Sigthorsson is het afwachten geblazen, Hoesen is een typische spits samen met Helenius en in dat geval behoudt je Klaassen en S. de Jong alleen voor het middenveld, zodat Poulsen gerust kan vertrekken. Castillion's contract lijkt me geen verlenging waard, hij komt gewoonweg kwaliteit te kort. Armenteros kan je eventueel op de flanken positioneren
Avatar van babeldeman
Door babeldeman, dinsdag 4 december 2012 16:01
Dat betekend dus dat Armenteros naar Ajax wil, ik zou zeggen gelijk halen in de winterstop.
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, dinsdag 4 december 2012 15:58
Ik ben gecharmeerd van Armenteros maar weet dat het geen supertalent is.. Zal wel enige rek in zitten maar als Helenius werkelijk zo goed is als men beweert, wil ik Helenius wel zien komen. Daarnaast zie ik Armenteros makkelijk voor de concurrent spelen, met Hoesen hebben we een soortgelijke speler in huis.. Babel zou weleens kunnen vertrekken na dit seizoen en met Sigthorsson weet je het maar nooit. Transfers van Armenteros én Helenius zouden ook niet verkeerd zijn maar dan moeten Babel en Sulejmani wel degelijk vertrekken. Lukoki kan je in dat geval wel uitlenen maar alleen als Sigthorsson hersteld teruggekeerd is
Avatar van Wayout
Door Wayout, dinsdag 4 december 2012 15:35
Reactie op RobertoStrife, dinsdag 4 december 2012 14:28
Hij of Helenius mag van mij wel komen. Armenteros is heel sterk aan de bal en heeft ervaring, maar is tegelijk pas even oud als Hoesen, dus er zit zeker nog rek in.
Dat weet je nooit of er rek in zit. Bij Sommige jongens zit er op jonge leeftijd al geen rek meer in. Ik denk dat je dat pas zal merken al hij bij Ajax speelt. Maar voor mij hoeft Armenteros echt niet. Dat is niet het nveau dat we na moeten streven, we moeten gaan voor hoger niveau.
Avatar van RobertoStrife
Door RobertoStrife, dinsdag 4 december 2012 14:28
Hij of Helenius mag van mij wel komen. Armenteros is heel sterk aan de bal en heeft ervaring, maar is tegelijk pas even oud als Hoesen, dus er zit zeker nog rek in.
Avatar van seandebom
Door seandebom, dinsdag 4 december 2012 13:43
Reactie op flasher93, dinsdag 4 december 2012 12:45
Waarom niet Helenius en Armenteros halen. Vertrek: Babel vertrekt na het seizoen. Sulejmani vertrekt misschien in winterstop. Wie weet wordt de Jong wel verkocht. Hij laat zich dit seizoen goed zien in de grote wedstrijden. Verder: Sigtorsson moeten we rustig brengen en zal geen heel seizoen kunnen spelen. Hoesen is ook niet gewend een heel seizoen te spelen, en met een vaste spits gaat het toch wat beter dan met Erksen in de Spits. Van Kessel is er blijkbaar nog niet aan toe. En zijn kwaliteiten moeten nog maar uitwijzen. Bodul deed het ook goed in Jong ajax,.. Als we volgend seizoen weer op 3 fronten mee strijden is het altijd handig een bredere selectie te hebben. Bovendien is Armenteros best een behendige speler dus zou misschien ook eventueel rechts voor kunnen? En Helenius moet ook nog maar uit wijzen of hij zich makkelijk en snel kan aanpassen. Dus waarom niet allebei halen als je voor het geld van Sulejmani --> helenius kan halen en gratis/voor klein preisje --> armenteros?
Dan heb je voor de spitspositie dus:
- Sigthorsson
- Hoesen
- Armenteros
- Helenius
- Klaassen (eventueel)
- De Jong (eventueel)
- Castillion (mits zijn contract wordt verlengd)

Lijkt me iets teveel van het goede ;)
Avatar van Am*
Door Am*, dinsdag 4 december 2012 13:27
Reactie op geronimo, dinsdag 4 december 2012 11:12
Zuigt AD uit hun dikke duim, dan kunnen later schrijven dat hij liever naar Feyenoord gaat ondanks belangstelling van Ajax. Dit is Nijnatten jounalistiek.
Dat denk ik ook! Want AD krijgt geen info bij Ajax.
En al hun infiltranten zijn buitengewerkt.
Avatar van flasher93
Door flasher93, dinsdag 4 december 2012 12:45
Waarom niet Helenius en Armenteros halen.

Vertrek:
Babel vertrekt na het seizoen.
Sulejmani vertrekt misschien in winterstop.
Wie weet wordt de Jong wel verkocht. Hij laat zich dit seizoen goed zien in de grote wedstrijden.

Verder:
Sigtorsson moeten we rustig brengen en zal geen heel seizoen kunnen spelen.
Hoesen is ook niet gewend een heel seizoen te spelen, en met een vaste spits gaat het toch wat beter dan met Erksen in de Spits.
Van Kessel is er blijkbaar nog niet aan toe. En zijn kwaliteiten moeten nog maar uitwijzen. Bodul deed het ook goed in Jong ajax,..

Als we volgend seizoen weer op 3 fronten mee strijden is het altijd handig een bredere selectie te hebben. Bovendien is Armenteros best een behendige speler dus zou misschien ook eventueel rechts voor kunnen? En Helenius moet ook nog maar uit wijzen of hij zich makkelijk en snel kan aanpassen.

Dus waarom niet allebei halen als je voor het geld van Sulejmani --> helenius kan halen en gratis/voor klein preisje --> armenteros?
Avatar van N-ajax
Door N-ajax, dinsdag 4 december 2012 11:44
Reactie op widmfan77, dinsdag 4 december 2012 11:24
Ik heb liever Helenius of die Oostenrijker. Ik vind Armenteros zo'n net niet spits. Als je dan wat haalt ten faveure van Sigtorsson en Hoesen zorg dan wel dat je een spits haalt die daadwerkelijk beter is. En daar heb ik sterk mijn twijfels over bij Armenteros.
Hij is gratis, daarnaast zal Ajax Babel kwijt raken en van Sigthorsson af willen als deze vaak geblesseerd blijft.
Avatar van RicoChet
Door RicoChet, dinsdag 4 december 2012 11:34
HAAL DAN HELENIUS !
Avatar van widmfan77
Door widmfan77, dinsdag 4 december 2012 11:24
Ik heb liever Helenius of die Oostenrijker. Ik vind Armenteros zo'n net niet spits. Als je dan wat haalt ten faveure van Sigtorsson en Hoesen zorg dan wel dat je een spits haalt die daadwerkelijk beter is. En daar heb ik sterk mijn twijfels over bij Armenteros.
Avatar van geronimo
Door geronimo, dinsdag 4 december 2012 11:12
Zuigt AD uit hun dikke duim, dan kunnen later schrijven dat hij liever naar Feyenoord gaat ondanks belangstelling van Ajax. Dit is Nijnatten jounalistiek.
Avatar van JesusZoonVanGod
Door JesusZoonVanGod, dinsdag 4 december 2012 10:55
Leuke voetballer, maar ik vind het geen killer voor de goal. Liever dan Helenius, die is ondanks zijn lengte technisch en hij heeft een neusje voor de goal. Las gister dat hij 'maar' rond de 1.000.000 hoeft te kosten.
Avatar van paulat
Door paulat, dinsdag 4 december 2012 10:48
Wat moet je nou met Armenteros? We hebben Siggi, Hoessen en evt de Jong. van Kessel kan ook scoren. Waste of money.
Avatar van ST
Door ST, dinsdag 4 december 2012 10:08
Veel liever Helenius.
Avatar van AFCA***
Door AFCA***, dinsdag 4 december 2012 10:05
Reactie op TurboUrby, dinsdag 4 december 2012 10:00
Als Babel blijft dan ben je wat betreft de spits-positie eigenlijk al klaar voor volgend jaar. Hoesen en Babel kunnen met zn 2en die plek wel invullen, zijn beide fitte jongens (ondanks die lullige blessure van Ryan op het moment), en met jongens als Eriksen, Fischer en Siem de Jong in de selectie heb je voldoende noodoplossingen. Als Sigthorsson na de winterstop geen fitte indruk maakt, of voetballend niks laat zien, zou ik hem proberen te verkopen. Zo'n jongen als 3e of 4e spits er bij laten hangen hebben zowel Ajax als Sig vrij weinig aan. Van Kessel is echt een hele matige speler, dat vond ik al voordat Ajax hem haalde. Verkapte rechtsbuiten, met een matige techniek, die volledig op zn snelheid leunt en voor geen meter meevoetbalt. Past totaal niet bij Ajax. Volgend jaar Menig doorschuiven naar Jong Ajax, en een talentvolle jongen scouten voor de A1.
Ja klopt heb ook niet zo´n hoge pet op van Van Kessel maar het technisch hart moet iets in hem gezien hebben anders halen ze hem niet dus vindt 3 maanden te kort maar geloof je op je woord dat het voor Ajax als niks was begon hem zelf pas te volgen toen Ajax hem haalde.

Over de spits positie ja als Babel blijft ben je ook eigenlijk klaar maar wat te doen als Siggy pas volgend jaar oktober weer een blessure krijgt en Hoessen krijgt naar mijn mening ook nog wel een terugslag dan heb je met de transfermarkt dicht alleen nog Babel over dus koos ik uit jou lijstje van 3 dan Helenius, zelf zie ik liever ook een talentvolle spits die in de A1 dan rustig kan ontwikkelen, degene die ik dan het liefst had gezien was de spits van Groningen A1 maar die heeft net bijgetekend anders was hij in mijn ogen de ideale aanwinst voor Ajax nu kan ik geen bedenken. (Eriksen en de Jong ben ik bang vertrekken na dit seizoen dus die noem ik niet en Fischer kan evt. in de spits maar dan moet je een nieuwe links buiten scouten).
Avatar van TurboUrby
Door TurboUrby, dinsdag 4 december 2012 10:00
Reactie op AFCA***, dinsdag 4 december 2012 09:45
Eens en oneens, Babel weg weet ik nog zo net niet. Die jongen is tot na de winterstop uitgeschakeld en zou dus na een half seizoen weer de fout kunnen maken om weg te gaan en weer niet aan spelen toe te komen. Zie hem nog wel een jaar bijtekenen vandaar dat ik Armenteros ook niet nodig acht. Dan heb je Siggy, Hoessen en Babel, mocht Siggy inderdaad weer een blessure oplopen zodra hij fit is dan moet je wel een vervanger halen maar dan ben ik meer gecharmeerd van Helenius omdat dit een andere spits als Hoessen is en Armenteros een soortgelijke spits als Hoessen, dit geeft je tactisch meer mogelijkheden. van Kessel begon leuk heeft nu een mindere periode maar kan je nog niet afschrijven vind ik. Die jongen heeft ook nog geen perspectief gehad op Ajax 1 en om hem na 3 maanden competitie al af te schrijven is erg kort.
Als Babel blijft dan ben je wat betreft de spits-positie eigenlijk al klaar voor volgend jaar. Hoesen en Babel kunnen met zn 2en die plek wel invullen, zijn beide fitte jongens (ondanks die lullige blessure van Ryan op het moment), en met jongens als Eriksen, Fischer en Siem de Jong in de selectie heb je voldoende noodoplossingen. Als Sigthorsson na de winterstop geen fitte indruk maakt, of voetballend niks laat zien, zou ik hem proberen te verkopen. Zo'n jongen als 3e of 4e spits er bij laten hangen hebben zowel Ajax als Sig vrij weinig aan.

Van Kessel is echt een hele matige speler, dat vond ik al voordat Ajax hem haalde. Verkapte rechtsbuiten, met een matige techniek, die volledig op zn snelheid leunt en voor geen meter meevoetbalt. Past totaal niet bij Ajax. Volgend jaar Menig doorschuiven naar Jong Ajax, en een talentvolle jongen scouten voor de A1.
Avatar van Daneman
Door Daneman, dinsdag 4 december 2012 09:52
nu blijkt ie niet meer nodig te zijn.
Avatar van AFCA***
Door AFCA***, dinsdag 4 december 2012 09:45
Reactie op TurboUrby, dinsdag 4 december 2012 09:41
Het gaat voornamelijk om volgend jaar. Dan is Babel zeer waarschijnlijk weg, en vKessel kan er sowieso geen kut van. Siggy moet na de winterstop laten zien dat hij een half jaar fit kan blijven, als dat niet lukt dan is Sig gewoon geen speler waar je op kan bouwen. Hoesen bevalt me sowieso wel, als concurrent zou ik er ééntje kiezen uit 't rijtje Babel, Armenteros, en evt Helenius.
Eens en oneens, Babel weg weet ik nog zo net niet. Die jongen is tot na de winterstop uitgeschakeld en zou dus na een half seizoen weer de fout kunnen maken om weg te gaan en weer niet aan spelen toe te komen. Zie hem nog wel een jaar bijtekenen vandaar dat ik Armenteros ook niet nodig acht. Dan heb je Siggy, Hoessen en Babel, mocht Siggy inderdaad weer een blessure oplopen zodra hij fit is dan moet je wel een vervanger halen maar dan ben ik meer gecharmeerd van Helenius omdat dit een andere spits als Hoessen is en Armenteros een soortgelijke spits als Hoessen, dit geeft je tactisch meer mogelijkheden. van Kessel begon leuk heeft nu een mindere periode maar kan je nog niet afschrijven vind ik. Die jongen heeft ook nog geen perspectief gehad op Ajax 1 en om hem na 3 maanden competitie al af te schrijven is erg kort.
Avatar van TurboUrby
Door TurboUrby, dinsdag 4 december 2012 09:41
Reactie op AFCA***, dinsdag 4 december 2012 09:26
Niet nodig met Kolbeinn, Hoessen, v. Kessel en Babel. Zal weinig tot niet spelen kost ook niet veel maar voor die jongen zijn ontwikkeling is het ook niet goed als hij bij Ajax 1 op de bank zit en voor de jeugdspitsen van Ajax is het niet goed als Armenteros in de weg zit.
Het gaat voornamelijk om volgend jaar. Dan is Babel zeer waarschijnlijk weg, en vKessel kan er sowieso geen kut van. Siggy moet na de winterstop laten zien dat hij een half jaar fit kan blijven, als dat niet lukt dan is Sig gewoon geen speler waar je op kan bouwen.

Hoesen bevalt me sowieso wel, als concurrent zou ik er ééntje kiezen uit 't rijtje Babel, Armenteros, en evt Helenius.
Avatar van AFCA***
Door AFCA***, dinsdag 4 december 2012 09:26
Niet nodig met Kolbeinn, Hoessen, v. Kessel en Babel. Zal weinig tot niet spelen kost ook niet veel maar voor die jongen zijn ontwikkeling is het ook niet goed als hij bij Ajax 1 op de bank zit en voor de jeugdspitsen van Ajax is het niet goed als Armenteros in de weg zit.
Avatar van TikkieTerugJaap
Door TikkieTerugJaap, dinsdag 4 december 2012 09:08
Halennn, niet naar die kakkerlakken laten gaan. Voor paar ton heb je hem, altijd doen. Liever dan Babel.
altianet.com