Ajax Showtime Homepage Apple Store Ajax Showtime Google Play Ajax Showtime
Home » Bijzaken en geruchten »

'Heitinga geen optie in de winterstop'

'Heitinga geen optie in de winterstop'

Als het aan Frank de Boer ligt dan is Johnny Heitinga geen optie in de winterstop. 'Nee', antwoordde hij stellig op de vraag van een journalist tijdens de persconferentie.

Na het seizoen? 'Wellicht, dat hangt er van af of er nog iemand weg gaat', laat de oefenmeester weten.

Tags

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Great Ajax 1995 Team Goal (Overmars)Prachtige en unieke beelden CL-finale 1995Hoogtepunten Feyenoord - Ajax (0-1)Van Rhijn: 'Niet Ajax-waardig' (AT5)Goal Van Rhijn! | Feyenoord Ajax 0-1Vizier op Rotterdam
Avatar van vakMforever
Door vakMforever , vrijdag 30 november 2012 22:28
Relax man! ADHD ??
Iedereen mag zijn mening hebben en zeker over de aan en verkopen in de afgelopen maanden. FdB heeft alle geluk vd wereld, en ik ben een huge fan van FdB, dat hij in het straatje van Jopie past want was iedere andere trainer er allang uitgerot. Ajax is van de supporters en weet ik niet hoelang jij meeloopt maar Amsterdammers en zeker het Ajax publiek zijn azijnzeikers...dat is de cultuur van Amsterdam pik! Niet iedereen is zo volgzaam en mogen wij NEE moeten wij kritisch blijven kijken naar het politieke spelletje van Jopie.
Avatar van ikke1986
Door ikke1986, vrijdag 30 november 2012 17:05
Geloof me, als Ajax Zaterdag flink verliest van PSV en de zwakke plekken in ons elftal duidelijker worden zal de Boer echt wat moeten gaan doen in de winterstop om zijn hachje te redden. Zou gewoon dom zijn om geen ervaring en kwaliteit te halen als het nodig is.
Avatar van buitenveldert
Door buitenveldert, vrijdag 30 november 2012 15:47
Reactie op DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 14:08
Zucht. Zonder er al te diep op in te gaan. Als Alderweireld wordt verkocht, dan is er eventueel plaats voor Heitinga en anders gewoon niet.
Helemaal mee eens daarom denk ik dat het deze zomer gaat worden want Tobby gaat denk ik naar Arsenal. vooruit gang is het niet denk ik, niet dat Heitinga slecht is maar ik vind Tobby gewoon goed, helemaal voor zijn leeftijd
Avatar van elpresidente
Door elpresidente, vrijdag 30 november 2012 15:47
Rare opmerking. We kunnen wel wat kwaliteit en ervaring gebruiken en hoe realistisch het moge zijn even daargelaten zeg je niet zo resoluut nee tegen een oud speler die misschien wel wil terug komen op een leeftijd waar je er nog wat aan heb. Heitinga kan op 4 posities uit de voeten en is volgens mij op alle posities ook de betere dan de huidige jongens.
Avatar van theicemen
Door theicemen, vrijdag 30 november 2012 15:46
Reactie op DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 15:37
Als ik jou vraag wat Ajax in de zomer kwijt was aan transfers, dan weet ik jou antwoord al namelijk 6 miljoen euro. Vooruit misschien weet je een beetje hoe die transfers betaald worden en dan leg je uit dat dit niet in één keer is, maar gespreid worden betaald. Ik vrees alleen niet dat jij weet dat Ajax in dit boekjaar gewoon rond de 15 miljoen euro kwijt was aan transfers. Dat komt doordat Ajax nog steeds betaald voor oude transfers. Dan kun je nog zeggen dat we wel voor 25 miljoen euro verkocht hebben, dus dat er geld genoeg is. Maar ook dit klopt niet, want het salarishuis zal nu zo rond de 40 miljoen euro zijn (ik denk iets lager, maar veel zal het niet schelen). Dan kun je nog zeggen dat de omzet weer rond de 100 miljoen euro is in dit boekjaar, maar daar tegenover staan weer de bedrijfslasten die waarschijnlijk zijn gedaald naar (dit is iets lastiger, dus dit denk ik) 80 á 85 miljoen euro. Al met al is Ajax dan nog steeds te veel geld kwijt aan haar kosten, want zonder Champions League en zonder het verkopen van spelers draait de club een omzet van tussen de 60 á 70 miljoen euro. Nu de club eindelijk weer eens het eigen vermogen omhoog heeft kunnen brengen, in samenhang met het saneren op het salarishuis en transferkosten, wil dit niet gelijk zeggen dat er genoeg ruimte is om spelers aan te trekken van het kaliber Heitinga. Dat komt doordat we Alderweireld en Moisander al hebben, dus je moet echt gaan vrezen (realistisch nadenken) dat Heitinga pas terug kan keren als Alderweireld wordt verkocht. En dan nog hangt het ervan af hoeveel Heitinga moet kosten en hoeveel salaris hij wil hebben. Ajax moet echt gewoon verstandig met haar geld omgaan en in deze goede jaren (Champions League en het verkopen van spelers) moet het geld bespaard worden voor de slechte jaren (geen Champions League en geen transfers). Straks komt er weer een moment dat als een speler verkocht wordt, dat Ajax bij machte is om een directe aankoop te doen. Dat is dus niet tijdens de winterstop, maar misschien wel aanstaande zomer al. Dit is echter niet 100% te garanderen, maar logischerwijs zie ik Ajax wel een speler kopen als Alderweireld weggaat en als Eriksen weggaat. Voor alle overige posities lijkt me dat nagenoeg onmogelijk zij het dat ze erg jong zijn en niet al te veel geld kosten.
Je moet gewoon hopen dat deze spelers ooit terug keren zoals Rijkaard dat eens deed en daarbij voor een appel en een ei komen ballen bij ajax ,vanzelf sprekend is dat echter niet, tegenwoordig zijn er zo veel alternatieven zoals Rusland, Dubai waar er voor deze spelers nog veel geld uitgegeven wordt. Ik ben er trouwens niet zo op gebrand dat Heitinga weer terug komt, zoveel beter is hij niet, al breng hij wel wat rust in de organisatie zie zelf liever VdV terug keren of KJH
Avatar van DeKlassieker
Door DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 15:37
Reactie op Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:49
'Ajax kan pas een directe aankoop doen nadat hiertoe aanleiding is, bijvoorbeeld wanneer een speler verkocht is.' Ajax heeft afgelopen zomer genoeg transferopbrengsten gehad, en heeft daarnaast hevig kunnen snijden in het salarishuis. Het is gewoon pure onwil om geen spelers te halen. Ze zeggen iedere keer 'we kunnen pas een speler halen als we verkocht hebben'. Dat is gewoon niet waar. En bovendien wordt er dan niemand gehaald, of alleen een speler met een 'sterk afgeprijsd' embleem erop. Koopjesjagen dus. Ik denk ook niet dat Heitinga over een half jaar al terugkeert naar Ajax. Maar daar gaat het hier niet om. De Boer geeft nu m.a.w. aan dat Heitinga niet welkom is zolang er geen spelers(Alderweireld/Moisander) vertrekken. Dat vind ik een verkeerd signaal voor een clubicoon als John. Een speler waarvoor menigeen naar het stadion zou komen. En als je de tactiek aanhoudt zoals Ajax die hanteert, namelijk met een volle portomonnee gaan shoppen, dan blijf je overal de hoofdprijs betalen voor spelers. Tenzij je de tactiek van Overmars hanteert: 'wij vinden de speler X waard, verkoop je hem niet voor X, dan gaan we verder kijken'. Op die manier pis je in 9 van de 10 gevallen naast de pot. Overigens begrijp ik wel dat het salaris van John hevig op de balans zal drukken en je hem dus niet haalt voor de bank. Moisander is echter aangetrokken binnen het nieuwe salarishuis, en zal beduidend minder verdienen, dus zou de bank een optie Kunnen zijn. Maar schuiven naar het middenveld is het prima. Op dit moment zit het Ajax trouwens aan alle kanten mee. Alleen dat bezopen idee van de Ajax-Experience is een gigantische flop. Logisch ook. Als ze vooraf een onderzoekje hadden gedaan naar de haalbaarheid, was het er nooit gekomen.
Als ik jou vraag wat Ajax in de zomer kwijt was aan transfers, dan weet ik jou antwoord al namelijk 6 miljoen euro. Vooruit misschien weet je een beetje hoe die transfers betaald worden en dan leg je uit dat dit niet in één keer is, maar gespreid worden betaald. Ik vrees alleen niet dat jij weet dat Ajax in dit boekjaar gewoon rond de 15 miljoen euro kwijt was aan transfers. Dat komt doordat Ajax nog steeds betaald voor oude transfers.

Dan kun je nog zeggen dat we wel voor 25 miljoen euro verkocht hebben, dus dat er geld genoeg is. Maar ook dit klopt niet, want het salarishuis zal nu zo rond de 40 miljoen euro zijn (ik denk iets lager, maar veel zal het niet schelen). Dan kun je nog zeggen dat de omzet weer rond de 100 miljoen euro is in dit boekjaar, maar daar tegenover staan weer de bedrijfslasten die waarschijnlijk zijn gedaald naar (dit is iets lastiger, dus dit denk ik) 80 á 85 miljoen euro. Al met al is Ajax dan nog steeds te veel geld kwijt aan haar kosten, want zonder Champions League en zonder het verkopen van spelers draait de club een omzet van tussen de 60 á 70 miljoen euro.

Nu de club eindelijk weer eens het eigen vermogen omhoog heeft kunnen brengen, in samenhang met het saneren op het salarishuis en transferkosten, wil dit niet gelijk zeggen dat er genoeg ruimte is om spelers aan te trekken van het kaliber Heitinga. Dat komt doordat we Alderweireld en Moisander al hebben, dus je moet echt gaan vrezen (realistisch nadenken) dat Heitinga pas terug kan keren als Alderweireld wordt verkocht. En dan nog hangt het ervan af hoeveel Heitinga moet kosten en hoeveel salaris hij wil hebben.

Ajax moet echt gewoon verstandig met haar geld omgaan en in deze goede jaren (Champions League en het verkopen van spelers) moet het geld bespaard worden voor de slechte jaren (geen Champions League en geen transfers). Straks komt er weer een moment dat als een speler verkocht wordt, dat Ajax bij machte is om een directe aankoop te doen. Dat is dus niet tijdens de winterstop, maar misschien wel aanstaande zomer al. Dit is echter niet 100% te garanderen, maar logischerwijs zie ik Ajax wel een speler kopen als Alderweireld weggaat en als Eriksen weggaat. Voor alle overige posities lijkt me dat nagenoeg onmogelijk zij het dat ze erg jong zijn en niet al te veel geld kosten.
Avatar van Randy428
Door Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:49
Reactie op DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 14:41
Ja sorry jongen. We zijn geen Real Madrid die Modric koopt, zodat hij alvast aanwezig is terwijl je Ozil en Kaka nog hebt rondlopen. Ajax kan pas een directe aankoop doen nadat hiertoe aanleiding is, bijvoorbeeld wanneer een speler verkocht is. Vandaar dat Ajax nu steeds meer jeugdige buitenlandse spelers haalt, want die zijn goedkoop en die kun je kneden om klaar te staan wanneer een sterkhouder vertrekt. Ik zou Heitinga er ook wel voor twee seizoenen bij willen hebben, maar dat kan pas als Alderweireld verkocht gaat worden. Ik zie dat je de optie overweegt om Heitinga of Moisander naar de CVM te verhuizen. Lijkt mij niet wenselijk en daarnaast spelen nog steeds de financiën een grote rol binnen Ajax. Heitinga is niet gratis en Ajax kan het gewoon niet veroorloven om de complete transferopbrengst van Alderweireld te spenderen aan Heitinga. Daarnaast is Heitinga 29 jaar geworden en ik denk niet dat hij over een half jaar al zit te wachten op een terugkeer naar Ajax. Stel (altijd leuk) dat Alderweireld deze zomer vertrekt voor tussen de 5 en 10 miljoen euro. Als Everton van Heitinga af wil, dan zou ik hem binnen halen voor maximaal 4 miljoen euro. Als Ajax zijnde zou ik hem grootverdiener maken, dus een jaarsalaris van 1.5 miljoen euro aanbieden, maar dan wel voor slechts twee seizoenen met een eenzijdige optie tot nog een seizoen. Meer financiële middelen hebben we niet, dus ik acht de kans uiterst klein dat Heitinga hiermee akkoord gaat. Die kan ook gewoon twee seizoenen in het buitenland blijven en twee keer zoveel verdienen. En dan kun je wel zeggen dat Ajax net doet alsof het geen knaken heeft, maar de realiteit is dat Heitinga niet transfervrij is, er alsnog eerst iemand verkocht moet worden (Alderweireld) en Ajax hem dan alsnog minder salaris kan aanbieden dan wat hij in het buitenland kan gaan verdienen. Het moet allemaal een beetje meezitten als je Heitinga weer bij Ajax wil zien spelen en op dit moment zit het niet echt mee financieel gezien.
'Ajax kan pas een directe aankoop doen nadat hiertoe aanleiding is, bijvoorbeeld wanneer een speler verkocht is.'
Ajax heeft afgelopen zomer genoeg transferopbrengsten gehad, en heeft daarnaast hevig kunnen snijden in het salarishuis. Het is gewoon pure onwil om geen spelers te halen.

Ze zeggen iedere keer 'we kunnen pas een speler halen als we verkocht hebben'. Dat is gewoon niet waar. En bovendien wordt er dan niemand gehaald, of alleen een speler met een 'sterk afgeprijsd' embleem erop. Koopjesjagen dus.

Ik denk ook niet dat Heitinga over een half jaar al terugkeert naar Ajax. Maar daar gaat het hier niet om. De Boer geeft nu m.a.w. aan dat Heitinga niet welkom is zolang er geen spelers(Alderweireld/Moisander) vertrekken. Dat vind ik een verkeerd signaal voor een clubicoon als John. Een speler waarvoor menigeen naar het stadion zou komen.

En als je de tactiek aanhoudt zoals Ajax die hanteert, namelijk met een volle portomonnee gaan shoppen, dan blijf je overal de hoofdprijs betalen voor spelers. Tenzij je de tactiek van Overmars hanteert: 'wij vinden de speler X waard, verkoop je hem niet voor X, dan gaan we verder kijken'. Op die manier pis je in 9 van de 10 gevallen naast de pot.

Overigens begrijp ik wel dat het salaris van John hevig op de balans zal drukken en je hem dus niet haalt voor de bank. Moisander is echter aangetrokken binnen het nieuwe salarishuis, en zal beduidend minder verdienen, dus zou de bank een optie Kunnen zijn. Maar schuiven naar het middenveld is het prima.

Op dit moment zit het Ajax trouwens aan alle kanten mee. Alleen dat bezopen idee van de Ajax-Experience is een gigantische flop. Logisch ook. Als ze vooraf een onderzoekje hadden gedaan naar de haalbaarheid, was het er nooit gekomen.
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, vrijdag 30 november 2012 14:47
Als Poulsen na dit seizoen gewoon weer de biezen pakt, vind ik Heitinga een welkome versterking
Avatar van wesley_ajax93
Door wesley_ajax93, vrijdag 30 november 2012 14:45
nou heel simpel, toby verpatsen en klaar
Avatar van DeKlassieker
Door DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 14:41
Reactie op Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:15
Als het zo vermoeiend is om te reageren, reageer dan gewoon niet. Pas reageren als de betreffende spelers vertrokken zijn is inderdaad de strategie die Ajax al een tijd hanteert. Reageren pas tegen het eind van de zomertransferperiode, zodat spelers ergens halverwege het seizoen instromen. Dat is inderdaad de meest wenselijke situatie. Je kan moisander een linie laten opschuiven naar voren. En Alderweireld vertrekt komende zomer sowieso. Dus dan heb je de vervanger al in huis.
Ja sorry jongen. We zijn geen Real Madrid die Modric koopt, zodat hij alvast aanwezig is terwijl je Ozil en Kaka nog hebt rondlopen. Ajax kan pas een directe aankoop doen nadat hiertoe aanleiding is, bijvoorbeeld wanneer een speler verkocht is. Vandaar dat Ajax nu steeds meer jeugdige buitenlandse spelers haalt, want die zijn goedkoop en die kun je kneden om klaar te staan wanneer een sterkhouder vertrekt. Ik zou Heitinga er ook wel voor twee seizoenen bij willen hebben, maar dat kan pas als Alderweireld verkocht gaat worden. Ik zie dat je de optie overweegt om Heitinga of Moisander naar de CVM te verhuizen. Lijkt mij niet wenselijk en daarnaast spelen nog steeds de financiën een grote rol binnen Ajax. Heitinga is niet gratis en Ajax kan het gewoon niet veroorloven om de complete transferopbrengst van Alderweireld te spenderen aan Heitinga. Daarnaast is Heitinga 29 jaar geworden en ik denk niet dat hij over een half jaar al zit te wachten op een terugkeer naar Ajax.

Stel (altijd leuk) dat Alderweireld deze zomer vertrekt voor tussen de 5 en 10 miljoen euro. Als Everton van Heitinga af wil, dan zou ik hem binnen halen voor maximaal 4 miljoen euro. Als Ajax zijnde zou ik hem grootverdiener maken, dus een jaarsalaris van 1.5 miljoen euro aanbieden, maar dan wel voor slechts twee seizoenen met een eenzijdige optie tot nog een seizoen. Meer financiële middelen hebben we niet, dus ik acht de kans uiterst klein dat Heitinga hiermee akkoord gaat. Die kan ook gewoon twee seizoenen in het buitenland blijven en twee keer zoveel verdienen. En dan kun je wel zeggen dat Ajax net doet alsof het geen knaken heeft, maar de realiteit is dat Heitinga niet transfervrij is, er alsnog eerst iemand verkocht moet worden (Alderweireld) en Ajax hem dan alsnog minder salaris kan aanbieden dan wat hij in het buitenland kan gaan verdienen. Het moet allemaal een beetje meezitten als je Heitinga weer bij Ajax wil zien spelen en op dit moment zit het niet echt mee financieel gezien.
Avatar van l0l
Door l0l, vrijdag 30 november 2012 14:38
Reactie op hyun jun suk, vrijdag 30 november 2012 13:59
Voor een rasajacied als Heitinga moet altijd plek zijn om terug te keren. Dom van Frank zeker als je ziet dat we de meest gepasseerde Verdediging hebben vanalle topclubs.
Inderdaad gewoon Toby verkopen en John terug.
Avatar van Randy428
Door Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:16
Reactie op ne pas maroc, vrijdag 30 november 2012 14:11
Dat zou tot gevolg hebben dat Moisander of Alderweireld op de bank terecht zou komen, dat is niet wenselijk. Of er wordt jeugd in de weg gelopen. Je kan ook in een situatie als feyenoord terecht komen waar Mathijsen moet spelen en dus Indi, die beter is, naar de back positie verschuift.
Nee hoor je kunt gewoon gaan schuiven met posities. Of Heitinga naar het middenveld, of Moisander. En een goede bank is ook niet verkeerd hoor. Als er nu een speler wegvalt, hebben we weinig indrukwekkends om het op te vangen. Ja jeugd jeugd jeugd. Maar daar red je het niet alleen mee.
Avatar van Randy428
Door Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:15
Reactie op DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 14:08
Zucht. Zonder er al te diep op in te gaan. Als Alderweireld wordt verkocht, dan is er eventueel plaats voor Heitinga en anders gewoon niet.
Als het zo vermoeiend is om te reageren, reageer dan gewoon niet.

Pas reageren als de betreffende spelers vertrokken zijn is inderdaad de strategie die Ajax al een tijd hanteert. Reageren pas tegen het eind van de zomertransferperiode, zodat spelers ergens halverwege het seizoen instromen. Dat is inderdaad de meest wenselijke situatie.

Je kan moisander een linie laten opschuiven naar voren. En Alderweireld vertrekt komende zomer sowieso. Dus dan heb je de vervanger al in huis.
Avatar van ne pas maroc
Door ne pas maroc, vrijdag 30 november 2012 14:13
Reactie op Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:06
'hangt er van af of er nog iemand weg gaat'. Waar slaat dit op? Als Heitinga terug wil komen, dan moet er gewoon plaats voor hem gemaakt worden in het elftal. Ben je nou helemaal bezopen Frank? Of gaan we weer lekker doen alsof Ajax geen knaken heeft om uit te geven, en de supporters nog verder in de maling nemen? Hou eens op zeg.
Daarnaast zie ik het ook nog wel gebeuren dan van rijn naar het centrum verschuift in de toekomt als ligeon er klaar voor is.
Avatar van Figo
Door Figo, vrijdag 30 november 2012 14:12
Reactie op ne pas maroc, vrijdag 30 november 2012 14:11
Dat zou tot gevolg hebben dat Moisander of Alderweireld op de bank terecht zou komen, dat is niet wenselijk. Of er wordt jeugd in de weg gelopen. Je kan ook in een situatie als feyenoord terecht komen waar Mathijsen moet spelen en dus Indi, die beter is, naar de back positie verschuift.
Als verdedigende middenvelder heeft ie het ook niet onaardig gedaan.......
Avatar van ne pas maroc
Door ne pas maroc, vrijdag 30 november 2012 14:11
Reactie op Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:06
'hangt er van af of er nog iemand weg gaat'. Waar slaat dit op? Als Heitinga terug wil komen, dan moet er gewoon plaats voor hem gemaakt worden in het elftal. Ben je nou helemaal bezopen Frank? Of gaan we weer lekker doen alsof Ajax geen knaken heeft om uit te geven, en de supporters nog verder in de maling nemen? Hou eens op zeg.
Dat zou tot gevolg hebben dat Moisander of Alderweireld op de bank terecht zou komen, dat is niet wenselijk. Of er wordt jeugd in de weg gelopen.

Je kan ook in een situatie als feyenoord terecht komen waar Mathijsen moet spelen en dus Indi, die beter is, naar de back positie verschuift.
Avatar van DeKlassieker
Door DeKlassieker, vrijdag 30 november 2012 14:08
Reactie op Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:06
'hangt er van af of er nog iemand weg gaat'. Waar slaat dit op? Als Heitinga terug wil komen, dan moet er gewoon plaats voor hem gemaakt worden in het elftal. Ben je nou helemaal bezopen Frank? Of gaan we weer lekker doen alsof Ajax geen knaken heeft om uit te geven, en de supporters nog verder in de maling nemen? Hou eens op zeg.
Zucht. Zonder er al te diep op in te gaan. Als Alderweireld wordt verkocht, dan is er eventueel plaats voor Heitinga en anders gewoon niet.
Avatar van Randy428
Door Randy428, vrijdag 30 november 2012 14:06
'hangt er van af of er nog iemand weg gaat'. Waar slaat dit op? Als Heitinga terug wil komen, dan moet er gewoon plaats voor hem gemaakt worden in het elftal. Ben je nou helemaal bezopen Frank?

Of gaan we weer lekker doen alsof Ajax geen knaken heeft om uit te geven, en de supporters nog verder in de maling nemen? Hou eens op zeg.
Avatar van elpresidente
Door elpresidente, vrijdag 30 november 2012 14:01
Reactie op l0l, vrijdag 30 november 2012 13:57
Ik zie heel erg graag dat Heitinga terugkeert, maar heb het gevoel dat ie nog even goed zit in Engeland. Het zelfde geld voor Rafael, die zit ook nog goed in Duitsland. Het duurt even voordat deze spelers terug komen. Maar waar rook is ook vuur.
Heitinga is geen vaste waarde waar Vdv weer een held is bij HSV.
Avatar van hyun jun suk
Door hyun jun suk, vrijdag 30 november 2012 13:59
Voor een rasajacied als Heitinga moet altijd plek zijn om terug te keren.
Dom van Frank zeker als je ziet dat we de meest gepasseerde Verdediging hebben vanalle topclubs.
Avatar van seandebom
Door seandebom, vrijdag 30 november 2012 13:57
In de zomer dan maar ;)!
Avatar van l0l
Door l0l, vrijdag 30 november 2012 13:57
Ik zie heel erg graag dat Heitinga terugkeert, maar heb het gevoel dat ie nog even goed zit in Engeland. Het zelfde geld voor Rafael, die zit ook nog goed in Duitsland. Het duurt even voordat deze spelers terug komen.

Maar waar rook is ook vuur.
Avatar van B_02097
Door B_02097, vrijdag 30 november 2012 13:51
Ja na dit seizoen is het een uitstekende optie
altianet.com