'Contract Huntelaar bevat "Ajax-clausule"'

Mr. Ajax, 23-03-2016 om 18:47, 52428 views, BILD Zeitung |

Bekijk Ajax - Valencia live in de Ziggo Dome!

Klaas-Jan Huntelaar zou zomaar volgend seizoen eens terug kunnen keren bij AjaxDe spits van de Duitsers heeft namelijk een speciale Ajax-clausule in zijn contract staan, zo meldt het Duitse BILD Zeitung.

Huntelaar staat nog tot medio 2017 onder contract in Gelsenkirchen, maar vanwege de Ajax-Klausel kunnen de Amsterdammers hem aankomende zomer gratis overnemen van Schalke. Begin februari meldde Frank de Boer nog dat hij geïnteresseerd was in de diensten van de Oranje-international.

De 32-jarige voorhoedespeler kwam in 2006 naar Ajax en vertrok na vele treffers in 2008 naar Real Madrid. Via AC Milan kwam hij terecht in West-Duitsland. 

 

Deze baas zou volgend seizoen wellicht weer te bewonderen kunnen zijn in het Ajax-shirt! Lees het nu op AS!

Een foto die is geplaatst door Ajax Showtime (@ajaxshowtimecom) op

Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
CrazyJew
Hoe mooi het zou zijn, ik zie het helaas nog niet gebeuren
0 0
Lekiam
Ik snap niet dat mensen hier negatief kunnen zijn over de komst van Huntelaar. Hij wil graag voor ons spelen (anders had hij die clausule niet). Hij heeft al een grote staat van dienst voor ons. En wie hem heeft gezien weet ook er is geen betere afmaker te krijgen.
Is geen meevoetballen de spit. Jammer dan, dan pas je het elftal er maar op aan dat je alle ballen in de 16 legt waar Huntelaar staat. Dan gaat ie je zeker niet teleurstellen.

-Hebben we een goed alternatief in de jeugd die er direct staat of over een jaar? Nee
-Is de speler een echte toegevoegde waarde? Ja
-Is de speler betaalbaar? Ja
-Wil de speler echt voor AJAX spelen? Ja
Conclusie direct halen!
1 0
TheRiviera
Als het gaat om de komst van Huntelaar ben ik het met je eens alleen met sommige punten niet.
- Is hij van toegevoegde waarde? Dat is momenteel onbekend ongeacht hoe Huntelaar speelt en heeft gespeelt bij Schalke kan er veel veranderen tussen seizoenen in
- Is de spelers betaalbaar? Niet helemaal die clausule in het contract is niet officieel bevestigd en zolang ik het niet hoor uit de mond van Schalke, zijn zakenwaarnemer of Huntelaar zelf neem ik het met een korreltje zout. Dus ik ga er nog steeds van uit dat er een transfersom betaald zal moeten worden Huntelaar lijkt me geen type die genoegen neemt met een salarisje van 1 mil.
- Wilt hij voor AJAX speler? Dit is ook onbekend zoals ik al zei die clausule is niet bevestigd dus het zegt nog niks over zijn intenties om voor AJAX te spelen en Huntelaar valt bij mij in dezelfde catagorie als Sneijder,vd Vaart en Nigel als spelers die ooit zeiden dat ze terug zouden keren maar momenteel daar niet zeker van zijn of helemaal niet willen.

Maar als hij terug zou komen zou dat idd mooi zijn.
0 0
Vak M
Mooi!! Huntelaar gratis naar Amsterdam. Vlaar binnenhalen. Ziyech ook. Dan hebben we versterkingen in iedere linie.
0 -1
suske
Van deze drie alleen Huntelaar.
1 -1
Aianteia
Ziyech hebben we niet nodig. Ik zie liever nog een ervaren '6' (Anita?) en centrale verdediger komen.
1 -1
Jan Doedel
Ziyech of een zelfde type die creatief is juist wel heel erg nodig!
0 0
Ajaccus
Klaas Jan is een goede spits maar past niet in het Ajax profiel.
Een speler als Luis Suarez weer wel bijvoorbeeld.
0 -4
Ajax27
hahaha.. hoe oud ben je, 12?
2 0
AgeM
En daar staat weer een echte Ajaxied op! Geweldig die clausule !
Die gaat door het vuur voor Ajax en het Ajax gevoel zal hem net dat extra vleugje daadkracht geven .
Hoort straks in het rijtje C ruyff Swart etc ( echte ajaxliefde ! )
1 0
aniel.rambharos
MILIK,MILIK,MILIK, OLE,OLE,OLE!.
2 -2
Daneman
Volgens bedoel je hiermee dat je dik tevreden bent met Milik. Ben ik met je eens. Milik heeft aangetoond de eerste spits van ajax te zijn.
1 0
schaakmat
Ja eens, maar als ik de keuze had tussen Huntelaar en Milik zou ik toch 8/10 keer kiezen voor KJH.
0 0
RusselWestbrook
Huntelaar in zijn 'prime': ja
Nu zou ik 10/10 voor Milik kiezen. Nog lang niet in zijn prime, kan alleen beter worden.
0 0
godenzonensuper
Blijf het toch allemaal vreemd vinden dat geroep om een spits. Iedere Ajacied weet dat Huntelaar een Ajax icoon is en hij zal er waarschijnlijk nog met gemak 20 inleggen in deze zwakke competitie. Maar is dit heel eerlijk tov Milik? Die heeft pas de laatste weken echt het volste vertrouwen gekregen en kijk hoe makkelijk hij ze binnen legt..
3 -1
Pettersson1963
Huntelaar legt er echt geen 25 in bij Ajax. Hij is volledig afhankelijk van de aanvoer en dat was/is juist de reden waarom de spitsen bij Ajax de laatste jaren onder hoge druk staan. Huntelaar kan niet mee voetballen, creëert geen kansen en is in zijn huidige vorm niet beter dan Milik. Ik ben het volledig met je eens dat Milik het volste vertrouwen moet krijgen.
4 -6
AFCA0492
maar wat nou aks milik een goed wk speelt en grote duitse clubs willen hem hebben denk je niet dat hij dan gaat? dat is namelijk zijn droom om in de top van de bundesliga te spelen. iedereen zit altijd te janken om internationale ervaring erbij voor de CL. in de eredivisie kan zelfs huntelaar zijn eigen kansen creëren.
0 0
AFCZlatan
Wat een gelul dat mensen echt denken dat Huntelaar niet goed genoeg is. Denken jullie echt niet dat hij misschien wel veel heeft geleerd in z'n carrière? Hij heeft in 3 topcompetities gespeeld en zal ongetwijfeld zijn zwakke punten uit z'n Ajaxtijd hebben verbeterd. Huntelaar kan de Eredivisie nog makkelijk aan en haalt daarmee ook gelijk de druk van Milik z'n schouders af. Je hebt volgend jaar echt 2 spitsen nodig en dit is de ideale combinatie, 1 ervaren en 1 talent. Per wedstrijd kan bekeken worden welk van de twee beter zal fungeren op bepaalde systemen van de tegenstander.

Als de kans zich voordoet om hem terug te halen, dan mag je die nooit laten schieten. Hij prikt er makkelijk nog een stuk of 20 à 25 in in een seizoen (competitie en Europa, zelfs als hij niet alles speelt.
1 -1
Pettersson1963
Huntelaar is mislukt in Spanje en Italië. Huntelaar heeft nooit gepresteerd in Oranje en deed het aardig in de Bundesliga. Die jongen is gewoon op zijn retour en is echt niet beter dan Milik. Per wedstrijd bekijken wie de betere spits is slaat natuurlijk nergens op. Huntelaar en Milik zijn vergelijkbare spitsen en we gaan ons toch niet aanpassen aan het systeem van de tegenstander? Wil je toch een spits halen die Milik scherp houdt haal dan Janssen en kom niet met die onzin dat Huntelaar, zowel nationaal als internationaal, een garantie is voor 25 doelpunten.
1 -6
schaakmat
Als zelfs ome Kuijt tot de topscoorders van de eredivisie kan behoren..
0 0
Leo252
je bedoelt opa zeker?
0 0
Eastwood
Als bepaalde bondscoaches niet halsstarrig Van Persie de hand boven het hoofd hadden gehouden, dan was Klaas Jan Huntelaar Oranje's topscorer aller tijden en niet die kakkerlak.
4 0
RusselWestbrook
Als Huntelaar een betere voetballer was geweest had ie gewoon in de basis gestaan.
1 -2
Hans Kraay Jr.
Https://en.m.wikipedia.org/wiki/Klaas-Jan_Huntelaar
2 -1
Hans Kraay Jr.
En waar is deze onzin reactie op gebaseerd, misschien eerst even de statistieken bekijken van Huntelaar voor dat je allemaal onzin verkondigd. Bij oranje heeft hij t zeker wel verdienstelijk gedaan, 42 goals in 76 wedstrijden. Heb hier onder even een link voor je neergezet kan je je misschien even inlezen en dan een zinnige reactie geven. Daarnaast staat er vermeld dat Ajax hem gratis kan ophalen. Waarom zou je dan een Haller of Janssen halen voor miljoenen zonder enige Europese ervaring? Lijkt me een simpele rekensom.
1 -1
Jan Doedel
Nationaal zeker wel! Als je ziet wie hier allemaal topscorer worden in NL zal Huntelaar dat zeker kunnen....nog steeds. Gelul en onzin? Mogen mensen het niet met jou oneens zijn?
0 0
4xbestevaneurop
Huntelaar zou willen terugkomen en polst anderen,hij zou wel bijna eisen dat er achterin ervaring bijkomt omdat hij Ajax ook zag afgaan in europa. Yolanthe wil het liefst naar NL, maar wesley wil liever naar italie of anders londen. Beetje bang om af te gaan net als raf.
Geloof het of niet, ik heb vaak genoeg veel betere inside info gehad
0 -4
Roovers419
Sneijder heeft echt net een interview gegeven waarin hij aangeeft naar Amerika te willen en niet naar Ajax
1 -1
AlexIbarra
Erst sehen, dann glauben...
1 0
WyZynDeBeste
Altijd halen.
2 -1
scstan94
Huntelaar loopt nog steeds 1 op 2 bij schalke. Waarom wordt leeftijd als iets negatiefs gezien?

Pantelic was toch ook al ouder maar heeft zijn waarde bewezen, zelfs rommedahl heeft zich nog bewezen op latere leeftijd. Als klaas er in de bundesliga elke twee wedstrijden 1 scoort moet hij dat hier ook kunnen.

Ik snap enigzins de negativiteit, aangezien we boven aan staan en milik op dreef is. Maar als we geen kampioen worden en milik scoort de komende 6 wedstrijden niet meer dan wordt er hier geschreven dat Marc er een ervaren spits bij moet halen.

Het is dat 433 bij Ajax heilig is, maar ik denk oprecht dat huntelaar en milik samen goed 442 kunnen voetballen zoals milik en lewandowski bij polen
4 -1
Ajax#1900
http://www.soccernews.nl/news/349239/Veldmate_levert_met_Colombiaan_eerste_Zuid-Amerikaan_af_bij_Ajax

Geloof er weinig van, op 10 hebben we meer dan genoeg opties, maar toch even delen
0 0
rodnet
Wat is dat toch voor idiote neiging van een behoorlijk aantal flapdrollen hier om onmiddellijk iedereen die een enigszins afwijkende mening van de hunne heeft onmiddellijk voor rotte vis uit te gaan maken? On topic: als Huntelaar wil en kan komen zou ik geen seconde aarzelen: hij is absoluut welkom.
2 -1
Ajax#1900
In feite doe je nu precies hetzelfde, maar je hebt wel een punt
0 0
rodnet
Wel grappig, zit wat in. De term flapdrollen is natuurlijk mijn mening en daarmee een zeer persoonlijke kwalificatie.
0 0
Ajax#1900
Ach ja, er is altijd een soort groepsdruk, de een is daar gevoeliger voor dan de andere.
0 0
trooop
Huntelaar was menig liefhebber van goed voetbal in z'n eerste Ajaxperiode al een doorn in het oog. Het was een absoluut dieptepunt in het verleden van ons schoone Ajaxspel toen hij zo belangrijk was dat hij ballen op het middenveld op meende te moeten halen, en de trainer dat gewoon toeliet. Hij maakte weliswaar de ene knappe goal na de andere, maar ons voetbal leek werkelijk nergens op in die periode. Dat kwam voor een belangrijk deel door zijn aanwezigheid. Hij was meevoetballend zo beperkt dat zelfs Milik hem daarin doet verbleken. (Milik overigens, die op dat vlak de laatste tijd wonderbaarlijk genoeg ineens flinke verbetering toont.) Huntelaar terughalen nu hij over the hill is zou een flinke stap achteruit betekenen. Mooie gozer, maar qua voetbalstijl meer een Feyenoorder.
5 -7
TOOL
Een spits als Huntelaar kan Ajax niet weigeren volgens mij. Hij is zeker goed voor goals. altijd en overal geweest. Je leeft in een fantasie wereld als jij denkt dat Ajax nu een betere speler kan halen die ook wilt. Even vanuit gaande dat Klaas Jan wel zou willen.
0 0
Inhartennieren
Daar zit wel wat in.
0 0
Ajaxnicky1996
Log uit en kom nooit meer terug hier alsjeblieft.
2 -5
Jan Doedel
Niet gedacht maar ik ben het een keer met jou eens ;-)
0 -1
waynelove
wat een held als dit waar is
1 0
TPajaxfan
Nu eerst maar eens rustig afwachten of er geen ontkrachtende update komt of iets dergelijks, voordat we ons nieuwe beoogde basis11 gaan vertellen. Ik zou graag een positief woordje van Klaas Jan hierover horen
0 0
paulis
Jajaaa the Hunter, zou geweldig zijn !!!!!
0 0
020bornraised
Zou geweldig zijn, al kijk ik wel met een zeer gekleurde bril
1 -1
De_Realist
Als Huntelaar net zoals VdV en Heitinga het totaal niet meer waar kan maken wil ik nooit meer dat sentimenteel gezwets hier horen over versleten 30+ers die de fans terug willen halen omdat ze 10 jaar geleden ooit zo goed voor ons waren.

Deal?
6 -2
Ajaxnicky1996
En dan wil ik jou nooit mee horen als deze topspits er 25 inschiet. Deal? Jij zal zeker ook zeuren als Suárez op zijn 34ste opeens zegt ik wil terug naar Ajax?
1 -6
Liefhebber
Er is geen enkele garantie dat Huntelaar er 25 inschiet. Zijn leeftijd en doelpuntgemiddelde van de laatste jaren doen anders vermoeden. Een zekerheid is wel dat Huntelaar geen bal kan vasthouden, kan kaatsen of zelf iets kan creëren. Of wel? Dan heb ik liever een spits die er 15 inschiet en ons voetballend meer goals oplevert. Jij niet?
6 0
RusselWestbrook
Ja dit dus! Als je Milik gaat vervangen moet je iemand halen die beter bij het Ajax spelletje past.
5 -1
Ajaxnicky1996
Altijd dat Ajax spelletje. We zitten in 2016, het kan helaas niet meer.
0 -7
RusselWestbrook
Zoals Liefhebber al zegt:

Huntelaar kan geen bal vasthouden, niet kaatsen, en niks zelf creëren.

Wat moeten we daar mee? Hoe helpt dat Ajax vooruit? Kun je net zo goed Milik laten staan, als je die goed bedient, zoals Huntelaar ook bediend moet worden, schiet hij er ook 25-30 in.

Als er een spits aangetrokken wordt moet hij duidelijk beter zijn in Milik's zwakke punten. Huntelaar is dat gewoon op geen enkel gebied. Kapitaalvernietiging, want Milik is helemaal geen slechte spits.
4 0
Hans Kraay Jr.
Milik is zeker geen slechte spits, maar als je daarnaast gratis Klaas er bij kan hebben, waarom niet. Beter dan 8 mil voor Haller.
0 0
Ajaxnicky1996
Ach we moeten ons niet druk maken hier om mensen die denken dat Huntelaar een slechte aankoop zal zijn. Van de 180 reacties hier zullen er hoogstens 15 negatief zijn. De meeste weten gewoon wat Huntelaar kan betekenen voor Ajax en dat dit de spits is die Ajax zoekt.
2 -6
Hans Kraay Jr.
Als we dit artikel mogen geloven is t zelfs geen aankoop. We mogen hem gratis op komen halen, waar wachten we op?
0 0
RusselWestbrook
Maak je niet druk, inderdaad.
2 0
Joseph
En dan zijn we met Haller bezig?! Geef die 8 miljoen gewoon aan Huntelaar.
3 -3
RusselWestbrook
Sterk verhaal.

Gaat niemand blij van worden deze transfer. Helemaal niemand. Misschien Schalke.
6 -3
Ajaxnicky1996
Nog zo nep supporter. Hoe kan je tegen 1 van de beste spitsen van Ajax ooit zijn. We willen toch zo graag een ervaren en goede spits. Nou hier heb je iemand waarvan je de transfer kosten kan investeren in zijn salaris.
2 -6
RusselWestbrook
Omdat ie ouder is en versleten raakt, een stuk minder scoort tegenwoordig en voor geen reet kan meevoetballen.
2 -2
Liefhebber
Ja man. Dat probeer ik de schreeuwers hieronder ook steeds uit te leggen. Alleen jij hebt er 3 zinnen voor nodig en ik een halve bladzijde. Knap werk! Dit zijn voor t grootste deel waarschijnlijk dezelfde mensen als die ook om Heitinga riepen. De groep mensen die op basis van de onderbuik en sentiment een oordeel velt. Gevaarlijke groep ;)
4 -2
Toekomst1900
Hoe kunnen mensen tegen zijn komst zijn? Bij Huntelaar is het nog steeds vaak zo dat kansie goal is. Schalke speelt vooral reactie voetbal, waar het veld heel groot is, en er heel veel zonder bal gelopen wordt. Daarnaast zakken ze heel ver in. Deze aspecten passen totaal niet bij Huntelaar. Voor Ajax zou hij nog steeds een aanwinst zijn! Met zijn ervaring en het positie voor de goal zal hij een geweldige aanvulling zijn!
2 -2
Ajaxnicky1996
Idd en de Eredivisie is natuurlijk veel makkelijker dan de Bundesliga. Huntelaar zal hier met gemak er 25 inleggen. Denk alleen al aan de verdedigers die bang worden als ze tegenover een huntelaar staan ipv een van weert bijvoorbeeld.
0 -2
RusselWestbrook
Eredivisie makkelijker dan Bundesliga.

Dat zei iedereen ook over Heitinga.
3 0
TsigalkoAFCA
Heitinga speelde helemaal niet in de Bundesliga die zat al meer dan een half jaar op de bank; correctie tribune.
0 0
Jan Doedel
Heitinga zat de laatste jaren overal op de bank toch?
0 0
Ajaxnicky1996
Heitinga en Huntelaar vergelijken is net zoals appels met peren vergelijken.
1 0
RusselWestbrook
Milik kan niet meevoetballen hoor je hier veel. Daarom moet er zogenaamd een spits komen.

Huntelaar kan nog minder meevoetballen. Huntelaar moet nog meer bedient worden. Huntelaar takelt hard af.
5 0
NR9
Zou echt Fantastisch zijn.de Hunter weer in ons mooie rood/witte shirt. Je bent van harte welkom Klaasjan. Je bent nog steeds een topper en een echte Ajacied... Overmars wakker worden en vol voor gaan. Wat is bron van dit nieuws is die echt betrouwbaar...
1 -2
RobertAjax97
Milik!!! op de paal. scheelde niks of hij had gescoord.
0 0
3*stars*3
Sulejmani leeft ook nog...
1 0
Frankeritus
idd lkr schot nog uit stand
0 0
Liefhebber
Ik ben niet voor zijn komst. Natuurlijk, echte Ajacied met een groots verleden bij de club. Maar voetballend te beperkt. In zijn glorietijd bij ons had hij met Sneijder en later Suarez mensen om hem heen die ze panklaar legden. Jongens van dat niveau hebben we niet meer lopen. Tevens is Hunter al op leeftijd en scoort hij al meer dan 1.5 jaar beduidend minder dan voorheen. Dan blijft er heel weinig over. Liever Haller of Janssen. Daar zit nog rek in en zijn meevoetballend beter.
4 -2
3*stars*3
Dat hij bij ons Sneijder en Suarez om zich heen had en ook gevoed werd door de Mul en af en toe Rosales, is waar.

Maar dat hij 1.5jaar minder scoort heeft te maken met Schalke ploeg wat sinds vorig seizoen maar aan rommelt en de ene week teams als Bayern, Dormund of Wolfsburg moeilijk maakt en week erna verliest van Darmstadt, Hannover 96 of HSV. Zit geen lijn in die ploeg, zie Klaas vaak gefrustreerd rondlopen.

Verder is die Bundesliga (achter Bayern), een zwaar onderschatte competitie.
De Spanjaarden staan bovenaan en de Engelsen hebben TV geld, waardoor ze veel buitenlanders halen maar tactisch en technisch doen de Duitsers zeker niet onder voor PL.
Maar er zit meer geld en een top PR-machine achter die PL en FA.

Klaas zou hier denk ik gewoon prima meedraaien en er komen wat technische en slimme spelers aan met; Frenkie, Nouri, Muric, vd Beek etc.
0 -2
Liefhebber
Oneens. Huntelaar zou zeker geregeld scoren, maar je voetbal wordt zoveel minder. Jarenlang ergeren we ons aan een spits die geen bal kan vasthouden, niet kan kaatsen en geen actie heeft, en nu gaan we een bijna versleten dure spits halen die ook die kenmerken bezit. Ja het is/was een hele goede afmaker en is een fan van onze club. Maar dat type spits is imo funest voor ons spelletje. Nu Milik eindelijk eens een balletje vasthoudt (nog steeds te weinig), komen we al makkelijker aan voetballen toe. Huntelaar is voetballend nog slechter dan Milik. Je moet echt een balvaste spits halen die ook zelf wat kan creeren. Ook in de CL heb je dat nodig want tegen grote teams staat je spits vaak op de middenlijn. Daar heb je werkelijk 0.0 aan Huntelaar. Samengevat, heel veel grote nadelen kleven er aan zijn komst. Maar daar verschillen wij kennelijk in van mening/inzicht. Tijd zal het leren.
3 0
3*stars*3
Tijd zal het idd leren.

@achterlijn, Ik geloof wel in Nouri maar ook hier geldt, tijd gaat het leren.
0 0
RusselWestbrook
Dit dus.
1 0
De_Realist
Veel voetbalfans zijn niet capabel om nostalgische sentimenten met enige objectiviteit de boordelen, vandaar dat iedereen nu om Huntelaar roept. Ze durven niet onder ogen te komen dat hij niet bij Ajax meer past qua spitstype en speelstijl en dat hij niet meer op topniveau speelt. Ze denken nog steeds dat het die fitte Huntelaar is die er bij ons 30 in een seizoen in schoot.

2 -3
NR9
Onzin ga regelmatig kijken bij Schalke. Huntelaar is nog steeds top. Alleen zijn trainer gebruikt 'm verkeerd....
1 -2
Liefhebber
Helemaal eens. Elke keer hetzelfde verhaal. Dezelfde domoren riepen ook met Heitinga dat zijn komst geweldig was, hij zou makkelijk meekunnen en was een groots Ajacied. Allemaal op basis van de onderbuik. Kennelijk zijn ze die verkeerde inschatting en het daarop volgend debacle allemaal alweer vergeten. Kijk gewoon eens naar de feiten. Huntelaar is nooit het type spits voor ons spelletje geweest en is tevens al flink afgetakeld. Nooit aan beginnen. Maar ik vrees met grote vreze. Overmars is ook een politicus en schroomt niet om Huntelaar binnen te halen om de supporters te paaien. Deed hij ook met Heitinga deze zomer en iedereen weet hoe dat afgelopen is. Heitinga was een jaar eerder al afgetest door Ajax, maar omdat de supporters door het mislopen van de titel begonnen te morren hebben ze hem toch gehaald ondanks hun eerdere negatieve oordeel en de adviezen van de medische staf. Ga nou gewoon voor een talentvolle spits die een bal kan vasthouden en laat die het met Milik uitvechten. Huntelaar is alleen leuk voor het sentiment, sportief brengt het je allesbehalve verder.
6 -1
Obnoxious
Hoppaaaaa! Binnenhalen! Ongeacht wat hij moet kosten, ongeacht welke andere spits we hebben.
Brengt de ervaring, brengt killersmentaliteit, is een echte ajacied en kan nog behoorlijk voetballen!

Die centen staan toch maar te verdampen op de bankrekening. Daahaaag!
1 -3
De_Realist
Doei.
2 -1
Michael25
Dit zou zo geweldig zijn! Huntelaar kan zeker nog 2 seizoenen mee, kan de ploeg bij de hand nemen. Belangrijk wel om kampioen te worden, voor zo'n speler kan Champions League net de doorslag geven.
1 -2
aanval86
Verbaas me toch vaak over de mensen die hier op de site zitten die totaal geen verstand hebben van voetbal.. klaas jan zou geweldig zijn voor ajax. Kom maar op met de minnetjes hoor geen probleem.
4 -4
stefanwillem
Bestaat zo'n clausule überhaupt wel? Ik zou hem graag terugzien maar de teleurstellingen van de afgelopen transferperiodes hebben me wat argwanend gemaakt. En das zacht uitgedrukt.
0 0
3*stars*3
@ AS, Ik zou het mooi vinden als het waar is hoor maar zou mij niet verbazen als [UPDATE II] zo komt ;-)
0 -3
Jowen
zie het niet gebeuren maar als hij wil terugkomen dan moeten we de rode loper uitrollen....
1 -1
blessure
Onverstandige keus, op die leeftijd, wordt een speler alleen maar slechter.
Hij is niet meer die super spits, die hij in zijn Ajaxtijd was.
Investeer in een jonge spits, die , met een beetje geluk, alleen maar beter wordt.
Zo"n speler, is w.b.t salaris, een stuk goedkoper.
Huntelaar scoort in Duitsland niet veel.
Ik zou, als PSV, Ajax niet voor is, Vincent Janssen halen.
3 -1
Ajaxnicky1996
Janssen is niks voor Ajax. Gewoon een doorsnee spits wat even leuk presteert.
0 -2
talent020
Huntelaar zou de ideale leider voor Ajax zijn die daarnaast ook in het veld nog wat toevoegt. Natuurlijk wordt hij ouder, maar zelfs een Huntelaar op leeftijd schiet er in Nederland nog wel tussen de 15 a 20 in. Daarnaast weet hij als geen ander wat Ajax van een spits verlangt.
0 -2
insectenverdelg
Altijd die onzin dat spelers te oud zouden zijn. Dit is de leider die je elftal kan gebruiken.
1 -2
AjaciedForLive
je moet niet vergeten dat hij vorig jaar zowat de man was bij schalke en dat hij op dit moment in de beste compentitie van de wereld speelt kwa teams.
0 0
AjaciedForLive
je zou zeggen dat we hem goed kunnen gebruiken maar, waar moet je hem neerzetten.
de verdediging is juist ons sterk punt hetzelfde geld voor het middenveld. Je zou dit kunnen doen: younes- huntelaar- milik. dan heb je inpriciepe het zelfde als bij barca
0 -1
talent020
Overmars gaat liever voor Haller die boven de 7 miljoen moet kosten.... Als je Huntelaar kan strikken moet je dat altijd doen!Dan maar iets salaris betalen
0 0
maus_afca
Als Marc dit verkloot... naja laten we er maar even niet aan denken en hopen dat Klaas-Jan terugkeert!! legend.
1 0
BaaszoeRoermond
Oft: Goal van Bazoer tegen 010, lijkt super veel op de goal van Finidi tegen Bayern.
0 -1
DannyK
WERELDNIEUWS!
1 0
Raikkonen94
Zou wel een heerlijke clausule zijn. Klaas-Jan maakte overal wel zijn goals en zou echt een aanwinst zijn voor ons! Betwijfel wel in hoeverre dit klopt/of hij wilt want in Duitsland verdient hij waarschijnlijk 4 a 5x zoveel als hij hier kan verdienen.
1 0
Klaas Klapschaats
Super meteen kopen deze man.
1 0
makaveli
Hebben hebben hebben
2 0
Ajaxfan18
vind het leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn!maar ik vrees zolang marc netto de zaken regelt komt hij niet!die is te schijterig om geld uit te geven omdat ie bang is dat ie afgaat!

leuk bericht maar met marc netto aan het roer forget it maar de komende jaren met dat soort spelers!
0 -4
MNJ7
Marc gaat juist af als hij Huntelaar niet zou halen !
0 0
Nabil
Wie gaat hem dan eruit schoppen ?
Of begrijp je het niet.
Wij als supporters kunnen toch niks doen.
Het hele bestuur is zuinig.
0 -1
3*stars*3
0ff-Voor de liefhebbers, Polen-Servië nu bezig. Natuurlijk MET Milik en Lewa.
1 -1
Jajijdaar
Dus hij heeft speciaal voor Ajax, een Ajax-clausule in zijn contract afgesloten? Dus hij heeft er zelf ook wel over nagedacht om zelf weer in het shirt van Ajax te spelen volgend jaar? :)
3 0
kaashaas
dat hij al 33 word.. ongelovelijk..
0 0
SjaakieSwart
Doen en Milik ook houden. Je hebt twee spitsen nodig en Huntelaar brengt ervaring en weet wat het is om voor Ajax te spelen. Je kan dan rouleren of met beide tegelijk spelen omdat Milik ook als tweede spits kan spelen. Dan is Huntelaar de Lewandowski.
3 0
De Stift
Geniaal dat hij een Ajax-clausule heeft! Als Huntelaar wil komen, zou dat geweldig zijn. Snel polsen dus!
5 0
MS22
Eerst kampioen worden en dan KJH binne halen!
10 0
3*stars*3
Hmmm...Brengt ervaring, is international, scoren niet verleerd (hoewel hij dit seizoen niet heel veel scoort) en weet wat er word gevraagd bij Ajax.
Zegt wel veel over Klaas, dat hij zo'n clausule in zijn contract zet.
Kan zo'n VdV nog van leren...

In sommige EU duels kan Milik dan in zijn ''Polen rol'' kruipen en Klaas Jan is dan de Lewandowski ;)
15 0
Sanderg90
Milik moet dan gewoon vertrekken, te goed als 2e keus. Mocht dit niet waar zijn of huntelaar niet willen moet milik gewoon 1e spits blijven, anders vertrekken en een beweegelijke topscorder uit een 2e divisie van een zuid amerikaans land halen van rond de 25.
0 -4
3*stars*3
Seizoen duurt lang en we moeten gewoon minimaal 2 goede spitsen hebben.
Zeker met CL voetbal voor de deur.
2 0
Ajaxnicky1996
Hoezo? Milik heeft gewoon een lang contract. Lekker houden hier en in de mindere wedstrijden kan hij voetballen. Daarnaast kan hij veel leren van Klaas Jan. Laten we Milik lekker tegen clubs spelen die kunstgras hebben. Ik ben fan van Milik en heb veel vertrouwen in hem. Maar Huntelaar zal zoveel betekenen voor ons en Milik.
1 0
Toon meer reacties