[Update] MD: 'Barca gaat geen 80 mln betalen'

BVeenstra, 28-09-2018 om 07:20, 46065 views, El Mundo Deportivo |

Het nieuwe uitshirt van Ajax is bekend! Bestel hem nu!

 

Ondanks de interesse van vele andere Europese topclubs in Ajax-middenvelder Frenkie de Jong is men er bij FC Barcelona van overtuigd dat het talent binnen afzienbare tijd in Catalonië speelt. Volgens El Mundo Deportivo zegt FC Barcelona dat ze de 'problemen' rond De Jong onder controle hebben.

Eerder deze week liet De Telegraaf weten dat Real Madrid liefst tachtig miljoen euro over heeft voor De Jong. Ook Manchester United zou geïnteresseerd zijn in de voetballer uit Arkel, terwijl in een eerder stadium al PSG, Manchester City, Tottenham Hotspur en Bayern München concreet waren.

In de afgelopen zomer waren er veel geruchten omtrent een vertrek van De Jong, maar de speler besloot uiteindelijk voor nog minimaal een jaar bij Ajax te blijven. Bij de Amsterdamse club is hij normaal gesproken middenvelder, al speelde hij de laatste twee duels - bij afwezigheid van Matthijs de Ligt - als centrale verdediger.

Update - 07.20 uur (28 september 2019) - 'Barcelona gaat geen tachtig miljoen betalen voor De Jong'

Volgens El Mundo Deportivo is FC Barcelona niet bereid om tachtig miljoen euro te betalen voor Ajax-middenvelder Frenkie de Jong. Naar verluidt zou Real Madrid wel instaat zijn om het megabedrag op tafel te leggen, maar de Catalanen willen niet verder gaan dan vijftig tot 55 miljoen euro. Bij FC Barcelona denkt men bovendien dat dat bedrag genoeg moet zijn, omdat De Jong een voorkeur heeft voor de Catalaanse club.

  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
shachalnur
Frenkie gaat voorlopig nergens heen,tenzij Ajax genoegen neemt met ongeveer 15 miljoen.
0 0
Michels
Prima toch? Gaat hij lekker naar Real! Of naar City. Of naar PSG. Iig naar een club die hem wel op waarde schat...
1 0
Libero
Dat mensen nog serieus ingaan op berichten van El Mundo Deportivo. Wat een onzin deze zomer daar niet vandaan kwam...
1 0
Mokum31
Dan niet adios
0 0
AjaxPassion
Wat een schijtkrant is dat 'MD', oftewel el Mundo Deportivo.

Hoezo gaat AS elke keer bullshit van die vuilnisbelt plaatsen? Dat is hetzelfde als AjaxHeadlines elke dag citeren...
1 0
AjaxDUde123hk
+ Suarez
0 0
Kilum
80 miljoen is ook onzinnig veel. eerlijk gezegd vind ik 50 a 55 al heel veel. Frenkie heeft vorig seizoen maar een half seizoen gespeeld. waarvan grotendeels als CV. En dit seizoen is pas net begonnen.
0 -4
Aeter
Jij snapt niks van vraag en aanbod en de huidige markt. Ajax moet clubs gewoon lekker tegen elkaar laten opbieden dan komt het vanzelf wel tot absurd hoge bedragen.
2 0
AsensioWillemsen
Niemand gaat 80 miljoen betalen voor een Nederlandse Eredivisie speler. Alleen op fifa
1 -4
Marcao
Uiteindelijke moeten de clubs er onderling ook uit komen. En als Real 25 miljoen méér biedt, waarom zou Ajax dan akkoord moeten gaan met Barca? Overmars kan best een beetje rekenen :op
6 0
ErikDeBosz
Ga nou niet naar die troostprijswinnaars in Barcelona.
4 0
433metdepuntnaarlinks
55 miljoen?! Laten we Barca tegemoet komen en Suarez + 50 miljoen accepteren. Here to help guys!
0 0
Duif63
Haha heerlijk als dat Barcelona het deksel op de neus krijgt. Laat ze lekker oppleuren en proberen zelf is een fatsoenlijke speler op te leiden. Hoe lang is het al geleden dat ze zelf een topper opgeleid hebben ? Busquets was de laatste denk ik.
Over 2 jaar is het over met Messi en dan stort heel Barca sowieso in.
3 -1
Cisco2
Waarom zie jij graag dat Barca de deksel op zn neus krijgt? Real leidt ook niet de ene topper na de andere op....

K zie De Jong liever bij Barca als bij Real. Real is gewoon een vieze counter ploeg.
0 -4
Duif63
Historisch gezien zijn er zijn veel meer gelijkenissen en overeenkomsten tussen Ajax en Real, dan tussen Ajax en Barcelona. Aan Barcelona heb ik al een hekel sinds ze ons in '73 van Cruijff beroofden. Als 10 jarig jochie heb ik destijds tranen met tuiten gehuild en dat is t.a.v. Barcelona nooit meer goed gekomen. Ik geniet wel van Messi en hun andere topspelers, maar met de club op zich heb ik niks.
4 -1
AjaxCitizen
Rot lekker op met die club uit Madrid. Met steun van die dictator zijn ze toentertijd naar de top gegaan.

Verder snap ik niet hoe Barcelona Cruijff van ons heeft beroofd. Hij wilde zelf de transfer maken en Barca betaalde voor die tijd een enorm bedrag voor hem.
0 -1
433metdepuntnaarlinks
Hoewel ik het deels met je eens ben over Real, Barca is ook niet meer het Barca van jaren geleden. De sympathieke club die ook jeugd veelvuldig een kans geeft is toch wel langzaam verdwenen. Uit noodzaak, dat geef ik toe, je kan niet blijven concurreren als je niet meegaat in dat transfergeweld. Dus als we dan toch Real gaan bashen, Barca is ook niet meer zo romantisch als jaren geleden.
2 -1
ChelseaMan
Eens..442..bijna geen eigen jeugd..drama scouting..betalen nooit de hoofdprijs voor kwaliteit en dat gaat ze uiteindelijk opbreken.
Kan niet wachten op einde carriere Messi en Busquets...gaat helemaal de verkeerde kant op daar. Frenkie kan veel beter kiezen voor madrid.
Jc is er niet meer om ze te redden.
1 0
Ajaxxxisdebeste
Ajax bepaald en niemand anders...
3 -2
Ruff Rhythim
Dan mag Barca lekker wegwezen....daar is het gat van de deur...
5 0
Joseph
Die club is die status al lang kwijt, Barcelona speelt niet meer het mooiste voetbal, faalt in het opleiden en betaald niet genoeg om toppers binnen te halen.

Ik geloof er niks van dat Frenkie Real Madrid de deur zou wijzen voor FC Messi. Frenkie gaat naar de hoogste bieder, zo simpel is het.
3 -2
PJK54
Volgens mij lopen er nog steeds een paar toppers bij Barcelona maar dat ze niet meer meegaan in die gekte van transferbedragen dat zal best wel het houdt een keer op natuurlijk.
"Frenkie gaat naar de hoogste bieder" daar zet ik even een vraagteken bij neem aan dat hijzelf toch ook meebepaald waar hij heen gaat het is geen veehandel.
1 -2
Joseph
Clubs moeten er uit komen en dan kan er gepraat worden, zo te horen gaan Ajax en Barcelona er niet uit komen.
Elke club die meer dan 80 miljoen of meer kan betalen, is een club waar Frenkie heen wilt, neem dat maar aan.
0 -1
PJK54
Dus hij kan ook naar Turkije of Rusland gaan? als ze het meeste bieden? daar geloof ik niets van volgens mij is zijn droomclub Barcelona
0 0
Sunstridr
Volgens mij heeft Frenkie tot nu toe heeft alleen gezegt dat hij met Messi wil spelen, niks over dat Barcelona zijn droomclub is.
0 0
Sunstridr
Het is geen veehandel, daar heb je gelijk maar, Frenkie kan alleen meebepalen of hij wel of niet een aanbod accepterd, verder niks.
0 0
Illegaal
Als hij zijn contract laat aflopen bepaalt alleen Frenkie en niemand anders.
Plus we weten niet wat in zijn contract staat, er kan zomaar instaan dat als barca 50 betaald dat Ajax hem dan moet laten gaan.
0 0
Sunstridr
Dat heeft iederen maar Frenkie's Contract is nog redelijk lang geldig (1/7/2022).
Als wij er niks over weten en er wordt helemaal niet over gehad is er waarshijnlijk niet, en zelfs is er wel dan vinden wij op het moment uit, zo speculieren helpt niets.
0 0
Ajaxxxisdebeste
Barca moet even heel snel die arrogante smoel houden. Tief op, ga zelf opleiden
1 -2
Illegaal
Frenkie is ook geen Ajaxopleiding!

Hadden ze bij Willem II ook moeten zeggen Ajax tief op en leid je eigen spelers op?
4 -1
Schmitz11
22 jaar en 1 seizoen basis (aan het eind van 2018/2019) voor 55 mil is echt niet raar.. Als je dan de Ligt ernaast zet met een Europa League finale plus dit hele seizoen als captain dan mag je er wel van uitgaan dat hij voor een eurotje of 80mil weg gaat. Eerlijk is eerlijk, we kunnen niet verwachten dat we voor 2 spelers 160 mil gaan pakken, maar we mogen dromen/denken dat we 120mil kunnen krijgen.

Bedenk... 2 Spelers die niet eens 23 zijn, wat een tijd om een Ajacied te zijn.

Heb het vaker tegen vrienden van me gezegd: "We zijn de volgende Benfica kwa spelers alleen zijn we niet 70% van de transfersom kwijt".

Off: Hoop ook dat dit seizoen Unuvar nog zn debuut maakt btw
3 -2
KingJames23
Unuvar kan z’n debuut niet maken want een speler moet minstens 16 jaar zijn.
2 0
Schmitz11
Ja ik zie het, nog een jaartje voordat het kan.
Alle tijd...
0 0
Youri08
15 toch? Of is dat alleen bij de amateurs?
0 0
Bky
16 voor het betaalde voetbal.
2 0
Bky
55 miljoen en Suarez is ook oké.
0 0
Postmus
Voorkeur of niet, maar Overmars zal niet zo dom zijn om daarmee 25 miljoen extra door zijn neus te boren. Gewoon mee doen in de strijd Barca en anders gaat hij lekker elders voetballen.
3 0
Dapperestrijders81
Sowiezo Suarez in de deal betrekken. Voorwaarde nr 1!!!
0 -1
marrene
Het zou belachelijk zijn als AJAX akkoord zou gaan met 55 miljoen als ze vele miljoenen meer zouden kunnen ontvangen van een andere club. Mss. jammer voor De Jong maar dat kan niet.
Dar Barca dat denkt op basis van het feit dat ze denken dat De Jong graag voor hen wil spelen geeft aan dat ze niet helemaal bij de tijd zijn.
0 0
FlyingDutchMan
Alsof er in dit stadium onderhandeld wordt, markt is dicht en de rest van het seizoen speelt Frenkie bij ons. In juni zijn jullie de eerste!
0 0
Jari_held
Dan gaat de jong dus niet naar barca. De tijden dat wij spelers voor vriendenprijsjes weg doen zijn voorbij. Tenzij je nadrukkelijke afspraken maakt zoals met bv een ziyech of ook psv in het verleden deed met depay en wijnaldum: blijf nog 1 extra jaar maak ons kampioen en we spreken samen een redelijke transfersom af
5 0
Ferd
Dat bepaald De Jong nog altijd zelf
0 -2
D4nny
Ehhh nee dat bepaald de jong niet zelf. Dat zal nog altijd in samenspraak met Ajax gaan. Iets met contract enzo.
0 0
Ferd
Ja dat bepaald De Jong wel, arbitragezaak, positieverbetering en daaaag
0 -1
Rujar
Tuurlijk dat hebben we gezien bij Sanchez
0 0
D4nny
Ajax hoeft er niet mee in te stemmen hè.
1 0
Jari_held
Dat bepaalt ie tot op bepaalde hoogte zelf... zolang ajax echter het bod van barca gewoon weigert omdat er betere aanbiedingen zijn dan heeft ie gewoon pech en kan hij zijn contract tot 2022 gewoon uitzitten
0 0
Bennyben
Hahahaha 55 miljoen word tegenwoordig voor een speler voor op de bank gekocht bij dat soort clubs, dat moet frenkie zelf niet eens willen als je voor 80 miljoen of meer verkocht word dan word je meteen als grote man binnen gehaalt.

( jammer voor Barcelona)
0 0
Ajax27
Ik hoop voor Ajax dat ze in het belang van de speler denken, niet alleen aan het geld. Twee jaar geleden vonden we het nog absurd dat er 40 miljoen voor een verdediger uit de eredivisie werd betaald, nu 50-60 miljoen voor een talent dat aan het einde van dit seizoen 1,5 seizoen eredivisie en 1 seizoen op Europees niveau heeft gevoetbald. Natuurlijk, het verschil tussen 50 miljoen en 80 miljoen is ontzettend groot. Maar je geeft wel een ontzettend goed signaal naar alle talenten over heel de wereld af als je de speler laat vertrekken naar de club waar hij naartoe wilt. Ik zie liever 50 miljoen en dat er weer 3 wereldtalenten voor gehaald kunnen worden, dan 80 miljoen maar dat op de lange termijn talenten huiverig worden omdat ze denken dat het Ajax alleen om het geld te doen is.
0 -3
NoPants
Ja wie wil er nou naar een club waar je de overstap naar real madrid kan maken.. moet je niet willen. Als de talenten ons als springplank naar real madrid gaan zien komt er niemand meer naar amsterdam........
0 0
Sunstridr
Door dat te doen zeg jij teggen de spelers dat zij belangrijker dan het club zijn en dat is iets dat jij nooit moet zeggen/ze laten denken.
Er is ook het gevaal dat andere clubs dan denken dat wij een "makkelijk koop" club zijn en daar hebben wij al jaren te proberen om dat bijnaam af te zijn.
30 miljoen is ook niet geen klein bedrag.
0 0
Ajax27
Zijn wij een handelshuis wat spelers voor de hoogst mogelijke bieder verkoopt, al wil de speler daar zelf niet naartoe? Wij zijn een springplank voor jong talent. Wij staan aan de absolute wereldtop als het gaat om het kweken van jong talent. Wij leveren talenten voor de Europese (sub)top af. Zeker is het belang van de speler groter dan de club bij een verkoop. Als Chimziahdngo uit China 150 miljoen biedt, maar de speler absoluut niet naar China wilt, moeten we Frenkie daar dan toch maar heen sturen? Of als hij de keuze heeft uit de top maar zelf het allerliefste bij Barca speelt, moeten wij er alles aan doen om Barca het meeste te laten betalen. Maar wordt dit uiteindelijk 60-65 ipv 80.. dan is dat zo.
0 0
Optimist87
Dat is wel heel makkelijk. Dat Ajax niet alleen in gesprek moet gaan met de hoogste bieder klopt. Maar een verschil van ong 40%? Frenkie wil graag naar Barca en als Barca graag Frenkie wil moeten ze dat ook laten zien richting Ajax.
0 0
Ajax27
Tuurlijk, maar Barca zal ook wel wat omhoog gaan, bijv. naar 60-65 miljoen.
0 0
Jari83
Het verschil tussen 50 miljoen en 80 miljoen is veel te groot om daar zo makkelijk over te praten. Maar het lijkt me niet dat Real dat gaat betalen.
0 0
Barra
Wel mooi om te zien dat er überhaupt over zulke achterlijke bedragen geschreven wordt, want PSV of Feyenoord dromen hier natuurlijk van. De vraag bij Ajax is alleen weer, wat gaan we er mee doen?
1 -1
Jarl1989
Tja, bij Ajax gaat het de laatste 4 jaar alleen maar over prachtige transfer bedragen. Leuk en aardig maar zullen we maar eens over prijzen gaan hebben? Wordt wel eens tijd dat we eens wat winnen...
0 0
LS16
Ik vind El Mundo Deportivo een kut krant. Ze maken Frenkie gewoon kapot door elke(!) dag een artikel over hem te schrijven.
0 -1
Nicoonzeredder
55 mil veel te weinig. Zou stom zijn als ze dat doen. Gewoon lekker de hoofdprijs voor de Jong en de Ligt vragen
4 0
PJSM
De hoogste bieder mag hem hebben. Voor de Jong bijna allemaal mooie clubs. Zou toch voor Spanje of Bayern kiezen.
3 0
MankeNelis
Problemen rond de Jong onder controle, nieuws uit het achterlijke herbergje te B.
1 0
Hagmag
Marc Netto heeft een email ontvangen met een bedrag van € 100 miljoen ?
0 0
ghouleseddik
Ik ben dat Barcelona beu.
5 0
Ajaxtrouw
Toch fijn om te weten dat Barca het onder controle heeft
2 0
JanTa
Als het waar is dat Barca maar 35 miljoen voor de Jong over had dan moet er nog heel wat onderhandeld worden.
2 0
glob
80 voor Frenkie
100 voor Matthijs
40 voor Hakim
50 voor neres
30 voor Tagliafico
15 voor Andre
dat is meer dan 300 miljoen maar we moeten wel weer opnieuw beginnen. dus moet nu echt het jaar van het oogsten zijn!!
2 -3
Bky
Deze winter moeten we minstens 2 toppers scouten (alla Neres laten wennen), daarna deze zomer Suarez en Vertonghen ophalen.

Kotarski;
Mazraoui - XX (Blind/Schuurs/Botman/Wober of aankoop) - Vertonghen - XX (Aankoop / Sinkgraven);
Donny - (Aankoop/Tadic) - Eiting/Blind;
Suarez - Dolberg - Tadic (Aankoop/Bandé)

Al verwacht ik nog niet dat Tagliafico gaat vertrekken.
4 0
jaripettersson
Je ziet behalve kotarski, schuurs en botman niks doorkomen?
0 0
AjaxPassion
Gravenberch?
1 0
Bky
Cerny, Matusiwa, Jensen en Kuhn misschien. Sierhuis kan als tweede spits fungeren, maar meer ook niet.
0 -1
jaripettersson
Is toch een redelijke oogst. Maar probeer maar eens ziyech te vervangen.
0 0
Ruff Rhythim
We hebben wel vaker toppers vervangen hoor. Neem aan dat ik ze niet hoef op te noemen.
Er komt een tijd na Ziyech, maar de club houdt dan niet op met te bestaan ofzo...
1 -1
jaripettersson
Drama queen
0 0
geronimo
Hoop dat hij nar Real Madrid gaat
1 -2
SnifferClarke
Hij is geen speler met tattoo's, gekleurd haar, roze schoenen en gekke dansjes na een doelpunt. Hij is normaal en hij doet normaal. Het lijkt mij dat het enige wat telt voor hem, is lekker voetballen, niet het grote geld.
6 -1
Rolleman
wat is er mis met tattoo's etc? beetje vreemd. Want volgensmij heeft dat niks met voetbal temaken.
2 -7
SnifferClarke
Niets mis met tattoo's, maar heb wel de indruk dat veel voetballers schaapachtig gedrag vertonen. Daar heeft Frenkie geen last van.
6 0
jaripettersson
Zeggen dat 'normaal doen' de norm is. Over schaapachtig gesproken..
0 -4
AjaxPassion
Over context lezen en iets uit de context trekken gesproken.
2 0
Arie Vink
80 miljoen....80! Ze dachten dat ze de enige waren, maar nu zullen ze wel erg diep in de buidel moeten tasten. Mooi man.
2 0
mallerd
Spaanse media wilt iedereen laten geloven dat de Jong alleen naar Barcelona wil. Als er dalijk een andere club komt met en grotere zak geld voor Ajax en een beter salaris voor de Jong dan gaat hij gewoon naar die club en niet Barcelona.
5 -1
Joseph
Als ze met "onfer controle" bedoelen dat ze een zak met 200 miljoen hebben liggen, geloof ik dat ze het inderdaad onder controle hebben..
0 0
Ruff Rhythim
Wij hebben het ook onder controle.

Hij gaat alleen weg voor een bedrag hoger dan 120 miljoen, en dan zit ik nòg laag....
0 0
kaashaas
Serieus jongens laat hem eff met rust .. de hele media verkracht die jongen
6 0
AjaxPassion
En Ajaxshowtime doet er vrolijk aan mee.
0 0
Willem410
Heel Ajax behandelden ze zo.
Zo hoog mogelijk ophemelen als het even goed gaat om het bij de eerste de beste tegenslag tot de grond toe af te kunnen branden.
2 0
Kuningast
Zijn Ajax supporters anders ook best goed in.
0 -1
kaashaas
Ik zie het nog gebeuren dat Ajax de rijkste club ter wereld gaat worden!
3 -1
Libero
Zelfs de kleinste clubs van de Premier League hebben jaarlijks al meer inkomsten uit tv-gelden alleen dan de hele Eredivisie bij elkaar. Recordtransfer Eredivisie staat op 42 mio waar in de grotere competities van bedragen van ruim boven de 100 mio niet raar opgekeken wordt. Sponsoring, hogere opbrengsten CL, enz, enz. enz. Maar dromen mag ;)
2 0
chrisjuhhh
Dat valt mee hoor kijk maar een top 10


Nr. Naam speler Van club Naar club Euro (mln.) Jaar
1 Neymar FC Barcelona Paris Saint Germain 222,0 2017
2 Paul Pogba Juventus Manchester United 105,0 2016
3 Gareth Bale Tottenham Real Madrid 100,7 2013
4 Cristiano Ronaldo V Manchester United Real Madrid 94,0 2009
5 Gonzalo Higuaín Vlag van Italië Napoli Juventus 90,0 2016
6 Neymar Santos FC FC Barcelona 88,2 2013
7 Romelu Lukaku Everton FC Manchester United 85,0 2017
8 Luis Suarez Liverpool FC Barcelona 84,7 2014
9 Virgil van Dijk Southampton FC Liverpool FC 84,5 2018
10 James Rodríguez AS Monaco Real Madrid 80,0 2014
1 0
NoPants
Hoort ronaldo er niet 2 keer in?
0 0
iammike
Dat wordt dan ook tegen de 80 miljoen bieden barca
0 0
insectenverdelg
klinkt leuk maar hoeft niet. Als de jong zegt dat hij alleen naar barca wil en barca wil maar en sie bieden 60 miljorn moet akax kiezen tussen wel of niet dealen
0 -1
Joseph
Alsof Frenkie nee zou zeggen tegen Real Madrid of Manchester City, of welke andere topclub dan ook..
Frenkie gaat naar de hoogste bieder, maar ik hoop zo lang mogelijk bij Ajax.
0 -1
AFC34
Dan blijft ie bij ons. Barca moet eens kappen met dat arrogante gedrag van 'ze willen toch wel naar ons'. Lekker met Real de zee in gaan als ze meer bieden. Een club waar gek genoeg tegenwoordig wel talenten doorbreken. En dit zeg ik als Barca liefhebber.
2 -1
Ajaxxxisdebeste
Dat gelul elke dag nu, zo winnen we nooit meer wat als het alleen maar hierom blijft gaan, focus moet zijn die schaal en die beker en CL ver komen. Kut Barca ga je eigen spelers opleiden
6 0
Libero
Het besef dat een speler zélf bepaalt waar hij heengaat schijnt er bij sommigen niet te zijn. "Gewoon" aan de hoogst bieder verkopen ligt al een tijdje in het verleden, toen de slavernij afgeschaft werd.
3 0
Sunstridr
Volgens mij begrijp jij het zelf ook niet, een speler en zijn agent mogen niet met een club bespreken tot dat er een overeenkomst over de prijs of dat er toestemming is gegeven door de verkopende club.

Meestal wordt er door een "verkoop club" zoals Ajax niet toestemming gegeven omdat dat helpt de beste prijs krijgen, special als er een mogelijk geprefereerde club is.

Als een club deze regels breekt is er transfer verbod van tussen de 1 tot 3 jaar mogelijk, daarom moest Liverpool ophouden, voor een transferperiode, Van Dijk te kopen omdat Southampton dreigde om naar de CAS te gaan over deze regels.
1 0
Libero
Ach ja, dat er informeel al door zaakwaarnemers met geïnteresseerde clubs wordt gesproken bestaat natuurlijk niet, dom van me. Ziyech was ook nog niet rond met Roma voordat ze ooit een concreet bod uitbrachten, toch?
Het is inderdaad niet zo dat een speler kan beslissen waar hij wél heen gaat zonder dat de club meewerkt, maar hij kan wél beslissen ergens niét te willen werken. Dat was mijn punt en leek me wel duidelijk.
1 -1
Sunstridr
Met Roma/Ziyech was er al toestemming gegeven.

Zelfs informeel gespreken mogen niet, daarom wordt er door Frenkie's agent Ali Dursun constant mensen naar Overmars gestuurd inplaats van gespreken starten.
1 0
Libero
Bester Sunstridr, dat zijn uitspraken voor de bühne. Er wordt wel degelijk bij zaakwaarnemers dan wel indirect geïnformeerd of spelers interesse in een club hebben en hoeveel ze willen verdienen, of dat nou mag of niet. Publiek geheim.
0 0
EuforischeRealist
Niks bühne, bij Ziyech was er al lang daarvoor toestemming gegeven dat hij na vorig seizoen mocht vertrekken. Dus dat hij onderhandelingen ging voeren met geïnteresseerde clubs is dan logisch.
0 0
Libero
Ziyech was wellicht een andere situatie, maar als je met droge ogen durft te beweren dat er niet off the record met elkaar gesproken wordt ben je wellicht een tikkeltje naïef.
0 0
AjaxPassion
toch heeft Sunstridr wel een goed punt. Dat het niet zomaar een uitgemaakte zaak is dat een speler zo maar kan weglopen wanneer hij wil. Iets wat ook vrijwel niemand op deze site lijkt te weten.
1 0
Libero
Nee, maar dat beweer ik ook niet.
0 0
MM1974
ik heb het ook onder controle jongens:)die jongens zijn veelste jong om weg te gaan,nog niks bewezen langere tijd achter elkaar,jammer dat geld zoveel kapot kan maken,er moet echt een soort regel komen dat zulke spelers minimaal tot hum 24ste moeten blijven zodat je er nog een beetje van kan genieten.
0 0
Ferd
Ja, dan hadden we tenminste geen Onana, Wober, De Jong, Neres en Dolberg in Ajax shirt gezien, goed plan
0 0
Ajax_026
Als Ajax terug wil naar de top dan zal dit toch de weg zijn. Je moet met geld smijten als je je wilt handhaven in de top en de verkoop van talenten is de grootste inkomst bron.
0 0
Libero
Dan zou hij nu nog bij Willem II spelen.
3 0
FlyingDutchMan
Tribune zitten bedoel je :p
0 0
Libero
Hoho, heeft gewoon 21 minuten per jaar gespeeld daar hè? ;)
0 0
Sunny_Boy
Gewoon contractverbetering aanbieden en niet verkopen. We willen toch de beste spelers behouden.
1 -1
gi0vanni
Want Ajax kan natuurlijk het zelfde salaris bieden? En anno 2018 verkiest iedereen Ajax boven clubs als Barca en Real?
0 0
trodat4030
Jij denkt serieus dat FdJ een nieuw contract bij Ajax accepteert? Beetje naïef.
0 0
Ajacied33
Gewoon aan de hoogste bieder verkopen. Ik zou gezien de markt van nu lekker 100 miljoen vragen. Als v Dijk al 85 miljoen oplevert...
0 0
Ferd
‘Aan de hoogste bieder verkopen’ alsof het een slaaf is. Misschien kan dat in FIFA, maar niet in het echte leven
0 0