Geruchtenmolen: 'Barca nog steeds geïnteresseerd'

BVeenstra, 08-07-2018 om 10:30, 197214 views, AS | Het nieuwe jaarboek van Ajax is uit!

De transferzomer is weer begonnen en dus is het weer de tijd van de vele transfergeruchten over vertrekkende of mogelijke nieuwe spelers van Ajax. Om die reden plaatsen wij weer alle geruchten in de welbekende Geruchtenmolen, waarin de laatste roddels uit binnen- en buitenland te lezen zijn!

Zondag
Barcelona is, hoewel een deal mogelijk deze zomer er niet in zit, nog steeds geïnteresseerd in de diensten van Frenkie de Jong. Dit meldt wie anders dan Mundo Deportivo. Het Spaanse medium schetst dat verschillende partijen met elkaar in gesprek zijn en dat Rob Jansen er ook bij betrokken is. Dat laatste is echter zeer onwaarschijnlijk. Een deal behoort echter nog altijd tot de mogelijkheden. 

Zaterdag
Ajax kan Daley Blind volgens Manchester Evening News voor twaalf miljoen euro overnemen van Manchester United. De verdediger annex middenvelder schijnt al persoonlijk rond te zijn met Ajax en wanneer de Amsterdammers twaalf miljoen euro op tafel leggen wil ook United akkoord gaan. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Volgens het Mexicaanse Record strijden Ajax en PSV om de handtekening van César Montes. Montes is een centrale verdediger van 21 jaar en op dit moment actief bij Monterrey in zijn thuisland Mexico. Volgens Record zouden zowel Ajax als PSV al een bod hebben uitgebracht op de Mexicaanse stopper. Ook een aantal Belgische clubs schijnen geïnteresseerd te zijn.

Ajax-target Fabián Balbuena lijkt te verkassen naar West Ham United. Dat schrijven media uit Paraguay en Brazilië, waaronder Terra. De centrale verdediger zou een optie zijn voor Ajax mocht de transfer van Lisandro Magallán afketsen. Het lijkt erop dat Ajax dit plan B dus wel kan vergeten.

Vrijdag
Volgens het Engelse medium The Sun zou het voor Manchester United financieel behoorlijk onaantrekkelijk zijn om Daley Blind te behouden. De verdediger verdient ongeveer 100.000 euro per week, wat neerkomt op een jaarsalaris van 5,2 miljoen euro. Voor hoeveel men Blind wil verkopen is op dit moment niet bekend.

Woensdag
Jeugdspeler Ki-Jana Hoever lijkt volgens Liverpool Echo op weg naar Liverpool. De verdediger, die voorgaand seizoen behoorde tot de selectie van Ajax Onder 17, trainde de voorbije week al mee met de club. The Reds hopen de jeugdinternational van Nederland nu snel een contract te laten ondertekenen.

Dinsdag
Het Catalaanse RAC 1 laat weten dat FC Barcelona niet meer hoeft te rekenen op de komst van Frenkie de Jong. De verdediger annex middenvelder werd de afgelopen periode veelvuldig in verband gebracht met Barcelona, maar volgens het medium heeft Ajax laten weten dat De Jong deze zomer niet weggaat bij Ajax.

Volgens het Braziliaanse Esporte Interativo heeft Ajax nog steeds interesse in de diensten van Fabian Balbuena. Eerder berichtte De Telegraaf al dat wanneer de komst van de Argentijn Lisandro Magallan te lang op zich laat wachten, de Amsterdammers overschakelen naar de verdediger van Corinthians. De afkoopsom van Balbuena zou naar verluidt vier miljoen euro bedragen.

Maandag
Eerder maandag verscheen het nieuws dat Ajax zich vol richt op de terugkeer van Daley Blind, maar dat zou niet de enige speler van Manchester United zijn die Ajax ziet zitten. Volgens journalist Leandro Contento zouden de Amsterdammers Marcos Rojo namelijk ook interessant vinden. De verslaggever voegt er wel aan toe dat het voor Ajax lastig zal worden hem binnen te hengelen. Tot slot reageert Contento op de komst van Leandro Magallán, die de komende dagen weleens afgerond zou kunnen worden.

Meer geruchtenmolen:
Deel 1: 'Vd Sar blokkeert transfer Kluivert'
Deel 2: 'Ajax vraagt 50 miljoen voor Neres'
Deel 3: 'Bod op De Ligt afgewezen'
Deel 4: 'Juve bekeek De Ligt al driemaal'
Deel 5: 'Roma meldt zich officieel voor Ziyech'
Deel 6: 'Ajax volgt Spurs-talent'
Deel 7: 'Roma wel Ajacieden tegelijk presenteren'
Deel 8: 'Roma heeft twijfels bij Ziyech'
Deel 9: 'Ajax en Roma akkoord over Ziyech'

  • Bekijk ook
Delen!
Tags
Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u inloggen of voor een account registreren.

Reacties
AgeM
Tuurlijk is Barcelona geïnteresseerd .
Als hij blessure vrij is , dit jaar vaste keuze is in Ajax 1, domineert in Europa en uitgeroepen wordt tot beste Ajacied ooit .
En dat dan pas over een jaar .
Want nu ff niet
Ben trouwens ontzettend benieuw waar hij bij Ajax gaat spelen , want zelfs Ziyech blijft nog ff en die nieuwe jongen van Utrecht gaat geheid spelen .
Door "blessure" heeft hij behoorlijke achterstand opgelopen dus komt hij de eerste tijd
ook nog flinke handelingssnelheid te kort in een fanatieke selectie .
Maar op sociale media ga je als een speer !
Blijf trainen !
Succes Frenkie!
1 0
Babayaka
Barca moet zyech halen, als vervanger van Messie. Geintje.
Maaar

Wat een ongelofelijke kut club is dat Barca eigenlijk geworden.
0 0
AjaxDaniel
Cesar Montes zou een hele goede aankoop zijn.
0 0
Bensco
Als Ziyech blijft had ik Frenkie verkocht. We hebben dan teveel aanvallende middenvelders in onze selectie. Als Barca dan 40 á 50 miljoen wil betalen voor een speler die vorig jaar maar op halve kracht heeft gespeeld moet je dat doen. Als hij op deze lijn blijft doorgaan is die volgend jaar de helft waard. Overigens niks ten nadele van Frenkie hoor maar de situatie is niet anders.
1 -8
Ozymandias
Waarom niet met Ziyech, Vd Beek en De Jong op één middenveld spelen en Tadic op linksbuiten zetten?
0 0
Bensco
En Labyad laten banken? Gaat niet gebeuren, die heeft Ten Hag niks voor niks naar Ajax laten komen.
1 -1
Joseph
Absoluut niet, ik wil Frenkie gewoon bij Ajax zien, zijn potentie is veel hoger dan die van Ziyech.
Ziyech moet naar de vleugels, zijn spel zou daar perfect zijn, nu veel te veel risico op het middenveld, dat kwam het spel niet ten goede.
6 0
Bensco
Ja ik ook maar zelfs al zou Ziyech vertrekken dan nog moet die Tadic of Donny voor zich laten. Ik ben bang dat hij te weinig speeltijd krijgt aankomend seizoen. Dat kost je zo de waarde van een speler.
0 0
Pheadrus
De "natuurlijke" uitkomst is dat Ziyech zichzelf gaat testen in een grotere competitie omdat hij nu al vele seizoenen heeft bewezen in de eredivisie. Frankie gaat dit jaar laten zien dat hij de beste van de eredivisie kan zijn.
1 0
Bensco
Dan moet Ziyech wel gaan, maar zoals het er nu naar uitziet is de interesse in Ziyech flink afgenomen na een teleurstellend WK. Het zou wel het beste zijn als die gaat, voor zowel Ziyech, Ajax maar ook de spelers die achter hem staan.
0 0
Doink
Oohh wat zou dat geweldig zijn als Cesar Montes ook echt naar Ajax komt.. veel betere optie dan Magallan. Laat dit gerucht aub realiteit worden
5 0
Jan Doedel
Het is een goeie gozer maar Daley wordt hier groter gemaakt dan ie is. Met de dag wordt ie beter, groter en sterker. Als je een "Engels" salaris wilt geven aan iemand, moet dat in mijn ogen zijn aan iemand die je kampioen maakt. Daley is geen topper sorry. Hij kan leuk meevoetballen in een goed draaiend team maar is niet een man waar alles om moet draaien in een team. Je moet iemand niet de hoofdprijs betalen om dat ie zo sympathiek is.
4 0
Joseph
Kan uitstekend meedraaien in een team met goede spelers. Daarom is Blind zo belangrijk, maakt het team beter.
0 -1
Sunstridr
Heeft Mundo Deportivo echt niets beter te doen? Is al twee of drie keer gezegt door betrouwbaar mensen dat Frenkie niet te koop is.
0 0
mistermiyagi
Hoeveel middenvelders met een goed niveau heeft Ajax nu wel niet?

Ziyech, Tadic, Schone, Donny, Sinkgraven, Eiting, Mazraoui, Frenkie, (Gravenberch in de toekomst)

Ben ik de enige die Frenkie wel wat overschat vind, heeft weinig bewezen tegen grote tegenstands, geen A international, heeft lang op de bank gezeten bij Willem 2.

Ik denk zelf dat hij veel talent heeft en een groot potentieel, maar hij is er nog lang niet..

Ooit toptalenten naar naar Barcelona zien vertrekken, Halilovic bv..

Voor 50 miljoen halen ze hem maar op..
2 -4
Babayaka
Frenkie heeft nog minder laten zien dan Fischer rits en boilessen, maar men loopt hier met hem weg. Ik begrijp het ook niet. De jong is net als de andere de jong een zoutloze speler.
1 -1
Maxwell5
Minder minuten gemaakt, maar hij heeft meer talent in zijn linkerbeen dan die 3 die jij noemt samen.
1 0
Suarez16_
"Lang op de bank gezeten bij willem 2." Bedoel je dat halve jaartje als A-junior?
3 -3
Jan Doedel
nee je bent niet de enige
2 -2
grannig mokum1
Maar komt die Magallan wel naar ons ajax?
1 -2
jollie18
Hoop het niet want dan komt Blind niet
3 -3
hallo1
.......
0 0
Ajax4life16
Nooit meer terug naar Klaassen én vd Beek ajb. Allebei goede spelers maar kunnen allebei niet het spel maken.
0 -1
mistermiyagi
Ben ik grotendeels met je eens, vdBeek is vanalles niks, niet sterk, groot, snel, heeft een functionele techniek, neusje voor het doel.

Hij komt tekort voor de subtop, voor Ajax leuk.

Als Ajax echt wil gaan bouwen aan een goed team, zal dit snel zijn zonder vdBeek.
Een speler die op en top Ajacied is en goed spel heeft laten zien verdient dit niet.
0 -1
zivkabrimovic
Jullie onderschatten Donny. Het zal een stuk minder makkelijk gaan lopen zonder hem, heel veel andere spelers worden beter door hem.
0 -1
hallo1
Daarvoor heb je toch Frenkie? Dat is een spelmaker pur sang. Bovendien heb je met Tadic nog een extra spelmaker voor in de aanval, iets wat we vorig jaar niet hadden. Te veel spelmakers gaan elkaar alleen maar in de weg lopen. Ik verplaats dit bericht overigens naar het meer relevante topic nu. Zal bovenstaand bericht dan ook leeg maken.
1 0
cruijffthebest
Bied 8 en dan kom je wellicht op 10 uit.
Dan nog een centrale verdediger erbij en een buitenspeler ( Benedetti? )
0 -2
Patrick78
Mike Verweij: Volgens Ten Hag is het of Blind of Magallan... ,,Allebei lijkt op dit moment niet haalbaar.” Magallán is direct te krijgen, maar Ajax gaat zoals gezegd nu vol voor Blind.
1 -1
Ajax#1900
Beide is misschien ook wel wat te veel van het goede. Zondagavond kunnen we weer een tweet van Mike verwachten denk ik.
0 0
GinoAFCA
Die commentator wilt graag dat Rusland wint zo te horen
0 0
Jensajax14
Is die cherysev niet wat voor ons voor op links?
0 0
fc Barcelona_ke
Onbetaalbaar maar chadli en kostic zijn wel interessante speler... chadli komt niet meer plannen van wba,kostic wil niet in 2e bundesliga spelen
2 -2
NouridolbergNeres34
Die is onbetaalbaar nu hij zo heeft gespeeld op het WK, ging al van Real madrid B naar Villareal voor 10 miljoen nu is hij 35 waard ofzo
0 0
GinoAFCA
onbetaalbaar
0 0
hetzijnmaar
Lekker laten zitten daar nog een contract voor 9 maanden
krijgt miljoenen teken geld en een Engels salaris
omdat vader Danny in de raad van commissarissen zit
straks wil de hele selectie een Engels salaris
zo een topper is Blind niet anders had er veel meer interesse voor hem geweest
3 -5
ST
——————- Onana ———————
Mazraoui - De Ligt - Blind - Tagliafico
———— Vd Beek - F. De Jong ———
——————— Tadic ———————
Neres ——— Huntelaar ——- Labyad
2 -6
fc Barcelona_ke
Ik zou spelen
——————- Onana ———————
— Mazraoui - De Ligt - Tagliafico——
——————- blind ——————-—-
———— Vd Beek - F. De Jong ———
——————— Tadic ———————
Neres ——— Huntelaar ——- Labyad
1 -7
Ajax4life16
Dan kan je ook gewoon benoemen dat Blind de inschuivende centrale verdediger word.
4 -1
0romis
Blind centraal achterin kan echt niet hebben we gezien bij oranje
3 -3
Joseph
Blind moet ook gewoon op 6, maar niks mis met Blind in de verdediging als hij ritme heeft.
0 -2
simok
Kan wel als je achterin geen ruimtes laat. Doet Ajax wel, want druk naar voren. Dus helaas.
0 -2
BennJii020
Precies zo heb ik m ook in gedachten...
1 -1
BennJii020
Oh op Dolberg voor Huntelaar na
2 -1
ST
Kan ik prima mee leven. Is om het even.
1 -2
Bky
Dolberg voor Huntelaar ja.
3 -1
ST
Over 9 maanden kunnen we hem gratis ophalen. Echter, als je die 12 miljoen betaald weet je zeker dat je hem hebt. In mijn ogen is het wel óf Magalan óf Blind. Anders hebben we teveel centrale verdedigers en geef je wel erg veel uit. Als ik kan kiezen zou ik altijd voor Blind kiezen. Je weet wat je aan hem hebt.
1 0
0romis
Blind in geen centrale verdediger
1 -1
je
Klopt niet veel
1 -2
ST
Klopt niet veel? Verklaar je nader...
1 -1
mvdk
Voor 8 miljoen is hij binnen.
1 0
GinoAFCA
bron haha?
0 0
mvdk
Ik bedoel dat ik denk dat 8 miljoen voldoende is.
0 0
VinylFrank
de puzzeltjes gaan op hun plek vallen :) ervaring , daarnaast veel jeugd en mensen die er voor willen gaan. juiste spelers op de juiste plek zetten en gaaaaan!
1 -1
ajax4ever01
Nu Jantje Vertonghen nog
1 0
mistermiyagi
Suarez, Felipe Luis, Vertonghen inderdaad!
2 0
shota99
Schappelijk prijsje. Halen!
1 -2
jaapdijkemasted
bla bla bla bla
0 -1
Dennis1964
Bla bla bla bla
0 -1
MNJ7
Onana
Mazraoui De Ligt Tagliafico Sinkgraven
Blind
Frenkie Donny
Neres Dolberg Tadic
0 -3
DirkvanDam
wat trekt ajax nu ineens de portemonnee! ben benieuwd of we er zeker op vooruit gegaan zijn!
0 0
MNJ7
Dit jaar moeten we kampioen worden geen excuses die 34 halen we voor Appie, daarna moet je weer een stap verder zetten als het goed is wordt de kampioen van komend seizoen gewoon direct gekwalificeerd voor CL
0 -3
AFCAMM
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105795/filipe-luis-zou-graag-terugkeren-bij-ajax

Lijkt me nu toch wel tijd...
0 0
ajax4ever01
Dat was vorig jaaar dat bericht ja
0 0
AFCAMM
Ja, dat staat er inderdaad boven. Dus nu lijkt het me wel tijd.
0 0
TusanDadic
Magallan, Balbuena en Julien lijken het dus niet te gaan worden.. Welke beul komt er dan bij in de verdediging? En als Blind komt, zal dat voor de LCV zijn? Want met Nico ben ik zeker tevreden en op het middenveld zijn er sowieso ook behoorlijk wat opties. Dat zou dus inhouden dat Blind voor de verdediging komt en optie A t/m C ook niet nodig zijn..
0 0
Web
Blind word gehaald voor 6 en kan als het moet op 4
Word geen linksback, mist hij het loopbermogen voor, daar vind ik hem matig.
1 -1
eros
Blind en een rechtsback zou ajax afmaken. Magallan zou lekker zijn.

Na Orejuela en Kristensen zie ik echter geen rechtsback komen.
Blind zie ik ook niet snel komen.
Magallan duurt nu ook wel lang.

Maar ons elftal staat al aardig. Ajax is aardig doorgeselecteerd al mogen Ziyech en Siem de Jong eventueel nog weg.
Nu jong Ajax nog doorselecteren.
el-Azouzi en Owusu moeten weg.
Johnson, Bijleveld, Eiting, de Wit proberen te verhuren aan subtoppers.
1 -1
laling
Ach, als je evt. Blind haalt heb je toch nog niet een extra verdediger nodig?
Blind en een extra verdediger is te veel, de selectie moet ook weer niet te groot worden.
Dat leidt tot onvrede; dat hebben we ook de eerste seizoenshelft onder Bosz gezien!
Tenzij de Ligt alsnog vertrekt natuurlijk.
3 -2
Dexy
Vrees dat het niks meer gaat worden met Magallan, als je alle geruchten nu aanhoort (en de tweet van Freek Jansen leest).

In dat geval is Blind een goede optie. Goede voetballer, heeft ervaring en is multifunctioneel. Heeft bij United een tijd lang op LCV gespeeld en deed dat zeker niet onverdienstelijk. Tegen driekwart van de Eredivisie-ploegen moet Blind als LCV geen enkel probleem kunnen zijn.
1 -3
Gerard36
ajax weet wat betreft magallán natuurlijk meer, wat die 48 uur betreft wat donderdag bekend werd houd dus in dat het vandaag helemaal rond komt, ik reken er dus wel op dat er dit weekend duidelijkheid komt.
3 -3
Postmus
Hoe zit het met plan C: die Jullien van Toulouse?
0 0
fc Barcelona_ke
D plan arnold kruiswijk... ik hoop echt op d plan
1 0
Michelinho
Artikel op AS 15/6:
"Onlangs meldde Voetbal International dat Jullien een optie zou zijn als de transfer van Magallán zou mislukken, maar het lijkt erop dat Ajax sowieso naast de Franse verdediger zal grijpen. Jullien is namelijk in gesprek met een drietal Engelse clubs: Southampton, Crystal Palace en Burnley."
1 -1
Postmus
Ah top! Thanks!
0 0
NouridolbergNeres34
Die soap met magallan, wanneer trek je de stekker er een keer uit zeg, daar ga je toch niet meer op wachten.

Als je dan toch perse nog een CV wilt halen, ga dan voor Edison Alvarez.
2 -2
mallerd
Die heeft toch een paar goede wedstrijden gespeeld op het WK, totaal niet haalbaar dus voor Ajax.
1 -1
NouridolbergNeres34
Tadic was ook haalbaar, speelde ook op het WK.
0 -2
PJSM
Zou zonde zijn. Had hem graag zien komen
0 -2
ajacied pp
Met alleen maar lieve jongetjes wordt je geen kampioen, doodzonde, maar dat snappen die kindjes hier allemaal niet!!!!
8 -1
Bky
Als die lieve jongetjes allemaal bovengemiddeld goed kunnen voetballen word je met gemak kampioen.
2 -8
Web
Elke keer weer, jij onderschat ervaring zo erg.
Denk nu eens terug aan PSV uit, allemaal bleke bekkies zelfs De Ligt
Zie je het al voor je, met alleen jeugd tegen van Bommel spelen?
Met Blind ernog bij, ben ik tevreden als de Ligt maar blijft.
1 0
Bky
Definieer lief jongentje.

Want daar schaar ik Tadic en Blind ook onder, die zijn zeker ervaren. Maar die gaan echt niet keihard beuken. Die lossen alles voetballend op. Zoals een speler van Ajax het zou moeten doen.
0 -1
Web
Lief jongetje Tadic en Blind.
Volgens mij bedoel je dit niet? Maar ok
0 0
Gerard36
met alleen maar lieve jongetjes wordt je sommige uitwedstrijden zoals b.v f.c utrecht onder de voet gelopen, en kan je niet onder de druk uit spelen, voor dat soort wedstrijden heb je spelers met ervaring nodig die de jonge jongens bij de hand nemen
4 0
HsvHoek
Dat soort spelers hebben we genoeg, zoals Ajacied pp al zegt je hebt ook een stel klootzakken nodig die weten weten hoe je een moeilijke wedstrijd over de streep trekt.
Die lieve jongens hebben de afgelopen jaren aangetoond dat we andere types nodig hebben, misschien iets mindere voetballers maar belangrijk om er bij te hebben.
5 0
Web
Ja die passen in elke ploeg, behalve Ajax volgens de kenners hier.
Zelfs de grote Cruijff ruilde Vanenburg in voor Wouters
0 0
JordyAjacied
Alles op Blind, dan hoeven beiden niet te komen. Met Blind heb je gelijk 3 posities bezet (CV, CVM, en eventueel LB)
1 -6
AdK
Precies wat ik denk
0 -1
jaapdijkemasted
si
0 0
Bky
Hoera. Hopelijk komen we nu uit op niet zo'n lompe slachter maar een normale voetballer.
1 -10
Jajijdaar
Dus Davinson Sanchez was ook een lompe slachter? Je hebt eenmaal zulke types in je team nodig. Je kan geen kampioen worden met de Veltmannetjes of Wobertjes.
7 0
Bky
Naast dat Sanchez ongeveer een van de betere verdedigers was die ooit in het Ajax shirt heeft gespeeld, kon hij ook nog aardig goed een balletje trappen. Daarbij was hij ook atletisch en snel (jeweetwel, redelijk handig als je met 40 meter ruimte in je rug speelt). Die laatste drie eigenschappen heeft Balbuena dus totaal niet.

Balbuena mag nog niet eens de veters strikken van Sanchez. Sanchez erbij halen om te verdedigen dat Balbuena gehaald moet worden is appels met peren. De enige twee overeenkomsten tussen Sanchez en Balbuena is dat ze groot en dus sterk zijn en hard kunnen verdedigen. Daar stopt het ook, dan kom je simpelweg tekort voor Ajax.
0 -8
Web
Zonder Snchez had je nooit zo kunnen spelen.
Dat denk ik niet, maar weet ik zeker.
En het was wel een sloper, zo goed voetbalt hij niet.
Wees toch eens eerlijk, en draai niet overal om heen.
0 0
Bky
Sanchez kon het minst voetballen van de vier in de verdediging (Veltman - Sanchez - De Ligt - Sinkgraven). Maar dat betekent niet dat hij niet goed kon voetballen. Vergeleken met die spelers die hier voorgesteld worden en waarbij het argument wordt gebruikt dat "Sanchez ook en sloper was" is het flauwekul om te stellen dat we daarom een Magallan/Balbuena/Jullien moeten halen. Sanchez steekt ook voetballend met kop en schouders boven die drie uit.

Haal een Balbuena en je komt in de opbouw verschrikkelijk in de problemen. Je tegenstander kan alles vastzetten en Balbuena vrij laten en je hele opbouw is verneukt. Zeker als je dan ook nog eens Tagliafico hebt lopen. Dan heb je 2 van de 4 in de verdediging die nauwelijks op kunnen bouwen. Voor een ploeg als Ajax die alles moet hebben van veldspel is dat dodelijk.
0 0
Web
Ik zeg ook niet dat ze moeten komen, maar ervaring achterin is noodzaak als De Ligt vertrekt.
Ik zou het zonde vinden als Blind op 4 komt.
Omdat hij de ideale 6 is.
En en met centrum van Schuurs en Wober heb ik mij bedenkingen. Blind vind ik ook te traag daar voor.
0 0
DeWijsneus
Eens.
0 0
Van Reenen
Beste ver verdediger die Ajax ooit gehad heeft, was Velibor Vasovic
0 0
DeWijsneus
Okay zo lang ga ik niet mee. Voor mij zijn het De Boer, Chivu, Stam, Sanchez en De Ligt.
0 0
afcas
stam in zijn ajax tijd viel anders best tegen.
0 0
@Maar7en
Hopelijk is er nog een plan C. Een verdediger erbij is wel een must nu Dijks en Viergever weg zijn en Veltman geblesseerd is. In de komst van Mallagan geloof ik niet meer zo sterk.
2 0
Overmarsgeld
Plan B is nu Rojo van Manchester United.
2 -1
ajax4ever01
bij Barca en Real lopen ook een paar interessante spelers rond hoor ;)
0 -1
Blankenburg
Kappen met die Magallan en Boca. Nou heeft Overmars het zo goed gedaan, alleen dit is echt een belachelijk traject geworden.
3 -4
jollie18
Ze kunnen kiezen of mee werken en er nog iets aan verdienen of hij komt volgend seizoen gratis naar ons
0 -2
OKP-AFCA
Zo, waar heb je deze wijsheid vandaan dan?
4 0
cruijffthebest
Blind erbij en een extra buitenspeler en dan hopen dat er niemand meer gaat, klaar ben je.
Wellicht Benedetti erbij halen???
1 -4
AJAIXIXIXI
Benedetti halen is totaal onnodig als je het mij vraagt, met Blind erbij hebben we meer dan genoeg middenvelders.
2 -3
Johnvanessen
@FreekJansenVI: komst Blind ziet er positief uit, Magallan is inmiddels krankzinnig transferspel (gebed zonder eind) geworden en Ziyech nog niet verkocht. Hij meldt zich maandag weer bij Ajax.
3 -1
Ajax#1900
Ah lees het verhaaltje van The Sun en AS heeft het dus gewoon verkeerd begrepen. Er wordt nergens een transfersom genoemd, alleen dat het utd 4.7 mln aan salaris kost als ze hem nog een jaar houden. Zo ontstaat fake news dus.
7 -1
Bocarra
Het is elke keer het zelfde. De papegaaien verstaan elkaar niet goed en fakenews wordt nog meer fake.
1 0
Michels
Die 4.7M zullen wel ponden zijn lijkt me als het uit The Sun komt. Kom je dan na het wisselen van die ponden in euro's niet ongeveer op 5.2/5.3M uit? Dan klopt het verhaal weer hè... Niet zo snel roepen dat iets onzin is als je er gewoon niet eens even over nagedacht hebt...
0 -1
Felixvdw
En het staat er toch vrij duidelijk
2 0
Eendubbelnegenvijf
ff leren lezen redactie.
Er staat dat Manchester United het risico loopt zijn salaris van 4,7 miljoen door te moeten betalen als ze hem niet verkopen, niet dat de vraagprijs 4,7 miljoen is.
6 0
Simon1
Vertalen... Blijft een dingetje...
5 0
Oliveira
Kleine 5 miljoen (4.86 precies) per jaar. Tsja. Niet vreemd dat Ajax daarvan schrikt. En als je hem dan bij wijze van een contract geef van 4 jaar ben je dus 25 miljoen aan hem kwijt, los van alle bijkomende kosten zoals vliegtickets en de rest van die randdingen.
0 -1
Bensco
Dat is een behoorlijke habbekrats en is feite
ook 25 miljoen die je in rook op ziet gaan want een salarispost zie je in tegenstelling tot een transfersom nooit meer terug. Ik denk dat de tactiek van Ajax meer zal zijn dat ze Blind een kortlopend contract bieden van 1 of 2 jaar. Salaris zal dan tussen de 2 en 3 miljoen liggen met een tekenbonus. Zo kun je de kosten onder de 10 miljoen houden en kan Blind makkelijker een overstap maken naar een andere club. Want ik denk niet dat hij al klaar is om zijn carrière al af te sluiten. Beetje een Babel traject.
0 0
Mikes
Dus omdat hij in Manchester 5 miljoen biedt, moet Ajax hem dit ook bieden. Vreemde gang van zaken is dat.
1 0
Pheadrus
Als Magallan niet komt en Blind wel zou ik dat prima vinden. Als ze beide komen gaat dat ten koste van Eiting ben ik bang.
0 -3
Blankenburg
Dat zijn 2 totaal verschillende spelers
0 0
Jornnn
De beste speelt he.
0 0
AFCAAMCA
Ik krijg zojuist via whatsapp enorm veel berichten binnen over een ongeluk met een verongelukte Terrey Lartey Sanniez.
Zijn vriendengroep is heel erg bekend met de mijne.
Weet iemand of dit waar is?????
0 0
Rood Gevaar
redactie, na dit onzin bericht wat ons als supporters maar door een factcheck binnen spelers van Ajax dus ook bij hun enorm heeft laten schrikken.
zeker in een periode bijna een jaar na Nouri.
mag deze man aub een perma ban krijgen.
alvast bedankt
1 -1
Niels.
Je bericht klopt niet!!!!!
Ik heb na het lezen van dit bericht, een appje gestuurd met screenshot naar Stan van Bladeren.
Stan schrok zich kapot en heeft direcht Terrey gebeld.
Die heeft gewoon opgenomen en er is niks aan de hand.
Dus of jou vriendengroep heeft het mis, of jij bent een super ziek persoon die dit soort dingen zomaar de wereld in helpt.
Als het laatste zo is, dan ben jij niet in orde, lat jezelf opnemen in een kliniek, dat je dit soort dingen kan vermelden waar van ik het doel niet weet, hoop ik dat je geholpen wordt.

Voor al mijn medeajacieden : TERREY IS OKE, HEEFT GEEN ONGELUK GEHAD, EN WEET VAN NIKS!!
2 -3
iammike
Meen je niet.. hoop dat dit niet waar is! Er is al genoeg leed een jaar geleden begonnen..
0 0
Niels.
WTF????
Dit meen je niet:ssss
0 0
Rood Gevaar
ik hoop op een zieke grap en niet dat dit echt waar is.
0 0
HG26
United wil 17 miljoen voor Blind meldt Valentijn Driessen net bij Voetbal Inside.
1 0
Pheadrus
Tja, ze kunnen vragen wat ze willen. Als Blind zegt; "ik wil alleen naar Ajax en anders blijf ik wel een jaar banken en ga ik volgend jaar transfervrij". Dan betekend dat een verliespost van EUR 5 mil. voor Man U want een ongemotiveerde speler stel je niet op. Uiteindelijk wordt het geen super dure aankoop voor Ajax. Daar gaan ze wel uit komen. Het zou fantastisch zijn.
3 0
Kake
'Lisandro Magallán blijft toch bij Boca Juniors en tekent nieuw contract'

6 juli 2018

Volgens ESPN zal Lisandro Magallán niet naar Ajax gaan vertrekken. De Argentijnse verdediger heeft besloten om bij Boca Juniors te blijven en zal bij de kampioen van Argentinië een nieuw contract gaan tekenen.

Het nieuws staat haaks op het bericht van de Argentijnse journalist Claudio Civiello van vrijdag die aangaf dat de transfer van Magallán naar Ajax juist binnen 48 uur afgerond zou worden.

Ajax.Netwerk
1 -1
AFCARSCA
Boeiend, Blind is rond lees ik net. Halve finale CL, sowieso.
0 -3
jariafca020
Blind is rond met Ajax zegt Valentijn Driessen bij VI. Weet niet of dat al bekend was?
0 0
Niels.
Off:

Weet iemand of Norbert Alblas nog bij ons onder contract staat?
Ik meen een paar dagen geleden meegekregen te hebben van een paar leden dat hij al was vertrokken en een nieuwe club had.
Ik kijk net even op de officiele site van Ajax en zie hem nog wel tussen de selectie en spelers staan.
Andere spelers als Younes, Viergever, Dijks etc zijn er al wel afgehaald.
0 -1
Pheadrus
Alblas weg bij Ajax; nog geen nieuwe club volgens transfermarkt.
0 0
Niels.
staat wel nog tussen de selectie spelers ondanks een update..
0 -1
Oliveira
Aflopend contract is niet bijgetekend. Die update heeft ook nog steeds Cassierra erbij en Tadic staat er niet tussen. Dus of ze hebben het zelfde informatie geupdated of dit is nooit uitgevoerd.
1 0
hallo1
4,7 miljoen pond (5,4 miljoen euro) is een no-brainer.

Verwacht dat Ajax het dan snel rond heeft als dit klopt. Helaas zijn Engelse kranten de minst betrouwbare kranten die er zijn...
0 0
Oliveira
Met een kleine salaris van 90 duizend? ( kleine 5 miljoen? Ik denk dat Ajax wel even achter z'n oren gaat krabben om te bedenken of dit wel een goed idee is. Zeker als het een meerderjarig contract is.
0 0
Ajax#1900
Natuurlijk gaat hij hier niet zo veel verdienen... 2 mln oid
0 0
AFCARSCA
Lees ook even de reacties hieronder. Daar zit meer waarheid in, dan de tekst in dit bericht.
1 0
hallo1
Hoorde net ook Valentijn zeggen dat Man Utd 17 miljoen vraagt.
1 0
JordyAjacied
En Blind is al rond met Ajax meld Valentijn Driessen net bij VI. Kan niet lang duren dan.
0 0
hallo1
Valentijn meldde net ook dat Man Utd 17 miljoen vraagt...
0 0
piemonte
The Sun schrijft trouwens dat het United 4,7 mil zal kosten wanneer ze Daley aan zijn, nog een jaar doorlopend, contract te houden.

Ik denk dat ze rond de 10 mil zullen vragen?
1 0
Piejotter
Blind een jaarsalaris van ongeveer 5 miljoen ? Als hij naar Ajax gaat moet ie voortaan op de kleintjes letten (niet heus) Denk dat het genoemde transfer bedrag niet klopt, zal wat miljoentjes meer zijn.
0 0
Pheadrus
Tja, als Blind zegt; "ik wil alleen naar Ajax en anders blijf ik wel een jaar banken en ga ik volgend jaar transfervrij". Dat betekend een verliespost van EUR 5 mil. voor Man U want een ongemotiveerde speler stel je niet op. Uiteindelijk wordt het geen super dure aankoop voor Ajax. Daar gaan ze wel uit komen. Het zou fantastisch zijn.
1 0
MitsjollAjax
Interessant verhaal. Was jij ook een van de mensen die het goed idee vond om Kluivert niet te verkopen en jaar op de bank te zetten?
0 0
AFCARSCA
Stel: Iedereen blijft en Blind komt erbij. Dan is er een quizvraag, op welke positie moet er dan toch een aankoop bij? Want ik lees daar al weken helemaal niks over, zelfs niet van de vele visionairs hier.
0 0
NouridolbergNeres34
Linksbuiten
0 0
hallo1
Geen (als Magallan ook komt).

DM: Onana - Van Leer
RB: Mazraoui - Kristensen/Orejuela
RCV: De Ligt - Schuurs
LCV: Magallan - Wöber
LB: Tagliafico - Sinkgraven
CVM: Blind - Schöne
RAM: Van de Beek - Eiting
LAM: Frenkie de Jong - Siem de Jong
RV: Neres - Labyad
S: Dolberg - Huntelaar
LV: Tadic - Bandé

Je hebt dan een prima selectie waar je kampioen mee moet worden en ook in Europa iets moet kunnen bereiken. Dan komt ook Veltman in november nog terug. Enige is wel dat Siem eigenlijk niet goed genoeg meer is en Eiting meer een CVM is, maar zowel Tadic, Labyad, Sinkgraven en Mazraoui kunnen ook als AM spelen als dat nodig is.
0 0
AFCARSCA
Rechtsbuiten... Ook Neres heeft behoefte aan concurrentie.
0 0
NouridolbergNeres34
Rechtsbuiten hebben we Kuhn en Cerny en ik geloof dat Bande daar ook speelde in de oefenwedstrijd tegen vvsb.
0 0
hallo1
Labyad?
0 -1
piemonte
Centraal achterin
0 0
RSM
Goed voor op het middenveld
0 0
koreem
Engels is niet het sterkst punt van de redactie.
5 -1
Raydo
Wow inderdaad, dit is totaal niet wat The Sun schrijft.
0 0
AFCARSCA
Nederlands ook niet.
1 0
younes11
Wisselgeld!
0 0
Jensajax14
Halen!
0 0
AjaciedRK
Blind is niet beschikbaar voor 4,7mln pond. Als United Blind niet loost kost hij hun nog 4,7 mln salaris. Zo lees ik het artikel althans
3 0
Ajax_95
Er staat inderdaad dat United komend seizoen 4,7 miljoen pond salaris (90.000 per week) aan Blind betaalt (als ze hem niet verkopen) door de éénjarige optie die ze hebben gelicht in het contract van Blind. Blind is dus niet voor 4,7 miljoen pond op te halen. Ik denk dat United wel wat meer wil hebben dan dat anders had het geen zin om die optie te lichten.
0 0
Ajaxvooraltijd
Ja nu je het zegt. Dat zou wel logisch zijn. Ook dat Ajax het op die manier speelt.
0 0
Ajaxvooraltijd
Laat maar komen dan.
1 0
Ajaxbrl
Als het transferbedrag zo laag is kunnen we vast wel wat regelen met Daley qua salaris..
2 0
Bensco
dat is 5.288.733 euro aan salaris om precies te zijn. Ik ga er dan eigenlijk ook wel vanuit dat er bepaalde bonussen zijn afgesproken met blind. Ik weet niet hoeveel Blind van plan is om in te leveren en hoeveel Ajax bereid is om te betalen maar dit een flinke salarispost.
0 0
Ajax#1900
Hij zal sowieso aardig moeten inleveren. Ook als hij naar een buitenlandse club gaat.
0 0
Bensco
Ligt er een beetje aan naar welke competitie gaat want voor Engelse termen krijgt hij een gemiddeld salaris.
0 0
Ajax#1900
Dat is waar, maar ik denk niet dat hij naar een topclub in het buitenland kan. Dus dan zit je op 2.5 a 3 max.
0 0
Nicoonzeredder
The Sun
2 0
Nicoonzeredder
The Sun
1 0
NouridolbergNeres34
The sun, roddelblad eerste klas.
3 0
chloorbestendig
Voor dat geld haal ik hem zelf wel.
0 0
Ajaxvooraltijd
Ik wou dat ik zoveel geld had maar dan zou ik geen Blind kopen.
0 0
JanTa
Wie dan wel, ik heb zin in wat lol.
0 0
AFCARSCA
Beter je planten sproeien :p
0 0
sucre
halen!!
0 0
34Nouri
Dat is weinig geld voor een speler die er sowieso staat. Ik zeg gelijk halen die Daley!
0 0
Ajax#1900
Wel bijzonder dat je dit serieus neemt
1 0
Dennis1964
Je weet niet Hoe VER hij het gaat schoppen.
0 0
Redrum
Hoever moet dit nog komen? Hoever moet dit nog gaan? In Hoeverre kan Ajax hier eens een keer wat aan doen?
1 -1
MankeNelis
Hoever is Ki-Jana in zijn ontwikkeling als verdediger?
0 0
Hans Kraay Jr.
Ben er wel klaar mee, Hoever niks meer over te horen.
3 -1
Redrum
Ja hier moet ik dan toch om lachen he
1 0
JanTa
L. pool staat niet bekend om zijn jeugdopleidingen dus hij vangt een aardig zakcentje.
0 0
Pheadrus
Zou dat de reden zijn dat ze Elgero King van PSV hebben overgenomen?
0 0
Michelinho
Da's een CV, toch?
0 0
Chesterson93
Die ook op rechts uit de voeten kan.
0 0
JopieCruijff
is een linkspoot
0 0
Hans Kraay Jr.
Ben benieuwd Hoever hij het schopt.
4 -1
RayJordaan
:,)
0 0
jollie18
toch geen nieuws
0 0
Pheadrus
Hoever is in januari 16 jaar geworden en nog geen contract getekend. Dan moet je niet verwachten dat het nog gaat gebeuren. Jammer. Veel spelers die vroeg weg gaan hebben een terugval in hun loopbaan maar niet allen. Redan doet het prima bij Chelsea.

Zo gaat dat nu eenmaal. Een speler beslist altijd zelf over zijn toekomst. Ajax raakt elk jaar een jeugdspeler kwijt (gemiddeld) maar we moeten blij zijn dat Gravenberch een contract heeft getekend.
5 -3
Michelinho
Gravenberch zit wel bij Raiola, valt nog maar te bezien of we daar blij mee moeten zijn of dat we hetzelfde gezeik krijgen als bij Kluivert nadat hij 18 wordt.
1 0
AFCA020!
Niet lullig bedoelt, maar waarom verbaast het me nou helemaal niks dat dit uitgerekend Hoever gebeurt?

Het zijn altijd de boduls, fosu-mensahs, Redans, Hoevers, dilrosuns, malens of adekanyes.
Eeuwig zonde en snap er echt geen reet van dat die gasten altijd blind redeneren op de korte termijn, en nooit eens aan zorgvuldige carrière planning doen.

Echt zonde en ook best dom... zou als ik hun was lekker een voorbeeld nemen aan de Donny’ De Ligts, Frenkies etc. Wat is er nou mooier dan met je maten het eerste halen? Te spelen/debuteren voor de club die ALLES voor je gedaan heeft, de club waar je van zegt te houden, de grootste club van het land, kampioen worden van jouw land (toch?) met je maatjes van vroeger...

Zou zo mooi kunnen zijn, Maja helaas maken de talenten die ik zojuist noemde een zeer kortzichtige/ondankbare keuze. Een keuze die 99 vd 100 keer zorgt dat ze in vergetelheid raken en nooit hun potentieel zullen behalen... maar goed, wie ben ik....
7 -1
TusanDadic
1 van de eerste was volgens mij Jordy Brouwer..
0 0
Jan Doedel
Bedoel je nou alle jongens die geen Smit, Jansen of de Vries heten? Ik wil het niet verdedigen maar zeg zelf maar es nee tegen zo'n berg geld. Waar ik wel moeite mee heb zijn de jongens die zgn "houden" van Ajax en dan sneaky toch maar niet hun contract niet verlengen.
0 0
JopieCruijff
Ki Jana is een zoon van een welgeschoolde en bemiddelde Surinaamse vader en een welgeschoolde en bemiddelde Nederlandse moeder. De keuze heeft niks met financiën te maken, maar eerder sportief.
0 0
Chesterson93
De lichtere jongens die je benoemt hebben wel een andere thuissituatie. Donny was al een God in Nijkerkerveen op zijn 14e en zijn ouders zitten goed, om een voorbeeld te noemen.

Maar inderdaad: Bij de meeste (donkere) mensen is zorg dragen voor familie van dieper belang dan bij andere culturen. Als je dan je familie 150.000 per jaar kan bieden als 16-jarige, wat let je? Vooral als je bepaalde dingen van dichtbij meemaakt waar je het niet mee eens bent.

In het geval van Hoever: 6 maanden later nog geen contract. Mag hij dan rondkijken? Ander voorbeeld is Mazraoui, maar die had weinig aanbiedingen van (grote) clubs, dus bleef hij bij Ajax. Als je dan als Hoever aanbiedingen krijgt van grote Europese clubs - zonder contract - mag je zeker rondkijken.

Je veroordeling naar donkere jongens is niet helemaal juist, maar dat zeg ik omdat als Gravenberch over 2 jaar zou vertrekken (zonder een debuut) men ook zou roepen dat het komt omdat hij een donkere jongen is en niet omdat hij geen kans heeft gekregen.
1 0
sjaakahz94
Omdat de 'donkere' jongens vaak van niets komen. Moeilijke thuissituatie, financieel niet sterk, waardoor ze sneller zwichten voor het geld. Voetbal is gewoon hun redding, van alle jongens van de pleintjes uit A'dam. Zie bv ook Lukaku, een donkere jongen uit een arm gezin die vroeger cornflakes met kraanwater at omdat melk te duur was. Het is toch een stap die je zekerheid geeft om op korte termijn veel geld te verdienen, waar je ontwikkeling wel onder kan lijden. Maar na liverpool is het altijd nog mogelijk om in engeland te blijven hangen en geld te pakken. Uiteindelijk zijn het allemaal broodvoetballers, alleen de een houd ook een beetje van de club waar die speelt.
0 0
Chesterson93
Prachtig verwoord. Want niet iedereen ontbijt, luncht en eet in de avond, zelfs als je begint bij Ajax.
0 0
Michelinho
In die lichting lopen sowieso veel donkere jongens rond. De kans dat het een donkere jongen is die weggeplukt wordt is daardoor vrij groot.
1 0
Ajaxvooraltijd
Bling bling je weet.
7 0
JOHANisGOD
Het zijn inderdaad heel vaak donkere jongens.
Viel me ook op.
1 0
Harrie Nak
Doekoe doekoe doekoe, je weet zelluf.
3 -1
robsch
Doekhi doekoe
3 -1
RedFeather
Die heeft juist zijn carriere wel goed gepland.
2 0
mistermiyagi
Frenkie vind ik een geweldige voetballer maar het is beslist geen wonder op twee benen.
Hij is geen 18/19 maar al 21.
Een bod van 40 a 50 miljoen zal ik gelijk accepteren.

Frenkie speelde een paar jaar geleden niet eens zijn wedstrijden bij Willem 2.
3 -9
Sjaakvaak
Hij werd niet opgesteld omdat hij en Streppel niet door één deur konden. Ken je achtergronden.
1 -1
Pheadrus
Frenkie maakt niet de snelste carrière maar hij is wel heel bijzonder. Het gemak en de precisie waarmee hij de bal naar voren inspeelt is echt top. Ik hoop het dit jaar veel te kunnen zien.

De video is hieronder geeft daar een overzicht van. Een van de meest pakkende momenten is rond 0:48. Frankie verovert de bal in de eigen 16 en verdedigd uit naar de zijlijn. Eerst fopt hij een aanvaller en dan paast hij op Younes. Een "normale" speler zou die bal geven richting zijlijn omdat dat "veiliger" is. Het nadeel is dat je daar beperkt bent in het vervolg omdat je aan de zijlijn staat. Frankie geeft die bal heel precies aan de "veld kant" van Younes en daarmee heeft Younes meer opties voor vervolg. Het heeft risico omdat balverlies op die plaats gevaarlijk is. (Zie eerste goal EL finale; ingooi Riedewald). Dit zou wel eens Frenkies seizoen kunnen worden, speler van het jaar worden en dan komt die 45 a 50 miljoen transfer alsnog.

https://www.youtube.com/watch?v=QaOLIticbVo
2 -1
JopieCruijff
Je ziet wel overduidelijk dat F de Jong een "6" is en geen "8" of "10".
0 0
Maxwell5
Als jij nog niet inziet dat Frenkie een buitengewone talent is dan heb je echt een paar sterkere glazen nodig, vriend!
5 -3
Jan Doedel
Zie jij het wel dan vrolijke vriend? Of praat je gewoon de rest na? Ik zie het niet. Maar ben ook geen kenner zoals jij. Feit is dat ie 21 is en nog geen basisspeler bij Ajax is.
Als ie zo bijzonder is hoe verklaar je dat dan?
0 0
AjaxDaniel
Kante speelde 3 jaar geleden bij SM Caen en is in die 3 jaar 2x kampioen geworden, basisspeler bij Frans elftal geworden en gegroeid tot 1 van de beste middenvelders ter wereld.
3 0
jollie18
Ik ben benieuwd of ze Blind echt contracteren. Er is helemaal geen nieuws meer naar van de week. Als ze nog iemand halen dan is het Maggallan denk ik.. En niet allebei.
0 0
ditisdebeslissing
Net op Twitter iemand die beweerde dat hij Blind zag op Manchester airport..
2 0
jollie18
Zou idd zijn omdat hij terug komt van vakantie
1 0
Michelinho
Idd, was op vakantie.
0 0
afcasven1995
Of om z’n spullen op te halen? :)
1 0
AJAIXIXIXI
Gisteren was de laatste dag van zijn vakantie op de Bahamas, denk dat hij (vooralsnog) gewoon teruggaat naar United.
0 0
DulceDesde
Hoever staat het ermee...
3 -2
GvanderK
Hoeverder hoe beter, doei. Nog nooit van gehoord.
2 0
Michelinho
Ligt dat aan jou of aan Hoever? Liverpool kende hem blijkbaar wel...
0 0
Ajax#1900
Oké doei
2 0
Adios
Hoever kun je zinken...
7 0
didierajax020
Oei, zonde van Hoever. Groot talent.
2 -1
FlyingDutchMan
Daarom had hij geen aanbieding van Ajax op zak, omdat hij zo'n zekerheidje was lol
1 0
JopieCruijff
Hij had wel een aanbieding op zak van Ajax
0 0
Chesterson93
Dus dan niet erg dat die mogelijk weggaat, toch? Dan hoeft niemand het hem kwalijk te nemen dat hij zijn ouders een goede smak geld toe laat komen, toch?
0 0
Michelinho
Weet je of denk je dat ze hem geen contract hebben aangeboden?
0 0
Adamoost
Was ie echt zo goed?
0 -1
Adamoost
Was ie echt zo goed?
0 0
ajax4ever01
Ik verwacht vanacht of morgennacht nieuws wat betreft transfernieuws, dat voel ik.
0 0
Jan Doedel
Wat voel je dan?
0 0
Bjorn2321
dat
1 0
Cello
Las eerder vandaag ergens dat Boca Juniors er uit is met Tottenham mbt transfer van Barrios naar Tottenham. Zou Tottenham nu ook een tijdje aan het lijntje gehouden worden, zoals Ajax. Eerst moest er een opvolger zijn voor Magellan.....zou er nu ook eerst een opvolger moeten zijn voor Barrios, voordat ie definitief kan tekenen bij Tottenham?.
5 0
Jan Doedel
Nee Tottenham pikt dat wss niet net als de meeste andere clubs.
2 -2
ditisdebeslissing
zou verweij straks nog wat te melden hebben?
4 0
AJAIXIXIXI
Denk dat het vandaag tijd is voor een compleet nutteloze update over Blind.
1 0
ajaxfan4life82
In een vorig bericht over Magallán, was het dat hij dinsdag zou tekenen bij ons.. De dinsdag is bijna voorbij, denk niet dat hij komt.. Hopelijk lezen we morgen dat Blind weer terugkomt bij ons, dan hebben we echt een goede selectie, van talent en ervaring.. Hopelijk stoppen de berichten van Barça over de Jong nu ook, Marc, je bent goed bezig..
0 -2
koenos1
Balbuena en Blind samen
2 -3
PJSM
Dat zou top zijn. Kan ik alleen toejuichen
0 0
ajaxfan4life82
Allebei juich ik ook toe, dan krijgen we echt een goede selectie.. Dan gaan we de voorronde sterk in..
0 -2
behangdelul
We zijn zeker te laat om Mina nog op te halen bij Barca?
2 0
mistermiyagi
Colombia spreekt al 2,5 jaar over het due Sanchez, Yerry Mina..

Ajax heeft weer zitten slapen..
Ik heb meerdere keren gezegd, haal die gast!
1 0
Bonno1978
Wel een dolle hoor, die Mina..
0 0
Michels
Hahaha
0 0
Bky
Hele matige voetballer die Mina.
0 -1
JanTa
Is in naam een L. poolspeler maar zal wel snel verhuurd worden.
0 0
Roels
Nee Sanchez was een balvirtoos zeker?
1 0
Chesterson93
Hahaha met alle respect, maar meer respect voor Sanchez mag wel. Die presteert al veel beter dan de Ligt, met minder fouten. En nee, leeftijdsverschil speelt dan niet direct een rol.
0 0
Dolberg25
Benjamin is lekker bezig. Heeft een relatie met Martens.
2 0
talent020
met Lieke Martens? waar lees je dat,?
0 0
Ricbun
https://twitter.com/MarioBalvers/status/1014212798673547264
0 -2
ajax4ever01
Straks Verweij maar even vragen of we nog even laat op moeten blijven of dat we gewoon op tijd kunnen gaan slapen..
0 -1
fc Barcelona_ke
Gewoon morgenochtend wachten.
0 0
Heiko
Wat verwacht jij dan nog?
0 0
Synzo
Dat Balbuana blind tekent....
0 0
Dennisjez
Tekent die blind of tekent die blind?
0 0
jollie18
Zou mooi zijn als de Jong nog blijft
0 0
JordyAjacied
Marcie lekker bezig, wij gaan aan iets heel moois beginnen, Ziyech alleen nog weg. Wij worden kampioen.
1 -1
JOHANisGOD
Balbuena, de slager uit Paraguay.
Een beest, kan Ajax goed gebruiken.
3 -1
aniel.rambharos
Liever Balbuena dan Mangallan en Blind. Kijk maar naar beelden van hem op You Tube. Balbuena =Blind+Mangallan. En hij kost maar 4 milj. Een beest!. En beesten heb je nodig in dit huidige elftal van Ajax!. Hij en Matthijs achterin=niet te kloppen!. Van mij mag hij komen!.
Blind mag voor mij ook komen, hoor. Een eigen jeugd exponent van Ajax. Kent de club en het spelletje door en door. Maar ik denk dat Manu de volle pond voor hem wil hebben. En helemaal niet over M. Rojo te spreken: onhaalbaar!. Die moet je helemaal vergeten.
4 -1
jackwolf
Koop jij hem anders.
0 0
Bky
Komop Balbuana is een simpele slager. Voetballend is t niets.
1 -4
JOHANisGOD
Wie is Balbuana?
0 0
Bky
Haha, dat weet ik ook niet eigenlijk.
0 0
jordy0605
die mina van colombia kunnen we wel huren , krijgt barcelona optie op frenkie de jong
1 0
amthree
Haha heerlijk al die jankende barca fans.
2 0
Robeerke
Nou hopen dat dat geen gerucht is dan
0 0
fc Barcelona_ke
Vannacht typeert mike verweij dat magallan nog komt... letop
0 0
GvanderK
Sta niet gek te kijken als Magallan deze week Ajacied is.
0 -1
Johnvanessen
Heb ook zo'n gevoel. Boca vervanger deze dagen, wij magallan!
0 -1
Toon meer reacties