Ajax Showtime Homepage

'Sinds wanneer is koptelefoon probleem?'

Demy de Zeeuw is verbaasd over de kritiek van Johan Derksen op Gregory van der Wiel. Derksen zei dat hij zich afzonderde, onder andere met zijn koptelefoon op.

'Er zal vast een kern van waarheid in zitten, maar sinds wanneer is een koptelefoon het probleem dat iemand minder speelt? Iedere speler heeft er één op', twittert De Zeeuw naar aanleiding van de uitspraak van Derksen.

De Zeeuw en Van der Wiel hebben een goede band. (foto: VI Images/Orange Pictures)


Archief Ajax Showtime

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.
Spelling en grammatica mede dankzij Gremlinskaffa.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Hoogtepunten Ajax-Spurs (Copa Amsterdam)Samenvatting Ajax A1-Chelsea Ghana A1R. de Boer met Men United op de CopaHet seizoen in 30 minutenDe hoofdprijs voor Viktor (Ajax TV)Fanatieke laatste training (Ajax TV)
Avatar van ram
Door ram, zaterdag 23 juni 2012 17:17
Pfff, jezus Demi, wat ben je toch een ontzettende domme kerel!

Dat iedere speler met een koptelefoon oploopt, betekent niet dat het normaal is. Of dat het bijdraagt aan een groepsproces! Absoluut niet zelfs... Ik vind het ook ongelooflijk dat al die spelers telkens met zo'n ding op hun kop lopen. Doe toch normaal...

Maar bij Greg is er meer he! Hij sprak met niemand, was alleen met zn winkeltje en met zn muziek bezig: op een EK?! Dat geloof je toch niet!? Doe dat lekker in je vakantie!

Daarbij vond ik Greg één van de allerslechtste die ik op het toernooi heb gezien... En bij Ons is ie ook al jaren ver onder de maat. Ik hoop dat er een 'domme' club komt die hem voor een redelijk bedrag wil overnemen. Want naast een dom, arrogant en verveeld ventje, hebben we Van Reijn die stukken beter is in mijn ogen!

Avatar van IamLegend
Door IamLegend, zaterdag 23 juni 2012 10:33
Reactie op Sualex, zaterdag 23 juni 2012 08:33
Precies. Je kunt gewoon niet ongeïnteresseerd zijn, laat stappen en feesten. Supporters leven voor de club, hij krijgt een kans die voor heel weinig mensen is weg gelegd. Dan moet je je ook voor 100% inzetten en zul je sociaal moeten zijn. Supporters betalen zijn salaris. (direct en indirect via reclame) en zijn meespelers helpen hem om goed te spelen.
Tegenwoordig gaat het niet meer over het voetbal, maar over het gedrag van de spelers... Omdat het nu komkommertijd is roepen jd en van der gijp maar iets om het smakelijker te maken aan tafel...

Schandalig dat analisten op deze manier over spelers praten!!! Iets roepen als je geen aantoonbaar bewijs hebt. Wij supporters van oranje en ajax hebben dat calimero gedrag niet nodig.

Hoop dat het gauw weer over voetbal gaat!!! En dat we kunnen genieten van greg en ajax in het nieuwe seizoen!!!
Avatar van BRAMHOUTEN
Door BRAMHOUTEN, zaterdag 23 juni 2012 10:00
JOHAN Derksen roept maar wat, wil grappig doel en interessant om zijn kijkcijfers hoog te houden! Loopt tegen iedereen aan te trappen, maar inhoudelijk stelt het programma geen drol voor! Van de gijp trekt de kijkcijfers niet hij! Loopt ook in te hakken op heitinga dat hij het lek zou zijn omdat zijn vrouw bij boulevard zou zitten , nou ik heb haar geen schrokkende dingen horen zeggen! Hij zoekt een pispaal om zijn vriend van Marwijk te redden maar de enige die schuld heeft aan deze fiasco is van Marwijk! Laffe hond die niet in durft te grijpen en die spelers als Anita en urby thuis laten om Bouma en Willems mee te nemen !!
Avatar van Sualex
Door Sualex, zaterdag 23 juni 2012 08:33
Reactie op IamLegend, zaterdag 23 juni 2012 07:20
Ook als hij goed blijft presteren zal je horen dat er supporters zijn die zijn twitter gedrag niet accepteren...
Precies. Je kunt gewoon niet ongeïnteresseerd zijn, laat stappen en feesten.
Supporters leven voor de club, hij krijgt een kans die voor heel weinig mensen is weg gelegd.
Dan moet je je ook voor 100% inzetten en zul je sociaal moeten zijn.
Supporters betalen zijn salaris. (direct en indirect via reclame) en zijn meespelers helpen hem om goed te spelen.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, zaterdag 23 juni 2012 07:20
Reactie op Cello, vrijdag 22 juni 2012 21:49
De antwoorden zijn heel simpel. Dit topic gaat over Van der Wiel en niet Appelvlaai en Van Persie.... Voor hen heb ik nog veel minder goede woorden over dan voor Van der Wiel, echter daar gaat dit topic niet over.... En ja.... wanneer in de vorobereiding zou blijken, dat Ricardo beter is dan Greg, wat ik ook wel een beetje verwacht èn wanneer dan De Boer, om wat voor reden toch de voorkeur zou geven aan Van der Wiel....ja dan zou ik dat best als nachtmerrie durven omschrijven en zeer ongewenst vinden. Mij zal je niet horen als Van der Wiel goed speelt en ooit ergens weer zijn vorm van 2009-10 terug weet te vinden....zou het alleen maar toejuichen, maar in tegenstelling tot anderen die m.i tegen beter weten in geloof blijven houden in Van der Wiel, zie ik het niet meer gebeuren èn sta ik volldig achter onze nieuwe man op rechts: Van Rhijn. Volgens mij is dat ook een eigen speler, die ik liever zie spelen en die, anders dan Greg, schijnbaar wel een redelijk normaal bestaan kan hebben en kan presteren. Wanneer je zoals Van der Wiel alles doet wat ie nu eenmaal doet.....maar wel blijft presteren, zal je niemand horen, maar weet je tegelijk, dat wanneer je dat niet doet.....je er ook gelijk op afgerekend wordt.
Ook als hij goed blijft presteren zal je horen dat er supporters zijn die zijn twitter gedrag niet accepteren...
Avatar van afct
Door afct, vrijdag 22 juni 2012 22:54
Reactie op mickey2602, vrijdag 22 juni 2012 21:02
Er waren ook ex Ajacieden die hebben gespeeld met Greg dus dat lijkt me niet echt een excuus.Bovendien is Greg al jaren de vaste rechtsback van Oranje dus lijkt het me logisch dat hij dan sowieso wel bij een clubje zou horen.Daarbij komt,zoals jij het stelt,als Greg later erbij zou zijn gekomen en er waren dan al groepjes,dan kan hij zich misschien minder snel erbij aansluiten.Maar Greg was als een van de eersten erbij.
Je hebt idd gelijk dat er ajacieden bij zitten die Greg moet kennen. Maar ik stel niet dat Greg er later bij komt. Maar als enige momenteel bij ajax spelende ajacied is. Als anita en boerigter mee waren denk ik dat hij daar mee om had kunnen gaan. Neemt niet weg dat ik het anders zou doen en vind dat hij dat ook had moeten doen.
Avatar van Psychevore
Door Psychevore, vrijdag 22 juni 2012 22:34
Ik vind het zo lachwekkend, dat al die mensen die van der Wiel volledig afschrijven, het volledige vertrouwen in van Rhijn hebben.

Na een half seizoen goed presteren.

Dream on, mensen.
Avatar van Cello
Door Cello, vrijdag 22 juni 2012 21:51
Reactie op Num, vrijdag 22 juni 2012 21:42
Gregory heeft maar net iets meer dan 2000 berichten geplaatst op zijn twitter in circa 2 jaar. Dat is net iets meer dan 2 berichten op een dag. Een bericht op twitter zet je er op in maximaal één minuut. Zo'n probleem vind ik zijn getwitter dus niet. Wat ik wel storend vind is spelers met koptelefoons op die amper aanspreekbaar zijn. Ik ben ook van de jongere generatie, maar ik vind dat als ik met een groep ergens heen ben, mijn koptelefoon in de tas hoort te zitten.
Het heeft denk ik ook niet zo zeer te maken met één onderdeel van de kritiek, zoals het twitteren, maar gewoon alles bij elkaar.....het wordt een optelsom op een gegeven moment. En de koptelefoon is op zich ook niet problematisch...ook niet als je 'wel eens' er gebruik van maakt en wat zit te luisteren....maar wanneer het uit de klauwen loopt kan ik me indenken dat er spelers idd klaar mee zijn. En vergeet niet......bijna alle spelers hebben zo'n ding en maken er gebruik van....maar die schijnen beter in de gaten te hebben wanneer je het wel doet en wanneer niet... en irriteren elkaar er uiteindelijk niet mee.
Avatar van Cello
Door Cello, vrijdag 22 juni 2012 21:49
Reactie op IamLegend, vrijdag 22 juni 2012 21:10
snap niet waarom jij greg zo zit bashen qua persoonlijkheid. Zijn lifestyl is eenmaal anders dan die van anderen. Als het daadwerkelijk waar is wat dhr jd zegt dan had van marwijk in moeten grijpen en een verbod-lijst moeten samenstellen net zoals de denen... geen twitter etc... JD maakt van een mug een olifant... Helaas zijn er altijd mensen die daar gevoelig voor zijn. En het komt jou wel heel goed uit dat het over greg gaat heaaaaaa... Waarom neem je het gedrag van appelflaai en rvp niet mee in je stelling? Zoals al eerder is genoemd lijkt me dat een groter probleem. Mja als het jou hobby is om ajax spelers te bashen dan snap ik het wel waarom je greg blijft noemen. Zit je wel heel dwars dat hij alle speelminuten krijgt van ajax en oranje!!! Heb je er nachtmerries over???
De antwoorden zijn heel simpel. Dit topic gaat over Van der Wiel en niet Appelvlaai en Van Persie....
Voor hen heb ik nog veel minder goede woorden over dan voor Van der Wiel, echter daar gaat dit topic niet over....

En ja.... wanneer in de vorobereiding zou blijken, dat Ricardo beter is dan Greg, wat ik ook wel een beetje verwacht èn wanneer dan De Boer, om wat voor reden toch de voorkeur zou geven aan Van der Wiel....ja dan zou ik dat best als nachtmerrie durven omschrijven en zeer ongewenst vinden.

Mij zal je niet horen als Van der Wiel goed speelt en ooit ergens weer zijn vorm van 2009-10 terug weet te vinden....zou het alleen maar toejuichen, maar in tegenstelling tot anderen die m.i tegen beter weten in geloof blijven houden in Van der Wiel, zie ik het niet meer gebeuren èn sta ik volldig achter onze nieuwe man op rechts: Van Rhijn. Volgens mij is dat ook een eigen speler, die ik liever zie spelen en die, anders dan Greg, schijnbaar wel een redelijk normaal bestaan kan hebben en kan presteren.
Wanneer je zoals Van der Wiel alles doet wat ie nu eenmaal doet.....maar wel blijft presteren, zal je niemand horen, maar weet je tegelijk, dat wanneer je dat niet doet.....je er ook gelijk op afgerekend wordt.
Avatar van Num
Door Num, vrijdag 22 juni 2012 21:42
Gregory heeft maar net iets meer dan 2000 berichten geplaatst op zijn twitter in circa 2 jaar. Dat is net iets meer dan 2 berichten op een dag. Een bericht op twitter zet je er op in maximaal één minuut. Zo'n probleem vind ik zijn getwitter dus niet.

Wat ik wel storend vind is spelers met koptelefoons op die amper aanspreekbaar zijn.

Ik ben ook van de jongere generatie, maar ik vind dat als ik met een groep ergens heen ben, mijn koptelefoon in de tas hoort te zitten.
Avatar van afct
Door afct, vrijdag 22 juni 2012 21:27
Reactie op mickey2602, vrijdag 22 juni 2012 21:02
Er waren ook ex Ajacieden die hebben gespeeld met Greg dus dat lijkt me niet echt een excuus.Bovendien is Greg al jaren de vaste rechtsback van Oranje dus lijkt het me logisch dat hij dan sowieso wel bij een clubje zou horen.Daarbij komt,zoals jij het stelt,als Greg later erbij zou zijn gekomen en er waren dan al groepjes,dan kan hij zich misschien minder snel erbij aansluiten.Maar Greg was als een van de eersten erbij.
Je hebt idd gelijk dat er ajacieden bij zitten die Greg moet kennen. Maar ik stel niet dat Greg er later bij komt. Maar als enige momenteel bij ajax spelende ajacied is. Als anita en boerigter mee waren denk ik dat hij daar mee om had kunnen gaan. Neemt niet weg dat ik het anders zou doen en vind dat hij dat ook had moeten doen.
Avatar van MichelAngelo66
Door MichelAngelo66, vrijdag 22 juni 2012 21:25
@IamLegend
Ik heb niks tegen koptelefoons. Super dingen als je niemand anders tot last wil zijn. Dus als je lekker op je kamer zit of in een verdwaald uur in de lobby; zet 'm lekker op, speel wat je wilt. Dat zal niemand een probleem vinden. Het wordt wel een probleem als dat ding met oren vergroeid lijkt te zijn. Dat je vingers vast lijken te zitten aan je telefoon. Dat wordt het een beetje zielig en ben je inmiddels contact gestoord. In een groep van 23 die wel een doel (zouden moeten hebben)hebben om EK kampioen te worden is dat een beetje lastig.

Niks met bashen van v.d. Wiel te maken. Als er binnen de groep nog meer idioten lopen die overal schijt aan hebben dan ben je bezig met een onmogelijke missie. Dan loopt de gehele technische staf met oogkleppen op en oordopjes in. Al met al worden de toeschouwers in de maling genomen en hebben ze schijt aan het hele Oranje legioen.
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, vrijdag 22 juni 2012 21:10
Reactie op Cello, vrijdag 22 juni 2012 19:32
Opmerkelijk, dat iemand als De Zeeuw reageert en nog enigzins een poging onderneemt om Van der Wiel uit de wind te houden, zeg maar te beschermen. Maar hij was niet in Krakau en Charkov. Inmiddels zijn we bijna 24 na de uitzending van VI Oranje, waarin Derksen zijn bevindigen deed. En werkelijk nog geen één van de andere 22 spelers uit de selectie van Oranje heeft vandaag van zich doen laten spreken om het nieuws mbt Van der Wiel te ontkrachten. Ik weet niet of het te vroeg is voor conclusie's, maar het lijkt wel enigzins een soort van bevestiging van de gedane uitspraken, want heel vaak bij zulke dingen tuimelen dan de heren over elkaar om nieuws als dit tegen te spreken. Immers...wat logisch is bij een goede groep is dat men dan gelijk voor elkaar opkomt!.
snap niet waarom jij greg zo zit bashen qua persoonlijkheid. Zijn lifestyl is eenmaal anders dan die van anderen. Als het daadwerkelijk waar is wat dhr jd zegt dan had van marwijk in moeten grijpen en een verbod-lijst moeten samenstellen net zoals de denen...

geen twitter etc...

JD maakt van een mug een olifant... Helaas zijn er altijd mensen die daar gevoelig voor zijn. En het komt jou wel heel goed uit dat het over greg gaat heaaaaaa...

Waarom neem je het gedrag van appelflaai en rvp niet mee in je stelling? Zoals al eerder is genoemd lijkt me dat een groter probleem. Mja als het jou hobby is om ajax spelers te bashen dan snap ik het wel waarom je greg blijft noemen.

Zit je wel heel dwars dat hij alle speelminuten krijgt van ajax en oranje!!! Heb je er nachtmerries over???
Avatar van Cello
Door Cello, vrijdag 22 juni 2012 21:03
Reactie op mickey2602, vrijdag 22 juni 2012 20:57
Hier kan ik het nou helemaal mee eens zijn.Ik snap ook niet dat er mensen zijn die dan zeggen,Greg,goed van je dat je die koptelefoon opzet want anders moet je naar die pisveeers of 010ers luisteren,zou ik ook geen zinin hebben.Nee,je gaat naar het EK met een doel,kampioen worden,en dat doe je niet door overal met een koptelefoon rond te lopen maar door teambuilding.En je laatste zin,hij heeft inderdaad zowel Appelvlaai als Persie een aparte status gegeven door zijn voorkeur richting die beide spelers duidelijk kenbaar te maken,zowel naar het land als naar de spelers.Zelfs al hadden zowel Persie als Appelvlaai maar 10 minuten gespeeld dit seizoen,dan nog zou Bert ze opstellen,heb ik het idee.En al die ruzies,meningsverschillen,irritaties,mensen die lekken(al heb ik nog nergens gehoord dat het duidelijk bewezen is dat Johnny dat heeft gedaan),een aanvoerder die gezien wordt als assistent,mensen die zich afzonderen,allemaal zaken die een bondscoach kan en moet veranderen om kampioen te kunnen worden met een team.Dus in mijn ogen is er niemand anders verantwoordelijk als Bert van Marwijk!
Net als bij Michelangelo ben ik het met jou eens..... Bert is de eindverantwoordelijke en hij moet alles ook geconstateerd hebben of er iig van gehoord hebben...dan hoor je in te grijpen en orde op zaken te stellen. Dat klopt!. Doe je dat niet of laat je het op zn beloop, dan ben je als eindverantwoordelijke gewwon daar op aan te spreken en eigenlijk niet geschikt genoeg...
Avatar van mickey2602
Door mickey2602, vrijdag 22 juni 2012 21:02
Reactie op afct, vrijdag 22 juni 2012 17:52
Het is natuurlijk wel zo dat Greg daar als enige ajacied zat en als je al groepjes hebt is het moeilijk daar bij te komen neemt niet weg dat je het wel moet proberen
Er waren ook ex Ajacieden die hebben gespeeld met Greg dus dat lijkt me niet echt een excuus.Bovendien is Greg al jaren de vaste rechtsback van Oranje dus lijkt het me logisch dat hij dan sowieso wel bij een clubje zou horen.Daarbij komt,zoals jij het stelt,als Greg later erbij zou zijn gekomen en er waren dan al groepjes,dan kan hij zich misschien minder snel erbij aansluiten.Maar Greg was als een van de eersten erbij.
Avatar van mickey2602
Door mickey2602, vrijdag 22 juni 2012 20:57
Reactie op MichelAngelo66, vrijdag 22 juni 2012 17:16
"sinds wanneer is een koptelefoon een probleem?" Sinds we fatsoensnormen hebben Demy! Je gaat in een groep toch niet 99% van de tijd met een koptelefoon op zitten. Dan zit er een draadje los in je kop! Mijn god wat een mafkezen allemaal. Ik snap niet dat een coach dat toelaat. Je hebt een groep van 23 man (in dit geval infantiele jochies) geselecteerd en daarmee heb je een doel; Europees kampioen worden. Dat doe je niet in je eigen wereldje. Dat doe je als groep. Van Marwijk moet echt weg, want dit kan echt niet. En nee, het kan ook niet dat een omhoog gevallen voetballertje die het merendeel van z'n tijd op de Ramblas doorbrengt i.p.v. op het veld van Barcelona denkt superieur te zijn aan anderen. Het verbaast me niet dat dit engerdje zo in de groep staat. Bij de Lampjes was het ook al een verschrikkelijke engerd, niks nieuws onder de zon. Het is wel ongelofelijk dat Bert het aanwakkert door hem een aparte status te verschaffen. Met recht een teken van onvermogen Bert. Wegwezen!
Hier kan ik het nou helemaal mee eens zijn.Ik snap ook niet dat er mensen zijn die dan zeggen,Greg,goed van je dat je die koptelefoon opzet want anders moet je naar die pisveeers of 010ers luisteren,zou ik ook geen zinin hebben.Nee,je gaat naar het EK met een doel,kampioen worden,en dat doe je niet door overal met een koptelefoon rond te lopen maar door teambuilding.En je laatste zin,hij heeft inderdaad zowel Appelvlaai als Persie een aparte status gegeven door zijn voorkeur richting die beide spelers duidelijk kenbaar te maken,zowel naar het land als naar de spelers.Zelfs al hadden zowel Persie als Appelvlaai maar 10 minuten gespeeld dit seizoen,dan nog zou Bert ze opstellen,heb ik het idee.En al die ruzies,meningsverschillen,irritaties,mensen die lekken(al heb ik nog nergens gehoord dat het duidelijk bewezen is dat Johnny dat heeft gedaan),een aanvoerder die gezien wordt als assistent,mensen die zich afzonderen,allemaal zaken die een bondscoach kan en moet veranderen om kampioen te kunnen worden met een team.Dus in mijn ogen is er niemand anders verantwoordelijk als Bert van Marwijk!
Avatar van Cello
Door Cello, vrijdag 22 juni 2012 20:39
Reactie op IamLegend, vrijdag 22 juni 2012 20:21
Het individualisme neemt steeds meer toe dat is waar. En dat het een overdreve reactie was mbt dat iedereen koptelefoons draagt etc is niet het punt. Maar wel ff waar de toon op word gezet... Ik zie johan derksen niet in een reclame spotje van ipad ofzo.... Dit soort figuren moeten gewoon wat te lullen hebben,... Het dragen van koptelefoon etc is gewoon een dagelijkse bezigheid geworden! Waarom zou greg dat niet mogen gebruiken??? beetje onzin lijkt me... Wat ik wel waardeloos vind is dat ze voor de camera staan met hun koptelefoon bij een intervieuw... w8 er mee tot dat je in de spelers bus zit.. Ik erger me nog veel meer aan het gedrag van persie dat die ff aan het bellen was op het veld enz:S maar dat word ff vergeten. Dat hij dan in de spotlight staat... en 22 camera's op hem gericht zijn enz... Wat greg in z'n vrije tijd doet moet hij maar lekker zelf weten, maar doe het niet in het stadion...
Je zegt, dat wat Greg doet in zijn vrije tijd...

En tuurlijk zo is dat normaal gesproken ook wel, echter het hebben van vrije tijd binnen de kaders van een trainingskamp gedurende een groot eindtoernooi is toch net effe anders.
Je zit samen, soms wel een beetje opgescheept met elkaar en zal je er onderling samen, samen dus, er het beste van moeten maken.
Afzonbderen kan je ook door naar je kamer te gaan...kan je zo lang je wilt zitten luisteren met je koptelefoon op.
Maar wanneer je daarmee doorgaat als je binnen de groep bent, wordt het anders. Het kan aan mij liggen...maar als voorbeeld, wanneer ik zit te ontbijten, lunchen of zelfs dineren en dan zit iemand naast mij of tegenover mij, die niets anders doet, naast natuurlijk het eten, luisteren naar music die uit zijn ipod o.i.d komt....dan zou ik me niet gelijk storen (misschien wel al mijn wenkbrauwen frontsen), maar na een par dagen zou ik er wel klaar mee zijn als ik daardoor niet eens een fatsoenlijk gesprek met je zou kunnen voeren. Beter nog...ik zou waarschijnlijk je vragen of je niet met een ander van plaats zou kunnen wisselen, zodat ik gezellig met iemand aan een tafel kan zitten. Daarnaast...de meesten weten ookw el, dat de music vaak zo hard staat, dat de rest van het gezelschap ook mee kan "genieten", of je nu wilt of niet....nog los van het feit of het music is van je eigen smaak.

Verschil is dus wel degelijk aanwezig wbt vrije tijd als je thuis bent of je bent een paar weken op stap met een groep kerels.....
Avatar van IamLegend
Door IamLegend, vrijdag 22 juni 2012 20:21
Reactie op Cello, vrijdag 22 juni 2012 19:49
Hmmm ja maar je zegt, ook terecht overigens hoor, dat je je wel ergert aan de 'gezellige dames', die met elkaar pingen..... Maar wanneer je roept, dat iedereen twittert en koptelefoons draagt (wat ook schromelijk overdreven is, maar wel meer en meer om je heen gebeurt) en daarvan zegt dat je eraan moet gaan wennen.... Ja, zo zullen er ook mensen zijn die dat zullen zeggen mbt pingende 'gezellige dames'. Maar de ergenis zal blijven of niet dan?. Zo ook denk ik het a-sociale karakter dat menigeen toeschrijft aan het volharden van twitteren en het dragen van koptelefoons (op de oren) zijnde in een gezelschap...... En wbt het zogenaamde generatie-verschil.... Ik ken genoeg ouderen, die ook pingen, twitteren, ja zelfs met koptelefoons of oordopjes in lopen. Maar op de één of andere manier schijnen die wel te weten of in weten te schatten wanneer je het wel kan doen, maar vooral wanneer je het juist niet doet.... die niet onverschillig staan tegenover persoonlijk contact met anderen om je heen....
Het individualisme neemt steeds meer toe dat is waar. En dat het een overdreve reactie was mbt dat iedereen koptelefoons draagt etc is niet het punt.
Maar wel ff waar de toon op word gezet...

Ik zie johan derksen niet in een reclame spotje van ipad ofzo.... Dit soort figuren moeten gewoon wat te lullen hebben,...

Het dragen van koptelefoon etc is gewoon een dagelijkse bezigheid geworden! Waarom zou greg dat niet mogen gebruiken??? beetje onzin lijkt me... Wat ik wel waardeloos vind is dat ze voor de camera staan met hun koptelefoon bij een intervieuw... w8 er mee tot dat je in de spelers bus zit..

Ik erger me nog veel meer aan het gedrag van persie dat die ff aan het bellen was op het veld enz:S maar dat word ff vergeten. Dat hij dan in de spotlight staat... en 22 camera's op hem gericht zijn enz...

Wat greg in z'n vrije tijd doet moet hij maar lekker zelf weten, maar doe het niet in het stadion...
Avatar van PietBon
Door PietBon, vrijdag 22 juni 2012 19:50
Reactie op Sammeister, vrijdag 22 juni 2012 19:01
Van Persie is het grootste probleem van de selectie. Van Marwijk durft het niet om hem op de bank te zetten, terwijl het hele team dat wil, behalve Afellay
Okee en wie is Affelay om dat te bepalen. Die staat nog ergens onderaan qua hirachie dus die moet gewoon een toontje lager zingen.
Avatar van Cello
Door Cello, vrijdag 22 juni 2012 19:49
Reactie op IamLegend, vrijdag 22 juni 2012 19:35
generatie verschil... Ik erger me meer aan de ''gezellige dames'' die met elkaar aan het pingen zijn in het stadion of tijdens een uitje. je bent voor de gezelligheid bij elkaar... Maar communiceren alleen nog maar via de telefoon met elkaar... twitteren en koptelefoon dragen doet iedereen!!! wen er maar aan...Vind de aan name a-sociaal ook niet op zijn plaats...
Hmmm ja maar je zegt, ook terecht overigens hoor, dat je je wel ergert aan de 'gezellige dames', die met elkaar pingen.....

Maar wanneer je roept, dat iedereen twittert en koptelefoons draagt (wat ook schromelijk overdreven is, maar wel meer en meer om je heen gebeurt) en daarvan zegt dat je eraan moet gaan wennen....
Ja, zo zullen er ook mensen zijn die dat zullen zeggen mbt pingende 'gezellige dames'. Maar de ergenis zal blijven of niet dan?. Zo ook denk ik het a-sociale karakter dat menigeen toeschrijft aan het volharden van twitteren en het dragen van koptelefoons (op de oren) zijnde in een gezelschap......

En wbt het zogenaamde generatie-verschil....
Ik ken genoeg ouderen, die ook pingen, twitteren, ja zelfs met koptelefoons of oordopjes in lopen. Maar op de één of andere manier schijnen die wel te weten of in weten te schatten wanneer je het wel kan doen, maar vooral wanneer je het juist niet doet.... die niet onverschillig staan tegenover persoonlijk contact met anderen om je heen....