Ajax Showtime Homepage

'Spelers vinden Van Persie nare jongen'

Johan Derksen zei woensdagavond in VI Oranje dat andere spelers Robin van Persie 'een nare jongen vinden'.

Dit onder andere omdat hij niet met de media praat, steeds groepjes vormt en zich afzondert.

Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Mail ons: info@ajaxshowtime.com.
Spelling en grammatica mede dankzij Gremlinskaffa.

Plaats een reactie

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u ingelogd zijn, heeft u nog geen account kunt u zich hieronder registreren.

Login

Registreren

Beschikbaarheid van gebruikersnaam   E-mail adres nieuw   Wachtwoord validatie  

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Reacties

Laatste video's:

Ajax - Goals, goals, goals (Ajax Showtime)Het seizoen van de ToekomstHet jaar van Viktor Fischer in beeldFenomenaal doelpunt Sneijder tegen ChinaVan Rhijn: 'Blind maakt er echt een rommel van' (OnsOranje.nl)De 4-1 van Hoesen bij Jong Oranje
Avatar van 3star3
Door 3star3, zaterdag 23 juni 2012 22:37
Reactie op Joko, zaterdag 23 juni 2012 13:15
Tja wie is er nu nog wel trots op nederland? werkgevers laten mensen voor een schijtloonwerken, en als het ff lastig wordt flikkeren ze hun personeel eruit, tbv hun eigen bonus en winst. Energie zorg vreten is zo langzamerhand niet meer op te brengen. En je regereing slijmt zich anaal naar binnen bij de eu met geld wat ze uit de zakken van werkend nederland kloppen.Daarbij verzinnen ze de ene naar de andere debiele tax, Er is niet zoveel meer om trots op te zijn, mensen worden behandeld als last en gereedschap.
Ja dat is gewoon bijzaak,al die belasting/politieke zooi.
Als je naar Britse spelers kijk(Ierland,Schotland,Engeland en zelfs Wales),zie je dat ze gewoon trots zijn om voor hun vlag te spelen.
En in Engeland,Italie gebeurd zelfde als in NL hoor.
Zelfs USA is een land waar je financieel uitgekleed word maar daar zijn de spelers ook trots om voor hun land te spelen maar NL is gewoon een gemaakt land,waar je kennelijk niet trots op kan zijn...
Avatar van Joko
Door Joko, zaterdag 23 juni 2012 13:19
Reactie op RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 13:39
Bedankt voor de tip, het is al aangepast. EDIT: Het is opmerkelijk dat de onregelmatige enkelvoudsvorm wou veel aanvaardbaarder is in de schrijftaal dan de meervoudsvorm wouen. Zo oordeelt Van Dale bijvoorbeeld 'in de volkst. ook: wouwen'. Naast wouen is ook nog de vorm wouden mogelijk: met deze spelling is de verledentijdsvorm in de spellinggidsen opgenomen. Weliswaar wordt in wouen een w uitgesproken, maar de spelling wouwen is ook in de weergave van gesproken taal niet gebruikelijk. De uitspraak en spelling van de vorm wou(d)en zijn dus vergelijkbaar met die van het werkwoord houden/hou(w)en. Wouden kan dus wel degelijk.
Leraar nederlands ?
Avatar van Joko
Door Joko, zaterdag 23 juni 2012 13:17
Reactie op RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 12:58
Het zijn volwassen mensen, maar Bert van Marwijk en zijn assistenten stonden erbij en keken erna, stukje mis management. Klinkt misschien raar, maar Frank de Boer had dit wel kunnen voorkomen. Sowieso dat er meer Ajax-krachten mee waren gegaan, dan denk ik aan een Anita/Emanuelson. Dan maak je toch meer een hechtere groep, ik zeg niet dat de hele NL-elftal uit Ajax-spelers moet bestaan, maar het begon al bij het selecteren van de spelers waar ik en de rest van de 16 miljoen inwoners van Nederland hun vraagtekens bij zetten. De koppies moeten ook dezelfde kant op, en dat was al sinds dag 1 niet. Robin van Persie/ van Bommel/Appelvlaai/Bouma wilden een wat behoudende type spel spelen (hetgeen wat bert ook deed). Terwijl Sneijder/VDV/Huntelaar/Robben en Kuyt een aanvallende stijl van spel wilden spelen, meer de Nederlandse manier...de Ajax manier.. Dit botste zowel in het veld..als buiten het veld... Vroeger had je spelers als Cruijff...van Hanegem...etc die de boel wel even op zijn plaats neerzette. Maar dit is anders, nu hebben we meerdere Ego's die meer in het eigen belang denken dan aan het teambelang. van Persie die denkt dat hij onze lieve heer is, meneer ik wil niet voor de camera verschijnen, met links van hem..zijn bilmaatje Appelvlaai die misselijkmakend om van Persie heen liep te slijmen, en zich daarnaast ook als Koning Willem de eerste profileerde omdat meneertje bankzitter bij Barca is en zich zodoende beter voelt dan de rest, waarom Appelvlaai überhaupt opgeroepen is, is voor mij een groot raadsel. Volgens mij had Bert aangekaart dat als je in aanmerking wil komen voor het NL-elftal, moet je een x aantal wedstrijden hebben gespeeld bij je huidige club. Sneijder was de enige die echt de daadwerkelijke leider wou zijn en dat ook uitstraalde, van Bommel aanvoerder maken terwijl hij het niet meer kan belopen, geen speler neemt hem serieus als ze ziet wat hij ervan bakt in het veld. Maar het was dweilen met de kraan open voor een speler als Sneijder, die de kar wou trekken. Je moet opboksen tegen de ego van Robin van Persie en Appelvlaai, met daarnaast een van Bommel en Bouma die dezelfde visie hebben als Robin en Appelvlaai, versterkt door het vertrouwen van Bert in diezelfde verdedigende speelwijze, dan word het wel HEEL moeilijk voor Sneijder, bijna onmogelijk. Bouma, tja...wat moet ik daar nou van vinden, die gast is meegenomen om de rest te supporten vanuit de tribune? Gemiddelde supporter is een betere voetballer dan hij, en hij zou meegenomen zijn voor de routine en omdat hij zo goed lag in de groep? Alstublieft verzin iets beters Bert, fabeltjeskrant prietpraat is een gepasseerd station. Alles samengevat, het is een stukje mismanagement vanjewelste, het begon allemaal al bij het selecteren van de spelers.
wilden, leven in het woud :)
Avatar van Joko
Door Joko, zaterdag 23 juni 2012 13:15
Reactie op 3star3, vrijdag 22 juni 2012 23:20
Idd als ik alleen kijk naar;Britse,Turkse,Kroatisch of Italiaanse spelers,dan zie ik echt dat hun trots zijn op hun land en hun echt spelen voor hun vaderland. Nederland heeft dat gewoon niet! Enige speler die beseft,dat hij voor een land speelt is Sneijder,de rest ziet het gewoon als een toernooi,die gespeeld moet worden...
Tja wie is er nu nog wel trots op nederland? werkgevers laten mensen voor een schijtloonwerken, en als het ff lastig wordt flikkeren ze hun personeel eruit, tbv hun eigen bonus en winst. Energie zorg vreten is zo langzamerhand niet meer op te brengen. En je regereing slijmt zich anaal naar binnen bij de eu met geld wat ze uit de zakken van werkend nederland kloppen.Daarbij verzinnen ze de ene naar de andere debiele tax, Er is niet zoveel meer om trots op te zijn, mensen worden behandeld als last en gereedschap.
Avatar van TKMT88
Door TKMT88, zaterdag 23 juni 2012 00:46
Reactie op MankeNelis, donderdag 21 juni 2012 22:47
Wat een stelletje ongelooflijke pisnichten. Je komt om te voetballen wat een gezeik. Sluit alsjeblieft de oranje topic je wordt doodziek van die zeikwijven. Bertje had er gewoon een paar uit die ploeg moeten trappen!
En zichzelf...
Avatar van 3star3
Door 3star3, vrijdag 22 juni 2012 23:20
Reactie op Ajaxinhethart, vrijdag 22 juni 2012 19:57
Allemaal verwende rot jochies. Begin eerst maar eens met jongens op te stellen die wel het Wilhelmus meezingen. Dit elftal lijkt nergens op.
Idd als ik alleen kijk naar;Britse,Turkse,Kroatisch of Italiaanse spelers,dan zie ik echt dat hun trots zijn op hun land en hun echt spelen voor hun vaderland.
Nederland heeft dat gewoon niet!

Enige speler die beseft,dat hij voor een land speelt is Sneijder,de rest ziet het gewoon als een toernooi,die gespeeld moet worden...
Avatar van Ajaxinhethart
Door Ajaxinhethart, vrijdag 22 juni 2012 19:57
Allemaal verwende rot jochies. Begin eerst maar eens met jongens op te stellen die wel het Wilhelmus meezingen. Dit elftal lijkt nergens op.
Avatar van WinstonWeed
Door WinstonWeed, vrijdag 22 juni 2012 14:45
Reactie op Sualex, vrijdag 22 juni 2012 08:37
Zelfs voor het WK had hij al teveel spatjes. Hij noemde zichzelf als eerste van de grote 4 van oranje. En Kuijt hoorde er niet in. Terwijl juist Kuijt een belangrijke speler was op het WK samen met Sneijder. Als ik Kuijt was had ik hem verrot geschopt op de training. Grote 4 mijn reet. Van Persie heeft op het WK en EK bewezen dat hij geen grote is. Eerst met je voeten laten zien en dan de mensen laten oordelen.
Er zullen altijd mensen blijven die zeggen dat het vierkant is terwijl iedereen zegt dat het rond is.
Kan me nog een reactie herinneren van iemand voordat het EK begon. RVP was een ''big match player'' volgens hem.
Ook zullen al zijn vriendjes hem de beste blijven vinden ondanks dat ie helemaal geen ene malle moer heeft gewonnen.
Ikzelf hoop dat ie NOOIT meer in de spits in Oranje komt te staan.
Avatar van RoodWit
Door RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 13:39
Reactie op Koning85, vrijdag 22 juni 2012 13:35
" Robin van Persie/ van Bommel/Appelvlaai/Bouma wouden een wat behoudende type spel spelen" Wouden zijn bossen gap... Het is wilden! Vanaf daar ben ik ook gestopt met lezen. ik sluit me bij Daantje aan..
Bedankt voor de tip, het is al aangepast.

EDIT: Het is opmerkelijk dat de onregelmatige enkelvoudsvorm wou veel aanvaardbaarder is in de schrijftaal dan de meervoudsvorm wouen. Zo oordeelt Van Dale bijvoorbeeld 'in de volkst. ook: wouwen'. Naast wouen is ook nog de vorm wouden mogelijk: met deze spelling is de verledentijdsvorm in de spellinggidsen opgenomen. Weliswaar wordt in wouen een w uitgesproken, maar de spelling wouwen is ook in de weergave van gesproken taal niet gebruikelijk. De uitspraak en spelling van de vorm wou(d)en zijn dus vergelijkbaar met die van het werkwoord houden/hou(w)en.

Wouden kan dus wel degelijk.
Avatar van Koning85
Door Koning85, vrijdag 22 juni 2012 13:35
Reactie op RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 13:23
Ik heb geen verwachtingen, als men het wil lezen dan mogen zij dat, zo niet ook goed. We leven in een vrij land ;)
" Robin van Persie/ van Bommel/Appelvlaai/Bouma wouden een wat behoudende type spel spelen"

Wouden zijn bossen gap... Het is wilden! Vanaf daar ben ik ook gestopt met lezen. ik sluit me bij Daantje aan..
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, vrijdag 22 juni 2012 13:31
Reactie op RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 13:23
Ik heb geen verwachtingen, als men het wil lezen dan mogen zij dat, zo niet ook goed. We leven in een vrij land ;)
Inderdaad, mooi verwoord
Avatar van RoodWit
Door RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 13:23
Reactie op Daantje Makkes, vrijdag 22 juni 2012 13:06
Verwacht je serieus dat mensen dit zullen lezen?
Ik heb geen verwachtingen, als men het wil lezen dan mogen zij dat, zo niet ook goed.

We leven in een vrij land ;)
Avatar van Daantje Makkes
Door Daantje Makkes, vrijdag 22 juni 2012 13:06
Reactie op RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 12:58
Het zijn volwassen mensen, maar Bert van Marwijk en zijn assistenten stonden erbij en keken erna, stukje mis management. Klinkt misschien raar, maar Frank de Boer had dit wel kunnen voorkomen. Sowieso dat er meer Ajax-krachten mee waren gegaan, dan denk ik aan een Anita/Emanuelson. Dan maak je toch meer een hechtere groep, ik zeg niet dat de hele NL-elftal uit Ajax-spelers moet bestaan, maar het begon al bij het selecteren van de spelers waar ik en de rest van de 16 miljoen inwoners van Nederland hun vraagtekens bij zetten. De koppies moeten ook dezelfde kant op, en dat was al sinds dag 1 niet. Robin van Persie/ van Bommel/Appelvlaai/Bouma wilden een wat behoudende type spel spelen (hetgeen wat bert ook deed). Terwijl Sneijder/VDV/Huntelaar/Robben en Kuyt een aanvallende stijl van spel wilden spelen, meer de Nederlandse manier...de Ajax manier.. Dit botste zowel in het veld..als buiten het veld... Vroeger had je spelers als Cruijff...van Hanegem...etc die de boel wel even op zijn plaats neerzette. Maar dit is anders, nu hebben we meerdere Ego's die meer in het eigen belang denken dan aan het teambelang. van Persie die denkt dat hij onze lieve heer is, meneer ik wil niet voor de camera verschijnen, met links van hem..zijn bilmaatje Appelvlaai die misselijkmakend om van Persie heen liep te slijmen, en zich daarnaast ook als Koning Willem de eerste profileerde omdat meneertje bankzitter bij Barca is en zich zodoende beter voelt dan de rest, waarom Appelvlaai überhaupt opgeroepen is, is voor mij een groot raadsel. Volgens mij had Bert aangekaart dat als je in aanmerking wil komen voor het NL-elftal, moet je een x aantal wedstrijden hebben gespeeld bij je huidige club. Sneijder was de enige die echt de daadwerkelijke leider wou zijn en dat ook uitstraalde, van Bommel aanvoerder maken terwijl hij het niet meer kan belopen, geen speler neemt hem serieus als ze ziet wat hij ervan bakt in het veld. Maar het was dweilen met de kraan open voor een speler als Sneijder, die de kar wou trekken. Je moet opboksen tegen de ego van Robin van Persie en Appelvlaai, met daarnaast een van Bommel en Bouma die dezelfde visie hebben als Robin en Appelvlaai, versterkt door het vertrouwen van Bert in diezelfde verdedigende speelwijze, dan word het wel HEEL moeilijk voor Sneijder, bijna onmogelijk. Bouma, tja...wat moet ik daar nou van vinden, die gast is meegenomen om de rest te supporten vanuit de tribune? Gemiddelde supporter is een betere voetballer dan hij, en hij zou meegenomen zijn voor de routine en omdat hij zo goed lag in de groep? Alstublieft verzin iets beters Bert, fabeltjeskrant prietpraat is een gepasseerd station. Alles samengevat, het is een stukje mismanagement vanjewelste, het begon allemaal al bij het selecteren van de spelers.
Verwacht je serieus dat mensen dit zullen lezen?
Avatar van RoodWit
Door RoodWit, vrijdag 22 juni 2012 12:58
Het zijn volwassen mensen, maar Bert van Marwijk en zijn assistenten stonden erbij en keken erna, stukje mis management.

Klinkt misschien raar, maar Frank de Boer had dit wel kunnen voorkomen. Sowieso dat er meer Ajax-krachten mee waren gegaan, dan denk ik aan een Anita/Emanuelson. Dan maak je toch meer een hechtere groep, ik zeg niet dat de hele NL-elftal uit Ajax-spelers moet bestaan, maar het begon al bij het selecteren van de spelers waar ik en de rest van de 16 miljoen inwoners van Nederland hun vraagtekens bij zetten.

De koppies moeten ook dezelfde kant op, en dat was al sinds dag 1 niet. Robin van Persie/ van Bommel/Appelvlaai/Bouma wilden een wat behoudende type spel spelen (hetgeen wat bert ook deed). Terwijl Sneijder/VDV/Huntelaar/Robben en Kuyt een aanvallende stijl van spel wilden spelen, meer de Nederlandse manier...de Ajax manier..

Dit botste zowel in het veld..als buiten het veld...

Vroeger had je spelers als Cruijff...van Hanegem...etc die de boel wel even op zijn plaats neerzette. Maar dit is anders, nu hebben we meerdere Ego's die meer in het eigen belang denken dan aan het teambelang.

van Persie die denkt dat hij onze lieve heer is, meneer ik wil niet voor de camera verschijnen, met links van hem..zijn bilmaatje Appelvlaai die misselijkmakend om van Persie heen liep te slijmen, en zich daarnaast ook als Koning Willem de eerste profileerde omdat meneertje bankzitter bij Barca is en zich zodoende beter voelt dan de rest, waarom Appelvlaai überhaupt opgeroepen is, is voor mij een groot raadsel. Volgens mij had Bert aangekaart dat als je in aanmerking wil komen voor het NL-elftal, moet je een x aantal wedstrijden hebben gespeeld bij je huidige club.

Sneijder was de enige die echt de daadwerkelijke leider wou zijn en dat ook uitstraalde, van Bommel aanvoerder maken terwijl hij het niet meer kan belopen, geen speler neemt hem serieus als ze ziet wat hij ervan bakt in het veld. Maar het was dweilen met de kraan open voor een speler als Sneijder, die de kar wou trekken. Je moet opboksen tegen de ego van Robin van Persie en Appelvlaai, met daarnaast een van Bommel en Bouma die dezelfde visie hebben als Robin en Appelvlaai, versterkt door het vertrouwen van Bert in diezelfde verdedigende speelwijze, dan word het wel HEEL moeilijk voor Sneijder, bijna onmogelijk.

Bouma, tja...wat moet ik daar nou van vinden, die gast is meegenomen om de rest te supporten vanuit de tribune? Gemiddelde supporter is een betere voetballer dan hij, en hij zou meegenomen zijn voor de routine en omdat hij zo goed lag in de groep? Alstublieft verzin iets beters Bert, fabeltjeskrant prietpraat is een gepasseerd station.


Alles samengevat, het is een stukje mismanagement vanjewelste, het begon allemaal al bij het selecteren van de spelers.


Avatar van Joko
Door Joko, vrijdag 22 juni 2012 11:55
Reactie op dezengene, vrijdag 22 juni 2012 00:34
Vooral het WK was een ramp inderdaad...
ek niet ?
Avatar van Sualex
Door Sualex, vrijdag 22 juni 2012 08:37
Reactie op dezengene, vrijdag 22 juni 2012 00:34
Vooral het WK was een ramp inderdaad...
Zelfs voor het WK had hij al teveel spatjes. Hij noemde zichzelf als eerste van de grote 4 van oranje. En Kuijt hoorde er niet in.
Terwijl juist Kuijt een belangrijke speler was op het WK samen met Sneijder.
Als ik Kuijt was had ik hem verrot geschopt op de training.
Grote 4 mijn reet. Van Persie heeft op het WK en EK bewezen dat hij geen grote is.
Eerst met je voeten laten zien en dan de mensen laten oordelen.
Avatar van dezengene
Door dezengene, vrijdag 22 juni 2012 00:34
Reactie op AFCA19, donderdag 21 juni 2012 21:58
konden ze dat niet eerder vinden. Nu hebben we met die jongen op het wk en het ek moeten spelen in de spits. En zo goed ging dat niet.
Vooral het WK was een ramp inderdaad...
Avatar van lasse
Door lasse, vrijdag 22 juni 2012 00:11
Reactie op russelboyajax, donderdag 21 juni 2012 21:53
Van Persie vind ik persoonlijk een eikel, omdat hij zoals Derksen terecht aangaf niet voor de camera wou reageren en dus eigenlijk ons als volk minacht en niet serieus neemt.
en het blijft natuurlijk een kakkerlak;)
Avatar van Liefhebber
Door Liefhebber, donderdag 21 juni 2012 23:36
Van Persie moet lekker voor Marokko gaan spelen, dat volkslied kent hij waarschijnlijk wel. Mag hij gelijk Afellay en Boulahrouz meenemen. Simpele zelfingenomen zielen.
Avatar van MankeNelis
Door MankeNelis, donderdag 21 juni 2012 22:47
Wat een stelletje ongelooflijke pisnichten. Je komt om te voetballen wat een gezeik. Sluit alsjeblieft de oranje topic je wordt doodziek van die zeikwijven. Bertje had er gewoon een paar uit die ploeg moeten trappen!